Dat doe ik ook!quote:Op zaterdag 3 juni 2006 11:59 schreef Klonk het volgende:
[afbeelding]
Zo, hij klopt weer, ben ik trouwens de enige die in routeplanners opzoekt in waar de geadreseerde woont, of nog leuker in Google Earth
Nu moet ik even heel hard nadenken... Een kaart van mij uit Zwolle? Heb je hier een foto van, want ik kan me niet herinneren die gestuurd te hebben. Tenzij ik echt wappie word, heeft iemand hier een grapje uitgehaald.quote:
Oh nee wachtquote:Op zaterdag 3 juni 2006 16:08 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Nu moet ik even heel hard nadenken... Een kaart van mij uit Zwolle? Heb je hier een foto van, want ik kan me niet herinneren die gestuurd te hebben. Tenzij ik echt wappie word, heeft iemand hier een grapje uitgehaald.
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 17:00 schreef Allan24 het volgende:
[..]
Oh nee wachtde streepjes tussen de p-etr-a zijn van het begin van de streepjescode onderaan op de kaart
dus hij komt helemaal niet van jou
![]()
link naar het formulierquote:Please notice that if you try to register a postcard with a wrong ID, nothing wrong will happen: feel free to try several combinations, it will only accept the correct one. It's quite popular to mistake 1's with 7's and 8's with 9's. If everything else fail, you can use the following form in order to request help on finding the correct ID.
Dat heb ik al eens gebruikt, maar daar moet je zoveel mogelijk info invullen van de afzender en die info heb ik niet, want er staat heel onduidelijk een naam ondergekrabbeldquote:Op zaterdag 3 juni 2006 23:44 schreef Klonk het volgende:
gewoon ff mailen, via de website heb je daar een speciaal dingetje voor
Heb je enig idee uit welk departement de kaart komt (naam van een stad op de voorkant)? Misschien dat je dan de semi-onleesbare naam kan matchen met een van de namen van users uit het departement... http://www.postcrossing.com/country/FRquote:Op zaterdag 3 juni 2006 23:53 schreef JacMar het volgende:
[..]
Dat heb ik al eens gebruikt, maar daar moet je zoveel mogelijk info invullen van de afzender en die info heb ik niet, want er staat heel onduidelijk een naam ondergekrabbeld![]()
Wel bedankt voor het plaatsen van de link trouwens![]()
Een plaatsnaam staat er op inderdaadquote:Op zondag 4 juni 2006 00:06 schreef Allan24 het volgende:
[..]
Heb je enig idee uit welk departement de kaart komt (naam van een stad op de voorkant)? Misschien dat je dan de semi-onleesbare naam kan matchen met een van de namen van users uit het departement... http://www.postcrossing.com/country/FR
Dat wordt me een speurwerk!quote:Op zondag 4 juni 2006 00:18 schreef Allan24 het volgende:
Bretagne bestaat uit: Finistère, Cotes-d'Armor, Morbihan en Ille-et-Villaine
zegt men o.a. hier
Als ik zo naar het kaartje kijk light het in Morbihan, maar ik krijg geen overzicht van de postcrossers uit dat gebiedquote:Op zondag 4 juni 2006 00:20 schreef JacMar het volgende:
[..]
Dat wordt me een speurwerk!![]()
Daar ga ik morgen eens even voor zitten![]()
Hee bedankt! Ik weet wie het is en ik ga even een berichtje sturenquote:Op zondag 4 juni 2006 00:23 schreef Allan24 het volgende:
Valt mee, zijn maar 8 users:
Finistère:Bootboot Libu
Côtes-d'Armorbertrand Etienne
MorbihanKaori
Ille-et-Vilaineaurora_borealis Kidalys Oby1
Ja improviseer maar hoor Jaguarized, ik ben benieuwdquote:Ook is de vlag van Cindy aangekomen!![]()
Supervet!
Ik ben er erg blij mee!
Hij hangt nu aan de deur maar ik ga er nog een mooi plekje voor zoeken! Laat even weten wat ik je van hier kan sturen anders improviseer ik wel.
Ik ben blij dat je er blij mee bentquote:Op zaterdag 3 juni 2006 18:01 schreef Klonk het volgende:
en het leukste een heel lief kaartje van Muck![]()
oehquote:en ik heb een nieuwe scanner gekocht![]()
je had hem wel even mogen strijkenquote:
Ik heb geen strijkijzer hier.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |