mag ik zeggen dat ik mijn tong breek over je achternaam?quote:
hahaha, ik was druk op weg jaquote:Op vrijdag 2 juni 2006 13:52 schreef Klonk het volgende:
ja hoor, gewoon de H weglaten bij het uitspreken anders krijg je subiet een astma aanval ofzo
zegt niks dat ik het niet ken hoor, ik woonde al een week in Arnhem toen ik erachter kwam dat het de hoofdstad van Gelderland isquote:Op vrijdag 2 juni 2006 13:54 schreef Klonk het volgende:
whehehe, en het is nog wel zo'n lief klein limburgs dorpje, 5000 mensen zoiets, maar wel met een beroemde stuw
Ik woon naast Sonsbeekquote:Op vrijdag 2 juni 2006 13:57 schreef Klonk het volgende:
Arnhem, leuke stad, leuk wonen, leuke mensen, enige stad waar ik nog wel weer zou willen wonen, ik woonde helemaal bovenaan, Beethovenlaan, elke dag de heuvel op maar Sonsbeek aan je voeten.
hahaha, vandáár dat ze zo keken toen ik aan de wandel was met mijn exquote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:02 schreef Klonk het volgende:
ik ben in Sonsbeek een keer door een vent in m'n kruis gegrepen, pas toen begreep ik dat het daar een homo ontmoetingsplek was
Die ken ik denk weer niet...quote:De Wetstraat, weet daar wel een De Witstraat, zijstraat van de St. Peterstraat/laan
daar bij dat torentje aan de kant van de apeldoornse wegquote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:05 schreef Muck het volgende:
[..]
hahaha, vandáár dat ze zo keken toen ik aan de wandel was met mijn ex
[..]
Die ken ik denk weer niet...
De Wetstraat is vlakbij de Amersfoortseweg (sterker nog, hij loopt er paralel aan)
ja precies!quote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:08 schreef Klonk het volgende:
[..]
daar bij dat torentje aan de kant van de apeldoornse weg![]()
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:14 schreef Sonja27 het volgende:
Ik zit te wachten op de postbode... gisteren kwam hij vlaknadat ik gepost had, dus wie weet helpt het door hier weer even te melden dat ik zit te wachten!![]()
hahahahaquote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:27 schreef Sonja27 het volgende:
51 KAARTEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
Okay 45 kaartjes via een ebay aankoop en 6 tag kaartjes!![]()
net terwijl ik zo naar utrecht ga natuurlijk....quote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:42 schreef p-etr-a het volgende:
Ik ga toevallig ook vanavond naar Arnhem.Okay totaal offtopic maar ik moet toch iets vertellen als ik geen kaarten heb gehad vandaag.
ik zit ook met gemengde gevoelens, het werk is leuk, maar dat heouwehoer op het sorteercentrum, ik zal het niet missen, tpg is als werkgever gewoon zwaar kl*tequote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:40 schreef Jaguarized het volgende:
@ Klonk, ik kreeg net door dat een kennis van me weer bij TPG mag werken na een afwezigheid van 3 maanden. Het wie-terug-mag-komen blijkt dus te zijn op persoonlijke voorkeuren. Ik voel me alleen maar meer en meer genaaid.
Ik ga morgen naar Utrecht!quote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:46 schreef Muck het volgende:
[..]
net terwijl ik zo naar utrecht ga natuurlijk....
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:46 schreef Muck het volgende:
[..]
net terwijl ik zo naar utrecht ga natuurlijk....
Bij mij was alles perfect, goede relatie met collega's, leidinggevenden en ik kende veel mensen in mijn wijk. Er ging bij mij al een belletje rinkelen toen andere collega's na 4 maand terug mochten komen. Toen ik om opheldering ging vragen zeiden ze dat zij gebeld hadden. Tegen mij was gezegd dat ik niet hoefde te bellen omdat ik niet opnieuw aangenomen kon worden wegens die masterplan regeling. Zo zie je maar weer, je wordt gewoon zwaar genaaid.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:01 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik zit ook met gemengde gevoelens, het werk is leuk, maar dat heouwehoer op het sorteercentrum, ik zal het niet missen, tpg is als werkgever gewoon zwaar kl*te
en ik kan je nog veel enthousiaster makenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:55 schreef _Boo_ het volgende:
2 kaartjes! Allebei private swaps, eentje van Tenby, Wales, en een van een heel mooi slot in Duitsland, niet Neuschwanstein dit keer maar Eremitage Bayreuth. Door dat postcrossen word ik steeds enthousiaster over Duitsland.
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 17:23 schreef Klonk het volgende:
[..]
en ik kan je nog veel enthousiaster maken![]()
over duitsland dan hé, voordat het al te dubbelzinnig word opgevat![]()
Van de belastingdienst krijgen we ook nog wat geld terugquote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:44 schreef Klonk het volgende:
energie bedrijf moeten we nog krijgen, vakantiegeld gaat naar de belastingdienst
en finse chocolade, smaakt dat net zo als nederlandse chocolade ?
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:28 schreef Allan24 het volgende:
Vandaag 4 kaarten ontvangen via Postcrossing: 2 via een tag uit Finland en uit Maleisië, eentje van Vava van het Tian'anmen plein in Beijingen een officiële uit Brazilië!
Wat sommige mensen al niet over hebben voor leuke kaarten... helemaal naar Stockholm om ze te kopen!!quote:Op zaterdag 3 juni 2006 00:43 schreef Vava het volgende:
[..]mooi dat hij er is! Ik had vandaag een officiele uit Frankrijk, kaart van Carcasonne. Een other languagetag in het Chinees uit Singapore en een greetings from tag uit de VS
Morgen naar Stockholm![]()
Ik ben een postcrosser in hart en nieren, zelfs naar Stockholm voor kaarten heb ik er voor overquote:Op zaterdag 3 juni 2006 00:48 schreef Allan24 het volgende:
[..]
Wat sommige mensen al niet over hebben voor leuke kaarten... helemaal naar Stockholm om ze te kopen!!
Goeie reis!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |