vervoer als in transportquote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:26 schreef fraubitch het volgende:
ik noem even de meest duidelijke, in de anderen kan ik wel wat zien als ik er even over nadenk
kzieniks: reuzenrad.. ik zie hier echt geen vervoer in, hoe ik het ook draai en keer.. sorry
g-string: kruiwagen.. is het de bedoeling dat men erin gaat zitten en dan door een medepersoon word vervoerd?
Ane: Mannen die een goal verplaatsen.. uhm..? ga op de goal zitten en men brengt je van a naar b? ik zie hem echt niet
ik shnappiequote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:29 schreef k_man het volgende:
Die mannen (jochies?) vervoeren dus een doel. Met die kruiwagen kun je zand oid vervoeren.
Dit vind ik ook een twijfelgeval. Maar je kan het ook zo zien: het is hetzelfde als thuis op je fiets stappen, rondje om het dorp rijden en thuis weer afstappen. Begin- en eindpunt is hetzelfde, maar tussendoor word je wel vervoerdquote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:26 schreef fraubitch het volgende:
ik noem even de meest duidelijke, in de anderen kan ik wel wat zien als ik er even over nadenk
kzieniks: reuzenrad.. ik zie hier echt geen vervoer in, hoe ik het ook draai en keer.. sorry
Vervoer is natuurlijk niet alleen vervoer van mensen. Met een kruiwagen kan je een hoop dingen (zand, bakstenen) vervoeren. En het doel wordt zelf vervoerd op de foto van Ane.quote:g-string: kruiwagen.. is het de bedoeling dat men erin gaat zitten en dan door een medepersoon word vervoerd?
Ane: Mannen die een goal verplaatsen.. uhm..? ga op de goal zitten en men brengt je van a naar b? ik zie hem echt niet
BB heeft deel 1 niet gelezenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:44 schreef k_man het volgende:
De derde keer wordt ie er echt niet leuker op bb...![]()
Het hoeft toch niet persé mechanisch te zijn?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:56 schreef prupke het volgende:
vervoer is een mechanisch "iets" dat objecten met een doel verplaatst.
Je word gesponsord door een specifieke bank?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 18:46 schreef Ireth het volgende:
Onder het mom van "als meerdere treintjes kunnen, kunnen meerdere blonnen ook" heb ik zojuist onderstaande blon ingestuurd!
Kwalitatief misschien niet de mooiste foto/blon, maar ik vond het binnen mijn 'eisen' passen!
[afbeelding]
Voordat ik de foto van Qbvdw plaatste heb ik daar ook even naar gevraagd. Het is in ieder geval geen edit, hoe die schaduwen (?) op de foto komen is nog onbekendquote:Op zaterdag 24 juni 2006 12:37 schreef Kamermans het volgende:
die foto van Qbvdw in het centrale topic? wat is het? en wrom zit er schaduw van dat bovenste voorwerp in de lucht? is het een echte foto of is het een foto edit?
Het is een naäper.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 18:35 schreef Shark.Bait het volgende:
Die vliegvrager
Die is helemaal naar Japan gegaan om een foto te maken voor deze wedstrijd
Dan moet je toch wel veel liefde hebben voor je hobby
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |