vervang 80e door 38e minuut en je hebt het aardig goed voorspeld NJquote:Op vrijdag 16 juni 2006 14:34 schreef NJ het volgende:
Ik ben iets voorzichtiger en ga voor 2-1.
NL komt nog voor het half uur op voorsprong, dan moet Ivoorkust wel en maakt NL dankzij de opengekomen ruimte de 2-0. Net op het moment dat NL zich rijk rekent scoort Ivoorkust in de 80e minuut de 2-1 en komt er een zinderend spannend laatste kwartier.
Wat leuk dat je nu ook opbouwende kritiek geeft Stofjequote:Op zaterdag 17 juni 2006 18:48 schreef Stofje het volgende:
Op zich wel een redelijk tot matig grappig plaatje, slecht uitgewerkt topic.
Nee hoor, paultjeeee heeft al heel lang een TO-ban, als het goed is. Maar dit soort topics kunnen gewoon in de moppentrommel. Heeft geen fuck met hetze te maken, bij ieder ander was het topic ook dicht gegaan.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 20:07 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
Komt een gabber bij de slager... , waarom dicht? Had toch enigszins potentie...Maarja, de hetze tegen Dirktator, BrauN, Pizzakoppo en Alberto Vermicelli lijkt hiermee toch echt zijn dieptepunt bereikt te hebben...Baggeraars als Paultjuhh krijgen nog steeds groen licht, terwijl wij in het verdoemhokje gestopt worden.
Okay, reasonable enough.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 20:09 schreef Stofje het volgende:
Nee hoor, paultjeeee heeft al heel lang een TO-ban, als het goed is. Maar dit soort topics kunnen gewoon in de moppentrommel. Heeft geen fuck met hetze te maken, bij ieder ander was het topic ook dicht gegaan.
Toffe reactiequote:
quote:Op zaterdag 17 juni 2006 17:57 schreef remlof het volgende:
[..]
vervang 80e door 38e minuut en je hebt het aardig goed voorspeld NJ
quote:Op zaterdag 17 juni 2006 09:59 schreef Stofje het volgende:
Dit is een tamelijk grove lemming.
Een topic dat ik 11 uur geleden dichtgooide? Nee. En leuk... Nee, leuk was het topic ook niet als het géén lemming was.quote:
Ik heb er veel werk aan gehad.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 21:20 schreef Stofje het volgende:
[..]
Een topic dat ik 11 uur geleden dichtgooide? Nee. En leuk... Nee, leuk was het topic ook niet als het géén lemming was.
Je bent Dirk!quote:Op zaterdag 17 juni 2006 20:07 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
Komt een gabber bij de slager... , waarom dicht? Had toch enigszins potentie...Maarja, de hetze tegen Dirktator, BrauN, Pizzakoppo en Alberto Vermicelli lijkt hiermee toch echt zijn dieptepunt bereikt te hebben...Baggeraars als Paultjuhh krijgen nog steeds groen licht, terwijl wij in het verdoemhokje gestopt worden.
idd dit topic kan ook wel verweiderd/op slot. Ik had even een zwak moment.quote:Op zondag 18 juni 2006 13:28 schreef guitarist.nl het volgende:
wat kan men 's nachts toch kut topics openen
Het is "verwijderd", lamlulquote:Op zondag 18 juni 2006 18:26 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Niet huilen Kruk.![]()
Ja, verweidert, of gewoon weg![]()
O, ik ben een beetje lam idd, en ik laat me graag verbeteren door een Kruk. Maar het topic is iig nog niet op slot of weg.quote:
Het was een kuttopicquote:Op zondag 18 juni 2006 20:44 schreef most_wanted het volgende:
Heerlijk dat je terug bent, Jogy.
Heerlijk om terug te Zijn, de hele tijd bier drinken en zonnenstraaltjes absorberen gaat ook zo vervelen.quote:Op zondag 18 juni 2006 20:44 schreef most_wanted het volgende:
Heerlijk dat je terug bent, Jogy.
Was je weg danquote:Op zondag 18 juni 2006 23:03 schreef jogy het volgende:
[..]
Heerlijk om terug te Zijn, de hele tijd bier drinken en zonnenstraaltjes absorberen gaat ook zo vervelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |