...niet echt stijl correct nee...quote:Op donderdag 22 juni 2006 16:35 schreef HMaster-II het volgende:
e
[..]
Die eerste foto is wel zwaar fout he CC!!! Eerst zie je een jaren 50 meid, daarna een jaren 50 meid met ongehoord grote tattoo's (waar nog net geen Burn in Hell / Die Motherfucker / Satan / 666 inte lezen is), daarna scroll je verder naar beneden en zie je een jaren 50 meid, met tattoo's en een Canon-kanon in haar handjes...SOmething's wrong there. EN het is niet de Canon.....
![]()
Volgens welke regel zou hij dan teveel geshopped zijn? De enige regel waar ik nu vrij 'streng' naar kijk is die dat je inzending maar 1 foto mag bevatten en dat vind ik eigenlijk een hele logischequote:Op donderdag 22 juni 2006 16:26 schreef Puckzzz het volgende:
Nou goed, ik weet bijna zeker dat er 1 of ander filter is gebruikt bij de foto van The Marco. HDR kan imo niet omdat dat boemeltje aan het rijden is, en je niet zo snel verschillende opnames kan maken. (toch?)
in ieder geval zou die foto dus teveel geshopped zijn volgens 'de regels' (die van mij overboord mogen want het is een schitterende foto)
Met 'die ene inzending' kan ik weinigquote:Op donderdag 22 juni 2006 16:51 schreef Shark.Bait het volgende:
En die ene inzending dan? die ziet er toch wel heel erg HDR/filtertje uit
Dus een HDR getrokken van 1 RAW mag wel, maar van meerdere foto's nietquote:Op donderdag 22 juni 2006 19:11 schreef Offy het volgende:
[..]
Volgens welke regel zou hij dan teveel geshopped zijn? De enige regel waar ik nu vrij 'streng' naar kijk is die dat je inzending maar 1 foto mag bevatten en dat vind ik eigenlijk een hele logische(Het is sowieso een hele versoepeling in vergelijking met de Photoshop-regels een jaar geleden, misschien dat er binnenkort nog een versoepeling komt over het gebruik van filters) Er zitten altijd foto's tussen die zwaarder bewerkt zijn dan anderen, maar daar doe ik niet heel snel moeilijk over (er zijn altijd uitzonderingen
) en die foto van TheMarco vind ik nog niet té bewerkt om af te wijzen. (tenzij het een HDR is dus)
[..]
Met 'die ene inzending' kan ik weinigZie boven
ja filters dus...er zit een behoorlijke filter overheen, we hebben het hier niet meer over wat aan de curves en saturation trekken hoor.quote:Op donderdag 22 juni 2006 19:11 schreef Offy het volgende:
[..]
Volgens welke regel zou hij dan teveel geshopped zijn? De enige regel waar ik nu vrij 'streng' naar kijk is die dat je inzending maar 1 foto mag bevatten en dat vind ik eigenlijk een hele logische(Het is sowieso een hele versoepeling in vergelijking met de Photoshop-regels een jaar geleden, misschien dat er binnenkort nog een versoepeling komt over het gebruik van filters) Er zitten altijd foto's tussen die zwaarder bewerkt zijn dan anderen, maar daar doe ik niet heel snel moeilijk over (er zijn altijd uitzonderingen
) en die foto van TheMarco vind ik nog niet té bewerkt om af te wijzen. (tenzij het een HDR is dus)
[..]
Dat is precies mijn puntquote:Op donderdag 22 juni 2006 20:59 schreef Puckzzz het volgende:
ja filters dus...er zit een behoorlijke filter overheen, we hebben het hier niet meer over wat aan de curves en saturation trekken hoor.
Het is inderdaad een hele mooie foto, waar je overigens wel duidelijk aan kunt zien dat hij behoorlijk bewerkt is, maar dat werkt hier niet in zijn nadeelquote:maar zoals ik al zei, het boeit mij niet de foto is erg mooi.
Dit vind ik trouwens wel een leuke, aparte foto. Lekker wegdromen in de trein, doe ik ook altijdquote:Op donderdag 22 juni 2006 12:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik denk dat ik het eens met deze probeer
[afbeelding]
Ik vind de roltrap erg goed, die zou ik inderdaad kiezen. Al doet station Eindhoven (als ik het goed zie...) het ook niet slecht.quote:Op donderdag 22 juni 2006 21:53 schreef Offy het volgende:
Ik was ook van plan om nog wat foto's te maken onderweg naar huis/werk in de trein, maar het is er nog niet van gekomen om mijn camera mee te sjouwen en dat gaat deze week ook niet meer gebeuren denk ik, dus ik hou het waarschijnlijk op deze:
[afbeelding]
Ik heb ook deze foto nog, maar dat is al best een oude en vind hem toch niet zo leuk als de roltrap denk ik.
[afbeelding]
Als wedstrijd coordinatrice is het toch wel zaak dat je de nuance ziet & zegt tussen wat je vind en wat je poneert als zijnde algemeen aanvaard.quote:Op donderdag 22 juni 2006 21:31 schreef Offy het volgende:
Ik vind Het is inderdaad een hele mooie foto, waar je overigens wel duidelijk aan kunt zien dat hij behoorlijk bewerkt is, maar ik denk niet dat het hier in zijn nadeel werkt hier niet in zijn nadeel
Wat ben je vind ik je toch een zeikerd, Sharkquote:Op donderdag 22 juni 2006 22:55 schreef Shark.Bait het volgende:
Als wedstrijd coordinatrice is het toch wel zaak dat je de nuance ziet & zegt tussen wat je vind en wat je poneert als zijnde algemeen aanvaard.
En als je dan ook nog ff uitlegt waarom niet en wat dan je bezwaren zijn tegen deze foto's dan heeft Gose er ook nog wat aanquote:Op vrijdag 23 juni 2006 19:24 schreef k_man het volgende:
Tja, ach. Ik zou op allebei niet stemmen. Sorry.
Ik vind de eerste foto het leukste, alleen vind ik de bovenkant van de achtergrond een beetje storend; het stuur gaat hier in op.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 19:03 schreef Gose het volgende:
Ook hulp nodig met kiezen,
1.
[afbeelding]
2. Dit is op 'advies' van mn pa..
[afbeelding]
Tja , ach sommige anders denkende en vooral kijkende mensen zullen er wel op stemmen.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 19:24 schreef k_man het volgende:
Tja, ach. Ik zou op allebei niet stemmen. Sorry.
Tussen deze 2 foto's vind je de eerste het mooistquote:Op vrijdag 23 juni 2006 19:03 schreef Gose het volgende:
Ook hulp nodig met kiezen,
1.
[afbeelding]
2. Dit is op 'advies' van mn pa..
[afbeelding]
vervoer als in transportquote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:26 schreef fraubitch het volgende:
ik noem even de meest duidelijke, in de anderen kan ik wel wat zien als ik er even over nadenk
kzieniks: reuzenrad.. ik zie hier echt geen vervoer in, hoe ik het ook draai en keer.. sorry
g-string: kruiwagen.. is het de bedoeling dat men erin gaat zitten en dan door een medepersoon word vervoerd?
Ane: Mannen die een goal verplaatsen.. uhm..? ga op de goal zitten en men brengt je van a naar b? ik zie hem echt niet
ik shnappiequote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:29 schreef k_man het volgende:
Die mannen (jochies?) vervoeren dus een doel. Met die kruiwagen kun je zand oid vervoeren.
Dit vind ik ook een twijfelgeval. Maar je kan het ook zo zien: het is hetzelfde als thuis op je fiets stappen, rondje om het dorp rijden en thuis weer afstappen. Begin- en eindpunt is hetzelfde, maar tussendoor word je wel vervoerdquote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:26 schreef fraubitch het volgende:
ik noem even de meest duidelijke, in de anderen kan ik wel wat zien als ik er even over nadenk
kzieniks: reuzenrad.. ik zie hier echt geen vervoer in, hoe ik het ook draai en keer.. sorry
Vervoer is natuurlijk niet alleen vervoer van mensen. Met een kruiwagen kan je een hoop dingen (zand, bakstenen) vervoeren. En het doel wordt zelf vervoerd op de foto van Ane.quote:g-string: kruiwagen.. is het de bedoeling dat men erin gaat zitten en dan door een medepersoon word vervoerd?
Ane: Mannen die een goal verplaatsen.. uhm..? ga op de goal zitten en men brengt je van a naar b? ik zie hem echt niet
BB heeft deel 1 niet gelezenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:44 schreef k_man het volgende:
De derde keer wordt ie er echt niet leuker op bb...![]()
Het hoeft toch niet persé mechanisch te zijn?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:56 schreef prupke het volgende:
vervoer is een mechanisch "iets" dat objecten met een doel verplaatst.
Je word gesponsord door een specifieke bank?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 18:46 schreef Ireth het volgende:
Onder het mom van "als meerdere treintjes kunnen, kunnen meerdere blonnen ook" heb ik zojuist onderstaande blon ingestuurd!
Kwalitatief misschien niet de mooiste foto/blon, maar ik vond het binnen mijn 'eisen' passen!
[afbeelding]
Voordat ik de foto van Qbvdw plaatste heb ik daar ook even naar gevraagd. Het is in ieder geval geen edit, hoe die schaduwen (?) op de foto komen is nog onbekendquote:Op zaterdag 24 juni 2006 12:37 schreef Kamermans het volgende:
die foto van Qbvdw in het centrale topic? wat is het? en wrom zit er schaduw van dat bovenste voorwerp in de lucht? is het een echte foto of is het een foto edit?
Het is een naäper.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 18:35 schreef Shark.Bait het volgende:
Die vliegvrager
Die is helemaal naar Japan gegaan om een foto te maken voor deze wedstrijd
Dan moet je toch wel veel liefde hebben voor je hobby
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |