Utrechts dusquote:Op maandag 6 maart 2006 15:33 schreef Frollo het volgende:
Ik vind het wel grappig.Gozert!
Volgens mij moet het een imitatie voorstellen van een of ander accent, ik meen Rotterdams of Haags, iets Zuid-Hollands in elk geval.
Hebben de Lama's dat verzonnen ja?quote:Op maandag 6 maart 2006 15:37 schreef Angelo_rdam het volgende:
Komt van de Lama's, het stukje 'Nasynchronisatie' en wel die van de film 'West side story'. Ze hebben het hierin over een 'spijkerjekkert'
Dat idee had ik inderdaad ook. Dat het van een of ander Nederlands accent zou komen. Wist alleen niet dat het 'typisch Utrechts' was.quote:Op maandag 6 maart 2006 15:33 schreef daaaaan het volgende:
Beetje spotten met Utrechts accent denk ik.
v. Muizewinkel als Willem v. Hanegem : "Die Sneijdert is toch wel een goede voetballert hoor"![]()
![]()
Krekkert kom ik ook vaak tegen jaquote:
uit rotterdam volgens mijquote:Op maandag 6 maart 2006 15:24 schreef KreKkeR het volgende:
Blijkbaar is het een of andere hype om een 't' te plakken achter nagenoeg elk woord dat eindigt met 'er'. Negert, brommert, etc.
Waar komt deze hype vandaan en wat is de lol er eigenlijk aan? Want ik begrijp het zelf niet zo goed.
Voor jou misschien. Ik was er wel benieuwd naar.quote:Op maandag 6 maart 2006 15:51 schreef Manziz het volgende:
Deze topic is werkelijk tijdverspilling!
Nee, dan eerder Tweakert.quote:Op maandag 6 maart 2006 15:42 schreef Gizmo112 het volgende:
Nerdt
Dit lieg je, dat kan Sneijder helemaal niet.quote:Op maandag 6 maart 2006 15:54 schreef SocialDisorder het volgende:
hagenezen halen die ein-T juis vaak weg.
is iets rotterdams.
vHanegem: "Ja, en dan heb je dus een sneijdert die die hele verdediging gek speelt."
Utrecht laten ze de -T weg.. Echte rotterdammers zetten er van origine een -t achter!!quote:Op maandag 6 maart 2006 16:31 schreef Hathor het volgende:
Vergeet effe niet dat van hanegem geen originele Utrechter is, maar een uit de klei getrokken Zeeuw. Je hoort het hier wel vaak in Utrecht, maar ze hebben toch eerder de neiging om de T helemaal weg te laten, zoals "Utreg" al aangeeft. Ik zou totaal niet weten waar het nou origineel vandaan komt.
Ja tuurlijk joh.quote:Op maandag 6 maart 2006 15:37 schreef Angelo_rdam het volgende:
Komt van de Lama's, het stukje 'Nasynchronisatie' en wel die van de film 'West side story'. Ze hebben het hierin over een 'spijkerjekkert'
*beetje rotterdammertje is* *nu weet waarom ze 't ook vaak zat zegt*quote:Op maandag 6 maart 2006 15:55 schreef NanKing het volgende:
Het is volgens mij idd echt iets Rotterdams. Ik doe het ook altijd.
quote:
Dat is dus niet de manier hoe het moetquote:Op vrijdag 16 juni 2006 21:01 schreef KaMo het volgende:
ik vind het logischt
Dan heb jequote:Op vrijdag 16 juni 2006 21:10 schreef K33T het volgende:
Wat ook interessant is, is de ontwikkeling van![]()
![]()
!
Enkele josti's kwamen aandacht tekort, dus zo:![]()
![]()
!!!!!!!!!!
Hier en daar komt wel eens een verkeerde aanslag van de vinger voor, dus:![]()
![]()
!!!!!!!!!11
En zo ontstond hieruit een rage:![]()
![]()
!!!!: D1!!!11!!!!1!1!!111
Met als gevolg:111!!!D!1111!!!oneoneone
Daarna introduceerde de gebande Braun de 11:D!!D!!eins!!11einszwei
Voorzover ik 't heb kunnen volgen, is op dit moment het jargon:!!!11!!!!einzweidrei obergruppenführer!!
Waarom heb je de plaatjes klikbaar gemaakt?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 21:19 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Doe het dan wel volledig.
[afbeelding]
nee, ik kwam met negert.quote:Op maandag 6 maart 2006 15:31 schreef Ofyles2 het volgende:
Misschien van Geenstijl.nl ofzo.
Bron?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 21:43 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
nee, ik kwam met negert.
dat gebruik ik al een jaar of 4 zelfs.
Ik heb alleen de grootte gelijk gesteld.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 21:21 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Waarom heb je de plaatjes klikbaar gemaakt?
zoek maar in mn topiclijstquote:
Je oudste topics komen uit 2004 en je hebt geregistreerd in april van dat jaar. Hoe kan ik nou uit jouw topiclijst zien dat jij vier jaar geleden al negert zei?quote:
hoe kan ik nu bewijzen dat ik al 4 jaar negert zeg :Squote:Op vrijdag 16 juni 2006 21:49 schreef Monidique het volgende:
[..]
Je oudste topics komen uit 2004 en je hebt geregistreerd in april van dat jaar. Hoe kan ik nou uit jouw topiclijst zien dat jij vier jaar geleden al negert zei?
Een Fok! bug dus. Tof.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 21:46 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik heb alleen de grootte gelijk gesteld.
waar haal jij het recht vandaan het woord tof te tiepenquote:
Kan ik betalen met poep in de kleur van jouw naam?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 22:13 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
waar haal jij het recht vandaan het woord tof te tiepen![]()
wil je daar even voor betalen aub.
quote:Op vrijdag 16 juni 2006 22:21 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Kan ik betalen met poep in de kleur van jouw naam?
Onder welke naam?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 22:04 schreef BaajGuardian het volgende:
p.s. ik ben al langer op fok dan mijn BG account, maar toen zat ik enkel op de fp.
weet ik niet meer, maar yvonne weet ervan.quote:
Maar BaajGuardian, hoe weet ik nou of jij de waarheid spreekt? Misschien speel je wel een spelletje met me.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 15:48 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
weet ik niet meer, maar yvonne weet ervan.
(is te lang geleden om de naam te herinneren, ik heb zoveel namen gehad op internet)
lol is lol, en dat moet je niet willen begrijpen, gosert, dat is een gevoel!!!!!!quote:Op maandag 6 maart 2006 15:24 schreef KreKkeR het volgende:
Blijkbaar is het een of andere hype om een 't' te plakken achter nagenoeg elk woord dat eindigt met 'er'. Negert, brommert, etc.
Waar komt deze hype vandaan en wat is de lol er eigenlijk aan? Want ik begrijp het zelf niet zo goed.
lol is funquote:Op zaterdag 17 juni 2006 15:53 schreef milagro het volgende:
[..]
lol is lol, en dat moet je niet willen begrijpen, gosert, dat is een gevoel!!!!!!
maar het is Rotterdams, dus.
waarom zou ik?quote:Op zaterdag 17 juni 2006 15:49 schreef Monidique het volgende:
[..]
Maar BaajGuardian, hoe weet ik nou of jij de waarheid spreekt? Misschien speel je wel een spelletje met me.
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 19:36 schreef Daywalk3r het volgende:
Orginele amsterdamse Rotterdamse taal... blabla .. rijdt zijn brommert naar de lommerd
Sinds wanneer spreekt Willem van Hanegem met een utrechts accent?quote:Op maandag 6 maart 2006 15:33 schreef daaaaan het volgende:
Beetje spotten met Utrechts accent denk ik.
v. Muizewinkel als Willem v. Hanegem : "Die Sneijdert is toch wel een goede voetballert hoor"![]()
![]()
Is dat een verwijzing ? Hoe bedoel je boksen met een negert? Dat word toch niet gezegd?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 19:55 schreef Brighteyes het volgende:
We zitten toevallig net een stukje Waardenberg en de Jong te kijken, Naggelwauz uit 1994...
Het boksen met een Negert is hilarisch.![]()
Kijk uit! Achter je!!! Een reptilian!!!quote:Op zaterdag 14 juli 2007 20:22 schreef BaajGuardian het volgende:
Ik zeg ook niet dat ik een t achter sommige woorden zetten heb verzonnen, ik zeg dat ik begonnen ben met die hele negert hype. zie ook : Dat negert gedoe hé
Bulllshit.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 20:22 schreef BaajGuardian het volgende:
Ik zeg ook niet dat ik een t achter sommige woorden zetten heb verzonnen, ik zeg dat ik begonnen ben met die hele negert hype. zie ook : Dat negert gedoe hé
Nee niet, kijk hier maar:quote:
Juni 2006?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:49 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Nee niet, kijk hier maar:
Negerts
Het bewijs.
En zoek in de search maar de reacties aan topics daar op, na die datum.
Nog iets te zeggen meneer de jaloerse fokuser?
Toevallig wel, ik gebruik het al sinds 2000 grapjas.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:52 schreef TC03 het volgende:
[..]
Juni 2006?Denk je echt dat men alleen op Fok weleens negert zegt? Ik weet zeker dat ik die term daarvoor al weleens gebruikt heb, en ik weet zeker dat ik ook niet de eerste daarmee was.
Zielig mannetje ben jij toch.
quote:Op maandag 6 maart 2006 15:31 schreef Ofyles2 het volgende:
Misschien van Geenstijl.nl ofzo.
Dat wordt wel degelijk gezegd.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 20:08 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Is dat een verwijzing ? Hoe bedoel je boksen met een negert? Dat word toch niet gezegd?
Ik heb het iig bedacht, en het op fok verspreid...![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |