quote:Op zaterdag 17 juni 2006 00:06 schreef Qunix het volgende:
Heb je wel in de kattebak gekeken?
Waar en hoe laat heb je die kat zien lopen ?quote:Op zaterdag 17 juni 2006 00:11 schreef SuperwormJim het volgende:
Ik heb Tim laatst nog gesproken ....
Gisteravond, Rotterdam-Noord, op het station ...... hij wilde er een einde aan maken ..... ik heb 'm geholpenquote:Op zaterdag 17 juni 2006 00:12 schreef Kurk het volgende:
[..]
Waar en hoe laat heb je die kat zien lopen ?
Bedoel je Rotterdam-Noord ?
Wat bedoel je ongeveer met 'gesproken' ?
Niets...............noppes..............nix...........quote:Op zaterdag 17 juni 2006 00:04 schreef SuperwormJim het volgende:
Bel 'm op z'n mobieltje
DANK je wel !!!!quote:Op zaterdag 17 juni 2006 00:13 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Gisteravond, Rotterdam-Noord, op het station ...... hij wilde er een einde aan maken ..... ik heb 'm geholpen![]()
Wordt uiteraard meegenomen...quote:Op zaterdag 17 juni 2006 00:16 schreef Trigger190 het volgende:
Ik zag hem laatst nog bij het circus
[afbeelding]
![]()
Helaas:quote:Op zaterdag 17 juni 2006 00:13 schreef Furious het volgende:
Tim zei dat-ie problemen had met de maffia, en dat hij die eerst ging oplossen alvorens hij weder huiswaards zal keren.
Ik vrees het ergste.
100% zeker weten doe je niks, maar het ging eigenlijk PRIMA met hem.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 00:18 schreef Furious het volgende:
[afbeelding]
Het gaat hard berg afwaards met Tim, ik denk dat je snel actie moet ondernemen!
Katten in nauwe hoekjes maken rare sprongen.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 00:20 schreef Kurk het volgende:
[..]
100% zeker weten doe je niks, maar het ging eigenlijk PRIMA met hem.
Nieuwe baan waar ie blij mee was, nooit problemen met zijn ouders ofzo,
kortom....TOTAAL onverklaarbaar![]()
![]()
![]()
Niet echt....en dan had 'ie zeker iemand daarvan op de hoogtequote:Op zaterdag 17 juni 2006 00:21 schreef Furious het volgende:
[..]
Katten in nauwe hoekjes maken rare sprongen.
Echter wel dodelijk mits gecombineerd met;quote:Op zaterdag 17 juni 2006 00:22 schreef SuperwormJim het volgende:
Hij is nu erg gelukkig met z'n nieuwe baasje:
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 17 juni 2006 00:22 schreef SuperwormJim het volgende:
Hij is nu erg gelukkig met z'n nieuwe baasje:
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |