Ik wil je hier niet meer horen zeuren over kuttopics.quote:
Nu wil ik gewoon dat ik mod word, blufferdje!quote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:59 schreef remlof het volgende:
[..]
als most_wanted mod wordt, wil ik een permban!
Vele users zullen me bedanken.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:21 schreef Bupatih het volgende:
Als jij mod wordt, stopt de rest er mee, dus dat doen ze toch niet.
Dat snap je niet? Echt niet? Nee, echt? Dat snap je echt niet? Dat dat geen leuk topic was? Echt niet?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:27 schreef -skippybal- het volgende:
Waarom is lepra zo'n taboe???
Boeiend dat het geen leuk topic was. Alsof er nu helemaal geen kuttopics meer open zijnquote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:28 schreef Stofje het volgende:
[..]
Dat snap je niet? Echt niet? Nee, echt? Dat snap je echt niet? Dat dat geen leuk topic was? Echt niet?
Dus omdat er meerdere kuttopics staan, vraag jij je af waarom er zo'n taboe rust op een topic over lepra?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:29 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Boeiend dat het geen leuk topic was. Alsof er nu helemaal geen kuttopics meer open zijn![]()
Jij zegt zelf dat je 'm hebt gesloten omdat het een kuttopic is. Wie A zegt, moet ook B zeggenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:32 schreef Stofje het volgende:
[..]
Dus omdat er meerdere kuttopics staan, vraag jij je af waarom er zo'n taboe rust op een topic over lepra?Snap ik dat nou goed? Omdat er meerdere topics open staan die kut zijn, vind jij het gewoon helemaal tof om een topic te openen met foto's van mensen met lepra? Nee, jouw gedachtegang is echt geweldig.
áls je zo'n smakeloos topic opent, zorg dan ten minste dat het grappig is ofzo. Dát is de essentie.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:36 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Jij zegt zelf dat je 'm hebt gesloten omdat het een kuttopic is. Wie A zegt, moet ook B zeggen![]()
Het is ook een kuttopic. Ben je nou echt zo ongelofelijk dom, dat ik je zelfs bij dat topic uit moet leggen waarom het een kuttopic is?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:36 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Jij zegt zelf dat je 'm hebt gesloten omdat het een kuttopic is. Wie A zegt, moet ook B zeggen![]()
Dat doe je niet dus is de reden dat het een kuttopic is ook kut.
Zelfde reden waarom ik mee zou lopenquote:
Wat bewijst dat ik niet meeloop is dat alleen ik alleen 'hendig sjiek' leuk vind klinken, gebruiken doe ik het nooit en al die andere termen al helemaal niet, dus dit is natuurlijk uit de lucht gegrepen nonsensquote:Jij loopt mee, met je "hendig sjiek, boh, bah, tjeh gek, l0llerroflhoeren", etc etc![]()
De moderatie, althans dit was slechts 1 mod, maar het leek verdacht veel op inlikkenquote:Over welke kudde heb jij het? Die 3 users en z'n 144 klonen in ONZ?
Je lijkt meer op hem dan ik jaquote:Maikuuultermen![]()
Het is geen reeks. Infantiele, inconsequente user.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 19:05 schreef mcDavid het volgende:
waarom staat de [olbies] reeks niet centraal, maar de andere reeksen wel?
stelletje infantiele, inconsequente kutmoderators! [afbeelding]
Wat is het dan?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 19:08 schreef Snakey het volgende:
[..]
Het is geen reeks. Infantiele, inconsequente user.
Het is geen slowchat, het zijn oldbies die elkaar weer ontmoeten. Instabiele kutuser.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 19:11 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Wat is het dan?
ik dacht dat er een slowchatstop was? labiele kutmod!
Oh, het is een "slowchat-door-users-waartegen-de-moderators-niet-op-duven-te-treden" topic?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 19:17 schreef Snakey het volgende:
[..]
Het is geen slowchat, het zijn oldbies die elkaar weer ontmoeten. Instabiele kutuser.
Daar duven we inderdaad niet tegen op te treden, je hebt het helemaal door.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:00 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Oh, het is een "slowchat-door-users-waartegen-de-moderators-niet-op-duven-te-treden" topic?
Dan is het ok!
Jouw scholing ook, als je zo doorgaat.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:02 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
Die oldbies-reeks slaat werkelijk op puin.
Ik heb een gave: ik kan FOK!'ken en de scriptie afschrijven tegelijk! Reken maar dat die scriptie vóór 1 augustus af is.quote:
Waar gaat het over, en mag ik het dan ook lezen?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:12 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
[..]
Ik heb een gave: ik kan FOK!'ken en de scriptie afschrijven tegelijk! Reken maar dat die scriptie vóór 1 augustus af is.![]()
Jazekers, het gaat over de invloed van het regionale beleid van de Europese Unie op de innovatiekracht van Europese regio's. Mijn hypothese is dat de verschillen tussen Noord-Europese en Zuid-Europese regio's alleen maar groter worden, en dat de Europese subsidies dus ineffectief zijn (wat betreft innovatie). Als ie klaar is, zet ik 'm wel even online.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:16 schreef Snakey het volgende:
Waar gaat het over, en mag ik het dan ook lezen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |