Mijn nummer wat doe je !quote:Op woensdag 14 juni 2006 19:39 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik heb rugnummer 3
sta nr 3 namelijk met posten op wkquote:Op woensdag 14 juni 2006 19:43 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Mijn nummer wat doe je !
Ik ga dan voor nummer 6
Nummer voor de hele defensie of middenveld.
Tong moet de spelers kiezen en de nummer geven !
Tong ik ben je vaste man achterin !!!
gadverdamme niet doenquote:Op woensdag 14 juni 2006 19:46 schreef SCH het volgende:
Ik meld me aan voor de verzorging/fysio
Ja maarquote:Op woensdag 14 juni 2006 19:46 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
sta nr 3 namelijk met posten op wk![]()
Jij hebt tenminste een spelersvrouw straks.quote:Op woensdag 14 juni 2006 19:56 schreef Dagonet het volgende:
Ikkeh, eh, ik blijf wel kansloos thuis toekijken.
Tong is de bondscoach dus alles kan.quote:Op woensdag 14 juni 2006 20:11 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Ik speel wel de blanke Clarence Seedorf, het onbegrepen genie... (lekker thuis met een biertje in de hand met de vrouw WK kijken en genieten van 't zonnetje)
... tenzij de bondscoach onverhoopt anders mocht beslissen natuurlijk
Als je maar niet de hele tijd om respect gaat zitten zeiken, anders flikker je maar weer op naar Milaan. Zeiknegert.quote:Op woensdag 14 juni 2006 20:11 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Ik speel wel de blanke Clarence Seedorf, het onbegrepen genie... (lekker thuis met een biertje in de hand met de vrouw WK kijken en genieten van 't zonnetje)
... tenzij de bondscoach onverhoopt anders mocht beslissen natuurlijk
Hadden Beenhakker en Advocaat dat wel dan toen ze coach van NL waren ?quote:Op woensdag 14 juni 2006 20:19 schreef Borkydude het volgende:
Alsof Tong leidinggevende capaciteiten heeft
Schijt de paus in het bos?quote:Op woensdag 14 juni 2006 20:20 schreef Hathor het volgende:
[..]
Hadden Beenhakker en Advocaat dat wel dan toen ze coach van NL waren ?![]()
Ja, als hij aan het hiken is .quote:
Ik ben de aanvoerder !quote:Op woensdag 14 juni 2006 20:19 schreef Borkydude het volgende:
Alsof Tong leidinggevende capaciteiten heeft
Kijk, daarom mag ik dus ook niet mee van Marco... Van die figuren (meestal zijn het over het paard getilde kleine jongetjes die net komen kijken) die (uit jaloezie??) meteen maar beginnen te scheldenquote:Op woensdag 14 juni 2006 20:16 schreef Hathor het volgende:
[..]
Als je maar niet de hele tijd om respect gaat zitten zeiken, anders flikker je maar weer op naar Milaan. Zeiknegert.![]()
quote:Op woensdag 14 juni 2006 19:44 schreef Bruce117 het volgende:
Ik wil een andere coach.
Deze heeft geen tijd
je mag dan wel veel scoren, je moet de bal eens overzetten!quote:Op woensdag 14 juni 2006 20:12 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben als no 2 in de stats dan wel de sterspeler die er 8 inramt en ons aan de titel helpt
Doe maar tijdens de wedstrijd, ik speel toch niet, langdurig geblesseerd en zo..quote:Op woensdag 14 juni 2006 20:39 schreef Jane het volgende:
Dan verzorg ik het zwembadfestijn na afloop wel.
Zal ik de scepter dan maar overnemenquote:
quote:Op woensdag 14 juni 2006 20:44 schreef Interpol-Maastricht- het volgende:
[..]
je mag dan wel veel scoren, je moet de bal eens overzetten!
en ik wil niet op trainingskamp naar Joegoslaviëquote:Op woensdag 14 juni 2006 20:53 schreef Plastic_Power het volgende:
Sorry Tong, we hebben gestemd in de kleedkamer en er is besloten een andere bondscoach te zoeken. Onze voorkeur gaat uit naar Johan Cruijff. Als er iemand anders dan Cruijff wordt aangewezen verpest dat de sfeer en kunnen we niet de volle 100% inzet garanderen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |