Omdat ze dan heel makkelijk de schijn tegen zou kunnen krijgen.quote:Op donderdag 29 juni 2006 16:50 schreef stil het volgende:
Waarom zou Offy eigelijk niet een prijs mogen ontvangen mocht ze winnen?
Nou, ik vind het een beetje onzin hoor, van mij mag ze de prijs aannemen. Er is geen enkele manier waarop ze de wedstrijd kan beinvloeden.quote:Op donderdag 29 juni 2006 21:29 schreef k_man het volgende:
[..]
Omdat ze dan heel makkelijk de schijn tegen zou kunnen krijgen.
Kut! Daar gaan mijn puntenquote:Op donderdag 29 juni 2006 22:06 schreef Ynske het volgende:
kut helemaal vergeten te stemmen door al dat gedoe rond mijn verhuizing
Eén en twee lijken wel op elkaar ja.quote:Op donderdag 29 juni 2006 22:19 schreef PoseidonVS het volgende:
Winnaars van harte. goed gedaan!
En help me onthouden dat ik volgende keer ook een trein instuur
18 van de 75, ik ben dik tevreden.
Huh?quote:Op donderdag 29 juni 2006 22:30 schreef k_man het volgende:
En -Marjo- natuurlijk ook gefeliciteerd met haar derde prijs.
Allereerst: de foto met het meest aantal punten wint, ongeacht wie die ingestuurd heeft.quote:Op donderdag 29 juni 2006 16:28 schreef Kamermans het volgende:
als die voor spek en bonen mee doet vind ik het vreemd dat we wel op hem haar kunnen stemmen,.. nu zit iedereen te zuren dat ze op meer personen willen stemmen en dan vergooien ze eigelijk een van hun stemmen al om op iemand te stemmen die voor spek en bonen mee doet :p
Een 'officiële' mededeling kon ik niet vinden...quote:Op donderdag 29 juni 2006 22:48 schreef k_man het volgende:
Tjee.
Lees gewoon ff het topic terug ofzo. Het staat zo'n tien posts terug nog.
quote:
Het was eigenlijk mijn bedoeling om dit al vanaf vorige maand in te laten gaan, maar bureaucratie heeft het proces wat vertraagdquote:Op donderdag 29 juni 2006 22:54 schreef k_man het volgende:
Betekent dit dat Marjo geen prijs krijgt Offy? Of geldt dit vanaf volgende maand?
quote:Op donderdag 29 juni 2006 22:55 schreef Ireth het volgende:
![]()
(maar dat maakt voor de topweetikveelhoeveel niet uit!klein foutje ergens onderin
)
Dan wil ik wel opmerken dat ik dat een bijzonder rare gang van zaken vind. Ik had jou toch iets hoger ingeschat.quote:Op donderdag 29 juni 2006 23:05 schreef Offy het volgende:
Het was eigenlijk mijn bedoeling om dit al vanaf vorige maand in te laten gaan, maar bureaucratie heeft het proces wat vertraagd(het heeft voor die wedstrijd gelukkig verder niets uitgemaakt) Dit betekent dat de gehele top 3 (Offy, Roger_dry en TheMarco) deze maand een prijs krijgt.
(en als Marjo in dit tempo doorgaat ze over 3 wedstrijden ook eerste staat
)
Eerder al, voor er ook nog maar een stem geteld was, is door de FA's besloten dat alle crew met de FOT wedstrijd mee mag doen en prijzen mag winnen, door de openheid die bij deze wedstrijd aanwezig is. Het is voor niemand mogelijk de punten te manipuleren zonder dat een deelnemer dat ziet. Daarom is deze uitslag terecht.quote:Op donderdag 29 juni 2006 23:14 schreef k_man het volgende:
[..]
Dan wil ik wel opmerken dat ik dat een bijzonder rare gang van zaken vind. Ik had jou toch iets hoger ingeschat.
Het is sowieso al verre van netjes om nota bene ná de uitslag van een wedstrijd de regels alsnog snel eventjes aan te passen, waardoor de prijswinnaars andere mensen zijn dan bij het begin van de wedstrijd was afgesproken.
Als het dan ook nog eens zo is dat de wedstrijdleiding door de nieuwe regels een prijs gewonnen bijkt te hebben waar ze volgens de regels die golden bij het aangaan van de wedstrijd géén recht op zou hebben gehad, wordt het wel heel fout.
Nee, dat is ie niet.quote:Op donderdag 29 juni 2006 23:30 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Eerder al, voor er ook nog maar een stem geteld was, is door de FA's besloten dat alle crew met de FOT wedstrijd mee mag doen en prijzen mag winnen, door de openheid die bij deze wedstrijd aanwezig is. Het is voor niemand mogelijk de punten te manipuleren zonder dat een deelnemer dat ziet. Daarom is deze uitslag terecht.
dan had het jullie wel netjes gestaan om deze uitslag v an de FA's mede te delen voordat de uitslag bekendi is!quote:Op donderdag 29 juni 2006 23:30 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Eerder al, voor er ook nog maar een stem geteld was, is door de FA's besloten dat alle crew met de FOT wedstrijd mee mag doen en prijzen mag winnen, door de openheid die bij deze wedstrijd aanwezig is. Het is voor niemand mogelijk de punten te manipuleren zonder dat een deelnemer dat ziet. Daarom is deze uitslag terecht.
De regel dat crew niet mee mag doen is voor de FOT wedstrijd nooit officieel geweest. Hij werd slechts door enkelen van jullie aangenomen. Anderen, waaronder Marjo, wisten er niks vanaf dat sommigen deze regel voor waar aannemen. In feite heeft de regel nooit bestaan, dat is alleen door de FA's kort geleden officieel bevestigd.quote:Op donderdag 29 juni 2006 23:33 schreef k_man het volgende:
[..]
Nee, dat is ie niet.
Je kunt niet bij het aangaan van een wedstrijd regels afspreken en ze dan na afloop snel even veranderen. Zeker niet als dat betekent dat de wedstrijdleiding er vandoor gaat met een prijs die volgens de oorspronkelijke regels niet voor haar bedoeld was.
Gedurende de wedstrijd de regels in je eigen voordeel veranderen doe je sowieso niet. Ná de wedstrijd bekend maken dat de regels in je eigen voordeel gewijzigd zijn al helemáál niet.
Liefst voor het begin. Je begint een wedstrijd met een set regels en daar hou je je aan. Als er iets veranderd wordt dan met ingang van de volgende ronde.quote:Op donderdag 29 juni 2006 23:34 schreef Ynske het volgende:
[..]
dan had het jullie wel netjes gestaan om deze uitslag v an de FA's mede te delen voordat de uitslag bekendi is!
Maar offy haar eigen woorden waren toch dat mocht zij een prijs winnen ze die zou afstaan aan de volgende in rij.quote:Op donderdag 29 juni 2006 23:36 schreef Subhuman het volgende:
[..]
De regel dat crew niet mee mag doen is voor de FOT wedstrijd nooit officieel geweest. Hij werd slechts door enkelen van jullie aangenomen. Anderen, waaronder Marjo, wisten er niks vanaf dat sommigen deze regel voor waar aannemen. In feite heeft de regel nooit bestaan, dat is alleen door de FA's kort geleden officieel bevestigd.
Dat was voordat ze wist dat ze zou winnen...quote:Op donderdag 29 juni 2006 23:39 schreef stil het volgende:
[..]
Maar offy haar eigen woorden waren toch dat mocht zij een prijs winnen ze die zou afstaan aan de volgende in rij.
Hou toch op. Offy zélf heeft aangegeven dat ze buiten mededinging meedeed. Als we wat betreft de regels al niet af kunnen gaan op het woord van de wedstrijdleiding wordt het allemaal wel heel ongeloofwaardig.quote:Op donderdag 29 juni 2006 23:36 schreef Subhuman het volgende:
[..]
De regel dat crew niet mee mag doen is voor de FOT wedstrijd nooit officieel geweest. Hij werd slechts door enkelen van jullie aangenomen. Anderen, waaronder Marjo, wisten er niks vanaf dat sommigen deze regel voor waar aannemen. In feite heeft de regel nooit bestaan, dat is alleen door de FA's kort geleden officieel bevestigd.
Zoals ik al zei: vorige maand zijn er al stappen ondernomen om de regels vast te laten zetten. Omdat dat niet op tijd geregeld kon worden is die wedstrijd met de 'oude regel' afgesloten. De regels zijn niet na de uitslag van deze wedstrijd alsnog even aangepast, de regels die altijd al golden zijn nu bekend gemaakt. (en ik had ook liever gezien dat er al wat eerder een iets officieels van een FA kwam, maar dat heb ik niet in de hand)quote:Op donderdag 29 juni 2006 23:33 schreef k_man het volgende:
Je kunt niet bij het aangaan van een wedstrijd regels afspreken en ze dan na afloop snel even veranderen.
quote:Op donderdag 29 juni 2006 22:31 schreef -Marjo- het volgende:
Huh?
Dat klopt, ik heb gezegd dat zolang er nog geen duidelijkheid was over welke regel er nou geldt in deze wedstrijd de prijs op zou schuiven als de winnaar een crewlid was. Dat is nu niet meer het geval. Sterker nog: dat is nooit het geval geweest, maar dat hebben we nooit geweten tot deze maandquote:Op donderdag 29 juni 2006 23:39 schreef stil het volgende:
Maar offy haar eigen woorden waren toch dat mocht zij een prijs winnen ze die zou afstaan aan de volgende in rij.
Zoals ik al zei, uit coulance zullen we het erover hebben met Marjo, kijken wat zij ervan vindt. Wacht eerst het resultaat van dat gesprek maar even af.quote:Op donderdag 29 juni 2006 23:43 schreef k_man het volgende:
[..]
Hou toch op. Offy zélf heeft aangegeven dat ze buiten mededinging meedeed. Als we wat betreft de regels al niet af kunnen gaan op het woord van de wedstrijdleiding wordt het allemaal wel heel ongeloofwaardig.
"Ja ik heb dat toen wel gezegd, maar het is niet bekrachtigd door een FA, dus dan telt het niet."![]()
Je snapt er weinig van hè? Het gaat helemaal niet om Marjo persoonlijk. Het gaat om het wijzigen van de regels nadat de uitslag al bekend is. Iedereen met enig gevoel voor een wedstrijd snapt dat dat gewoon not done is.quote:Op donderdag 29 juni 2006 23:42 schreef Subhuman het volgende:
Offy en ik zullen morgen deze kwestie bespreken met Marjo, de enige die volgens jullie nog recht zou hebben op een prijs. In overleg met haar zullen we kijken wat we gaan doen. Maar nu ga ik eerst slapen, morgen horen jullie meer. Weltrusten!
Offy, alsjeblieft. Kom nou toch, dit slaat echt nergens op. De regels golden wel, ze waren alleen niet bekend? Wat is dat voor een bizarre uitspraak? Zo kun je alles wel recht praten. Ja hoor, het was altijd al zo, we hadden het alleen niet verteld.quote:Op donderdag 29 juni 2006 23:44 schreef Offy het volgende:
Zoals ik al zei: vorige maand zijn er al stappen ondernomen om de regels vast te laten zetten. Omdat dat niet op tijd geregeld kon worden is die wedstrijd met de 'oude regel' afgesloten. De regels zijn niet na de uitslag van deze wedstrijd alsnog even aangepast, de regels die altijd al golden zijn nu bekend gemaakt. (en ik had ook liever gezien dat er al wat eerder een iets officieels van een FA kwam, maar dat heb ik niet in de hand)
Dat doet er helemaal niet toe. Volgens de uitgangspunten waarmee we de wedstrijd zijn begonnen had Marjo recht op die prijs. Niet jij. Of ze dat nou wist of niet.quote:Voor zover ik weet is er niemand blij gemaakt met een dooie mus en was Marjo niet in de veronderstelling dat ze een prijs had gewonnen:
Het ging er niet om dat iemand de punten beter kan gebruikenquote:Op donderdag 29 juni 2006 16:05 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Als het er om gaat wie de punten het beste kan gebruiken... Ik heb er ook nog wel wat nodig hoor!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |