Ik vind de eerste foto het mooist, maar daar zie je het vervoer niet zo goed in als bijvoorbeeld de 2e foto, die ik ook erg leuk vindquote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:21 schreef martijn877 het volgende:
Nog wat vervoer![]()
1)
[afbeelding]
2)
[afbeelding]
3)
[afbeelding]
Nummer 4quote:Op zondag 25 juni 2006 14:25 schreef Elefes het volgende:
Ik heb nog een paar foto's waar ik tussen twijfel:
#1:
[afbeelding]
#2:
[afbeelding]
#3:
[afbeelding]
#4:
[afbeelding]
Iemand commentaar/hulp bij mijn keuze?
Ik neig zelf naar #3 of #4.
Nog een stem erbij voor nummer 2quote:Op zondag 25 juni 2006 15:44 schreef Chanty het volgende:
Fotowedstrijd Discussietopic Juni - Vervoer (deel 3)
hint!
Ik zie de mijne anders nog niet staan?quote:
Lees je mail eensquote:Op zondag 25 juni 2006 20:48 schreef PoseidonVS het volgende:
Ik zie de mijne anders nog niet staan?
Ik neig idd ook naar 2quote:Op zondag 25 juni 2006 20:44 schreef Offy het volgende:
Ik vind de eerste foto het mooist, maar daar zie je het vervoer niet zo goed in als bijvoorbeeld de 2e foto, die ik ook erg leuk vind(was nóg leuker geweest als je zijn gezicht in het spiegeltje had gezien) Ik zou voor nummer 2 gaan
4 iddquote:Op zondag 25 juni 2006 14:25 schreef Elefes het volgende:
Ik heb nog een paar foto's waar ik tussen twijfel:
#1:
[afbeelding]
#2:
[afbeelding]
#3:
[afbeelding]
#4:
[afbeelding]
Iemand commentaar/hulp bij mijn keuze?
Ik neig zelf naar #3 of #4.
Ik hou 't op m'n ballon.quote:Op zondag 25 juni 2006 10:57 schreef Ilford het volgende:
[..]
LOL! Ik vind 'm goed, maar je reactie beantwoordt al meteen m'n opmerking: ik vind 'm niet echt haarscherp.
Ik krijg vaak commentaar van mensen dat mijn ingescande foto's of negatieven niet scherp zijn, maar ik vind het altijd "wel meevallen". Totdat je het bij een ander ziet, blijkbaar. Dan valt het ineens wel op.![]()
Misschien (lokaal) nog wat sharpening eroverheen, als dat nog lukt voor de deadline?
De eerste, maar zonder deze zwarte rand er omheenquote:Op maandag 26 juni 2006 13:44 schreef ableton het volgende:
Argh de twijfel!!
Voor 22.00 vanavond moet ik het weten![]()
1
[afbeelding]
2
[afbeelding]
Vertel het mij voor 21.55![]()
randloos?quote:Op maandag 26 juni 2006 13:48 schreef Elefes het volgende:
[..]
De eerste, maar zonder deze zwarte rand er omheen![]()
.
Hi fotomaakliefhebbersquote:Op zaterdag 24 juni 2006 12:37 schreef Kamermans het volgende:
die foto van Qbvdw in het centrale topic? wat is het? en wrom zit er schaduw van dat bovenste voorwerp in de lucht? is het een echte foto of is het een foto edit?
Eenschquote:Op maandag 26 juni 2006 13:48 schreef Elefes het volgende:
[..]
De eerste, maar zonder deze zwarte rand er omheen![]()
.
De tweedequote:Op maandag 26 juni 2006 13:44 schreef ableton het volgende:
Argh de twijfel!!
Voor 22.00 vanavond moet ik het weten![]()
1
[afbeelding]
2
[afbeelding]
Vertel het mij voor 21.55![]()
Dat hoeft niet per se, maar ik vind deze rand de foto alleen maar minder maken, om eerlijk te zijn. Ik denk dat het komt omdat het: zwart - wit - zwart is in de rand. Misschien is het mooier om bijv. 1pix breed wit te doen, en de rest zwart. Of andersom; 1pix breed zwart, en de rest wit. Of een helemaal witte rand (ik denk dat dat het beste bij de foto past).quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |