Respect, Je weet.quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:58 schreef Dagonet het volgende: Ze worden erop uitgekozen. Na een gruwelijk trainingskamp waarin ze moeten waden door de topicdiarree en postbrei krijgen ze 48 uur om het complete oeuvre (let op de spelling NJ) van Conflict en alle badsloeven uit het hoofd te leren. Daarna krijgen ze een herkenningstest met willekeurige topics van Paniekzaaier, sweetgirly, paultjuhh, Emmykuhh, en croupouque waarbij ze de verschillende gradaties van baggerheid moeten benoemen. Bij meer dan 1 inschattingsfout gaat hun account door de shredder en mogen ze het later nog eens proberen onder een kloon.
They are the few, the proud, the able.
Neh, valt zwaar onder de noemer bagger. En leuk was het ook al niet.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:45 schreef BaajGuardian het volgende:
ja, hoi
Snakey, mag alsjeblieft het slotje weer weg, het begon wel kut maar het topic heeft heel veel kans om een goed topic te maken (wat was dat woord ook alweer dat dit samenvat??!..kom er niet op)
Het waren de joden!
ik bedoel, alsjeblieeeft... ik vraag het je met al mn tofheid, want ik voorzie een geweldige lachkannonade zou het topic openblijven.
nee man ik weet wat potentieel heeft (ah dat was het woord dus)quote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:47 schreef Snakey het volgende:
[..]
Neh, valt zwaar onder de noemer bagger. En leuk was het ook al niet.
Potentie niet potentieel.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:50 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
nee man ik weet wat potentieel heeft (ah dat was het woord dus)
en dat topic had potentieel!
van dat mensen de gekste plaatjes plaatsen met zo van dat de joden het gedaan hebben.
tis een fucking statement
toe?
doe het voor mij en yvonne
Nee, ga maar met je wuppies spelen.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:50 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
nee man ik weet wat potentieel heeft (ah dat was het woord dus)
en dat topic had potentieel!
van dat mensen de gekste plaatjes plaatsen met zo van dat de joden het gedaan hebben.
tis een fucking statement
toe?
doe het voor mij en yvonne
IK HEB GODVERDOMME GEEEN WUPPIES JA?!quote:
Wat snap jij niet aan 'nee', beste BaajGuardian?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:53 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
IK HEB GODVERDOMME GEEEN WUPPIES JA?!
mag ie weer open?
wat snap jij niet aan tof zijnquote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:54 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wat snap jij niet aan 'nee', beste BaajGuardian?
Waarom ben jij uberhaupt tof?quote:
Ja maar ik erger(de) me gewoon aan zijn gedrag, dus ik dacht, laat ík maar het heft in eigen hand nemen, en het hem vertellen. Ik wou me even een modje voelen.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:40 schreef Bupatih het volgende:
Ja, en ONZ heeft ook nog steeds 5 modjes die dat kunnen zeggen, Diemietimieteietje.
Die laatste zin is natuurlijk een grapje he!quote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:46 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Ja maar ik erger(de) me gewoon aan zijn gedrag, dus ik dacht, laat ík maar het heft in eigen hand nemen, en het hem vertellen. Ik wou me even een modje voelen.
Ik hoopte meer dat die eerste zin een grapje was.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:47 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Die laatste zin is natuurlijk een grapje he!
Volgensmij ben ik anders niet de enigste die zich aan zijn aandachtsgeile gedrag ergert.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:50 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik hoopte meer dat die eerste zin een grapje was.
enigequote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:02 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Volgensmij ben ik anders niet de enigste die zich aan zijn aandachtsgeile gedrag ergert.![]()
Ik vind je geen spammer. Ik vind je gewoon een kutuser.quote:
quote:Op woensdag 14 juni 2006 00:15 schreef Rudi-Voller het volgende:
Warum hast du mein topic geslossen freund nj ?
Er war geil un had potentie !
Nee ?quote:
quote:Op woensdag 14 juni 2006 00:18 schreef Rudi-Voller het volgende:
[..]
Nee ?
Je ziet heulgaar niks ik ken usericons en userfoto's die nog erger zijn !
quote:http://forum.fok.nl/topic/680207
2) Bagger mag niet.
Schop hem dan naar V&A wellicht wil iemand mijn vleesch-pikanto haben!quote:
Misschien, maar ik denk niet dat zij jouw bagger willen hebben.quote:Op woensdag 14 juni 2006 00:21 schreef Rudi-Voller het volgende:
[..]
Schop hem dan naar V&A wellicht wil iemand mijn vleesch-pikanto haben!
quote:Op woensdag 14 juni 2006 00:21 schreef Rudi-Voller het volgende:
[..]
Schop hem dan naar V&A wellicht wil iemand mijn vleesch-pikanto haben!
Wtf is die rudi ? hij is kei grappig.quote:
Oh nee ok, dan is het goed.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:03 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik vind je geen spammer. Ik vind je gewoon een kutuser.
Vind je?quote:Op woensdag 14 juni 2006 00:54 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Wtf is die rudi ? hij is kei grappig.
Over smaak valt niet te twisten natuurlijk.quote:
Eens.quote:Op woensdag 14 juni 2006 21:41 schreef tong80 het volgende:
Gadverdamme dit is hardstikke leuk man. Waanzinnig slotje weer in onzin. Wat een bagger zooi creëren jullie toch. Borkydude valt buiten selectie
Wat moet je doen om een topic door jullie niet te laten sluiten ? Bij één of ander kliekje horen die elkaars naam steeds in de TT noemt ?
Eens. ONZ is voor dit soort dingen, het hoort juist niet in WK 2006.quote:Op woensdag 14 juni 2006 21:41 schreef tong80 het volgende:
Gadverdamme dit is hardstikke leuk man. Waanzinnig slotje weer in onzin. Wat een bagger zooi creëren jullie toch. Borkydude valt buiten selectie
Wat moet je doen om een topic door jullie niet te laten sluiten ? Bij één of ander kliekje horen die elkaars naam steeds in de TT noemt ?
Ah, tong klaagt weer. Wéér een stapje dichterbij een tongloos ONZ. Dag tongquote:Op woensdag 14 juni 2006 21:41 schreef tong80 het volgende:
Nee. Kuttopic.quote:Op woensdag 14 juni 2006 21:48 schreef SCH het volgende:
[..]
Eens. ONZ is voor dit soort dingen, het hoort juist niet in WK 2006.
Blijkbaar stemmen de modjes het onderling niet goed af.
Dus open hem maar weer![]()
Pardon? Wat is dat nou voor reactie zeg?quote:Op woensdag 14 juni 2006 21:49 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ah, tong klaagt weer. Wéér een stapje dichterbij een tongloos ONZ. Dag tong.
Geef me ajb een ban voor onbepaalde tijd in jullie humorloze natuurreservaat.quote:Op woensdag 14 juni 2006 21:49 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ah, tong klaagt weer. Wéér een stapje dichterbij een tongloos ONZ. Dag tong.
Leer jij eens normaal in FB te reageren in plaats van dit soort idiote posts. Misschien dat er dan wél naar je geluisterd wordt. In ieder geval: Dat prachtig stukje humor van je is weer open na overleg.quote:Op woensdag 14 juni 2006 21:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Geef me ajb een ban voor onbepaalde tijd in jullie humorloze natuurreservaat.
Dus dat ik me niet meer hoef te ergeren als ik normaal iets aan de kaak stel.
Ik lees het wel in Med.
Okay, je hoeft geen sorry te zeggen hoorquote:Op woensdag 14 juni 2006 21:54 schreef Stofje het volgende:
[..]
Leer jij eens normaal in FB te reageren in plaats van dit soort idiote posts. Misschien dat er dan wél naar je geluisterd wordt. In ieder geval: Dat prachtig stukje humor van je is weer open na overleg.
Mijn welgemeende excuses. Tong reageert áltijd op zo'n idiote manier, waardoor ik eigenlijk helemaal geen zin heb om hem van FeedBack te voorzien. Maar dat geldt natuurlijk niet voor Borkydude en voor jou.quote:Op woensdag 14 juni 2006 21:51 schreef SCH het volgende:
[..]
Pardon? Wat is dat nou voor reactie zeg?
Van mij ? Dus je dacht dat ik hem had geopend ? En sloot hem al bij voorbaat ? Of je zag mijn naam en je begon het behang al van de muur te kraben ?quote:Op woensdag 14 juni 2006 21:54 schreef Stofje het volgende:
[..]
Leer jij eens normaal in FB te reageren in plaats van dit soort idiote posts. Misschien dat er dan wél naar je geluisterd wordt. In ieder geval: Dat prachtig stukje humor van je is weer open na overleg.
Nee SCH is altijd de kalmte zelfe. Die gefundeerd en objectief zijn mening geeft. Daarom mag ik hem ook. Mooi dat ie juist in Onzin als moeder Theresa wordt gezien. Hij was mijn held al en jullie hebben het ook door. Hulde. Heeft het toch nut gehad.quote:Op woensdag 14 juni 2006 21:57 schreef Stofje het volgende:
[..]
Mijn welgemeende excuses. Tong reageert áltijd op zo'n idiote manier, waardoor ik eigenlijk helemaal geen zin heb om hem van FeedBack te voorzien. Maar dat geldt natuurlijk niet voor Borkydude en voor jou.
Nee, ik bekeek het topic dat in de OP stond en vond dat dat ook dáár kon. Dat vind ik echter nog steeds, alleen vond men dat ik het nog een kans moest geven. Ik ben niet te kinderachtig om dan voet bij stuk te houden, als anderen het wél iets vinden. Dus is ie weer open.quote:Op woensdag 14 juni 2006 21:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Van mij ? Dus je dacht dat ik hem had geopend ? En sloot hem al bij voorbaat ? Of je zag mijn naam en je begon het behang al van de muur te kraben ?
Sinds wanneer worden 12 jarige pubers op onzin als mod gezetquote:Op woensdag 14 juni 2006 21:54 schreef Stofje het volgende:
Excuses aanvaard.quote:Op woensdag 14 juni 2006 21:57 schreef Stofje het volgende:
[..]
Mijn welgemeende excuses. Tong reageert áltijd op zo'n idiote manier, waardoor ik eigenlijk helemaal geen zin heb om hem van FeedBack te voorzien. Maar dat geldt natuurlijk niet voor Borkydude en voor jou.
12 jarige pubersquote:Op woensdag 14 juni 2006 22:03 schreef Showtime het volgende:
[..]
Sinds wanneer worden 12 jarige pubers op onzin als mod gezet![]()
Ach, hij heeft pas 90.000x vaker gepost...quote:Op woensdag 14 juni 2006 22:06 schreef SCH het volgende:
[..]
Excuses aanvaard.
Toch maakt Tong80 hetzelfde punt als ik en reageer je wellicht iets te direct op alleen een username.
Oh puhlease, iedereen weet toch dat modjes nog niet eens bijna op mensen gelijken en in Yvonnes baarmoeder gebakken kwakjes pure snoodheid, tirannie, hamstertestikelpuree, boosaardigheid en zaagsel zijn die babies eten, Satan dienen en op de PvdA stemmen?quote:Op donderdag 15 juni 2006 00:53 schreef jogy het volgende:
[...]de modjes, die heel clichè, net mensen zijn[...]
Ik stuur mijn duivelse broeders op je af om je ritueel af te slachten, je hersenen in een geheim traditionele manier op te bakken met je lever. De rest van je ingewanden worden daarna gebruikt om nóg meer modjes te maken.quote:Op donderdag 15 juni 2006 02:14 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Oh puhlease, iedereen weet toch dat modjes nog niet eens bijna op mensen gelijken en in Yvonnes baarmoeder gebakken kwakjes pure snoodheid, tirannie, hamstertestikelpuree, boosaardigheid en zaagsel zijn die babies eten, Satan dienen en op de PvdA stemmen?
Ik vind dat modjes terechte kritiek van flames moeten kunnen scheiden - je stelt nu een beetje dat het logisch is dat je opmerkingen van tong80 nooit serieus zou nemen. Hij bleek hier wel degelijk een punt te hebben achteraf.quote:Op donderdag 15 juni 2006 00:53 schreef jogy het volgende:
Mosterd na de maaltijd modus. Een toontje in een post doet heel veel, en aangezien tong80's feedback meestal een invalshoek heeft van 'jullie zijn domme homo's omdat mijn humor wél leuk is en jullie sluiten alles van me' geeft dat onnodige frustratie en krijg je dit soort dingen. Maakt niet uit voor de rest maar als je die toon in een post zet moet je niet raar opkijken als je de modjes, die heel clichè, net mensen zijn tegen je krijgt. Ik weet niet wanneer tong's aversie tegen ONZ is begonnen en het zal me jeuken maar als men nou eens ( iedereen dus ) gewoon poogt om met een schone lei te beginnen dan gaat het al een stuk beter denk ik.
Had ie ook wel, maar het ligt er gewoon altijd aan hoe het gebracht wordt, simpel. Zeker als er al vaker aanvarinkjes zijn geweest waarvan sommige terecht en sommige niet. Wat is er mis met een schone lei en even weer vanaf de nullijn te discussïeren in plaats van met opgekropte frustratie over eventueel postgedrag en/of wel of niet terechte slotjes?quote:Op donderdag 15 juni 2006 09:06 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik vind dat modjes terechte kritiek van flames moeten kunnen scheiden - je stelt nu een beetje dat het logisch is dat je opmerkingen van tong80 nooit serieus zou nemen. Hij bleek hier wel degelijk een punt te hebben achteraf.
Dat is nou het probleem. Het ziet er bij Tong altijd hetzelfde uit als ie in het FB-topic post. Dit keer had ie een punt, maar de vorige keer was het een terecht slotje en dan lezen wij in Hools waar we wel niet aan lijden en hoe kut ONZ is als de grote Tong80 niet begrepen wordt.quote:Op donderdag 15 juni 2006 09:06 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik vind dat modjes terechte kritiek van flames moeten kunnen scheiden
Niets.quote:Op donderdag 15 juni 2006 09:09 schreef jogy het volgende:
[..]
Wat is er mis met een schone lei en even weer vanaf de nullijn te discussïeren in plaats van met opgekropte frustratie over eventueel postgedrag en/of wel of niet terechte slotjes?
Inderdaad. Onnodige frustratie en dat kan nooit de bedoeling zijn.quote:Op donderdag 15 juni 2006 09:12 schreef NJ het volgende:
[..]
Dat is nou het probleem. Het ziet er bij Tong altijd hetzelfde uit als ie in het FB-topic post. Dit keer had ie een punt, maar de vorige keer was het een terecht slotje en dan lezen wij in Hools waar we wel niet aan lijden en hoe kut ONZ is als de grote Tong80 niet begrepen wordt.
Wat ik overigens in dit geval helemaal niet snap is dat er drie man een heel probleem van maken dat het topic leuk is en weer open moet en als het dan weer open gaat ze er niet een leuk topic van maken, maar in de eerste vijf posts nog even de mod moeten uitlachen dat hij eventueel overruled zou zijn.
Als er iemand is die zich zelf niet groot vindt of op de borst slaat, is het Tong80 wel. Dat is echt een verkeerde inschatting van je, geloof me.quote:Op donderdag 15 juni 2006 09:12 schreef NJ het volgende:
[..]
Dat is nou het probleem. Het ziet er bij Tong altijd hetzelfde uit als ie in het FB-topic post. Dit keer had ie een punt, maar de vorige keer was het een terecht slotje en dan lezen wij in Hools waar we wel niet aan lijden en hoe kut ONZ is als de grote Tong80 niet begrepen wordt.
Wat ik overigens in dit geval helemaal niet snap is dat er drie man een heel probleem van maken dat het topic leuk is en weer open moet en als het dan weer open gaat ze er niet een leuk topic van maken, maar in de eerste vijf posts nog even de mod moeten uitlachen dat hij eventueel overruled zou zijn.
Lijkt mij prima - moet wel iedereen aan meedoen danquote:Op donderdag 15 juni 2006 09:09 schreef jogy het volgende:
Wat is er mis met een schone lei en even weer vanaf de nullijn te discussïeren in plaats van met opgekropte frustratie over eventueel postgedrag en/of wel of niet terechte slotjes?
Laten we het gewoon proberen.quote:Op donderdag 15 juni 2006 09:17 schreef SCH het volgende:
[..]
Lijkt mij prima - moet wel iedereen aan meedoen dan
Het is natuurlijk vaak een beetje de emotie van het moment, de betreffende mod lokte het gisteren ook wel wat uit door de sluitingspost en de posts hier in FB en dan reageren users soms weer wat emotioneel.quote:
Daar ben ik het ook helemaal mee eens, ook m het feit dat het topic nu een valse start heeft gekregen, maar...quote:Op donderdag 15 juni 2006 09:20 schreef SCH het volgende:
[..]
Het is natuurlijk vaak een beetje de emotie van het moment, de betreffende mod lokte het gisteren ook wel wat uit door de sluitingspost en de posts hier in FB en dan reageren users soms weer wat emotioneel.
Dit is een FB-vraag? Moet ik hier heel netjes en normaal op reageren? Tong heeft hier géén punt, hij zit hier gewoon weer ouderwets irritant te doen. Daarom zei ik later ook:quote:Op woensdag 14 juni 2006 21:41 schreef tong80 het volgende:
Want dat is gewoon zo. Tong reageert altijd op zo'n vervelend toontje, dat het voor mij (nu ja goed, ik zal voor mezelf spreken) geen zin heeft om heel normaal en subjectief naar de zaken te kijken.quote:Op woensdag 14 juni 2006 21:57 schreef Stofje het volgende:
[..]
wat doe je nou????quote:Op donderdag 15 juni 2006 10:16 schreef jogy het volgende:
Boeiend, nee echt. Ik stop deze in het Archief zodat hij niet verkleurd, zou zonde zijn.
Jup, maar als je een vraag van 'wat doe je nou?' neerzet is het antwoord duidelijk. een slotje zetten. Als je nou vraagt waarom ik het slotje heb gezet dan is het een ander verhaal en zou ik moeten zeggen dat topics met plaatjes vaker niet dan wel lekker lopen en deze was nou niet bepaald eentje die aansloeg eigenlijk.quote:Op donderdag 15 juni 2006 12:07 schreef mrPanerai het volgende:
wat dan.... dit heet toch feedback... anders vroeg ik het niet.... sterker nog...dan had ik het zelf gepost
Die plaatjes staan al een paar dagen in F&F. Daarnaast heb je het topic geen leuke of uitnodigende OP gegeven waardoor het een plaatjesdump is geworden. Daar kan niemand iets mee, waardoor in de regel zo'n topic verbaggerd. Goede actie dus van jogy.quote:Op donderdag 15 juni 2006 16:32 schreef mrPanerai het volgende:
Goh je hebt het nogal een kans gegeven...3 minuten.. nee het zal niet hebben aangeslagen... trouwens waar staat in het reglement dat een elk topic een stormlooptopic moet zijn... of moet je een minimum aan slotjes plaatsen per dag....
quote:
Beetje ranzige vergelijking maar ala, hij is fijn.quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:42 schreef tong80 het volgende:
Ik ben zo makkelijk als dikke poep in een riolering.
Die heeft ook geen geheugen en glijdt gewoon naar het einde der tijden.
Was ie ook gesloten zonder dat ranzige dierenlinkje?quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:56 schreef Stofje het volgende:
Peoh, wat leuk.
Mja, grote kans, ja... Zoals je zelf al aangaf, "onderbroekenlol". Niet echt iets waar we op wachten, hierquote:Op donderdag 15 juni 2006 21:58 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Was ie ook gesloten zonder dat ranzige dierenlinkje?
Ik vond dat er wel potentieel in zat, in het topic dan....![]()
Kijk hier kan ik wat meer mee... en ik kan jouw stelling best wel volgen zo...ben het er niet honderd procent mee eens maar het is wel duidelijke feedback....conclusie: 'k moet zo'n post beter inkleurenquote:Op donderdag 15 juni 2006 16:49 schreef Snakey het volgende:
[..]
Die plaatjes staan al een paar dagen in F&F. Daarnaast heb je het topic geen leuke of uitnodigende OP gegeven waardoor het een plaatjesdump is geworden. Daar kan niemand iets mee, waardoor in de regel zo'n topic verbaggerd. Goede actie dus van jogy.
Professionaliteit ten top.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 08:33 schreef Stofje het volgende:
Hier wordt een puik stukje FeedBack bedreven.
ga je luier eens verschonenquote:Op vrijdag 16 juni 2006 07:40 schreef most_wanted het volgende:
Ben ik de enige die dat vind of is remlof gewoon een randebiel?
Vooral die goal van Ivoorkust in de 80e minuut is "des Nederland". Met andere woorden: Je scenario is zo voorspelbaar, dat het haast niet anders kan dan dat het niet zo gaat.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 14:34 schreef NJ het volgende:
Ik ben iets voorzichtiger en ga voor 2-1.
NL komt nog voor het half uur op voorsprong, dan moet Ivoorkust wel en maakt NL dankzij de opengekomen ruimte de 2-0. Net op het moment dat NL zich rijk rekent scoort Ivoorkust in de 80e minuut de 2-1 en komt er een zinderend spannend laatste kwartier.
Zou niet voor de eerste keer zijn.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 14:34 schreef NJ het volgende:
Maar ik kan het natuurlijk ook compleet mis hebben.
Wat doe je hier M_W? In dat Oldbie topic willen ze je ook nietquote:Op vrijdag 16 juni 2006 15:05 schreef most_wanted het volgende:
[..]
Zou niet voor de eerste keer zijn.
Het eerste deel van je voorspelling klopt nog wel...quote:Op vrijdag 16 juni 2006 14:34 schreef NJ het volgende:
NL komt nog voor het half uur op voorsprong, dan moet Ivoorkust wel en maakt NL dankzij de opengekomen ruimte de 2-0. Net op het moment dat NL zich rijk rekent scoort Ivoorkust in de 80e minuut de 2-1 en komt er een zinderend spannend laatste kwartier.
Niemand wil hem.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 17:48 schreef Gloeidoos het volgende:
[..]
Wat doe je hier M_W? In dat Oldbie topic willen ze je ook niet....
Hey, als jij nou meedoet beginnen wij de groep die nergens bijhoort.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 18:51 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Niemand wil hem.Maar hij blijft maar denken dat hij ergens bijhoort.
Jij zou er niet eens mogen kijken.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 17:48 schreef Gloeidoos het volgende:
[..]
Wat doe je hier M_W? In dat Oldbie topic willen ze je ook niet....
Hij voegt in ieder geval meer toe aan FOK! dan jij.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 20:32 schreef most_wanted het volgende:
[..]
Jij zou er niet eens mogen kijken.![]()
Ik ben hier niet om iets toe te voegen aan Fok!quote:Op vrijdag 16 juni 2006 20:34 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hij voegt in ieder geval meer toe aan FOK! dan jij.
Het sloeg nergens op, het was gewoon een stom topic. Dat niet grappig was. En zo wel bedoeld was. Dus haal ik het slot er niet af.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 21:42 schreef ClaireDanes het volgende:
Hoi Stofje,
Waarom heb je een slotje op mijn topic gezet: KUTGRAP (topic)
het zit in de onzin subforum dus wat is het probleem?
Verklaar nader alsjeblieft of haal de slot eraf.
Gebruik dat woord 'potentie' toch eens niet te pas en te onpas.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 00:17 schreef Ordinair het volgende:
Hoi Bupatih,
Dit was een topic met potentie!
vervang 80e door 38e minuut en je hebt het aardig goed voorspeld NJquote:Op vrijdag 16 juni 2006 14:34 schreef NJ het volgende:
Wat leuk dat je nu ook opbouwende kritiek geeft Stofjequote:Op zaterdag 17 juni 2006 18:48 schreef Stofje het volgende:
Op zich wel een redelijk tot matig grappig plaatje, slecht uitgewerkt topic.
Nee hoor, paultjeeee heeft al heel lang een TO-ban, als het goed is. Maar dit soort topics kunnen gewoon in de moppentrommel. Heeft geen fuck met hetze te maken, bij ieder ander was het topic ook dicht gegaan.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 20:07 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
Komt een gabber bij de slager... , waarom dicht? Had toch enigszins potentie...Maarja, de hetze tegen Dirktator, BrauN, Pizzakoppo en Alberto Vermicelli lijkt hiermee toch echt zijn dieptepunt bereikt te hebben...Baggeraars als Paultjuhh krijgen nog steeds groen licht, terwijl wij in het verdoemhokje gestopt worden.
Okay, reasonable enough.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 20:09 schreef Stofje het volgende:
Nee hoor, paultjeeee heeft al heel lang een TO-ban, als het goed is. Maar dit soort topics kunnen gewoon in de moppentrommel. Heeft geen fuck met hetze te maken, bij ieder ander was het topic ook dicht gegaan.
Toffe reactiequote:
quote:Op zaterdag 17 juni 2006 17:57 schreef remlof het volgende:
[..]
vervang 80e door 38e minuut en je hebt het aardig goed voorspeld NJ
quote:Op zaterdag 17 juni 2006 09:59 schreef Stofje het volgende:
Dit is een tamelijk grove lemming.
Een topic dat ik 11 uur geleden dichtgooide? Nee. En leuk... Nee, leuk was het topic ook niet als het géén lemming was.quote:
Ik heb er veel werk aan gehad.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 21:20 schreef Stofje het volgende:
[..]
Een topic dat ik 11 uur geleden dichtgooide? Nee. En leuk... Nee, leuk was het topic ook niet als het géén lemming was.
Je bent Dirk!quote:Op zaterdag 17 juni 2006 20:07 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
Komt een gabber bij de slager... , waarom dicht? Had toch enigszins potentie...Maarja, de hetze tegen Dirktator, BrauN, Pizzakoppo en Alberto Vermicelli lijkt hiermee toch echt zijn dieptepunt bereikt te hebben...Baggeraars als Paultjuhh krijgen nog steeds groen licht, terwijl wij in het verdoemhokje gestopt worden.
idd dit topic kan ook wel verweiderd/op slot. Ik had even een zwak moment.quote:Op zondag 18 juni 2006 13:28 schreef guitarist.nl het volgende:
wat kan men 's nachts toch kut topics openen
Het is "verwijderd", lamlulquote:Op zondag 18 juni 2006 18:26 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Niet huilen Kruk.![]()
Ja, verweidert, of gewoon weg![]()
O, ik ben een beetje lam idd, en ik laat me graag verbeteren door een Kruk. Maar het topic is iig nog niet op slot of weg.quote:
Het was een kuttopicquote:Op zondag 18 juni 2006 20:44 schreef most_wanted het volgende:
Heerlijk dat je terug bent, Jogy.
Heerlijk om terug te Zijn, de hele tijd bier drinken en zonnenstraaltjes absorberen gaat ook zo vervelen.quote:Op zondag 18 juni 2006 20:44 schreef most_wanted het volgende:
Heerlijk dat je terug bent, Jogy.
Was je weg danquote:Op zondag 18 juni 2006 23:03 schreef jogy het volgende:
[..]
Heerlijk om terug te Zijn, de hele tijd bier drinken en zonnenstraaltjes absorberen gaat ook zo vervelen.
Waar de fuck heb jij het overquote:
er was niks lieverdquote:Op maandag 19 juni 2006 15:14 schreef tritri het volgende:
wat was er nou dan![]()
maikuuul: ik heb je vriendin gevonden
Ik had niet anders verwacht.quote:
http://www.woordvanhetjaar.nl/woord/2006/199.htmlquote:
Goeie actie.quote:Op maandag 19 juni 2006 20:09 schreef Bupatih het volgende:
[..]
http://www.woordvanhetjaar.nl/woord/2006/199.html
Het werd ze te heet onder de voeten.Alweer een jaar waarin een door FOK! gepromoot woord nummer één wordt.
Bekijk het van de andere kant, jij hebt die site gewoon van de lucht gehaald zonder te hacken.quote:Op maandag 19 juni 2006 20:11 schreef Bupatih het volgende:
Helemaal niet!Ik was bezig met winnen.
En nu kappen ze ermee!
Maar dat wíl ik helemaal niet!quote:Op maandag 19 juni 2006 20:16 schreef jogy het volgende:
[..]
Bekijk het van de andere kant, jij hebt die site gewoon van de lucht gehaald zonder te hacken.
Brave Hendrik. Je hebt gewoon de lol van de site single handedly vergalt voor een paar mensen, je hebt de wereld nét weer een stukje kutter gemaakt voor de mensen die erin wonen, dat moet je gewoon een soort van duister plezier geven.quote:Op maandag 19 juni 2006 20:18 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Maar dat wíl ik helemaal niet!Ik wilde winnen!
Dat wist ik wel. Maar ik doelde op de afwezigheid van Jogy, de afgelopen wekenquote:Op maandag 19 juni 2006 14:52 schreef Gloeidoos het volgende:
[..]
Jogy was al eerder ONZ mod. Maar ik weet niet of hij dat bedoelt.
Enkel het afgelopen weekend hoor, dat is best lang voor sommige.quote:Op maandag 19 juni 2006 20:29 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Dat wist ik wel. Maar ik doelde op de afwezigheid van Jogy, de afgelopen weken![]()
Kun je nagaanquote:Op maandag 19 juni 2006 20:30 schreef jogy het volgende:
[..]
Enkel het afgelopen weekend hoor, dat is best lang voor sommige.
Is dat een steek onder water ofzo?quote:Op maandag 19 juni 2006 20:39 schreef Biogarde het volgende:
Kan ook komen door het aantal kwaliteitstopik's de afgelopen weken![]()
Nopequote:
Ik zou het maar een klein beetje jammer vinden als je morgen uitelkaar gerukt wordt door een groepje ontsnapte bavianen. Echt rond de 0,01% ofzo.quote:
quote:Op maandag 19 juni 2006 21:27 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik zou het maar een klein beetje jammer vinden als je morgen uitelkaar gerukt wordt door een groepje ontsnapte bavianen. Echt rond de 0,01% ofzo.
Kan ook aan mij liggen.quote:Op maandag 19 juni 2006 22:38 schreef Banaanvraag het volgende:
Wat is het toch met die slotjes?
Ze werken niet meer.
Knap dat je het durft toe te geven dat je wat problemen met jezelf hebt.quote:
Werkt het nog steeds hetzelfde als, pak 'em beet, anderhalf jaar geleden? Dus dat je fouten kunt maken omdat je per ongeluk aan je scrollwieltje zit?quote:
Delete enzo, ja. Is me nog niet overkomen thoughquote:Op maandag 19 juni 2006 22:42 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Werkt het nog steeds hetzelfde als, pak 'em beet, anderhalf jaar geleden? Dus dat je fouten kunt maken omdat je per ongeluk aan je scrollwieltje zit?
Daar zijn wij ons terdege van bewust.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 00:53 schreef Neenetje het volgende:
Ja kutmods..
Goed dat je het zegt!quote:
Ik wist hetquote:Op dinsdag 20 juni 2006 00:56 schreef NJ het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt!
Ik zou bijna m'n pillen vergeten.
Ja en ik wil 'onkenkloon'quote:Op dinsdag 20 juni 2006 02:22 schreef cerror het volgende:
Ik ben tof, ik wil een tof tag godverdegodver.
Maar de tof-tag bestaat al.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 02:37 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Ja en ik wil 'onkenkloon'
Maar we krijgen niet altijd alles wat we willen he...
ohja nog bedankt voor mijn eerste naamtopicquote:Op maandag 19 juni 2006 15:14 schreef tritri het volgende:
wat was er nou dan![]()
maikuuul: ik heb je vriendin gevonden
Die verdien ik ook zekers wel.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 13:11 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Ik mis deze eigenlijk wel
[afbeelding]
Idd, daarover een topic openen, dat is toch onzin?quote:Op woensdag 21 juni 2006 10:51 schreef Stofje het volgende:
Je houdt de tijd in de gaten als je koffie haalt? Je had om 8:40 zin in koffie, om 9:40 weer en dacht: Eeh, als ik om 10:40 nog een kopje koffie haal, open ik een topic met als TT help, ik lijk wel een gewoonte-dier?
Heel goed, dit is beterquote:Op woensdag 21 juni 2006 11:10 schreef Vinno het volgende:
[..]
Idd, daarover een topic openen, dat is toch onzin?
EN HOE HEET DIT SUBFORUM OOK AL WEER???
(Op verzoek van MissyMirjaM)
Ohja, dus 10.000 wuppie topics slaan wel ergens op, totaan wuppie pakketjes uit de ruimte en weet ik wat...quote:Op woensdag 21 juni 2006 11:13 schreef Stofje het volgende:
[..]
Heel goed, dit is beter. Maar goed, de TS van dat betreffende topic heeft om 8:40, 9:40 en 10:40 een kopje koffie gedronken en is nu bang dat het een gewoonte-dier is geworden. Slaat werkelijk nergens op en is niet topicwaardig, me dunkt
.
Die wuppies zijn een hype, ik vind dat ook bijzonder treurig, maar goed, dat waait wel over.quote:Op woensdag 21 juni 2006 11:19 schreef Vinno het volgende:
[..]
Ohja, dus 10.000 wuppie topics slaan wel ergens op, totaan wuppie pakketjes uit de ruimte en weet ik wat...![]()
![]()
En dan zoiets, waarvan jij vind dat het niet topicwaardig is, moet dan maar weer meteen op slot.![]()
Leek mij een leuk topic om te praten over de rare gewoontjes van iedereen ofzo...![]()
Dát zou best een leuke zijn maar dat bleek niet uit je OP. In ONZ krijg je trouwens niet veel serieuze reacties erop hoor, het blijft ONZ dus je weet hier nog minder dan elkders op Fok! of ze gewoon uit hun nek lullen of niet. in één van de meer serieuze subfora van Fok is zo een topic eventueel beter op zijn plek. Zolang de OP maar een beetje duidelijk is. GC ofzoquote:Op woensdag 21 juni 2006 11:19 schreef Vinno het volgende:
[..]
Ohja, dus 10.000 wuppie topics slaan wel ergens op, totaan wuppie pakketjes uit de ruimte en weet ik wat...![]()
![]()
En dan zoiets, waarvan jij vind dat het niet topicwaardig is, moet dan maar weer meteen op slot.![]()
Leek mij een leuk topic om te praten over de rare gewoontjes van iedereen ofzo...![]()
was mijn topic, die gesloten werdquote:Op woensdag 21 juni 2006 11:34 schreef Vinno het volgende:
Het was trouwens niet eens mijn topic![]()
Maarja, verveel me, vond deze wel grappig. Ksnap ook wel dat het geen wereldtopic was geworden...
Maar bedankt voor de reacties, kga maar weer verder met het meeouwehoeren over wuppies![]()
Normaal kom ik hier ook niet zoveel, maar vanwege ban op KLB vertoef ik hier ff een weekje
Ga ik proberen,quote:Op woensdag 21 juni 2006 11:26 schreef Stofje het volgende:
Je kunt wel overwegen een nieuw topic te starten met dit onderwerp, met een betere Openingspost. Dan wil ik het wel aankijken.
Voor je het weet zit je in een hokje met kussens aan de muur tegen de 2 meter lange buidelrat te pratenquote:
Dat vermoeden had ik al.quote:Op woensdag 21 juni 2006 14:59 schreef Slarioux het volgende:
Ik heb ff gekeken of het mogelijk was om de OP van een topic te verwijderen, zonder het topic te verneuken.
en ze posten wel het anti-oldbie-topic volquote:Op woensdag 21 juni 2006 19:29 schreef The_Langolier het volgende:
Wat is dat met die Oldbie topic? Elke post die ze niet aanstaat wordt door bevriende (gast)-mods weggehaald. Krijgen we weer van dat soort taferelen? Gijsjes NB etc etc. Kunnen die lui geen andere plaats krijgen? [OLD] ofzo? Vroeger moest een reeks nog enigzins toegankelijk overkomen, of in ieder geval de schijn ophouden, nu word alles maar verwijderd en mag je al geen gastpost meer plaatsen.
Jammer maar helaasch.
Over welk topic heb je het?quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:42 schreef ClaireDanes het volgende:
Hey Stofje, waarom nu weer een slotje
Ofwel er is nog steeds geen nieuwe..quote:Op donderdag 22 juni 2006 00:01 schreef Bupatih het volgende:
Dubbel.
Oh, fuck.quote:Op donderdag 22 juni 2006 00:09 schreef Bupatih het volgende:
Kom op, zeg!Doe eens een beetje moeite!
Hint: kijk eens bij de centrale topics waar normaal gezien BEF staat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kusje bupa![]()
Hier ga ik even achteraan.quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:29 schreef The_Langolier het volgende:
Wat is dat met die Oldbie topic? Elke post die ze niet aanstaat wordt door bevriende (gast)-mods weggehaald. Krijgen we weer van dat soort taferelen? Gijsjes NB etc etc. Kunnen die lui geen andere plaats krijgen? [OLD] ofzo? Vroeger moest een reeks nog enigzins toegankelijk overkomen, of in ieder geval de schijn ophouden, nu word alles maar verwijderd en mag je al geen gastpost meer plaatsen.
Jammer maar helaasch.
Kun je nog ff naar mijn vraag kijken ??quote:Op donderdag 22 juni 2006 00:09 schreef Bupatih het volgende:
Kom op, zeg!Doe eens een beetje moeite!
Hint: kijk eens bij de centrale topics waar normaal gezien BEF staat.
Hou dit niveau nog even vol en hij gaat er zeker in.quote:Op woensdag 21 juni 2006 23:13 schreef --Christiaan-- het volgende:
TTT, of is dat niveau te hoog voor ONZ (NOFI)
Ik heb er even naar gekeken.quote:Op donderdag 22 juni 2006 00:12 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Kun je nog ff naar mijn vraag kijken ??
Ik dank u vriendelijkquote:Op donderdag 22 juni 2006 00:17 schreef NJ het volgende:
En ik ben in een goede bui.
Moiquote:Op donderdag 22 juni 2006 00:23 schreef NJ het volgende:
[..]
En nou niet gaan baggeren, hè. [afbeelding].
Kijk, zo wordt er constructief met user-input omgegaan. Top.quote:Op donderdag 22 juni 2006 00:12 schreef NJ het volgende:
Hier ga ik even achteraan.
NJ is dan ook één van de betere modjesquote:Op donderdag 22 juni 2006 01:14 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Kijk, zo wordt er constructief met user-input omgegaan. Top.![]()
Hoiquote:
Nergens voor nodig idd!quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:29 schreef The_Langolier het volgende:
Jammer maar helaasch.
Hè, mag ik eindelijk weer terug naar zwart.quote:Op donderdag 22 juni 2006 14:30 schreef Bupatih het volgende:
Maar ik ga zometeen dat topic eens goed doornemen en enkele namen achter de schermen doorgeven vanwege postopkrikken, het stelselmatig verneuken van een topic en offtopic gebagger.
Nee, dat hendig sjiek komt zo onderhand te spuigaten uit. Triest.quote:Op donderdag 22 juni 2006 20:15 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ehm....mijn beste Stofje, dat topic over 'Hendig Sjiek' was wel degelijk serieus bedoeld hoor, zou het wellicht weer geopend kunnen worden of moet ik het in een ander subforum proberen?![]()
Jammer dat een doordachte OP om die reden teniet wordt gedaanquote:Op donderdag 22 juni 2006 20:17 schreef Stofje het volgende:
[..]
Nee, dat hendig sjiek komt zo onderhand te spuigaten uit. Triest.
Mwoa, doordacht... Maar goed, de kwaliteit van de OP is nog wel respectabel, maar origineel was het topic ook al niet. Er lopen al 1 of meerdere topics over dit onderwerp.quote:Op donderdag 22 juni 2006 20:20 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Jammer dat een doordachte OP om die reden teniet wordt gedaan![]()
Er is in ieder geval sprake van een grote persoonlijke afkeurquote:
Een afkeur naar alles wat met Maikuuul te maken heeft, inderdaad!quote:Op donderdag 22 juni 2006 20:31 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Er is in ieder geval sprake van een grote persoonlijke afkeur![]()
Maargoed, het zij zo.
Dat wordt per geval bekeken natuurlijk. Om het nou meteen een regel te maken gaat mij ook wat ver.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 08:51 schreef iamredleader het volgende:
Ik heb nog wel een leuk idee, naar aanleiding van dit topic:
***gamen in de bioscoop***
Wat denken de mods ervan?
Een spammer-topic mag volgebaggerd worden, zonder consequenties...![]()
Maar het was wel erg leukquote:Op vrijdag 23 juni 2006 08:53 schreef jogy het volgende:
[..]
Dat wordt per geval bekeken natuurlijk. Om het nou meteen een regel te maken gaat mij ook wat ver.
Als je erop staatquote:
Over meelopen gesproken, ik vind die term gewoon echt grappig Maikuuul of niet, jij denkt gewoon: meelullen met de kudde dan zit ik tenminste altjd goed, dat is pas echt triestquote:Een afkeur naar alles wat met Maikuuul te maken heeft, inderdaad!
Dood aan alle Maikuuul gerelateerde woorden, "grappen", topic's, en meelopers van een kamper met een V&D afknipketting![]()
Waarom loop ik meequote:Op vrijdag 23 juni 2006 13:20 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Als je erop staat
[..]
Over meelopen gesproken, ik vind die term gewoon echt grappig Maikuuul of niet, jij denkt gewoon: meelullen met de kudde dan zit ik tenminste altjd goed, dat is pas echt triest
In your face!quote:Op vrijdag 23 juni 2006 13:53 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Waarom loop ik mee![]()
Jij loopt mee, met je "hendig sjiek, boh, bah, tjeh gek, l0llerroflhoeren", etc etc![]()
Dank je. Vinden wij ook. Wij vinden zelfs dat jij zo'n positieve bijdrage levert in dit topic, dat we overwegen jou ook modrechten te geven. We overleggen nog met de A's en FA's, maar hou je mail maar in de gaten.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:44 schreef most_wanted het volgende:
Goed topic.
als most_wanted mod wordt, wil ik een permban!quote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:46 schreef Stofje het volgende:
[..]
Dank je. Vinden wij ook. Wij vinden zelfs dat jij zo'n positieve bijdrage levert in dit topic, dat we overwegen jou ook modrechten te geven. We overleggen nog met de A's en FA's, maar hou je mail maar in de gaten.
Even vastleggenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:59 schreef remlof het volgende:
[..]
als most_wanted mod wordt, wil ik een permban!
Ik wil je hier niet meer horen zeuren over kuttopics.quote:
Nu wil ik gewoon dat ik mod word, blufferdje!quote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:59 schreef remlof het volgende:
[..]
als most_wanted mod wordt, wil ik een permban!
Vele users zullen me bedanken.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:21 schreef Bupatih het volgende:
Als jij mod wordt, stopt de rest er mee, dus dat doen ze toch niet.
Dat snap je niet? Echt niet? Nee, echt? Dat snap je echt niet? Dat dat geen leuk topic was? Echt niet?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:27 schreef -skippybal- het volgende:
Waarom is lepra zo'n taboe???
Boeiend dat het geen leuk topic was. Alsof er nu helemaal geen kuttopics meer open zijnquote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:28 schreef Stofje het volgende:
[..]
Dat snap je niet? Echt niet? Nee, echt? Dat snap je echt niet? Dat dat geen leuk topic was? Echt niet?
Dus omdat er meerdere kuttopics staan, vraag jij je af waarom er zo'n taboe rust op een topic over lepra?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:29 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Boeiend dat het geen leuk topic was. Alsof er nu helemaal geen kuttopics meer open zijn![]()
Jij zegt zelf dat je 'm hebt gesloten omdat het een kuttopic is. Wie A zegt, moet ook B zeggenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:32 schreef Stofje het volgende:
[..]
Dus omdat er meerdere kuttopics staan, vraag jij je af waarom er zo'n taboe rust op een topic over lepra?Snap ik dat nou goed? Omdat er meerdere topics open staan die kut zijn, vind jij het gewoon helemaal tof om een topic te openen met foto's van mensen met lepra? Nee, jouw gedachtegang is echt geweldig.
áls je zo'n smakeloos topic opent, zorg dan ten minste dat het grappig is ofzo. Dát is de essentie.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:36 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Jij zegt zelf dat je 'm hebt gesloten omdat het een kuttopic is. Wie A zegt, moet ook B zeggen![]()
Het is ook een kuttopic. Ben je nou echt zo ongelofelijk dom, dat ik je zelfs bij dat topic uit moet leggen waarom het een kuttopic is?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:36 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Jij zegt zelf dat je 'm hebt gesloten omdat het een kuttopic is. Wie A zegt, moet ook B zeggen![]()
Dat doe je niet dus is de reden dat het een kuttopic is ook kut.
Zelfde reden waarom ik mee zou lopenquote:
Wat bewijst dat ik niet meeloop is dat alleen ik alleen 'hendig sjiek' leuk vind klinken, gebruiken doe ik het nooit en al die andere termen al helemaal niet, dus dit is natuurlijk uit de lucht gegrepen nonsensquote:Jij loopt mee, met je "hendig sjiek, boh, bah, tjeh gek, l0llerroflhoeren", etc etc![]()
De moderatie, althans dit was slechts 1 mod, maar het leek verdacht veel op inlikkenquote:Over welke kudde heb jij het? Die 3 users en z'n 144 klonen in ONZ?
Je lijkt meer op hem dan ik jaquote:Maikuuultermen![]()
Het is geen reeks. Infantiele, inconsequente user.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 19:05 schreef mcDavid het volgende:
waarom staat de [olbies] reeks niet centraal, maar de andere reeksen wel?
stelletje infantiele, inconsequente kutmoderators! [afbeelding]
Wat is het dan?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 19:08 schreef Snakey het volgende:
[..]
Het is geen reeks. Infantiele, inconsequente user.
Het is geen slowchat, het zijn oldbies die elkaar weer ontmoeten. Instabiele kutuser.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 19:11 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Wat is het dan?
ik dacht dat er een slowchatstop was? labiele kutmod!
Oh, het is een "slowchat-door-users-waartegen-de-moderators-niet-op-duven-te-treden" topic?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 19:17 schreef Snakey het volgende:
[..]
Het is geen slowchat, het zijn oldbies die elkaar weer ontmoeten. Instabiele kutuser.
Daar duven we inderdaad niet tegen op te treden, je hebt het helemaal door.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:00 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Oh, het is een "slowchat-door-users-waartegen-de-moderators-niet-op-duven-te-treden" topic?
Dan is het ok!
Jouw scholing ook, als je zo doorgaat.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:02 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
Die oldbies-reeks slaat werkelijk op puin.
Ik heb een gave: ik kan FOK!'ken en de scriptie afschrijven tegelijk! Reken maar dat die scriptie vóór 1 augustus af is.quote:
Waar gaat het over, en mag ik het dan ook lezen?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:12 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
[..]
Ik heb een gave: ik kan FOK!'ken en de scriptie afschrijven tegelijk! Reken maar dat die scriptie vóór 1 augustus af is.![]()
Jazekers, het gaat over de invloed van het regionale beleid van de Europese Unie op de innovatiekracht van Europese regio's. Mijn hypothese is dat de verschillen tussen Noord-Europese en Zuid-Europese regio's alleen maar groter worden, en dat de Europese subsidies dus ineffectief zijn (wat betreft innovatie). Als ie klaar is, zet ik 'm wel even online.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:16 schreef Snakey het volgende:
Waar gaat het over, en mag ik het dan ook lezen?
sinds wanneer moet je op het VMBO scripties makenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:12 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
[..]
Ik heb een gave: ik kan FOK!'ken en de scriptie afschrijven tegelijk! Reken maar dat die scriptie vóór 1 augustus af is.![]()
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:22 schreef mcDavid het volgende:
sinds wanneer moet je op het VMBO scripties maken
Ik ben zeer benieuwd.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:19 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
[..]
Jazekers, het gaat over de invloed van het regionale beleid van de Europese Unie op de innovatiekracht van Europese regio's. Mijn hypothese is dat de verschillen tussen Noord-Europese en Zuid-Europese regio's alleen maar groter worden, en dat de Europese subsidies dus ineffectief zijn (wat betreft innovatie). Als ie klaar is, zet ik 'm wel even online.
quote:Op zaterdag 24 juni 2006 18:41 schreef static het volgende:
Doe deze maar dicht, slaat eigenlijk helemaal nergens op, nutteloos dus.
Raak je de weg kwijt Het_Biertje?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:55 schreef Het_Biertje het volgende:
wtf
In V&A hoeft bijna nooit slotjes gezet te worden, en hij was een beetje slotjes geil nu... dus toen dacht ie laat ik eens in ONZ kijken (waar de meeste slotjes worden gezet) en dan zet ik er een paar.quote:
Je kan dit geweldige team mods helpen, door bij topics die eigeniljk dicht zouden moeten, een TR (quote:Op zondag 25 juni 2006 11:59 schreef most_wanted het volgende:
Wat een sterk staaltje mods op dit ONZ.
Ik denk dat ik moet huilen.
Dude.quote:Op zondag 25 juni 2006 14:41 schreef Sandertje21 het volgende:
Lemonparty
Maar ik weet het gewoon echt niet.
Kan iemand me dan in ieder geval vertellen waar over gaat?
Ah nu weet ik het.quote:Op zondag 25 juni 2006 14:43 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dude.
Google helpt je héús wel op weg.
Of jij bent zo dom dat je niet eens fatsoenlijk kan googlen.![]()
Ik vind dat je hem voor straf moet uitprinten en boven je bed hangen!quote:Op zondag 25 juni 2006 14:55 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Ah nu weet ik het.
En nu weet ik ook dat ik het eigenlijk liever niet had willen weten.
ja, ze zijn geil he?quote:Op zondag 25 juni 2006 14:59 schreef Bendeleider het volgende:
Remlof!
Ik ruk me op meet foto's van jou
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |