quote:Op maandag 15 mei 2006 13:40 schreef robbedoeseos300d het volgende:
[..]
Als ik dit zo lees kom ik tot de volgende foto.
Gaarne reactie
quote:Op maandag 15 mei 2006 14:46 schreef apie2006 het volgende:![]()
hij is wel oud maar vond deze ook wel leuk![]()
maar ik zie dus totaal niet wat hier minimalistich aan moet zijnquote:
quote:Op maandag 15 mei 2006 14:52 schreef Ynske het volgende:
Vorige topic Fotowedstrijd Mei [Discussietopic]
Minimalisme?
[afbeelding]
zou dan alleen moeten proberen t vuil weg te krijgen
[..]
[..]
is natuurlijk wel weer een ideetje...een kerstboom met 1 klein balletje erinquote:Op maandag 15 mei 2006 14:55 schreef An24 het volgende:
[..]
![]()
vroeg me ff af of apie2006 zich bewust is van het topiconderwerp![]()
quote:
ja... verleiding ofzoquote:Op maandag 15 mei 2006 15:00 schreef Ymke het volgende:
Ik snap nog steeds de defenitie niet , zeker niet als ik hier de fotos zie . Naar mijn idee is er geen eentje minimalistisch.
Neem nou gewoon eens een onderwerp wat iedereen snapt![]()
tiepvaudjequote:
OOK NOG? Dan is het helemaal foutquote:
quote:
Ik kijk wel, en anders stuur ik een archief in, die houdt ik achter de hand....quote:Paar nachtjes over het onderwerp slapen? Ik post net als vorige keer twee uur voor de deadline....![]()
Heb we een paar ideeen...maar tijdIk vind het trouwens wel leuk dat een ieder een ander idee over het onderwerp heeft....
Wat is naar jouw idee dan wel minimalistisch? Ik vind het overgrote deel van wat hier voorbij komt (en dan tel ik de kerstboom even niet meequote:Op maandag 15 mei 2006 15:00 schreef Ymke het volgende:
Ik snap nog steeds de definitie niet, zeker niet als ik hier de fotos zie. Naar mijn idee is er geen eentje minimalistisch.
Bomen snapte iedereenquote:Neem nou gewoon eens een onderwerp wat iedereen snapt![]()
Ik dacht dat het met zo min mogelijke vormen iets krachtigs neer zetten was .quote:Op maandag 15 mei 2006 15:16 schreef Offy het volgende:
[..]
Wat is naar jouw idee dan wel minimalistisch? Ik vind het overgrote deel van wat hier voorbij komt (en dan tel ik de kerstboom even niet mee) wel passen bij wat ik minimalisme vind.
[..]
Bomen snapte iedereen
maak een foto van het stof dat op je sensor zitquote:Op maandag 15 mei 2006 15:13 schreef Vliegvrager het volgende:
pfffft, wat een r*k-onderwerp is dit zeg![]()
![]()
Ik geloof dat ergens een begin van een ideetje begint te dagen. Ergens...
Dat is nooit minimalistisch, want dat zit er altijd te veel op.......quote:Op maandag 15 mei 2006 15:22 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
maak een foto van het stof dat op je sensor zit
Trekt wel vreemd genoeg altijd de aandachtquote:Op maandag 15 mei 2006 16:04 schreef robbedoeseos300d het volgende:
[..]
Dat is nooit minimalistisch, want dat zit er altijd te veel op.......
ja waar dat rode randje vandaan komtquote:Op maandag 15 mei 2006 21:49 schreef An24 het volgende:
Je idee is erg goed (en lekker) Re, maar geef Offy gelijk,de aardbei is erg scherp en ziet er daardoor te bewerkt uit!
ja in kleur is tie ook wel ok, maar geheel zwart wit dan valt de aarbei wegquote:Op maandag 15 mei 2006 22:08 schreef k_man het volgende:
[..]
Ik ben zelf niet zo'n fan van duidelijk geshopte foto's maar het idee is wel leuk.
Waarschijnlijk ook minder minimalistisch....ben wel benieuwd in de kleurenversie....dus...please?quote:Op maandag 15 mei 2006 22:12 schreef Re het volgende:
[..]
ja in kleur is tie ook wel ok, maar geheel zwart wit dan valt de aarbei weg
Doe dan wat meer moeite; ff bij Puckzz wat van dat witsel ophalen, hand mee insmeren, aarbei vasthouden, foto nog een keer schieten. Zorg ervoor dat de ringen of uit zijn of van zilver ofzo...quote:Op maandag 15 mei 2006 22:12 schreef Re het volgende:
ja in kleur is tie ook wel ok, maar geheel zwart wit dan valt de aarbei weg
ze waren zilverquote:Op maandag 15 mei 2006 23:04 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Doe dan wat meer moeite; ff bij Puckzz wat van dat witsel ophalen, hand mee insmeren, aarbei vasthouden, foto nog een keer schieten. Zorg ervoor dat de ringen of uit zijn of van zilver ofzo...
modellen hebben maar te doen wat de fotograaf hun zegtquote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:20 schreef Re het volgende:
[..]
ze waren zilver, en moeite doen
,
, en MB ziet me al aankomen met mijn witsel en kwast
Hij is ook op een grauwe dag geschoten, dus ik weet niet of ik er veel meer uit kan krijgen zonder dat het nep wordt...quote:Op dinsdag 16 mei 2006 08:07 schreef Puckzzz het volgende:
de foto van de pinguin vind ik idd wel redelijk minimalistisch. beetje grauw dat wel, dus ff wat spelen met contrast en andere schuifjes. hij kijkt wel zielig, zo van waar zijn mijn vriendjes nou?
Whehehehehehehequote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:20 schreef Re het volgende:
ze waren zilver, en moeite doen
,
, en MB ziet me al aankomen met mijn witsel en kwast
MissBliss geloof ikquote:
is dat niet het randje waar je je mask teveel heb weggegumt? en dat rode dus de reflectie van de aardbei op de vinger.quote:
Dat weet je pas NA het proevenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 18:06 schreef MissBliss het volgende:
Als Re weer van die lekkere aardbeien heeft, ben ik bereid nog een keer langs te komen zónder ringen
goed ideequote:Op woensdag 17 mei 2006 10:10 schreef Vliegvrager het volgende:
Als we dan toch in de fruit-modus zitten...
[afbeelding]
nog een glaasje azijn? of heb je liever een vrouwenmiertje?quote:Op woensdag 17 mei 2006 10:14 schreef Re het volgende:
[..]
goed idee![]()
![]()
appel hangt beetje scheef zo en lijkt wat onscherp
neuh koffie is veel lekkerderquote:Op woensdag 17 mei 2006 10:16 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
nog een glaasje azijn? of heb je liever een vrouwenmiertje?
dat is niets wat een beetje USM niet kan verhelpen en ik zie het niet eens zo eigenlijk
bril kopen?quote:Op woensdag 17 mei 2006 10:16 schreef Puckzzz het volgende:
en ik zie het niet eens zo eigenlijk
het is idd een absurda combinatiequote:Op woensdag 17 mei 2006 10:29 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
bril kopen?
Ik vind het wel een leuke foto VV, vraag me toch af of de kleurcombo appel+tak niet een beetje tang op varken-type is...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |