abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38889702

Harm Otjens.
Wanneer hij geboren is en wáár, dat weten we niet. Eigenlijk weten we helemaal niets van hem, behalve dat hij 'Harm Otjens' heet. Voordat ik verder ga met deze introductie wil ik graag dat je even kort stilstaat bij de inhoud van je eigen leven. Probeer je leven als een schilderijtje voor je te zien. Neem je tijd, doe er zo lang over als je zelf wilt.

Zo. Ongetwijfeld ben je tot de conclusie gekomen dat je leven waarde heeft, ook al zit het voor sommigen van jullie misschien even niet mee. Dat geeft niet, hou vol, zet door, spoedig zal de zon weer schijnen, en meer van dergelijk Dr. Phil-gewauwel. Misschien zat er om je denkbeeldige schilderij zelfs een gouden lijstje. Zo ja, dan feliciteer ik je van harte. Maar wat ik nú wil is dat je denkt aan Harm Otjens. Harm Otjens, de man die de twijfelachtige eer heeft om zich de minst opvallende persoon van dit universum te mogen noemen. Er is dus een grote kans dat je nog nooit van hem gehoord hebt, maar doe het, doe het nú! Doe het terwijl je je dertig seconden lang concentreert op de volgende rij afbeeldingen! Doe het nú!

...en adem in, adem uit. Bedankt. Hopelijk heb je nu heel even kunnen ervaren hoe het voelt om Harm Otjens te zijn. De pijn, de leegte, de eenzaamheid die deze man dagelijks te verduren krijgt is bijna ondraaglijk. Als iemand het verdient om in het zonnetje gezet te worden, dan is het Harm Otjens wel. Vanaf het moment waarop hij geboren werd zien mensen hem al over het hoofd, het mag een wonder heten dat zijn ouders naar de Burgerlijke Stand zijn geweest om hem een naam te geven. Kort na die gebeurtenis waren pa en moe Otjens hem alweer vergeten.

Lieve Harm Otjens, wij FOK!kers denken wél aan je. En om onze waardering voor je te tonen ben ik dit topic gestart. Want ook joúw leven heeft waarde, Harm Otjens, vergeet dat niet. Al die gebeurtenissen die je hebt meegemaakt, alle plekken waar je bent geweest... voorheen ging dat onopgemerkt aan iedereen voorbij, maar niet langer. Voortaan plaatsen we hier afbeeldingen waarin jij te zien bent. Het is misschien even zoeken, maar je bént er wel! De gedachte dat mensen nu je gezicht kennen en bewust naar je op zoek gaan moet toch een hele fijne zijn, Harm Otjens.

Daar gaan we dan. Aan jullie de vraag of je Harm Otjens kunt vinden en zo ja, plaats het antwoord dan tussen spoiler-tags!
Dat doe je als volgt:
1[spoiler]Harm Otjens.[/spoiler]

Met dit resultaat, selecteer de tekst om deze te lezen:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Én belangrijker: Vind (of maak) zelf ook afbeeldingen waar Harm Otjens in te ontdekken is!

Genoeg gepraat, nu. We houden van je, Harm Otjens. Hier is afbeelding 1.

Samenvatting voor mensen die niet kunnen lezen: VERSTOP-HARM-OTJENS-IN-EEN-PLAATJE-EN-LAAT-ANDEREN-ZOEKEN-NAAR-HARM-OTJENS.

[ Bericht 2% gewijzigd door Netsoenev op 15-06-2006 18:03:19 ]
  donderdag 15 juni 2006 @ 17:30:13 #2
97186 Rosbief
Gezond en mals
pi_38889974
Hmm, matig. Niet je meest briljante topic Croupouque...
Leer werkwoorden vervoegen, vlerk!
pi_38890003
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 17:30 schreef Rosbief het volgende:
Hmm, matig. Niet je meest briljante topic Croupouque...
Knap, dat je die conclusie trekt na één post. In plaats van dat je meedoet en er een briljant topic van maakt.
pi_38890037

Hier is alvast afbeelding twee.
pi_38890094

Zoiets? .
pi_38890110
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 17:34 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[afbeelding]

Zoiets? .
Ja, maar dan zodat er voor anderen ook nog iets te raden overblijft. Al is het bij deze niet erg, deze is supersimpel.
pi_38890202
Topic opgeschoond, als je het toch niet snapt, reageer dan ook niet...
pi_38890223
pi_38890246
Ik zie er al weinig heil meer in. Ik vind het prima en terecht om het verwijt te krijgen dat ik geen moeite meer doe voor topics, maar dat heeft een reden en die reden is gegrond, zo blijkt maar weer. Als een topic meer dan drie woorden bevat haakt men al af, misschien ben ik gewoon te oud voor dit geneuzel.
pi_38890255
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 17:32 schreef Netsoenev het volgende:
[afbeelding]

Hier is alvast afbeelding twee.
Je hebt jezelf er wel erg matig ingesoept. je kijkt als enige recht in de camera namelijk.
Scheren is voor schapen!
  donderdag 15 juni 2006 @ 17:42:11 #11
97186 Rosbief
Gezond en mals
pi_38890261

Zo dan?
Leer werkwoorden vervoegen, vlerk!
pi_38890284
pi_38890292
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 17:42 schreef paarse_paashaas het volgende:

[..]

Je hebt jezelf er wel erg matig ingesoept. je kijkt als enige recht in de camera namelijk.
Afleidingsmanoeuvre, PP! heb je Harm Otjens al gespot?
pi_38890294
Wehehe, goed topic! Mooie op.

Geen enkel probleem, schroevendraaier koevoetflipper en een baksteen.
  donderdag 15 juni 2006 @ 17:43:51 #15
61776 MaddoxX
Like I care :')
pi_38890301
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 17:39 schreef Stofje het volgende:
Topic opgeschoond, als je het toch niet snapt, reageer dan ook niet...
wrom verwijder je me post nou weer jij vuilak :/ ik had oplossing
neger :/
I have no rival, no man can be my equal. ♥
pi_38890305
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 17:41 schreef Netsoenev het volgende:
Ik zie er al weinig heil meer in. Ik vind het prima en terecht om het verwijt te krijgen dat ik geen moeite meer doe voor topics, maar dat heeft een reden en die reden is gegrond, zo blijkt maar weer. Als een topic meer dan drie woorden bevat haakt men al af, misschien ben ik gewoon te oud voor dit geneuzel.
Te hoog niveau mên, en de bedoeling was iets onduidelijk .
pi_38890338

Als je goed kijkt zie je dat Harm hier in een gezelschap is van feestende Moslims in vrolijke kleren. Helaas vervult Harm ook hier slechts een bijrol. Harm is geen Moslim. En vrolijke kleren bezit hij ook niet.
pi_38890370
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 17:43 schreef Diemietuhriej het volgende:
Wehehe, goed topic! Mooie op.

[[url=http://xs302.xs.to/xs302/06244/otjens011.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]
Dat ben ik! Niet Harm Otjens! Klein verschil, ik weet het. Maar het is fout!
  donderdag 15 juni 2006 @ 17:46:11 #19
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_38890379
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 17:43 schreef MaddoxX het volgende:

[..]

wrom verwijder je me post nou weer jij vuilak :/ ik had oplossing
neger :/
Als je niks bij te dragen hebt blijf dan weg uit een topic. Je weet ONZ FB vast wel te vinden.
pi_38890394
leuk
pi_38890419
Afbeelding twee staat nog open, maar hier is alvast nummer drie (klikken):

[ Bericht 23% gewijzigd door Netsoenev op 15-06-2006 17:55:13 ]
pi_38890502
Wacht. Misschien heb ik het topic trouwens ook niet helemaal begrepen.
pi_38890530
ik krijg echt medelijden met die kerel ...
underground forever baby
pi_38890543
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 17:50 schreef Intxaurraga het volgende:

[..]

Wacht. Misschien heb ik het topic trouwens ook niet helemaal begrepen.
Het is gewoon 'Waar is Waldo', maar dan met Harm Otjens, Intx.
pi_38890908

Disclaimer; Ik heb hier geen photoshop.
Scheren is voor schapen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')