Bedoel echt het overzichtstopic van alle foto's http://offy.nl/ffw/index.php die dus.quote:Op maandag 26 juni 2006 22:18 schreef Offy het volgende:
[..]
Bij mij werkt alles, welke foto's doen het bij jou niet?
quote:
quote:Op maandag 26 juni 2006 22:17 schreef Schanulleke het volgende:
Oeps, daar was ik ook schuldig aan. Sorry Offy, is mij niet eens opgevallen.
Stomme regel ook, 580 past perfect..
Hey, dat is gekquote:Op maandag 26 juni 2006 22:23 schreef snakelady het volgende:
Bedoel echt het overzichtstopic van alle foto's http://offy.nl/ffw/index.php die dus.
Daarvan doet bij mij vervoer, religie, oosters,dingen,drie en nog een aantal het niet, kan er ook niet op klikken.
Mwach, 2000 pixels breed is wel iets aan de grote kant jaquote:Op maandag 26 juni 2006 22:31 schreef MissyMirjaM het volgende:
offy, was mijn foto te groot, of niet?
De resizer werkt op een of andere manier niet meer, hij is ook al uit de FAQ gehaald, maar we hebben nog niet echt een goede vervanger geloof ik. Hij staat er nu in ieder geval gewoon tussen, ik vond het te lullig om een paar minuten voor 22:00 nog 'je moet hem zelf resizen!' terug te mailenquote:had ´m door de resizer gehaald, die zei dat de foto al minder dan 550 pixels was, maar op d email vond ik m toch wel erg groot
quote:Op maandag 26 juni 2006 22:33 schreef Shark.Bait het volgende:
shit, geen tijd gehad om mijn idee in te sturen.. nou ja.. next time...
Idee! De FOT-fotowedstrijd-herinneringsmail: 'Let op: je hebt nog maar 1 dag om je foto in te zenden! ' offeh: 'Je hebt meegedaan met de wedstrijd maar nog niet gestemd op de foto's. Kijk snel in het topic, want je hebt nog maar 1 dag om te stemmen!quote:
Jij wilt jezelf wel erg graag extra werk op de hals halen zeg!quote:Op dinsdag 27 juni 2006 12:59 schreef Offy het volgende:
[..]
[..]
Idee! De FOT-fotowedstrijd-herinneringsmail: 'Let op: je hebt nog maar 1 dag om je foto in te zenden! ' offeh: 'Je hebt meegedaan met de wedstrijd maar nog niet gestemd op de foto's. Kijk snel in het topic, want je hebt nog maar 1 dag om te stemmen!![]()
Allemaal geautomatiseerd natuurlijkquote:Op dinsdag 27 juni 2006 13:01 schreef Subhuman het volgende:
Jij wilt jezelf wel erg graag extra werk op de hals halen zeg!
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 13:04 schreef Offy het volgende:
[..]
Allemaal geautomatiseerd natuurlijk![]()
En *iemand* moet toch het goede voorbeeld geven van een deugdzame wedstrijdcoördinator![]()
Tussen die regels stond maar 1 spatie Sub..quote:Op dinsdag 27 juni 2006 13:21 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Ik kan wel tussen de regels doorlezen!
Leuk idee, maar had niks geholpen; ik had gisterenmiddag mijn idee uitgewerkt, maar moest de ouders van een vriend van me helpen met hun ADSL-hij woont nu in het buitenland, en toen ik weer thuis was was het al te laat.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 12:59 schreef Offy het volgende:
Idee! De FOT-fotowedstrijd-herinneringsmail: 'Let op: je hebt nog maar 1 dag om je foto in te zenden! ' offeh: 'Je hebt meegedaan met de wedstrijd maar nog niet gestemd op de foto's. Kijk snel in het topic, want je hebt nog maar 1 dag om te stemmen!![]()
Wat denk je, HM2? Noteren in het boekkie?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 13:50 schreef HMaster-II het volgende:
Tussen die regels stond maar 1 spatie Sub..Kweetniet wat jij daar in kan lezen..
![]()
Abslouut... Bij de sectie "Dwaalspoor Opmerkingen".quote:Op dinsdag 27 juni 2006 14:05 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Wat denk je, HM2? Noteren in het boekkie?
Ik ben er nog niet helemaal uit wat mijn criteria moeten gaan worden.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:32 schreef -Marjo- het volgende:
*ook gestemd heeft...
* Ilford vind het ook nog niet makkelijk... Als ik het thema even "vergeet", zie ik meteen wat favorieten. Als ik dan de vraag stel: is dat "vervoer" (in mijn ogen toch subtiel iets anders dan "transport"), dan wordt het lastig(er)...quote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:29 schreef PoseidonVS het volgende:
[..]
Ik ben er nog niet helemaal uit wat mijn criteria moeten gaan worden.
Wel weer veel erg mooie inzendingen overigens.
Ik vond het ook moeilijk , maar heb het mezelf makkelijker gemaakt door te denken aan : wat zou ik bij mij aan de muur willen hebben hangen...quote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:29 schreef PoseidonVS het volgende:
[..]
Ik ben er nog niet helemaal uit wat mijn criteria moeten gaan worden.
Wel weer veel erg mooie inzendingen overigens.
Doe ik ook altijdquote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:24 schreef prupke het volgende:
[..]
Ik vond het ook moeilijk , maar heb het mezelf makkelijker gemaakt door te denken aan : wat zou ik bij mij aan de muur willen hebben hangen...
Ja, maar dan kom ik telkens weer uit op mijn iegen foto!quote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:24 schreef prupke het volgende:
[..]
Ik vond het ook moeilijk , maar heb het mezelf makkelijker gemaakt door te denken aan : wat zou ik bij mij aan de muur willen hebben hangen...
haha dan kies je er zes uit en dan sjoef je alles 1 plekkie naar bovenquote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:38 schreef PoseidonVS het volgende:
[..]
Ja, maar dan kom ik telkens weer uit op mijn iegen foto!
Dat heb ik ook gedaan.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:24 schreef prupke het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 28 juni 2006 23:26 schreef Offy het volgende:
<postopkrikkend filosofisch gewauwel>
quote:Op donderdag 29 juni 2006 00:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou ja, ik heb een balletje opgegooid in het ouwebeptopic. Best een goeie plaat dacht ik. En er hebben, alles bij elkaar gerekend, precies nul mensen op gereageerdEn nu ben ik vast te laat met insturen
quote:Op donderdag 22 juni 2006 21:53 schreef Offy het volgende:
Dit vind ik trouwens wel een leuke, aparte foto. Lekker wegdromen in de trein, doe ik ook altijdIk herken er nog wel net een trein in (denk ik
), maar doordat hij zo wazig is wordt het dromerige effect wel verstrekt, leuk
(kan misschien wel wat kleurtjesopfrissing of contrastverhoging gebruiken
)
Nou, dan weet ik dat voor de volgende keerquote:maar of het wat boeit?
Hallo, dit was een enorm sterk beargumenteerde inhoudelijke reactie op de post van oYo hoorquote:
hap hap?quote:Op donderdag 29 juni 2006 08:25 schreef Offy het volgende:
Hallo, dit was een enorm sterk beargumenteerde inhoudelijke reactie op de post van oYo hoor![]()
Ik grijp iedere postopkrikkansquote:
Nummer 4 alweer, inclusief je reply op deze postquote:
ja dan is het weinig spek en bonen meerquote:Op donderdag 29 juni 2006 15:31 schreef Maxcre8 het volgende:
Offy ik had in eerste instantie jou foto boven aan mn lijstje staan
maar ik begrijp de je eigenlijk voor spek en bonen mee doet dus dacht dan kan roger_dry de punten misschien beter gebruiken, aangezien dat ook n mooie plaat is met n trein.
Als het er om gaat wie de punten het beste kan gebruiken... Ik heb er ook nog wel wat nodig hoor!quote:Op donderdag 29 juni 2006 15:31 schreef Maxcre8 het volgende:
Offy ik had in eerste instantie jou foto boven aan mn lijstje staan
maar ik begrijp de je eigenlijk voor spek en bonen mee doet dus dacht dan kan roger_dry de punten misschien beter gebruiken, aangezien dat ook n mooie plaat is met n trein.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |