shonnejy!quote:Op zondag 18 juni 2006 02:59 schreef _mimic het volgende:
Heeft die ook zo'n Anita brommert?
Doe maar, het is toch een kut topic, baggeren kan ook nog wel in mimic's topicquote:Op zondag 18 juni 2006 03:39 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Zou wel lullig zijn als ik hier voor de grap een slot op pleur![]()
mimic is gewoon kansloos, alleen weet hij het nog nietquote:Op zondag 18 juni 2006 03:40 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Doe maar, het is toch een kut topic, baggeren kan ook nog wel in mimic's topic
wat scherp zo op de late avond term!quote:Op zondag 18 juni 2006 03:44 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
mimic is gewoon kansloos, alleen weet hij het nog nietMaargoed, mongolen weten ook niet dat ze gek zijn, zou bij hem wel hetzelfde zijn.
Het is idd al veel te laat, ik moet maar eens gaan slapen en niet al mijn aandacht aan kansloze figuren als mimic besteden.quote:
Je bent gewoon een schijtluis die niet tegen het nachtleven kan van een moderator. Poephoofd!quote:Op zondag 18 juni 2006 03:49 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Het is idd al veel te laat, ik moet maar eens gaan slapen en niet al mijn aandacht aan kansloze figuren als mimic besteden.
hij is niet van hier, hij's van KLBquote:Op zondag 18 juni 2006 03:50 schreef _mimic het volgende:
[..]
Je bent gewoon een schijtluis die niet tegen het nachtleven kan van een moderator. Poephoofd!
Jup, en jij een kakkerlak die nodig bestreden moet wordenquote:Op zondag 18 juni 2006 03:50 schreef _mimic het volgende:
[..]
Je bent gewoon een schijtluis die niet tegen het nachtleven kan van een moderator. Poephoofd!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |