Ga je nu hier ook al tvp-enquote:
Je kan nooit te vroeg met je tvp beginnenquote:Op vrijdag 26 mei 2006 16:58 schreef PdeHoog het volgende:
Ga je nu hier ook al tvp-enJe kunt ook bookmarken hoor
![]()
owee als iemand nog gaat zeiken dattie scheef isquote:Ik zie trouwens dat je je foto toch nog ff hebt aangepast voor inzending![]()
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 17:08 schreef Shark.Bait het volgende:
* Shark.Bait gaat alvast F5-en totdat Offy met d'r inzend statisitekjes komt
zonder kader is het een prut foto. Sommige foto's komen beter tot hun recht met een goed kader en niet de kale opmaak of de lay out van fok. niet dat er iets mis is met de lay out van fokquote:Op vrijdag 26 mei 2006 17:10 schreef Offy het volgende:
Shark, ik vind je foto gaaf, maar waarom heb je er zo'n enorm kader omheen gebouwd?(Ik zie heel veel dikke drukke kaders, maar een dun zwart lijntje vind ik meestal nog het mooist en het leidt ook niet zo af van de foto
)
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 20:15 schreef An24 het volgende:
Het gaat mij niet lukken om met deze mee te doen. Ben gek op deadlines, maar gebrek aan tijd en creabea ingevingen vanavond
![]()
Hopelijk lukt het volgende maand weer wel![]()
Het is inderdaad iets beter zoquote:Op vrijdag 26 mei 2006 15:43 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
op deze manier is het effect sterker vind ik:
[afbeelding]
gestemdquote:Op vrijdag 26 mei 2006 22:43 schreef Emme-r-tje het volgende:
[..]
ja mensen, stem raak voor een knaak!
Een kader is natuurlijk franje. En daarmee niet binnen het thema minimalisme.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 17:11 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
zonder kader is het een prut foto. Sommige foto's komen beter tot hun recht met een goed kader en niet de kale opmaak of de lay out van fok. niet dat er iets mis is met de lay out van fok
Ik denk dat hij de onderste afbeelding in zijn post, de twee foto's naast elkaar heeft gezet in psquote:Op vrijdag 26 mei 2006 23:59 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Een kader is natuurlijk franje. En daarmee niet binnen het thema minimalisme.
En nog iets, niet omdat ik wil zeiken, maar omdat ik het gewoon moet.
Begrijp ik nu uit bovenstaande reactie van Maxcre8 dat hij 2 foto's gecombineerd heeft tot 1?
Ik had begrepen dat dat niet mocht. Prima als die regel aangepast wordt hoor, maar lijkt me wel zinvol om er duidelijkheid over te hebben.
Maar goed dan dat het om de foto gaat en niet om het kader, of kader en de foto.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 23:59 schreef Schanulleke het volgende:
Um Schanulleke.. volgens mij is het duidelijk dat ik niet een van deze 2 foto's heb gebruikt voor deze wedstijd.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 23:59 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
En nog iets, niet omdat ik wil zeiken, maar omdat ik het gewoon moet.
Begrijp ik nu uit bovenstaande reactie van Maxcre8 dat hij 2 foto's gecombineerd heeft tot 1?
Ik had begrepen dat dat niet mocht. Prima als die regel aangepast wordt hoor, maar lijkt me wel zinvol om er duidelijkheid over te hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |