quote:Op maandag 15 mei 2006 13:40 schreef robbedoeseos300d het volgende:
[..]
Als ik dit zo lees kom ik tot de volgende foto.
Gaarne reactie
quote:Op maandag 15 mei 2006 14:46 schreef apie2006 het volgende:![]()
hij is wel oud maar vond deze ook wel leuk![]()
maar ik zie dus totaal niet wat hier minimalistich aan moet zijnquote:
quote:Op maandag 15 mei 2006 14:52 schreef Ynske het volgende:
Vorige topic Fotowedstrijd Mei [Discussietopic]
Minimalisme?
[afbeelding]
zou dan alleen moeten proberen t vuil weg te krijgen
[..]
[..]
is natuurlijk wel weer een ideetje...een kerstboom met 1 klein balletje erinquote:Op maandag 15 mei 2006 14:55 schreef An24 het volgende:
[..]
![]()
vroeg me ff af of apie2006 zich bewust is van het topiconderwerp![]()
quote:
ja... verleiding ofzoquote:Op maandag 15 mei 2006 15:00 schreef Ymke het volgende:
Ik snap nog steeds de defenitie niet , zeker niet als ik hier de fotos zie . Naar mijn idee is er geen eentje minimalistisch.
Neem nou gewoon eens een onderwerp wat iedereen snapt![]()
tiepvaudjequote:
OOK NOG? Dan is het helemaal foutquote:
quote:
Ik kijk wel, en anders stuur ik een archief in, die houdt ik achter de hand....quote:Paar nachtjes over het onderwerp slapen? Ik post net als vorige keer twee uur voor de deadline....![]()
Heb we een paar ideeen...maar tijdIk vind het trouwens wel leuk dat een ieder een ander idee over het onderwerp heeft....
Wat is naar jouw idee dan wel minimalistisch? Ik vind het overgrote deel van wat hier voorbij komt (en dan tel ik de kerstboom even niet meequote:Op maandag 15 mei 2006 15:00 schreef Ymke het volgende:
Ik snap nog steeds de definitie niet, zeker niet als ik hier de fotos zie. Naar mijn idee is er geen eentje minimalistisch.
Bomen snapte iedereenquote:Neem nou gewoon eens een onderwerp wat iedereen snapt![]()
Ik dacht dat het met zo min mogelijke vormen iets krachtigs neer zetten was .quote:Op maandag 15 mei 2006 15:16 schreef Offy het volgende:
[..]
Wat is naar jouw idee dan wel minimalistisch? Ik vind het overgrote deel van wat hier voorbij komt (en dan tel ik de kerstboom even niet mee) wel passen bij wat ik minimalisme vind.
[..]
Bomen snapte iedereen
maak een foto van het stof dat op je sensor zitquote:Op maandag 15 mei 2006 15:13 schreef Vliegvrager het volgende:
pfffft, wat een r*k-onderwerp is dit zeg![]()
![]()
Ik geloof dat ergens een begin van een ideetje begint te dagen. Ergens...
Dat is nooit minimalistisch, want dat zit er altijd te veel op.......quote:Op maandag 15 mei 2006 15:22 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
maak een foto van het stof dat op je sensor zit
Trekt wel vreemd genoeg altijd de aandachtquote:Op maandag 15 mei 2006 16:04 schreef robbedoeseos300d het volgende:
[..]
Dat is nooit minimalistisch, want dat zit er altijd te veel op.......
ja waar dat rode randje vandaan komtquote:Op maandag 15 mei 2006 21:49 schreef An24 het volgende:
Je idee is erg goed (en lekker) Re, maar geef Offy gelijk,de aardbei is erg scherp en ziet er daardoor te bewerkt uit!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |