Ik ook niet.quote:Op woensdag 14 juni 2006 21:08 schreef snellejelle het volgende:
[..]
en ik wil niet op trainingskamp naar Joegoslavië
Opkankeren, ik sta op doel.quote:Op woensdag 14 juni 2006 21:23 schreef tong80 het volgende:
In het doel de 3 homo's
1 SCH
2 Dutchgooner
3 LoekB
Achterin
4 Me-Wesley
5 Jorien van den Herik
6 The Legend Killer
7 Bruce 117
8 456
9 dvdFreak
Middenveld
10 Snelle Jelle
11 Hathor
12 Plastic power
13 DrDrentz
14 Venomsnake
15 Stuart
16 Golfer
Aanvallers
17 Bos
18 Popolon
19 Bjoro
20 Dylan Dog
21 Digger
22 Methodmich
23 Pascalheister
Assistent bondscoaches Voreg en Yeahinho
Verzorger Bluezz
Assistent verzorger Clauwhee
Persvoorlichter Vaduz
Busschauffeur Beschouw
Keeperstrainer Terrorrobbie we houden het dan bij homo's onderling
Veranderingen zijn nog mogelijk. Dit hangt samen met de reacties in de pers. Ik laat me graag beïnvloeden.
De selectie kan nog worden veranderd. We zien dan wel of ik je verzoek kan inwillegen.quote:Op woensdag 14 juni 2006 21:25 schreef golfer het volgende:
Nummer 16 staat me niet. Ik wil mijn oude nummer 14 weer terug, coach.
De coach heeft express de lelijkste spelers in de verdediging gezetquote:Op woensdag 14 juni 2006 21:29 schreef Bruce117 het volgende:
hmmm vlak voor de 3 homo's.
Of dat nou zo'n goed idee is
eerst de echtgenotes, dan de vriendinnenquote:Op woensdag 14 juni 2006 21:28 schreef Jane het volgende:
Hee Tong, er is toch wel plaats voor de vrouwtjes, he?
Daarom heb ik je ook genomen. Nou ja genomen ? Geselecteerd is in dit geval een betere woordkeuze.quote:Op woensdag 14 juni 2006 21:28 schreef SCH het volgende:
Mag ik er uit opmaken dat ik 1e keeper ben?
Ik ga egt wel met de rug naar het veld staan, ze schieten zo hard.
quote:Op woensdag 14 juni 2006 21:30 schreef Plastic_Power het volgende:
[..]
eerst de echtgenotes, dan de vriendinnen![]()
Ik wil je wel graag mee, voor de taalbarriere, zal het aan de bondscoach voorleggen okay.quote:Op woensdag 14 juni 2006 21:32 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Zoals voorspelt, lekker thuis met 'n biertje en 't vrouwtje voor de buis.. Niemand die mijn kwaliteiten respecteerd hier in Nederland, zelfs de bondscoach Tong80 niet.. Weg met die gast!!!
We hebben gekozen voor je broer Jackquote:
Pers reageert furieus op selectiebeleid: Borkydude valt buiten selectiequote:Op woensdag 14 juni 2006 21:23 schreef tong80 het volgende:
Veranderingen zijn nog mogelijk. Dit hangt samen met de reacties in de pers. Ik laat me graag beïnvloeden.
quote:Op woensdag 14 juni 2006 21:35 schreef Plastic_Power het volgende:
[..]
We hebben gekozen voor je broer Jack
[afbeelding]
Je bent net op tijd hersteld. Toegevoegd.quote:Op woensdag 14 juni 2006 21:34 schreef TheVulture het volgende:
Waar ben ik in het hele verhaal![]()
nummer 2 in de stats
quote:Op woensdag 14 juni 2006 21:35 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Pers reageert furieus op selectiebeleid: Borkydude valt buiten selectie
Achterhaald bericht dit...quote:Op woensdag 14 juni 2006 21:39 schreef TheVulture het volgende:
TOPSCORER VULTURE BUITEN FOK!SELECTIE
Bondscoach Tong80 van het FOK-WK-Elftal heeft topscorer Vulture buiten de selectie gehouden. De reden van deze keuze heeft de bondscoach nog niet toegelicht. Opvallend is zijn keuze echter wel, omdat TheVulture een van de meest prominente spelers is die ons land op dit moment kent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |