Als je wil kan ik er wel ff foto's van maken. Niet dat ik je niet geloof hoor, maar dan kunnen we kijk en vergelijk doenquote:Ik heb vandaag ook twee kaartjes van Chat_noir ontvangen, maar het viel me juist op dat het een heel ander handschrift en hele andere schrijfstijl is. Verder heb ik niks ontvangen vandaag, ik heb er wel 10 op de bus laten doen door m'n huisgenoot.
doen de modjesquote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:14 schreef _Boo_ het volgende:
Weet iemand hoe ik zo'n icoontje erbij krijg
Join te club.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:10 schreef Klonk het volgende:
Jag, hier zit nog een ex tpg medewerker, zojuist gehoord dat ik geen contractverlenging krijg
m'n uitvallen door de gezellige paniekaanvallenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:25 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Join te club.![]()
Wat is de reden voor geen verlenging?
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:26 schreef Klonk het volgende:
[..]
m'n uitvallen door de gezellige paniekaanvallen
lekker is datquote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:26 schreef Klonk het volgende:
[..]
m'n uitvallen door de gezellige paniekaanvallen
tja, niet echt nee, maar goed ik begrijp hem ook wel, in onze wereld (chauffeur) is het wat handiger om personeel te hebben wat geen rare dingen doetquote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:28 schreef Troel het volgende:
He shit Klonk. Alsof je zelf voor die aanvallen kiest
da's nog een optie idd, al was ik niet rechtstreeks in dienst bij tpg maar via een subcoquote:
Nou, zeg maar tegen je baas dat ik je graag als mijn postbode/pakketbezorger of wat je dan ook bent wil!quote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:29 schreef Klonk het volgende:
[..]
tja, niet echt nee, maar goed ik begrijp hem ook wel, in onze wereld (chauffeur) is het wat handiger om personeel te hebben wat geen rare dingen doet, al was het alleen maar voor de chauffeur zelf, maar goed, we overleven het op de een of andere manier wel
terug naar de kaartjes![]()
en dan in paniek alle post in de gracht flikkeren?quote:
och, dat valt wel mee, ik ben daar vrij open in, heb dat wel geleerd, dat het in de bovenkamer niet allemaal even soepel gaat is voor mij nu even normaal als griep of een gebroken been ofzo, het hoort allemaal bij de wonderen van het menselijk lichaamquote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:36 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
en dan in paniek alle post in de gracht flikkeren?
niet dat ik ook maar enig idee heb hoe zijn paniek aanvallen gaan, maar toch...
daarbij meen ik zijn vorige post op te maken dat hij niet echt de behoefte heeft om het hier te bespreken....
even normaal als een gebroken beenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:38 schreef Klonk het volgende:
[..]
och, dat valt wel mee, ik ben daar vrij open in, heb dat wel geleerd, dat het in de bovenkamer niet allemaal even soepel gaat is voor mij nu even normaal als griep of een gebroken been ofzo, het hoort allemaal bij de wonderen van het menselijk lichaam![]()
Nou ja ik vind het wel jammer hoor. Als je als postbode aan de slag kan en je wil het graag, dan zou ik daar eens over nadenken.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:36 schreef Klonk het volgende:
[..]
da's nog een optie idd, al was ik niet rechtstreeks in dienst bij tpg maar via een subco
Haha...trekdrop is zwaar hequote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:54 schreef Vava het volgende:
Ik heb vandaag snoep voor de candyswap gekocht, trekdrop en oudhollandse snoepjes. Er gaat een envelop naar Japan (moesten gelijk 5 postzegels van 85 cent op) en een envelop naar Finland.
Ik was ook van plan trekdrop te kopenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:54 schreef Vava het volgende:
Ik heb vandaag snoep voor de candyswap gekocht, trekdrop en oudhollandse snoepjes. Er gaat een envelop naar Japan (moesten gelijk 5 postzegels van 85 cent op) en een envelop naar Finland.
Ben benieuwd wat ik voor snoep krijg!
Verder ben ik ook heel benieuwd naar het handschrift van Chat_Noir, hij zou mij ook wat sturen.
O grappig, nu zie ik dat jij het georganiseerd hebtquote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:40 schreef Fannetje het volgende:
Vandaag een berichtje gehad dat mijn kaartje naar Engeland is aangekomen.
Verder helemaal geen bedankje erbij ofzo, dat vind ik zo stomZeg dan op z'n minst "Thanks for your card" oid.
Doet heel Fok! mee aan die Candy Swap ofzo?Ik heb mijn pakketjes vandaag op de post gedaan. Overigens wel een hoop geregel, zo'n candy swap organiseren, vooral met de adressen mixen enzo, ervoor zorgen dat niemand 2 dingen uit hetzelfde land krijgt.
Marjol dus, da's mijn IRL naamquote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:51 schreef Vava het volgende:
[..]
O grappig, nu zie ik dat jij het georganiseerd hebtik wist niet wie jij was op PC
![]()
Kloptquote:Ik was blij dat ik eindelijk een candyswap tegenkwam die nog niet gesloten was, dan weet jij ook als enige uit welke landen ik snoep ga krijgen!
Dat is inderdaad netjes! Ik zal maar niet zeggen wat ik morgen de deur uit ga doenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:11 schreef brighton het volgende:
Ik kan me deze week echt goed inhouden.
Iemand die m'n kaartje had ontvangen, bedankte me en zei dat ik haar nog maar eens moest taggen. Berichtje terug gestuurd dat ik er deze week even niet aan begin omdat ik dan téveel aan postzegels en kaartjes uitgeef, kreeg ik weer een berichtje terug dat ze me dan zo wel een kaartje zou sturen...naja, die krijgt dan nog een kaartje terug. Drie dingen die de deur uitgaan dus deze week...nah, dat vind ik netjes
Okayquote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:06 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Marjol dus, da's mijn IRL naam
[..]
Klopt![]()
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:19 schreef Allan24 het volgende:
Morgen nog twee de deur uit, en dat brengt het totaal voor de afgelopen drie dagen op 30 ofzo
quote:I love to send & get postcards
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:03 schreef Saphira200 het volgende:
Twee nieuwe adressen aangevraags; Braziliė en Duitsland, Eentje heeft in haar profiel staan
[..]
![]()
Nouja, ik moest lachen om de hoeveeheid/namen/combinatie van de verschillende diersoortenquote:we have two dogs (Poju and Deea), a cat (Vito), Richardson's ground squirrels (Laura and Leevi), guinea pigs (Aaliah and Örebro), a hamster (Hannibal), aquarium fish, frogs, a tortoise and crawfish.![]()
je weet wat de kleur van mijn haar isquote:Op woensdag 31 mei 2006 00:54 schreef Allan24 het volgende:
Haha, ja 't is even wennen sinds er een [afbeelding] voor staat
Ik hou van Walesquote:Op woensdag 31 mei 2006 15:03 schreef Klonk het volgende:
en dit is nog maar een deel van het adres
8 Yr Odyn
Trefechan
Aberystwyth
Ceredigion
The only gay in the villagequote:Op woensdag 31 mei 2006 15:40 schreef brighton het volgende:
Hoefde 'ie niet naar Daffyd in Llandewi Breffi?
Om het Llandewi Gay Rugby team samen te stellenquote:Op woensdag 31 mei 2006 15:46 schreef Klonk het volgende:
[..]
The only gay in the village![]()
laatst was er een sketch waarin iedereen in de kroeg in eens gay was, oude mannetjes die graag fisten enzo, briljant![]()
je had hem misschien beter kunnen uitprinten en opplakkenquote:
ik heb m'n printer een jaar na de interne verhuizing nog steeds niet aangeslotenquote:Op woensdag 31 mei 2006 16:13 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
je had hem misschien beter kunnen uitprinten en opplakken
Da's er ook een van het forum, die Poju is de witte hond die in de sneeuw staat op haar avatar! Ik geloof dat het miia is of anders meemu...quote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:08 schreef Vava het volgende:
[..]
bij mij ook een grappige![]()
[..]
Nouja, ik moest lachen om de hoeveeheid/namen/combinatie van de verschillende diersoorten
Ja, das miiaquote:Op woensdag 31 mei 2006 16:40 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Da's er ook een van het forum, die Poju is de witte hond die in de sneeuw staat op haar avatar! Ik geloof dat het miia is of anders meemu...
quote:Hi there
Now...what shall I say...this frog is _scary_ ;-))
And I have to promise that I´m never tag anyone on this tag ;-))
My daughter tryed to calm me down..when I was terrified about this photo :-)) (she like it and she is going to put it on her wall)
So I think that I´m never _ever_ go to her room :-))
But hey...we shall see on the other forums and maybe we could send some other "terrified" card. Thanks for this one...very much, really ;-))
I send my best to you and take care!
Daar ben ik nog steeds niet aan toe gekomenquote:Op donderdag 1 juni 2006 00:58 schreef Sonja27 het volgende:
Mijn kaartjes heb ik ook weer allemaal online staan!
Klik
Johquote:Op donderdag 1 juni 2006 01:00 schreef Muck het volgende:
Ik ben ook bezig met een travelling notebook
weet ikquote:Op donderdag 1 juni 2006 01:01 schreef Vava het volgende:
[..]
JohDankzij jou ga ik er dus ook een doen
ben wel benieuwd! Moet ik alleen wel even een week uitzoeken waarin ik veel te doen heb
![]()
quote:
Die moet ik echt eens gaan bekijken in het echie zeg maar! Wat een sprookje man! Echt net uit een of andere film! Maar hij bestaat gewoon echt!quote:Op donderdag 1 juni 2006 01:12 schreef Vava het volgende:
Ik kan me aardig inhouden tot nu toe vandaagalleen vanmorgen een toen ik heel vroeg wakker was
Sonja, jij hebt ook een mooie kaart van Neuschwanstein!
Ik heb ook een kaart daarvan, zo mooi! Echt een sprookje iddquote:Op donderdag 1 juni 2006 03:01 schreef Sonja27 het volgende:
[..]
Die moet ik echt eens gaan bekijken in het echie zeg maar! Wat een sprookje man! Echt net uit een of andere film! Maar hij bestaat gewoon echt!
het uitzicht ook, een van de weinige plekken op deze aardkloot die ik ook nog wel een tweede keer zou willen bezoekenquote:Op donderdag 1 juni 2006 10:44 schreef Klonk het volgende:
Neuschwanstein bestaat echt, is in het echt net zo mooi
En een nieuwe dag, met nieuwe kansen
is duidelijk hoorquote:Op donderdag 1 juni 2006 13:59 schreef Klonk het volgende:
ik heb mijn scanner weer opgeduikeld en aangesloten
kaartje van gisteren
[afbeelding]
twijfel alleen nog een beetje over de kwaliteit, scanner is bijna 8 jaar oud
Oh myquote:Op woensdag 31 mei 2006 23:52 schreef Allan24 het volgende:
OMG OMG
Ik had in de 'Amphibians' tag een kaartje gestuurd naar een user uit Finland, een kaart van een enorme lelijke kikker of pad, of weet ik veel, in elk geval een kaart van 10x15cm en wel deze:
[afbeelding]
De middelste van de bovenste rij dus, rood omkaderd
Krijg ik vandaag een u2u dat ie aangekomen is:
[..]![]()
quote:I just get home from work and find out this lovely amusement park card...it looks so beautiful...I can imagine that this is a great place..
Well....I have to say that I remember you "the man who send me _the frog_" :-)) and I think now I have get over yesturdays shock :-))
Take care...
En ik heb er zelf een opgestuurd naar IJsland, maar die is nog niet aangekomen...quote:Op donderdag 1 juni 2006 00:54 schreef Sonja27 het volgende:
En een travelbook. Dus ik kan weer gaan schrijven![]()
Da's ook gaaf! De boeken waar ik aan meedoe heb ik niet echt een thema, dus je mag eigenlijk alles doen wat je wilt ermee (zolang het maar heel blijft). Ik heb dan ook echt veel lol gehad ermee, en kan niet wachten op de volgende.quote:Op donderdag 1 juni 2006 22:10 schreef Saphira200 het volgende:
Ja, ik heb er ook een ontvangen, van Tiger247, en al weer doorgestuurd naar Sonja;
(met als thema leuke plaatsen waar je bent geweest)
[..]
En ik heb er zelf een opgestuurd naar IJsland, maar die is nog niet aangekomen...
(met als thema favoriete films/tv series/toneelstukken)
Ik ben al druk aan het plakken en knippen!!!quote:Op donderdag 1 juni 2006 22:10 schreef Saphira200 het volgende:
Ja, ik heb er ook een ontvangen, van Tiger247, en al weer doorgestuurd naar Sonja;
(met als thema leuke plaatsen waar je bent geweest)
[..]
quote:Op donderdag 1 juni 2006 23:20 schreef Sonja27 het volgende:
[..]
Ik ben al druk aan het plakken en knippen!!!
Loituma?quote:Op donderdag 1 juni 2006 23:26 schreef Vava het volgende:
Muck! Je hebt eenMoomin
Ik had vandaag een officiele kaart uit Duitsland, een trade uit Israel en een cd uit Finland met Finse muziek![]()
Loituma? Is dat een Finse band? zo ja dan staat dat niet op de cdquote:
Loituma is van die preiquote:Op vrijdag 2 juni 2006 00:08 schreef Vava het volgende:
[..]
Loituma? Is dat een Finse band? zo ja dan staat dat niet op de cder staat van alles wat op
Dan is er een achterstand met het uitgeven van adressen, of mijn nog onbekende afzenders hebben hun kaart nog niet op de post gedaanquote:You have sent 22 postcards, received 15 and have 5 travelling (sent).
Oooowquote:
Ik heb Zwitserland al 2 keer gehad.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 07:16 schreef Klonk het volgende:
Woei, een kaartje aangekomen in Finland en het volgende adres is in een land wat volgens mij nog niemand heeft gehad hier, namelijk Zwitserland
voor mij is het een excootquote:Op vrijdag 2 juni 2006 08:21 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik heb Zwitserland al 2 keer gehad.![]()
dat idee heeft ze van mij gejatquote:Op vrijdag 2 juni 2006 09:05 schreef p-etr-a het volgende:
Klonk er is ook een magazine tag.
als ik die prijzen zo hoor lijkt me dat nog de beste oplossingquote:Op vrijdag 2 juni 2006 09:05 schreef Jaguarized het volgende:
Ik kan er natuurlijk wel gewoon 1 voor je meenemen. Koop ik hem als ik weg ga, gooi ik hem in Nederland op de post.
Ah oké.quote:
Die van mij al 40.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 09:05 schreef p-etr-a het volgende:
Klonk er is ook een magazine tag.
http://forum.postcrossing.com/viewthread.php?tid=3023
Ik heb trouwens een kaart die al 18 dagen onderweg is naar... Duitsland.
Flink irritant.quote:
Kansloos.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 09:24 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Flink irritant.
Dit topic trouwens:
http://forum.postcrossing.com/viewthread.php?tid=3039
Ik kan daar wel een heel flauw grapje bij bedenken, maar vraag me dus echt af waarom westwind zoiets neerzet.
Je bent de eerste die er wat over zegtquote:
zou heel goed kunnen hoor!quote:Op vrijdag 2 juni 2006 12:26 schreef Klonk het volgende:
en het nieuwe adres is Finland naar een straat en een plaats waar ik zou durven zweren al eerder wat naar toe te hebben gestuurd
mag ik zeggen dat ik mijn tong breek over je achternaam?quote:
hahaha, ik was druk op weg jaquote:Op vrijdag 2 juni 2006 13:52 schreef Klonk het volgende:
ja hoor, gewoon de H weglaten bij het uitspreken anders krijg je subiet een astma aanval ofzo
zegt niks dat ik het niet ken hoor, ik woonde al een week in Arnhem toen ik erachter kwam dat het de hoofdstad van Gelderland isquote:Op vrijdag 2 juni 2006 13:54 schreef Klonk het volgende:
whehehe, en het is nog wel zo'n lief klein limburgs dorpje, 5000 mensen zoiets, maar wel met een beroemde stuw
Ik woon naast Sonsbeekquote:Op vrijdag 2 juni 2006 13:57 schreef Klonk het volgende:
Arnhem, leuke stad, leuk wonen, leuke mensen, enige stad waar ik nog wel weer zou willen wonen, ik woonde helemaal bovenaan, Beethovenlaan, elke dag de heuvel op maar Sonsbeek aan je voeten.
hahaha, vandįįr dat ze zo keken toen ik aan de wandel was met mijn exquote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:02 schreef Klonk het volgende:
ik ben in Sonsbeek een keer door een vent in m'n kruis gegrepen, pas toen begreep ik dat het daar een homo ontmoetingsplek was
Die ken ik denk weer niet...quote:De Wetstraat, weet daar wel een De Witstraat, zijstraat van de St. Peterstraat/laan
daar bij dat torentje aan de kant van de apeldoornse wegquote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:05 schreef Muck het volgende:
[..]
hahaha, vandįįr dat ze zo keken toen ik aan de wandel was met mijn ex
[..]
Die ken ik denk weer niet...
De Wetstraat is vlakbij de Amersfoortseweg (sterker nog, hij loopt er paralel aan)
ja precies!quote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:08 schreef Klonk het volgende:
[..]
daar bij dat torentje aan de kant van de apeldoornse weg![]()
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:14 schreef Sonja27 het volgende:
Ik zit te wachten op de postbode... gisteren kwam hij vlaknadat ik gepost had, dus wie weet helpt het door hier weer even te melden dat ik zit te wachten!![]()
hahahahaquote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:27 schreef Sonja27 het volgende:
51 KAARTEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
Okay 45 kaartjes via een ebay aankoop en 6 tag kaartjes!![]()
net terwijl ik zo naar utrecht ga natuurlijk....quote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:42 schreef p-etr-a het volgende:
Ik ga toevallig ook vanavond naar Arnhem.Okay totaal offtopic maar ik moet toch iets vertellen als ik geen kaarten heb gehad vandaag.
ik zit ook met gemengde gevoelens, het werk is leuk, maar dat heouwehoer op het sorteercentrum, ik zal het niet missen, tpg is als werkgever gewoon zwaar kl*tequote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:40 schreef Jaguarized het volgende:
@ Klonk, ik kreeg net door dat een kennis van me weer bij TPG mag werken na een afwezigheid van 3 maanden. Het wie-terug-mag-komen blijkt dus te zijn op persoonlijke voorkeuren. Ik voel me alleen maar meer en meer genaaid.
Ik ga morgen naar Utrecht!quote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:46 schreef Muck het volgende:
[..]
net terwijl ik zo naar utrecht ga natuurlijk....
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:46 schreef Muck het volgende:
[..]
net terwijl ik zo naar utrecht ga natuurlijk....
Bij mij was alles perfect, goede relatie met collega's, leidinggevenden en ik kende veel mensen in mijn wijk. Er ging bij mij al een belletje rinkelen toen andere collega's na 4 maand terug mochten komen. Toen ik om opheldering ging vragen zeiden ze dat zij gebeld hadden. Tegen mij was gezegd dat ik niet hoefde te bellen omdat ik niet opnieuw aangenomen kon worden wegens die masterplan regeling. Zo zie je maar weer, je wordt gewoon zwaar genaaid.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:01 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik zit ook met gemengde gevoelens, het werk is leuk, maar dat heouwehoer op het sorteercentrum, ik zal het niet missen, tpg is als werkgever gewoon zwaar kl*te
en ik kan je nog veel enthousiaster makenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:55 schreef _Boo_ het volgende:
2 kaartjes! Allebei private swaps, eentje van Tenby, Wales, en een van een heel mooi slot in Duitsland, niet Neuschwanstein dit keer maar Eremitage Bayreuth. Door dat postcrossen word ik steeds enthousiaster over Duitsland.
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 17:23 schreef Klonk het volgende:
[..]
en ik kan je nog veel enthousiaster maken![]()
over duitsland dan hé, voordat het al te dubbelzinnig word opgevat![]()
Van de belastingdienst krijgen we ook nog wat geld terugquote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:44 schreef Klonk het volgende:
energie bedrijf moeten we nog krijgen, vakantiegeld gaat naar de belastingdienst
en finse chocolade, smaakt dat net zo als nederlandse chocolade ?
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:28 schreef Allan24 het volgende:
Vandaag 4 kaarten ontvangen via Postcrossing: 2 via een tag uit Finland en uit Maleisiė, eentje van Vava van het Tian'anmen plein in Beijingen een officiėle uit Braziliė!
Wat sommige mensen al niet over hebben voor leuke kaarten... helemaal naar Stockholm om ze te kopen!!quote:Op zaterdag 3 juni 2006 00:43 schreef Vava het volgende:
[..]mooi dat hij er is! Ik had vandaag een officiele uit Frankrijk, kaart van Carcasonne. Een other languagetag in het Chinees uit Singapore en een greetings from tag uit de VS
Morgen naar Stockholm![]()
Ik ben een postcrosser in hart en nieren, zelfs naar Stockholm voor kaarten heb ik er voor overquote:Op zaterdag 3 juni 2006 00:48 schreef Allan24 het volgende:
[..]
Wat sommige mensen al niet over hebben voor leuke kaarten... helemaal naar Stockholm om ze te kopen!!
Goeie reis!
Dat doe ik ook!quote:Op zaterdag 3 juni 2006 11:59 schreef Klonk het volgende:
[afbeelding]
Zo, hij klopt weer, ben ik trouwens de enige die in routeplanners opzoekt in waar de geadreseerde woont, of nog leuker in Google Earth
Nu moet ik even heel hard nadenken... Een kaart van mij uit Zwolle? Heb je hier een foto van, want ik kan me niet herinneren die gestuurd te hebben. Tenzij ik echt wappie word, heeft iemand hier een grapje uitgehaald.quote:
Oh nee wachtquote:Op zaterdag 3 juni 2006 16:08 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Nu moet ik even heel hard nadenken... Een kaart van mij uit Zwolle? Heb je hier een foto van, want ik kan me niet herinneren die gestuurd te hebben. Tenzij ik echt wappie word, heeft iemand hier een grapje uitgehaald.
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 17:00 schreef Allan24 het volgende:
[..]
Oh nee wachtde streepjes tussen de p-etr-a zijn van het begin van de streepjescode onderaan op de kaart
dus hij komt helemaal niet van jou
![]()
link naar het formulierquote:Please notice that if you try to register a postcard with a wrong ID, nothing wrong will happen: feel free to try several combinations, it will only accept the correct one. It's quite popular to mistake 1's with 7's and 8's with 9's. If everything else fail, you can use the following form in order to request help on finding the correct ID.
Dat heb ik al eens gebruikt, maar daar moet je zoveel mogelijk info invullen van de afzender en die info heb ik niet, want er staat heel onduidelijk een naam ondergekrabbeldquote:Op zaterdag 3 juni 2006 23:44 schreef Klonk het volgende:
gewoon ff mailen, via de website heb je daar een speciaal dingetje voor
Heb je enig idee uit welk departement de kaart komt (naam van een stad op de voorkant)? Misschien dat je dan de semi-onleesbare naam kan matchen met een van de namen van users uit het departement... http://www.postcrossing.com/country/FRquote:Op zaterdag 3 juni 2006 23:53 schreef JacMar het volgende:
[..]
Dat heb ik al eens gebruikt, maar daar moet je zoveel mogelijk info invullen van de afzender en die info heb ik niet, want er staat heel onduidelijk een naam ondergekrabbeld![]()
Wel bedankt voor het plaatsen van de link trouwens![]()
Een plaatsnaam staat er op inderdaadquote:Op zondag 4 juni 2006 00:06 schreef Allan24 het volgende:
[..]
Heb je enig idee uit welk departement de kaart komt (naam van een stad op de voorkant)? Misschien dat je dan de semi-onleesbare naam kan matchen met een van de namen van users uit het departement... http://www.postcrossing.com/country/FR
Dat wordt me een speurwerk!quote:Op zondag 4 juni 2006 00:18 schreef Allan24 het volgende:
Bretagne bestaat uit: Finistčre, Cotes-d'Armor, Morbihan en Ille-et-Villaine
zegt men o.a. hier
Als ik zo naar het kaartje kijk light het in Morbihan, maar ik krijg geen overzicht van de postcrossers uit dat gebiedquote:Op zondag 4 juni 2006 00:20 schreef JacMar het volgende:
[..]
Dat wordt me een speurwerk!![]()
Daar ga ik morgen eens even voor zitten![]()
Hee bedankt! Ik weet wie het is en ik ga even een berichtje sturenquote:Op zondag 4 juni 2006 00:23 schreef Allan24 het volgende:
Valt mee, zijn maar 8 users:
Finistčre:Bootboot Libu
Cōtes-d'Armorbertrand Etienne
MorbihanKaori
Ille-et-Vilaineaurora_borealis Kidalys Oby1
Ja improviseer maar hoor Jaguarized, ik ben benieuwdquote:Ook is de vlag van Cindy aangekomen!![]()
Supervet!
Ik ben er erg blij mee!
Hij hangt nu aan de deur maar ik ga er nog een mooi plekje voor zoeken! Laat even weten wat ik je van hier kan sturen anders improviseer ik wel.
Ik ben blij dat je er blij mee bentquote:Op zaterdag 3 juni 2006 18:01 schreef Klonk het volgende:
en het leukste een heel lief kaartje van Muck![]()
oehquote:en ik heb een nieuwe scanner gekocht![]()
je had hem wel even mogen strijkenquote:
Ik heb geen strijkijzer hier.quote:
ziet er leuk uit!quote:Op zondag 4 juni 2006 15:23 schreef Jaguarized het volgende:
De muur begint behoorlijk vol te raken.![]()
[afbeelding]
Daarom heb ik een tweede account gemaakt.... en taggen doe ik denk ik voonl alleen nog maar in de choose tags als er wat leuks tussen zit.... Ik vind de verrassing van het officiele kaartjes krijgen toch net iets leuker!quote:Op zondag 4 juni 2006 22:25 schreef Klonk het volgende:
tof
ik wil ook kaartjes versturen, maar zo'n lang weekend helpt niet echt mee.
Ik las op het postcrossing forum dat er wel op zondag maar niet op zaterdag post bezorgd wordt in China en Israel. In Finland en Portugal geen post op zaterdag EN zondag.quote:Op zondag 4 juni 2006 12:44 schreef Allan24 het volgende:
Wat ik me nou afvraag hč... in niet-westerse landen als Maleisiė, Singapore, Indonesiė... wordt daar op onze zon- en feestdagen wel gewoon post bezorgd? In verband met de Islam of het Boeddhisme hebben ze daar misschien geen/ een andere rustdag zoals wij hier de zondag hebben?
quote:Op maandag 5 juni 2006 12:20 schreef Jaguarized het volgende:
NZ doet geen post op zaterdag en zondag in flatgebouwen. Normale huizen krijgen wel post op zaterdag.
Doordeweeks zijn flatgebouwen nagenoeg allemaal toegankelijk en moet je na 6 uur ofzo met een swipecard naar binnen. Overdag kan je er dus gewoon in. In het weekend is de deur ook dicht omdat er dan vaak geen receptie is.quote:
Jaa dat is in de flat waar ik woon precies hetzelfde, maar de brievenbussen zitten aan de buitenkant dus daar kan je altijd bij. Maar dat is daar blijkbaar anders.quote:Op maandag 5 juni 2006 13:23 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Doordeweeks zijn flatgebouwen nagenoeg allemaal toegankelijk en moet je na 6 uur ofzo met een swipecard naar binnen. Overdag kan je er dus gewoon in. In het weekend is de deur ook dicht omdat er dan vaak geen receptie is.
Hier zijn ze binnen. Geen idee waarom.quote:Op maandag 5 juni 2006 13:30 schreef _Boo_ het volgende:
[..]
Jaa dat is in de flat waar ik woon precies hetzelfde, maar de brievenbussen zitten aan de buitenkant dus daar kan je altijd bij. Maar dat is daar blijkbaar anders.
wat raar!quote:Op maandag 5 juni 2006 13:31 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Hier zijn ze binnen. Geen idee waarom.
Mwoah ik vind het wel makkelijk. Ik hoef niet naar buiten als het regent, pakketjes worden afgegeven bij de receptie en onze brievenbussen worden niet volgemikt met reclame. We krijgen hier althans nooit reclame, huis aan huis krantjes. Ik krijg overigens wel het meeste post van het hele appartement.quote:
dat is inderdaad wel lekker makkelijk jaquote:Op maandag 5 juni 2006 15:57 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Mwoah ik vind het wel makkelijk. Ik hoef niet naar buiten als het regent, pakketjes worden afgegeven bij de receptie en onze brievenbussen worden niet volgemikt met reclame. We krijgen hier althans nooit reclame, huis aan huis krantjes. Ik krijg overigens wel het meeste post van het hele appartement.Mijn buren kijken me soms nogal apart aan.
![]()
Je zou subsidie moeten aanvragen bij de gemeente. Is toch een stukje promotiequote:Op maandag 5 juni 2006 17:39 schreef Klonk het volgende:
ik heb het laatst zelfs aan de kaartjesverkoper moeten uitleggen, hij vroeg zich af wat ik met 30 ansichtkaarten ging doen terwijl ik hier in het dorp woon
Leuk! Die giraffe is echt superquote:Op maandag 5 juni 2006 20:19 schreef Allan24 het volgende:
Zo dan... site geupdate, dik een uur mee bezig geweest-- 't waren dan ook 25 ontvangen kaarten in een week tijd
Ik heb net even (nou ja, even... ben er wel een tijdje mee bezig geweest) geinventariseerd wat ik allemaal verstuurd heb en wat ik nog allemaal moet krijgen.quote:Op maandag 5 juni 2006 21:16 schreef JacMar het volgende:
Nu snap ik ook waarom mijn kaartjes niet geregistreerd worden![]()
The user margieishooked has been deleted from postcrossing.
The user zanderwilkes has been deleted from postcrossing.
Morgen gaan er weer wat Country specialties de deur uit. Ik weet inmiddels helemaal niet meer wat ik krijg![]()
Ik zet er expres het ID-nummer bij, misschien was het onleesbaar of wat dan ook...quote:Hi there...
I have sent you an 'official' postcard via Postcrossing, now about a month ago but unfortunately it looks like it hasn't arrived yet... I hope this doesn't spoil any surprise but maybe it's possible that it actually never arrived because it got lost in the mail, or that the card ID (NL-9067) was unreadable.
Could you please let me know, did it never arrive or maybe you accidentally forgot to register it? If it never arrived, of course I could always send a new one![]()
Cheers, Marcel (Allan24)
quote:Last login: June 3, 2006
Je bent de meest actieve Nederlandse postcrosser van de afgelopen 2 maandenquote:# Code Country Postcards
1 erusiel Germany 41
2 Wyando Germany 41
3 Martijn Netherlands 39
4 HeS Sweden 37
5 ingiegirl Netherlands 37
6 jtills United States of America 37
7 Liina Finland 37
8 tigerle Germany 36
9 Dutch_Tigress Netherlands 36
10 bossie Netherlands 36
Forum Opties | |
---|---|