Thnx! Ik weet zelf ook nog niet welke het wordt, ik wacht nog even met inzenden, wellicht krijg ik nog een andere geniale ingevingquote:Op vrijdag 9 juni 2006 00:36 schreef snakelady het volgende:
Puckzzz, ik vind foto 1 en 3 het mooiste, 3 net ietsjes meer.
Stil, sterkte ermee.
ja, de fuji S5000, zit nog een verzekering op, en hij is nog geldig, het toestel is nu opgestuurd, daar bekijken ze of hij nog heel kan, en anders mag ik voor dezelfde prijs als wat hij gekost heeft een nieuwe uitzoeken.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 10:12 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
@ Stil: sterkte ermeeen is je camera echt helemaal kaduuk???
![]()
Het is inderdaad vervoer, maar ik vraag me af of het door veel mensen ook zo gezien wordt (zie ook een kleine discussie in het vorige topic van de wedstrijd).quote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:22 schreef Puckzzz het volgende:
Ja vervoer Esto
de tweede vind ik eigenlijk het mooist.
ik zit hier ook ineens aan te denken, dit is toch ook vervoer...voor de bij dan
[afbeelding]
Ja ik vond hem ook al wat vergezochtquote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:33 schreef Elefes het volgende:
[..]
Het is inderdaad vervoer, maar ik vraag me af of het door veel mensen ook zo gezien wordt (zie ook een kleine discussie in het vorige topic van de wedstrijd).
Niet dat je je daar helemaal door moet laten weerhouden natuurlijkMaar ik zou persoonlijk eerder je vliegtuigfoto insturen, die past imho beter in het onderwerp en is ook erg mooi
(En als je dan bij de eerste drie zit, stuur je gewoon "dieren" of "macro" als onderwerp in voor de volgende wedstrijd).
ow...die van jou is trouwens imo wel geschikt. Ik weet alleen niet of ik 'm zo sterk vindquote:Op vrijdag 9 juni 2006 14:06 schreef ableton het volgende:
* ableton denkt dat er veel foto's komen met lange sluitertijd..
Ik vind hem wel geslaagd.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 14:40 schreef CompuMess het volgende:
[afbeelding]
Vervoer per benenwagen... overigens wel een snelle variant![]()
mooi plan puckzzz.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 15:13 schreef Puckzzz het volgende:
Ik wil graag even kwijt dat ALS ik bij 1 van de eerste drie zal zitten, ik mijn prijs graag afdraag aan de ouders van Thijs zodat die een compilatie van de mooiste Thijsfoto's (die ik dan voor ze ga maken) op doek mogen ontvangen.
dit natuurlijk alleen als ze dat willen en op prijs stellen
Thijs was bij de OUD-FOT meeting laatst, en is helaas vannacht plotseling overleden.quote:
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 15:20 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Thijs was bij de OUD-FOT meeting laatst, en is helaas vannacht plotseling overleden.![]()
ik weet niet hoe te zeggen
Kleine moeite, eeuwig aandenkenquote:Op vrijdag 9 juni 2006 15:25 schreef Elefes het volgende:
[..]![]()
Wat verdrietig..
Mooi gebaar om hen een foto te geven.
mooie foto, maar hardlopen is sport en geen vervoer. Subtiel verschil voor de een, totaal andere wereld voor de ander.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 14:40 schreef CompuMess het volgende:
[afbeelding]
Vervoer per benenwagen... overigens wel een snelle variant![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |