abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38863558
REUTERS

Met afschuw is gereageerd op de bekendmaking van de selectie van het Fok-WK elftal van coach Tong80. Niet alleen is Maikuuul buiten de selectie gelaten, maar opvallend is dat er gekozen is voor 3 homoseksuele keepers. Vedette Borkydude word hiermee uit de selectie getrapt. Zijn reactie: "Het is natuurlijk de keuze van de coach, maar hij heeft hiermee wel mijn leven kapot gemaakt". Naar verluid zijn in verschillende steden mensen de straat opgegaan om hun woede te uitten over dit selectiebeleid.

De gehele selectie is hier te vinden: Tong80 is bondscoach van het FOK-WK-elftal
  † In Memoriam † woensdag 14 juni 2006 @ 21:58:11 #2
138647 Sebasser
Sugar coated sweetness.
pi_38864440
Kut WK
pi_38864444
Er zijn toch geen Nederlandse vlaggen verbrand Borky?

En de bondscoach heeft je niet geselecteerd maar wel zijn leven oph et spel gezet voor dit topic
pi_38864525
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 21:58 schreef SCH het volgende:
Er zijn toch geen Nederlandse vlaggen verbrand Borky?

En de bondscoach heeft je niet geselecteerd maar wel zijn leven oph et spel gezet voor dit topic
Nee, maar de aanstekers waren op
pi_38864701
Voetbal
pi_38865815
Wat is nu de hele opstelling?

Ik ben te lui om op die link te klikken ja.
Geen enkel probleem, schroevendraaier koevoetflipper en een baksteen.
pi_38866924
Verdediger TLK steekt Borkydude een hart onder de riem

Hij keept geweldig bij de club: sprak clubgenoot TLK. Hij was 1 van de belangrijkste spelers van het elftal en mede dankzij Borkydude konden wij de dubbel pakken.

Het is jammer dat hij niet mee gaat, maar dat is een beslissing van de bondscoach en in hem heb ik veel vertrouwen: aldus TLK die wel naar het WK gaat.
pi_38867442
Sextape Borkydude en TLK duikt op

Op internet doet een 34 minuten durend filmpje de ronde waar te zien is hoe teamgenoten Borkydude en TLK elkaar bevredigen. Het filmpje dook vorige week op. Er is onder andere te zien hoe TLK Borkydude een facial geeft en hoe Borkydude met zijn gehele arm in het achterste van sterspeler TLK verdwijnt. Beide spelers waren niet bereikbaar voor commentaar.

Bron: PuppiSex.de
pi_38867484
* SCH wil heel graag die video hebben
pi_38867652
TLk ontkent sextape

Na de competitie heb ik de hele tijd in Nederland en in Duitsland getraint onder bondscoach Tong. Ze hebben vast mijn gezicht verwerkt in de tape: aldus TLK na een telefonisch gesprek.

Verder vertelde de verdediger nog: Ik hoop dat ze mij verder met rust laten zodat ik mij kan concentreren op het WK. De mensen moeten deze onzin niet geloven
  Trouwste user 2022 woensdag 14 juni 2006 @ 23:21:58 #11
7889 tong80
Spleenheup
pi_38868434
Borkydude alsnog toegevoegd als zeepjongen. Verzorgt de shampoo, handoeken washandjes, en raapt de zeep op als SCH het heeft laten vallen.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_38868543
Is dit een verkapte gay-ontmoetingstopic ofzo?
Geen enkel probleem, schroevendraaier koevoetflipper en een baksteen.
  donderdag 15 juni 2006 @ 01:01:34 #13
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_38871641
Even de hele discussie weggehaald trouwens, gooit de zooi enkel offtopic. Dat is jammer.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_38872009
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 23:21 schreef tong80 het volgende:
Borkydude alsnog toegevoegd als zeepjongen. Verzorgt de shampoo, handoeken washandjes, en raapt de zeep op als SCH het heeft laten vallen.

pi_38878190
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 23:21 schreef tong80 het volgende:

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')