er was niks lieverdquote:Op maandag 19 juni 2006 15:14 schreef tritri het volgende:
wat was er nou dan![]()
maikuuul: ik heb je vriendin gevonden
Ik had niet anders verwacht.quote:
http://www.woordvanhetjaar.nl/woord/2006/199.htmlquote:
Goeie actie.quote:Op maandag 19 juni 2006 20:09 schreef Bupatih het volgende:
[..]
http://www.woordvanhetjaar.nl/woord/2006/199.html
Het werd ze te heet onder de voeten.Alweer een jaar waarin een door FOK! gepromoot woord nummer één wordt.
Bekijk het van de andere kant, jij hebt die site gewoon van de lucht gehaald zonder te hacken.quote:Op maandag 19 juni 2006 20:11 schreef Bupatih het volgende:
Helemaal niet!Ik was bezig met winnen.
En nu kappen ze ermee!
Maar dat wíl ik helemaal niet!quote:Op maandag 19 juni 2006 20:16 schreef jogy het volgende:
[..]
Bekijk het van de andere kant, jij hebt die site gewoon van de lucht gehaald zonder te hacken.
Brave Hendrik. Je hebt gewoon de lol van de site single handedly vergalt voor een paar mensen, je hebt de wereld nét weer een stukje kutter gemaakt voor de mensen die erin wonen, dat moet je gewoon een soort van duister plezier geven.quote:Op maandag 19 juni 2006 20:18 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Maar dat wíl ik helemaal niet!Ik wilde winnen!
Dat wist ik wel. Maar ik doelde op de afwezigheid van Jogy, de afgelopen wekenquote:Op maandag 19 juni 2006 14:52 schreef Gloeidoos het volgende:
[..]
Jogy was al eerder ONZ mod. Maar ik weet niet of hij dat bedoelt.
Enkel het afgelopen weekend hoor, dat is best lang voor sommige.quote:Op maandag 19 juni 2006 20:29 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Dat wist ik wel. Maar ik doelde op de afwezigheid van Jogy, de afgelopen weken![]()
Kun je nagaanquote:Op maandag 19 juni 2006 20:30 schreef jogy het volgende:
[..]
Enkel het afgelopen weekend hoor, dat is best lang voor sommige.
Is dat een steek onder water ofzo?quote:Op maandag 19 juni 2006 20:39 schreef Biogarde het volgende:
Kan ook komen door het aantal kwaliteitstopik's de afgelopen weken![]()
Nopequote:
Ik zou het maar een klein beetje jammer vinden als je morgen uitelkaar gerukt wordt door een groepje ontsnapte bavianen. Echt rond de 0,01% ofzo.quote:
quote:Op maandag 19 juni 2006 21:27 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik zou het maar een klein beetje jammer vinden als je morgen uitelkaar gerukt wordt door een groepje ontsnapte bavianen. Echt rond de 0,01% ofzo.
Kan ook aan mij liggen.quote:Op maandag 19 juni 2006 22:38 schreef Banaanvraag het volgende:
Wat is het toch met die slotjes?
Ze werken niet meer.
Knap dat je het durft toe te geven dat je wat problemen met jezelf hebt.quote:
Werkt het nog steeds hetzelfde als, pak 'em beet, anderhalf jaar geleden? Dus dat je fouten kunt maken omdat je per ongeluk aan je scrollwieltje zit?quote:
Delete enzo, ja. Is me nog niet overkomen thoughquote:Op maandag 19 juni 2006 22:42 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Werkt het nog steeds hetzelfde als, pak 'em beet, anderhalf jaar geleden? Dus dat je fouten kunt maken omdat je per ongeluk aan je scrollwieltje zit?
Daar zijn wij ons terdege van bewust.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 00:53 schreef Neenetje het volgende:
Ja kutmods..
Goed dat je het zegt!quote:
Ik wist hetquote:Op dinsdag 20 juni 2006 00:56 schreef NJ het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt!
Ik zou bijna m'n pillen vergeten.
Ja en ik wil 'onkenkloon'quote:Op dinsdag 20 juni 2006 02:22 schreef cerror het volgende:
Ik ben tof, ik wil een tof tag godverdegodver.
Maar de tof-tag bestaat al.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 02:37 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Ja en ik wil 'onkenkloon'
Maar we krijgen niet altijd alles wat we willen he...
ohja nog bedankt voor mijn eerste naamtopicquote:Op maandag 19 juni 2006 15:14 schreef tritri het volgende:
wat was er nou dan![]()
maikuuul: ik heb je vriendin gevonden
Die verdien ik ook zekers wel.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 13:11 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Ik mis deze eigenlijk wel
[afbeelding]
Idd, daarover een topic openen, dat is toch onzin?quote:Op woensdag 21 juni 2006 10:51 schreef Stofje het volgende:
Je houdt de tijd in de gaten als je koffie haalt? Je had om 8:40 zin in koffie, om 9:40 weer en dacht: Eeh, als ik om 10:40 nog een kopje koffie haal, open ik een topic met als TT help, ik lijk wel een gewoonte-dier?
Heel goed, dit is beterquote:Op woensdag 21 juni 2006 11:10 schreef Vinno het volgende:
[..]
Idd, daarover een topic openen, dat is toch onzin?
EN HOE HEET DIT SUBFORUM OOK AL WEER???
(Op verzoek van MissyMirjaM)
Ohja, dus 10.000 wuppie topics slaan wel ergens op, totaan wuppie pakketjes uit de ruimte en weet ik wat...quote:Op woensdag 21 juni 2006 11:13 schreef Stofje het volgende:
[..]
Heel goed, dit is beter. Maar goed, de TS van dat betreffende topic heeft om 8:40, 9:40 en 10:40 een kopje koffie gedronken en is nu bang dat het een gewoonte-dier is geworden. Slaat werkelijk nergens op en is niet topicwaardig, me dunkt
.
Die wuppies zijn een hype, ik vind dat ook bijzonder treurig, maar goed, dat waait wel over.quote:Op woensdag 21 juni 2006 11:19 schreef Vinno het volgende:
[..]
Ohja, dus 10.000 wuppie topics slaan wel ergens op, totaan wuppie pakketjes uit de ruimte en weet ik wat...![]()
![]()
En dan zoiets, waarvan jij vind dat het niet topicwaardig is, moet dan maar weer meteen op slot.![]()
Leek mij een leuk topic om te praten over de rare gewoontjes van iedereen ofzo...![]()
Dát zou best een leuke zijn maar dat bleek niet uit je OP. In ONZ krijg je trouwens niet veel serieuze reacties erop hoor, het blijft ONZ dus je weet hier nog minder dan elkders op Fok! of ze gewoon uit hun nek lullen of niet. in één van de meer serieuze subfora van Fok is zo een topic eventueel beter op zijn plek. Zolang de OP maar een beetje duidelijk is. GC ofzoquote:Op woensdag 21 juni 2006 11:19 schreef Vinno het volgende:
[..]
Ohja, dus 10.000 wuppie topics slaan wel ergens op, totaan wuppie pakketjes uit de ruimte en weet ik wat...![]()
![]()
En dan zoiets, waarvan jij vind dat het niet topicwaardig is, moet dan maar weer meteen op slot.![]()
Leek mij een leuk topic om te praten over de rare gewoontjes van iedereen ofzo...![]()
was mijn topic, die gesloten werdquote:Op woensdag 21 juni 2006 11:34 schreef Vinno het volgende:
Het was trouwens niet eens mijn topic![]()
Maarja, verveel me, vond deze wel grappig. Ksnap ook wel dat het geen wereldtopic was geworden...
Maar bedankt voor de reacties, kga maar weer verder met het meeouwehoeren over wuppies![]()
Normaal kom ik hier ook niet zoveel, maar vanwege ban op KLB vertoef ik hier ff een weekje
Ga ik proberen,quote:Op woensdag 21 juni 2006 11:26 schreef Stofje het volgende:
Je kunt wel overwegen een nieuw topic te starten met dit onderwerp, met een betere Openingspost. Dan wil ik het wel aankijken.
Voor je het weet zit je in een hokje met kussens aan de muur tegen de 2 meter lange buidelrat te pratenquote:
Dat vermoeden had ik al.quote:Op woensdag 21 juni 2006 14:59 schreef Slarioux het volgende:
Ik heb ff gekeken of het mogelijk was om de OP van een topic te verwijderen, zonder het topic te verneuken.
en ze posten wel het anti-oldbie-topic volquote:Op woensdag 21 juni 2006 19:29 schreef The_Langolier het volgende:
Wat is dat met die Oldbie topic? Elke post die ze niet aanstaat wordt door bevriende (gast)-mods weggehaald. Krijgen we weer van dat soort taferelen? Gijsjes NB etc etc. Kunnen die lui geen andere plaats krijgen? [OLD] ofzo? Vroeger moest een reeks nog enigzins toegankelijk overkomen, of in ieder geval de schijn ophouden, nu word alles maar verwijderd en mag je al geen gastpost meer plaatsen.
Jammer maar helaasch.
Over welk topic heb je het?quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:42 schreef ClaireDanes het volgende:
Hey Stofje, waarom nu weer een slotje
Ofwel er is nog steeds geen nieuwe..quote:Op donderdag 22 juni 2006 00:01 schreef Bupatih het volgende:
Dubbel.
Oh, fuck.quote:Op donderdag 22 juni 2006 00:09 schreef Bupatih het volgende:
Kom op, zeg!Doe eens een beetje moeite!
Hint: kijk eens bij de centrale topics waar normaal gezien BEF staat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kusje bupa![]()
Hier ga ik even achteraan.quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:29 schreef The_Langolier het volgende:
Wat is dat met die Oldbie topic? Elke post die ze niet aanstaat wordt door bevriende (gast)-mods weggehaald. Krijgen we weer van dat soort taferelen? Gijsjes NB etc etc. Kunnen die lui geen andere plaats krijgen? [OLD] ofzo? Vroeger moest een reeks nog enigzins toegankelijk overkomen, of in ieder geval de schijn ophouden, nu word alles maar verwijderd en mag je al geen gastpost meer plaatsen.
Jammer maar helaasch.
Kun je nog ff naar mijn vraag kijken ??quote:Op donderdag 22 juni 2006 00:09 schreef Bupatih het volgende:
Kom op, zeg!Doe eens een beetje moeite!
Hint: kijk eens bij de centrale topics waar normaal gezien BEF staat.
Hou dit niveau nog even vol en hij gaat er zeker in.quote:Op woensdag 21 juni 2006 23:13 schreef --Christiaan-- het volgende:
TTT, of is dat niveau te hoog voor ONZ (NOFI)
Ik heb er even naar gekeken.quote:Op donderdag 22 juni 2006 00:12 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Kun je nog ff naar mijn vraag kijken ??
Ik dank u vriendelijkquote:Op donderdag 22 juni 2006 00:17 schreef NJ het volgende:
En ik ben in een goede bui.
Moiquote:Op donderdag 22 juni 2006 00:23 schreef NJ het volgende:
[..]
En nou niet gaan baggeren, hè. [afbeelding].
Kijk, zo wordt er constructief met user-input omgegaan. Top.quote:Op donderdag 22 juni 2006 00:12 schreef NJ het volgende:
Hier ga ik even achteraan.
NJ is dan ook één van de betere modjesquote:Op donderdag 22 juni 2006 01:14 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Kijk, zo wordt er constructief met user-input omgegaan. Top.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |