Utrechts dusquote:Op maandag 6 maart 2006 15:33 schreef Frollo het volgende:
Ik vind het wel grappig.Gozert!
Volgens mij moet het een imitatie voorstellen van een of ander accent, ik meen Rotterdams of Haags, iets Zuid-Hollands in elk geval.
Hebben de Lama's dat verzonnen ja?quote:Op maandag 6 maart 2006 15:37 schreef Angelo_rdam het volgende:
Komt van de Lama's, het stukje 'Nasynchronisatie' en wel die van de film 'West side story'. Ze hebben het hierin over een 'spijkerjekkert'
Dat idee had ik inderdaad ook. Dat het van een of ander Nederlands accent zou komen. Wist alleen niet dat het 'typisch Utrechts' was.quote:Op maandag 6 maart 2006 15:33 schreef daaaaan het volgende:
Beetje spotten met Utrechts accent denk ik.
v. Muizewinkel als Willem v. Hanegem : "Die Sneijdert is toch wel een goede voetballert hoor"![]()
![]()
Krekkert kom ik ook vaak tegen jaquote:
uit rotterdam volgens mijquote:Op maandag 6 maart 2006 15:24 schreef KreKkeR het volgende:
Blijkbaar is het een of andere hype om een 't' te plakken achter nagenoeg elk woord dat eindigt met 'er'. Negert, brommert, etc.
Waar komt deze hype vandaan en wat is de lol er eigenlijk aan? Want ik begrijp het zelf niet zo goed.
Voor jou misschien. Ik was er wel benieuwd naar.quote:Op maandag 6 maart 2006 15:51 schreef Manziz het volgende:
Deze topic is werkelijk tijdverspilling!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |