Dat doe ik ook!quote:Op zaterdag 3 juni 2006 11:59 schreef Klonk het volgende:
[afbeelding]
Zo, hij klopt weer, ben ik trouwens de enige die in routeplanners opzoekt in waar de geadreseerde woont, of nog leuker in Google Earth
Nu moet ik even heel hard nadenken... Een kaart van mij uit Zwolle? Heb je hier een foto van, want ik kan me niet herinneren die gestuurd te hebben. Tenzij ik echt wappie word, heeft iemand hier een grapje uitgehaald.quote:
Oh nee wachtquote:Op zaterdag 3 juni 2006 16:08 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Nu moet ik even heel hard nadenken... Een kaart van mij uit Zwolle? Heb je hier een foto van, want ik kan me niet herinneren die gestuurd te hebben. Tenzij ik echt wappie word, heeft iemand hier een grapje uitgehaald.
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 17:00 schreef Allan24 het volgende:
[..]
Oh nee wachtde streepjes tussen de p-etr-a zijn van het begin van de streepjescode onderaan op de kaart
dus hij komt helemaal niet van jou
![]()
link naar het formulierquote:Please notice that if you try to register a postcard with a wrong ID, nothing wrong will happen: feel free to try several combinations, it will only accept the correct one. It's quite popular to mistake 1's with 7's and 8's with 9's. If everything else fail, you can use the following form in order to request help on finding the correct ID.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |