ja in kleur is tie ook wel ok, maar geheel zwart wit dan valt de aarbei wegquote:Op maandag 15 mei 2006 22:08 schreef k_man het volgende:
[..]
Ik ben zelf niet zo'n fan van duidelijk geshopte foto's maar het idee is wel leuk.
Waarschijnlijk ook minder minimalistisch....ben wel benieuwd in de kleurenversie....dus...please?quote:Op maandag 15 mei 2006 22:12 schreef Re het volgende:
[..]
ja in kleur is tie ook wel ok, maar geheel zwart wit dan valt de aarbei weg
Doe dan wat meer moeite; ff bij Puckzz wat van dat witsel ophalen, hand mee insmeren, aarbei vasthouden, foto nog een keer schieten. Zorg ervoor dat de ringen of uit zijn of van zilver ofzo...quote:Op maandag 15 mei 2006 22:12 schreef Re het volgende:
ja in kleur is tie ook wel ok, maar geheel zwart wit dan valt de aarbei weg
ze waren zilverquote:Op maandag 15 mei 2006 23:04 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Doe dan wat meer moeite; ff bij Puckzz wat van dat witsel ophalen, hand mee insmeren, aarbei vasthouden, foto nog een keer schieten. Zorg ervoor dat de ringen of uit zijn of van zilver ofzo...
modellen hebben maar te doen wat de fotograaf hun zegtquote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:20 schreef Re het volgende:
[..]
ze waren zilver, en moeite doen
,
, en MB ziet me al aankomen met mijn witsel en kwast
Hij is ook op een grauwe dag geschoten, dus ik weet niet of ik er veel meer uit kan krijgen zonder dat het nep wordt...quote:Op dinsdag 16 mei 2006 08:07 schreef Puckzzz het volgende:
de foto van de pinguin vind ik idd wel redelijk minimalistisch. beetje grauw dat wel, dus ff wat spelen met contrast en andere schuifjes. hij kijkt wel zielig, zo van waar zijn mijn vriendjes nou?
Whehehehehehehequote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:20 schreef Re het volgende:
ze waren zilver, en moeite doen
,
, en MB ziet me al aankomen met mijn witsel en kwast
MissBliss geloof ikquote:
is dat niet het randje waar je je mask teveel heb weggegumt? en dat rode dus de reflectie van de aardbei op de vinger.quote:
Dat weet je pas NA het proevenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 18:06 schreef MissBliss het volgende:
Als Re weer van die lekkere aardbeien heeft, ben ik bereid nog een keer langs te komen zónder ringen
goed ideequote:Op woensdag 17 mei 2006 10:10 schreef Vliegvrager het volgende:
Als we dan toch in de fruit-modus zitten...
[afbeelding]
nog een glaasje azijn? of heb je liever een vrouwenmiertje?quote:Op woensdag 17 mei 2006 10:14 schreef Re het volgende:
[..]
goed idee![]()
![]()
appel hangt beetje scheef zo en lijkt wat onscherp
neuh koffie is veel lekkerderquote:Op woensdag 17 mei 2006 10:16 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
nog een glaasje azijn? of heb je liever een vrouwenmiertje?
dat is niets wat een beetje USM niet kan verhelpen en ik zie het niet eens zo eigenlijk
bril kopen?quote:Op woensdag 17 mei 2006 10:16 schreef Puckzzz het volgende:
en ik zie het niet eens zo eigenlijk
het is idd een absurda combinatiequote:Op woensdag 17 mei 2006 10:29 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
bril kopen?
Ik vind het wel een leuke foto VV, vraag me toch af of de kleurcombo appel+tak niet een beetje tang op varken-type is...
[spontane mode] Ik vind het erg leuk vliegvragerquote:Op woensdag 17 mei 2006 10:37 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
het is idd een absurda combinatie
Appel is idd niet helemaal scherp. Ik wou een paar oneffenheden in de achtergrond wegpoetsen. Beetje slordig geweest, zal het nog eens netjes overdoen.
edit:
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |