1 |
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Én belangrijker: Vind (of maak) zelf ook afbeeldingen waar Harm Otjens in te ontdekken is!
Genoeg gepraat, nu. We houden van je, Harm Otjens. Hier is afbeelding 1.
Samenvatting voor mensen die niet kunnen lezen: VERSTOP-HARM-OTJENS-IN-EEN-PLAATJE-EN-LAAT-ANDEREN-ZOEKEN-NAAR-HARM-OTJENS.
[ Bericht 2% gewijzigd door Netsoenev op 15-06-2006 18:03:19 ]
Knap, dat je die conclusie trekt na één post. In plaats van dat je meedoet en er een briljant topic van maakt.quote:Op donderdag 15 juni 2006 17:30 schreef Rosbief het volgende:
Hmm, matig. Niet je meest briljante topic Croupouque...
Ja, maar dan zodat er voor anderen ook nog iets te raden overblijft. Al is het bij deze niet erg, deze is supersimpel.quote:
Je hebt jezelf er wel erg matig ingesoept. je kijkt als enige recht in de camera namelijk.quote:Op donderdag 15 juni 2006 17:32 schreef Netsoenev het volgende:
[afbeelding]
Hier is alvast afbeelding twee.
Afleidingsmanoeuvre, PP! heb je Harm Otjens al gespot?quote:Op donderdag 15 juni 2006 17:42 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Je hebt jezelf er wel erg matig ingesoept. je kijkt als enige recht in de camera namelijk.
wrom verwijder je me post nou weer jij vuilak :/ ik had oplossingquote:Op donderdag 15 juni 2006 17:39 schreef Stofje het volgende:
Topic opgeschoond, als je het toch niet snapt, reageer dan ook niet...
Te hoog niveau mên, en de bedoeling was iets onduidelijkquote:Op donderdag 15 juni 2006 17:41 schreef Netsoenev het volgende:
Ik zie er al weinig heil meer in. Ik vind het prima en terecht om het verwijt te krijgen dat ik geen moeite meer doe voor topics, maar dat heeft een reden en die reden is gegrond, zo blijkt maar weer. Als een topic meer dan drie woorden bevat haakt men al af, misschien ben ik gewoon te oud voor dit geneuzel.
Dat ben ik! Niet Harm Otjens! Klein verschil, ik weet het. Maar het is fout!quote:Op donderdag 15 juni 2006 17:43 schreef Diemietuhriej het volgende:
Wehehe, goed topic! Mooie op.
[[url=http://xs302.xs.to/xs302/06244/otjens011.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]
Als je niks bij te dragen hebt blijf dan weg uit een topic. Je weet ONZ FB vast wel te vinden.quote:Op donderdag 15 juni 2006 17:43 schreef MaddoxX het volgende:
[..]
wrom verwijder je me post nou weer jij vuilak :/ ik had oplossing
neger :/
Het is gewoon 'Waar is Waldo', maar dan met Harm Otjens, Intx.quote:Op donderdag 15 juni 2006 17:50 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Wacht. Misschien heb ik het topic trouwens ook niet helemaal begrepen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |