mag ik zeggen dat ik mijn tong breek over je achternaam?quote:
hahaha, ik was druk op weg jaquote:Op vrijdag 2 juni 2006 13:52 schreef Klonk het volgende:
ja hoor, gewoon de H weglaten bij het uitspreken anders krijg je subiet een astma aanval ofzo
zegt niks dat ik het niet ken hoor, ik woonde al een week in Arnhem toen ik erachter kwam dat het de hoofdstad van Gelderland isquote:Op vrijdag 2 juni 2006 13:54 schreef Klonk het volgende:
whehehe, en het is nog wel zo'n lief klein limburgs dorpje, 5000 mensen zoiets, maar wel met een beroemde stuw
Ik woon naast Sonsbeekquote:Op vrijdag 2 juni 2006 13:57 schreef Klonk het volgende:
Arnhem, leuke stad, leuk wonen, leuke mensen, enige stad waar ik nog wel weer zou willen wonen, ik woonde helemaal bovenaan, Beethovenlaan, elke dag de heuvel op maar Sonsbeek aan je voeten.
hahaha, vandáár dat ze zo keken toen ik aan de wandel was met mijn exquote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:02 schreef Klonk het volgende:
ik ben in Sonsbeek een keer door een vent in m'n kruis gegrepen, pas toen begreep ik dat het daar een homo ontmoetingsplek was
Die ken ik denk weer niet...quote:De Wetstraat, weet daar wel een De Witstraat, zijstraat van de St. Peterstraat/laan
daar bij dat torentje aan de kant van de apeldoornse wegquote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:05 schreef Muck het volgende:
[..]
hahaha, vandáár dat ze zo keken toen ik aan de wandel was met mijn ex
[..]
Die ken ik denk weer niet...
De Wetstraat is vlakbij de Amersfoortseweg (sterker nog, hij loopt er paralel aan)
ja precies!quote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:08 schreef Klonk het volgende:
[..]
daar bij dat torentje aan de kant van de apeldoornse weg![]()
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:14 schreef Sonja27 het volgende:
Ik zit te wachten op de postbode... gisteren kwam hij vlaknadat ik gepost had, dus wie weet helpt het door hier weer even te melden dat ik zit te wachten!![]()
hahahahaquote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:27 schreef Sonja27 het volgende:
51 KAARTEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
Okay 45 kaartjes via een ebay aankoop en 6 tag kaartjes!![]()
net terwijl ik zo naar utrecht ga natuurlijk....quote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:42 schreef p-etr-a het volgende:
Ik ga toevallig ook vanavond naar Arnhem.Okay totaal offtopic maar ik moet toch iets vertellen als ik geen kaarten heb gehad vandaag.
ik zit ook met gemengde gevoelens, het werk is leuk, maar dat heouwehoer op het sorteercentrum, ik zal het niet missen, tpg is als werkgever gewoon zwaar kl*tequote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:40 schreef Jaguarized het volgende:
@ Klonk, ik kreeg net door dat een kennis van me weer bij TPG mag werken na een afwezigheid van 3 maanden. Het wie-terug-mag-komen blijkt dus te zijn op persoonlijke voorkeuren. Ik voel me alleen maar meer en meer genaaid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |