is duidelijk hoorquote:Op donderdag 1 juni 2006 13:59 schreef Klonk het volgende:
ik heb mijn scanner weer opgeduikeld en aangesloten
kaartje van gisteren
[afbeelding]
twijfel alleen nog een beetje over de kwaliteit, scanner is bijna 8 jaar oud
Oh myquote:Op woensdag 31 mei 2006 23:52 schreef Allan24 het volgende:
OMG OMG
Ik had in de 'Amphibians' tag een kaartje gestuurd naar een user uit Finland, een kaart van een enorme lelijke kikker of pad, of weet ik veel, in elk geval een kaart van 10x15cm en wel deze:
[afbeelding]
De middelste van de bovenste rij dus, rood omkaderd
Krijg ik vandaag een u2u dat ie aangekomen is:
[..]![]()
quote:I just get home from work and find out this lovely amusement park card...it looks so beautiful...I can imagine that this is a great place..
Well....I have to say that I remember you "the man who send me _the frog_" :-)) and I think now I have get over yesturdays shock :-))
Take care...
En ik heb er zelf een opgestuurd naar IJsland, maar die is nog niet aangekomen...quote:Op donderdag 1 juni 2006 00:54 schreef Sonja27 het volgende:
En een travelbook. Dus ik kan weer gaan schrijven![]()
Da's ook gaaf! De boeken waar ik aan meedoe heb ik niet echt een thema, dus je mag eigenlijk alles doen wat je wilt ermee (zolang het maar heel blijft). Ik heb dan ook echt veel lol gehad ermee, en kan niet wachten op de volgende.quote:Op donderdag 1 juni 2006 22:10 schreef Saphira200 het volgende:
Ja, ik heb er ook een ontvangen, van Tiger247, en al weer doorgestuurd naar Sonja;
(met als thema leuke plaatsen waar je bent geweest)
[..]
En ik heb er zelf een opgestuurd naar IJsland, maar die is nog niet aangekomen...
(met als thema favoriete films/tv series/toneelstukken)
Ik ben al druk aan het plakken en knippen!!!quote:Op donderdag 1 juni 2006 22:10 schreef Saphira200 het volgende:
Ja, ik heb er ook een ontvangen, van Tiger247, en al weer doorgestuurd naar Sonja;
(met als thema leuke plaatsen waar je bent geweest)
[..]
quote:Op donderdag 1 juni 2006 23:20 schreef Sonja27 het volgende:
[..]
Ik ben al druk aan het plakken en knippen!!!
Loituma?quote:Op donderdag 1 juni 2006 23:26 schreef Vava het volgende:
Muck! Je hebt eenMoomin
Ik had vandaag een officiele kaart uit Duitsland, een trade uit Israel en een cd uit Finland met Finse muziek![]()
Loituma? Is dat een Finse band? zo ja dan staat dat niet op de cdquote:
Loituma is van die preiquote:Op vrijdag 2 juni 2006 00:08 schreef Vava het volgende:
[..]
Loituma? Is dat een Finse band? zo ja dan staat dat niet op de cder staat van alles wat op
Dan is er een achterstand met het uitgeven van adressen, of mijn nog onbekende afzenders hebben hun kaart nog niet op de post gedaanquote:You have sent 22 postcards, received 15 and have 5 travelling (sent).
Oooowquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |