wat doe je nou????quote:Op donderdag 15 juni 2006 10:16 schreef jogy het volgende:
Boeiend, nee echt. Ik stop deze in het Archief zodat hij niet verkleurd, zou zonde zijn.
Jup, maar als je een vraag van 'wat doe je nou?' neerzet is het antwoord duidelijk. een slotje zetten. Als je nou vraagt waarom ik het slotje heb gezet dan is het een ander verhaal en zou ik moeten zeggen dat topics met plaatjes vaker niet dan wel lekker lopen en deze was nou niet bepaald eentje die aansloeg eigenlijk.quote:Op donderdag 15 juni 2006 12:07 schreef mrPanerai het volgende:
wat dan.... dit heet toch feedback... anders vroeg ik het niet.... sterker nog...dan had ik het zelf gepost
Die plaatjes staan al een paar dagen in F&F. Daarnaast heb je het topic geen leuke of uitnodigende OP gegeven waardoor het een plaatjesdump is geworden. Daar kan niemand iets mee, waardoor in de regel zo'n topic verbaggerd. Goede actie dus van jogy.quote:Op donderdag 15 juni 2006 16:32 schreef mrPanerai het volgende:
Goh je hebt het nogal een kans gegeven...3 minuten.. nee het zal niet hebben aangeslagen... trouwens waar staat in het reglement dat een elk topic een stormlooptopic moet zijn... of moet je een minimum aan slotjes plaatsen per dag....
quote:
Beetje ranzige vergelijking maar ala, hij is fijn.quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:42 schreef tong80 het volgende:
Ik ben zo makkelijk als dikke poep in een riolering.
Die heeft ook geen geheugen en glijdt gewoon naar het einde der tijden.
Was ie ook gesloten zonder dat ranzige dierenlinkje?quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:56 schreef Stofje het volgende:
Peoh, wat leuk.
Mja, grote kans, ja... Zoals je zelf al aangaf, "onderbroekenlol". Niet echt iets waar we op wachten, hierquote:Op donderdag 15 juni 2006 21:58 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Was ie ook gesloten zonder dat ranzige dierenlinkje?
Ik vond dat er wel potentieel in zat, in het topic dan....![]()
Kijk hier kan ik wat meer mee... en ik kan jouw stelling best wel volgen zo...ben het er niet honderd procent mee eens maar het is wel duidelijke feedback....conclusie: 'k moet zo'n post beter inkleurenquote:Op donderdag 15 juni 2006 16:49 schreef Snakey het volgende:
[..]
Die plaatjes staan al een paar dagen in F&F. Daarnaast heb je het topic geen leuke of uitnodigende OP gegeven waardoor het een plaatjesdump is geworden. Daar kan niemand iets mee, waardoor in de regel zo'n topic verbaggerd. Goede actie dus van jogy.
Professionaliteit ten top.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 08:33 schreef Stofje het volgende:
Hier wordt een puik stukje FeedBack bedreven.
ga je luier eens verschonenquote:Op vrijdag 16 juni 2006 07:40 schreef most_wanted het volgende:
Ben ik de enige die dat vind of is remlof gewoon een randebiel?
Vooral die goal van Ivoorkust in de 80e minuut is "des Nederland". Met andere woorden: Je scenario is zo voorspelbaar, dat het haast niet anders kan dan dat het niet zo gaat.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 14:34 schreef NJ het volgende:
Ik ben iets voorzichtiger en ga voor 2-1.
NL komt nog voor het half uur op voorsprong, dan moet Ivoorkust wel en maakt NL dankzij de opengekomen ruimte de 2-0. Net op het moment dat NL zich rijk rekent scoort Ivoorkust in de 80e minuut de 2-1 en komt er een zinderend spannend laatste kwartier.
Zou niet voor de eerste keer zijn.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 14:34 schreef NJ het volgende:
Maar ik kan het natuurlijk ook compleet mis hebben.
Wat doe je hier M_W? In dat Oldbie topic willen ze je ook nietquote:Op vrijdag 16 juni 2006 15:05 schreef most_wanted het volgende:
[..]
Zou niet voor de eerste keer zijn.
Het eerste deel van je voorspelling klopt nog wel...quote:Op vrijdag 16 juni 2006 14:34 schreef NJ het volgende:
NL komt nog voor het half uur op voorsprong, dan moet Ivoorkust wel en maakt NL dankzij de opengekomen ruimte de 2-0. Net op het moment dat NL zich rijk rekent scoort Ivoorkust in de 80e minuut de 2-1 en komt er een zinderend spannend laatste kwartier.
Niemand wil hem.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 17:48 schreef Gloeidoos het volgende:
[..]
Wat doe je hier M_W? In dat Oldbie topic willen ze je ook niet....
Hey, als jij nou meedoet beginnen wij de groep die nergens bijhoort.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 18:51 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Niemand wil hem.Maar hij blijft maar denken dat hij ergens bijhoort.
Jij zou er niet eens mogen kijken.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 17:48 schreef Gloeidoos het volgende:
[..]
Wat doe je hier M_W? In dat Oldbie topic willen ze je ook niet....
Hij voegt in ieder geval meer toe aan FOK! dan jij.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 20:32 schreef most_wanted het volgende:
[..]
Jij zou er niet eens mogen kijken.![]()
Ik ben hier niet om iets toe te voegen aan Fok!quote:Op vrijdag 16 juni 2006 20:34 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hij voegt in ieder geval meer toe aan FOK! dan jij.
Het sloeg nergens op, het was gewoon een stom topic. Dat niet grappig was. En zo wel bedoeld was. Dus haal ik het slot er niet af.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 21:42 schreef ClaireDanes het volgende:
Hoi Stofje,
Waarom heb je een slotje op mijn topic gezet: KUTGRAP (topic)
het zit in de onzin subforum dus wat is het probleem?
Verklaar nader alsjeblieft of haal de slot eraf.
Gebruik dat woord 'potentie' toch eens niet te pas en te onpas.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 00:17 schreef Ordinair het volgende:
Hoi Bupatih,
Dit was een topic met potentie!
vervang 80e door 38e minuut en je hebt het aardig goed voorspeld NJquote:Op vrijdag 16 juni 2006 14:34 schreef NJ het volgende:
Wat leuk dat je nu ook opbouwende kritiek geeft Stofjequote:Op zaterdag 17 juni 2006 18:48 schreef Stofje het volgende:
Op zich wel een redelijk tot matig grappig plaatje, slecht uitgewerkt topic.
Nee hoor, paultjeeee heeft al heel lang een TO-ban, als het goed is. Maar dit soort topics kunnen gewoon in de moppentrommel. Heeft geen fuck met hetze te maken, bij ieder ander was het topic ook dicht gegaan.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 20:07 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
Komt een gabber bij de slager... , waarom dicht? Had toch enigszins potentie...Maarja, de hetze tegen Dirktator, BrauN, Pizzakoppo en Alberto Vermicelli lijkt hiermee toch echt zijn dieptepunt bereikt te hebben...Baggeraars als Paultjuhh krijgen nog steeds groen licht, terwijl wij in het verdoemhokje gestopt worden.
Okay, reasonable enough.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 20:09 schreef Stofje het volgende:
Nee hoor, paultjeeee heeft al heel lang een TO-ban, als het goed is. Maar dit soort topics kunnen gewoon in de moppentrommel. Heeft geen fuck met hetze te maken, bij ieder ander was het topic ook dicht gegaan.
Toffe reactiequote:
quote:Op zaterdag 17 juni 2006 17:57 schreef remlof het volgende:
[..]
vervang 80e door 38e minuut en je hebt het aardig goed voorspeld NJ
quote:Op zaterdag 17 juni 2006 09:59 schreef Stofje het volgende:
Dit is een tamelijk grove lemming.
Een topic dat ik 11 uur geleden dichtgooide? Nee. En leuk... Nee, leuk was het topic ook niet als het géén lemming was.quote:
Ik heb er veel werk aan gehad.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 21:20 schreef Stofje het volgende:
[..]
Een topic dat ik 11 uur geleden dichtgooide? Nee. En leuk... Nee, leuk was het topic ook niet als het géén lemming was.
Je bent Dirk!quote:Op zaterdag 17 juni 2006 20:07 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
Komt een gabber bij de slager... , waarom dicht? Had toch enigszins potentie...Maarja, de hetze tegen Dirktator, BrauN, Pizzakoppo en Alberto Vermicelli lijkt hiermee toch echt zijn dieptepunt bereikt te hebben...Baggeraars als Paultjuhh krijgen nog steeds groen licht, terwijl wij in het verdoemhokje gestopt worden.
idd dit topic kan ook wel verweiderd/op slot. Ik had even een zwak moment.quote:Op zondag 18 juni 2006 13:28 schreef guitarist.nl het volgende:
wat kan men 's nachts toch kut topics openen
Het is "verwijderd", lamlulquote:Op zondag 18 juni 2006 18:26 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Niet huilen Kruk.![]()
Ja, verweidert, of gewoon weg![]()
O, ik ben een beetje lam idd, en ik laat me graag verbeteren door een Kruk. Maar het topic is iig nog niet op slot of weg.quote:
Het was een kuttopicquote:Op zondag 18 juni 2006 20:44 schreef most_wanted het volgende:
Heerlijk dat je terug bent, Jogy.
Heerlijk om terug te Zijn, de hele tijd bier drinken en zonnenstraaltjes absorberen gaat ook zo vervelen.quote:Op zondag 18 juni 2006 20:44 schreef most_wanted het volgende:
Heerlijk dat je terug bent, Jogy.
Was je weg danquote:Op zondag 18 juni 2006 23:03 schreef jogy het volgende:
[..]
Heerlijk om terug te Zijn, de hele tijd bier drinken en zonnenstraaltjes absorberen gaat ook zo vervelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |