Dat vermoeden had ik al.quote:Op woensdag 21 juni 2006 14:59 schreef Slarioux het volgende:
Ik heb ff gekeken of het mogelijk was om de OP van een topic te verwijderen, zonder het topic te verneuken.
en ze posten wel het anti-oldbie-topic volquote:Op woensdag 21 juni 2006 19:29 schreef The_Langolier het volgende:
Wat is dat met die Oldbie topic? Elke post die ze niet aanstaat wordt door bevriende (gast)-mods weggehaald. Krijgen we weer van dat soort taferelen? Gijsjes NB etc etc. Kunnen die lui geen andere plaats krijgen? [OLD] ofzo? Vroeger moest een reeks nog enigzins toegankelijk overkomen, of in ieder geval de schijn ophouden, nu word alles maar verwijderd en mag je al geen gastpost meer plaatsen.
Jammer maar helaasch.
Over welk topic heb je het?quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:42 schreef ClaireDanes het volgende:
Hey Stofje, waarom nu weer een slotje
Ofwel er is nog steeds geen nieuwe..quote:Op donderdag 22 juni 2006 00:01 schreef Bupatih het volgende:
Dubbel.
Oh, fuck.quote:Op donderdag 22 juni 2006 00:09 schreef Bupatih het volgende:
Kom op, zeg!Doe eens een beetje moeite!
Hint: kijk eens bij de centrale topics waar normaal gezien BEF staat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kusje bupa![]()
Hier ga ik even achteraan.quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:29 schreef The_Langolier het volgende:
Wat is dat met die Oldbie topic? Elke post die ze niet aanstaat wordt door bevriende (gast)-mods weggehaald. Krijgen we weer van dat soort taferelen? Gijsjes NB etc etc. Kunnen die lui geen andere plaats krijgen? [OLD] ofzo? Vroeger moest een reeks nog enigzins toegankelijk overkomen, of in ieder geval de schijn ophouden, nu word alles maar verwijderd en mag je al geen gastpost meer plaatsen.
Jammer maar helaasch.
Kun je nog ff naar mijn vraag kijken ??quote:Op donderdag 22 juni 2006 00:09 schreef Bupatih het volgende:
Kom op, zeg!Doe eens een beetje moeite!
Hint: kijk eens bij de centrale topics waar normaal gezien BEF staat.
Hou dit niveau nog even vol en hij gaat er zeker in.quote:Op woensdag 21 juni 2006 23:13 schreef --Christiaan-- het volgende:
TTT, of is dat niveau te hoog voor ONZ (NOFI)
Ik heb er even naar gekeken.quote:Op donderdag 22 juni 2006 00:12 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Kun je nog ff naar mijn vraag kijken ??
Ik dank u vriendelijkquote:Op donderdag 22 juni 2006 00:17 schreef NJ het volgende:
En ik ben in een goede bui.
Moiquote:Op donderdag 22 juni 2006 00:23 schreef NJ het volgende:
[..]
En nou niet gaan baggeren, hè. [afbeelding].
Kijk, zo wordt er constructief met user-input omgegaan. Top.quote:Op donderdag 22 juni 2006 00:12 schreef NJ het volgende:
Hier ga ik even achteraan.
NJ is dan ook één van de betere modjesquote:Op donderdag 22 juni 2006 01:14 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Kijk, zo wordt er constructief met user-input omgegaan. Top.![]()
Hoiquote:
Nergens voor nodig idd!quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:29 schreef The_Langolier het volgende:
Jammer maar helaasch.
Hè, mag ik eindelijk weer terug naar zwart.quote:Op donderdag 22 juni 2006 14:30 schreef Bupatih het volgende:
Maar ik ga zometeen dat topic eens goed doornemen en enkele namen achter de schermen doorgeven vanwege postopkrikken, het stelselmatig verneuken van een topic en offtopic gebagger.
Nee, dat hendig sjiek komt zo onderhand te spuigaten uit. Triest.quote:Op donderdag 22 juni 2006 20:15 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ehm....mijn beste Stofje, dat topic over 'Hendig Sjiek' was wel degelijk serieus bedoeld hoor, zou het wellicht weer geopend kunnen worden of moet ik het in een ander subforum proberen?![]()
Jammer dat een doordachte OP om die reden teniet wordt gedaanquote:Op donderdag 22 juni 2006 20:17 schreef Stofje het volgende:
[..]
Nee, dat hendig sjiek komt zo onderhand te spuigaten uit. Triest.
Mwoa, doordacht... Maar goed, de kwaliteit van de OP is nog wel respectabel, maar origineel was het topic ook al niet. Er lopen al 1 of meerdere topics over dit onderwerp.quote:Op donderdag 22 juni 2006 20:20 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Jammer dat een doordachte OP om die reden teniet wordt gedaan![]()
Er is in ieder geval sprake van een grote persoonlijke afkeurquote:
Een afkeur naar alles wat met Maikuuul te maken heeft, inderdaad!quote:Op donderdag 22 juni 2006 20:31 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Er is in ieder geval sprake van een grote persoonlijke afkeur![]()
Maargoed, het zij zo.
Dat wordt per geval bekeken natuurlijk. Om het nou meteen een regel te maken gaat mij ook wat ver.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 08:51 schreef iamredleader het volgende:
Ik heb nog wel een leuk idee, naar aanleiding van dit topic:
***gamen in de bioscoop***
Wat denken de mods ervan?
Een spammer-topic mag volgebaggerd worden, zonder consequenties...![]()
Maar het was wel erg leukquote:Op vrijdag 23 juni 2006 08:53 schreef jogy het volgende:
[..]
Dat wordt per geval bekeken natuurlijk. Om het nou meteen een regel te maken gaat mij ook wat ver.
Als je erop staatquote:
Over meelopen gesproken, ik vind die term gewoon echt grappig Maikuuul of niet, jij denkt gewoon: meelullen met de kudde dan zit ik tenminste altjd goed, dat is pas echt triestquote:Een afkeur naar alles wat met Maikuuul te maken heeft, inderdaad!
Dood aan alle Maikuuul gerelateerde woorden, "grappen", topic's, en meelopers van een kamper met een V&D afknipketting![]()
Waarom loop ik meequote:Op vrijdag 23 juni 2006 13:20 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Als je erop staat
[..]
Over meelopen gesproken, ik vind die term gewoon echt grappig Maikuuul of niet, jij denkt gewoon: meelullen met de kudde dan zit ik tenminste altjd goed, dat is pas echt triest
In your face!quote:Op vrijdag 23 juni 2006 13:53 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Waarom loop ik mee![]()
Jij loopt mee, met je "hendig sjiek, boh, bah, tjeh gek, l0llerroflhoeren", etc etc![]()
Dank je. Vinden wij ook. Wij vinden zelfs dat jij zo'n positieve bijdrage levert in dit topic, dat we overwegen jou ook modrechten te geven. We overleggen nog met de A's en FA's, maar hou je mail maar in de gaten.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:44 schreef most_wanted het volgende:
Goed topic.
als most_wanted mod wordt, wil ik een permban!quote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:46 schreef Stofje het volgende:
[..]
Dank je. Vinden wij ook. Wij vinden zelfs dat jij zo'n positieve bijdrage levert in dit topic, dat we overwegen jou ook modrechten te geven. We overleggen nog met de A's en FA's, maar hou je mail maar in de gaten.
Even vastleggenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:59 schreef remlof het volgende:
[..]
als most_wanted mod wordt, wil ik een permban!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |