Begrijpen: Jaquote:Op woensdag 31 mei 2006 09:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jullie begrijpen waarschijnlijk wel dat we foto's verwachten van jullie nieuwe kapsels vanavond he!![]()
![]()
![]()
Vertel maar niet neequote:Op woensdag 31 mei 2006 09:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dan zal ik maar niet vertellen dat ik gister om 06.15 ook al op de crosstrainer stond, om maar getraind te kunnen hebben voordat ik om 08.45 op m'n werk moest zijn.
Ja, ander klopt 800 straks nietquote:Op woensdag 31 mei 2006 09:24 schreef DaMart het volgende:
Als niemand de TT"s aanpast, zorg je zelf gewoon dat 787 ertussen komt, Sven?![]()
Wat zij zegtquote:
Okquote:Vertel maar niet nee
Jammer, dat had ik nou juist willen wetenquote:
quote:Op woensdag 31 mei 2006 09:27 schreef MissBliss het volgende:
Jezus!
Laat me raden, je bent nu koffie voor ze aan het zetten?quote:Op woensdag 31 mei 2006 09:27 schreef MissBliss het volgende:
Jezus! Gaat de bel ook nog op dit tijdstip
2 bejaarden die de bijbel onder de aandacht willen brengen en het goede voornemen van God willen verspreiden...![]()
Het komt redelijk overeen met de actie van vanmorgen, misschien kan je daar wat mee?quote:Op woensdag 31 mei 2006 09:25 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jammer, dat had ik nou juist willen weten.
Dan moet ik zeker wachten tot de zuipmeet om het resultaat van het kappersbezoek te kunnen zien?quote:
Ja, sorry kapper gaat niet door...quote:Op woensdag 31 mei 2006 09:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Laat me raden, je bent nu koffie voor ze aan het zetten?.
Waarom neem je ze niet gezellig mee?quote:Op woensdag 31 mei 2006 09:32 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, sorry kapper gaat niet door...God
Oe, dat klinkt best ge...tofquote:Op woensdag 31 mei 2006 09:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Het komt redelijk overeen met de actie van vanmorgen, misschien kan je daar wat mee?
Een warm, zwetend lijfquote:
Yupsquote:Op woensdag 31 mei 2006 09:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan moet ik zeker wachten tot de zuipmeet om het resultaat van het kappersbezoek te kunnen zien?
.... een resultaat wat dan ongetwijfeld door de tijd alweer (deels) ongedaan gemaakt zal zijn
*Bejaarden in auto laadt*quote:Op woensdag 31 mei 2006 09:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Waarom neem je ze niet gezellig mee?![]()
whehequote:Op woensdag 31 mei 2006 09:39 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Yups
[..]
*Bejaarden in auto laadt*
Wat nou autoradioHet woord van God! Live!
Soms als u eenzaam bent en niet meer weet hoe het verder moet, juist dan kan God u tegemoet komen...quote:Op woensdag 31 mei 2006 09:39 schreef MissBliss het volgende:
*Bejaarden in auto laadt*
Wat nou autoradioHet woord van God! Live!
Nou moet je ophouden hoor, er zitten meer mensen in de kamer hierquote:
Oh, sorryquote:Op woensdag 31 mei 2006 09:42 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nou moet je ophouden hoor, er zitten meer mensen in de kamer hier! [afbeelding]
quote:Op woensdag 31 mei 2006 09:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Soms als u eenzaam bent en niet meer weet hoe het verder moet, juist dan kan God u tegemoet komen...
...haal niet in, blijf rechts rijden en probeer hem met lichtsignalen te waarschuwen.
© Herman Finkers
Ohquote:Op woensdag 31 mei 2006 09:42 schreef Dizer het volgende:
terug van de fysio...
Ik mag niet meer zoveel achter de computer zittenTssk... alsof ik dat echt ook ga doen
Maar ik moet nu met vaste afspraken terugkomen, want nou blijkt dat mijn 4 van mijn rigwervels niet goed zitten en die drukken op mijn bloedvaten waardoor ik migraines heb...
Best grappig, als die gast op een plek drukte op mijn rug, dat ik het ergens anders voelde in mijn hoofd
Ja dat kunnen zequote:Op woensdag 31 mei 2006 09:44 schreef MissBliss het volgende:
[..]!
[..]
Oh
Maar ze kunnen je dus misschien wel helpen?
Dank jequote:Op woensdag 31 mei 2006 09:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
@Dizer: dat is shit. Maar wel goed dat er wat aan wordt gedaan! Sterkte ermee
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |