Nee. Het overvalt me altijdquote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:10 schreef Marsepein het volgende:
Had je hem al klaar staan?
Kdacht al, wat duurt dat toch..quote:
Dank jequote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:12 schreef Marsepein het volgende:
Ik wilde je al complimenteren voor je goede modschap
Altijd maar kláááágen die usersquote:
Ik kan snel typen hè, zo'n hele OPquote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:15 schreef Marsepein het volgende:
Maar je was wel retesnel. Ik was ook al bezig
Ik vis wel met mijn haarnetjequote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:20 schreef Marsepein het volgende:
Zal ik je een hengel geven?
Mwoah. Tis chat. En in de kroeg lul ik sneller. Dus is dit slowchat. Toch?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:22 schreef Marsepein het volgende:
Is dit eigenlijk wel slowchat?
Hé, bijna niemand heeft meer door dat die smiley eigenlijk eentje is die z'n tong uitsteekt.quote:
Klagen? Kzounietdurven. Mijn armzalige OP kan niet op tegen de schitterende OP die jij er iedere keer weer van maakt.quote:
Ach jij gekkie dat is echniewaarhoorquote:Op woensdag 24 mei 2006 00:03 schreef gronk het volgende:
[..]
Klagen? Kzounietdurven. Mijn armzalige OP kan niet op tegen de schitterende OP die jij er iedere keer weer van maakt.![]()
"Dank je wel dude, wat doe je dat toch weer fantastisch, het is altijd weer een genot jou als mod bezig te zien: toegewijd, enthousiast, kundig én knap en intelligent maar ook vanbinnenmooi. Ja Dude, we mogen onze hándjes dichtknijpen dat jij aan het roer wilt staan van deze woeste baren die K&W heten!"
We're not worthy!![]()
Jawel hoor! Echt wel! Jouw bijdragen zijn van zo'n kwaliteit dat ik me graag inhou, om dit forum niet al te veel te belasten met mijn postings!quote:Op woensdag 24 mei 2006 01:02 schreef Duderinnetje het volgende:
Ach jij gekkie dat is echniewaarhoor![]()
Wie zou er niet willen slijmen bij zo'n fantastische, intelligente, knappe en handige mod als Duderinnetje?quote:
Als vrouywen erom vragen moet je het ze geven tochquote:
Geldt ook voor creditcardsquote:Op woensdag 24 mei 2006 09:13 schreef sanger het volgende:
[..]
Als vrouywen erom vragen moet je het ze geven toch![]()
Ik bedoel complimentjes trouwens![]()
Mja. Meekrijgen is misschien wat anders.quote:Op woensdag 24 mei 2006 09:36 schreef Marsepein het volgende:
Meekrijgen gaat niet zo makkelijk denk ik, inzien wel.
Helaas wel ja. Zo een type die vroeger bij de SS zat ofzo.quote:Op woensdag 24 mei 2006 09:32 schreef Marsepein het volgende:
Lekker weer, is het 'een oudere huisarts', zeg maar van de oude stempel?
Van mijn vorige arts kreeg ik het ook mee om door een ander naar de nieuwe arts te laten brengen, dus zo moeilijk zouden ze er niet mee moeten zijn.quote:Op woensdag 24 mei 2006 09:36 schreef Marsepein het volgende:
Meekrijgen gaat niet zo makkelijk denk ik, inzien wel.
'quote:Op woensdag 24 mei 2006 09:12 schreef sanger het volgende:
Net even huisarts gebeld, wat een sukkel zeg![]()
Zal ik er dan eerst 1 aanvragenquote:
Bij m'n huidige huisarts doen ze het dossier automatiseren, en daarna keilen ze 't weg, tenzij je het zelf ophaalt. Waar je een maand de tijd voor hebt. Maar da's ook een moderne huisarts, die samen met een stel andere huisartsen, 'n apotheek en een fysiotherapeut in één pand zit..quote:Op woensdag 24 mei 2006 09:35 schreef Duderinnetje het volgende:
* Tussen het slijm door naar de K&W-koffieautomaat waadt![]()
Mogge allemaal!
En volgens mij is je dossier inderdaad persoonlijk en mag je hem dus wél inzien! Er staat toch niets in dat jij niet mag weten over jezelf?![]()
Nope de huisarts moet daarvoor een verwijsbriefje geven. Dus ik moet vandaag nog inschrijven bij de nieuwe en als het kan een verwijsbriefje krijgen (zonder doktersbezoek)quote:Op woensdag 24 mei 2006 09:49 schreef gronk het volgende:
Maar kun je wel voor z'n vakantie foto's laten maken? Zo'n huisarts doet dat meestal ook niet zelf...
Ik blijf erbij dat je het zelf had moeten doen en niet via een makelaarquote:Op woensdag 24 mei 2006 09:47 schreef Brighteyes het volgende:
Ga ik eens een avondje woonkamer pimpen gaan jullie ineens slowchatten.
*terugleest...
Er komt vrijdag weer iemand kijken bij de flat.
Dus we hebben gisteren nog wat dingen ge-tweakt en morgen gaan we nog even verder. Oa. gordijnen ophangen om het wat meer aan te kleden en nog een paar kleine dingetjes. Nieuw rolgordijn ophangen omdat degene die er nu hangt lekkage-vlekken heeft. Deurkrukken vervangen omdat de huidige onder de verf zitten (van de vorige bewoners nog) en zo nog een paar dingen.
En dan duimen, bidden, smeken en hopen dat deze mensen een bod gaan uitbrengen. Anything will do zeg maar.
Ik lees dit echt drie keer en zit te denken: wat moet sanger nou met de vakantiefoto's van die huisarts...quote:Op woensdag 24 mei 2006 09:49 schreef gronk het volgende:
Maar kun je wel voor z'n vakantie foto's laten maken? Zo'n huisarts doet dat meestal ook niet zelf...
Ik was dus niet de enigequote:Op woensdag 24 mei 2006 09:55 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik lees dit echt drie keer en zit te denken: wat moet sanger nou met de vakantiefoto's van die huisarts...
![]()
Ik duim vandaag voor je, omdat ik vrijdag ws geen tijd heb, vind je dat ok?quote:Op woensdag 24 mei 2006 09:47 schreef Brighteyes het volgende:
Ga ik eens een avondje woonkamer pimpen gaan jullie ineens slowchatten.
*terugleest...
Er komt vrijdag weer iemand kijken bij de flat.
Dus we hebben gisteren nog wat dingen ge-tweakt en morgen gaan we nog even verder. Oa. gordijnen ophangen om het wat meer aan te kleden en nog een paar kleine dingetjes. Nieuw rolgordijn ophangen omdat degene die er nu hangt lekkage-vlekken heeft. Deurkrukken vervangen omdat de huidige onder de verf zitten (van de vorige bewoners nog) en zo nog een paar dingen.
En dan duimen, bidden, smeken en hopen dat deze mensen een bod gaan uitbrengen. Anything will do zeg maar.
Niet om je te pushen hoor, maar kannie dat nog regelen voor-ie weggaat?quote:Op woensdag 24 mei 2006 09:53 schreef sanger het volgende:
Nope de huisarts moet daarvoor een verwijsbriefje geven. Dus ik moet vandaag nog inschrijven bij de nieuwe en als het kan een verwijsbriefje krijgen (zonder doktersbezoek)
Zo'n beetje alle nieuwe huisartsen zijn vrouwelijk. Wat wel erg OK is, vind ik. ]quote:Overigens is de nieuwe huisarts vrouwelijk. Wel zo prettig voor Hellace.
quote:Op woensdag 24 mei 2006 09:55 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik lees dit echt drie keer en zit te denken: wat moet sanger nou met de vakantiefoto's van die huisarts...
![]()
Ja, maar zelf doen terwijl je er niet woont is wel lastig. Moet je steeds op en neer naar Vld voor bezichtigingen en daarnaast is een flat ook wel lastiger. Niet veel mensen lopen er langs enzo. En jij had wel een heel erg leuk huis. Dat scheelt ook hoor!quote:Op woensdag 24 mei 2006 09:53 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik blijf erbij dat je het zelf had moeten doen en niet via een makelaarNu kun je die man nog geld gaan toeschuiven ook
![]()
Maar ik ga natuurlijk heel hard duimen!!!Goed idee om de boel wat aan te kleden
![]()
Makelaarsquote:Op woensdag 24 mei 2006 09:53 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik blijf erbij dat je het zelf had moeten doen en niet via een makelaarNu kun je die man nog geld gaan toeschuiven ook
![]()
Ik had ook geen poster achter de ramen of zo hoor. Alleen wat foto's op diverse sites (DIMO en Marktplaats en zo) + daarin een linkje naar nog meer info op een eigen 'siteje' (wat een raar woord zeg).quote:Op woensdag 24 mei 2006 09:59 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja, maar zelf doen terwijl je er niet woont is wel lastig. Moet je steeds op en neer naar Vld voor bezichtigingen en daarnaast is een flat ook wel lastiger. Niet veel mensen lopen er langs enzo. En jij had wel een heel erg leuk huis. Dat scheelt ook hoor!
Vandaag is ook goed Marsepein!![]()
Ja is ook wel zoquote:Op woensdag 24 mei 2006 11:20 schreef Brighteyes het volgende:
Op zich kan het ook wel, en nu loopt het idd ook voor geen meter, maar zelf verkopen zagen we echt niet zitten. En ik denk dat het ook echt wel een beetje huis-afhankelijk is hoor.
Maar goed, vrijdag gaat hem worden!
Ik ga sowieso even nieuwe foto's maken morgen, als de zon hopelijk schijnt, want ik vind de Funda foto's ook niet ok.
Omkijken was niet nodigquote:Op woensdag 24 mei 2006 11:08 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Zeg. Heb je wel naar me ómgekeken die zaterdag?
Ik blond![]()
Lekker, zeker deurkrukken maken het helemaal afquote:Op woensdag 24 mei 2006 23:54 schreef Brighteyes het volgende:
Wij gaan nog even verder met het pimpen van de flat.
Nieuwe deurkrukken, balkon even duivenstrontvrij maken. Rolgordijn netjes maken en nog een paar kleine dingetjes.
Jullie?
Goede tipquote:Op donderdag 25 mei 2006 00:05 schreef arithaterhorst het volgende:
Alles heeft dan zo'n lekkere waas.
Stofzuiger met zo'n borsteltje werkt goed.
quote:Dude, hebben jullie eigenlijk een deadline, wanneer het helemaal klaar moet zijn?
O heerlijk als je je bevallige bips weer een beetje kan keren toch? Kan ik me erg goed voorstellenquote:Op woensdag 24 mei 2006 23:58 schreef arithaterhorst het volgende:
[..]
Lekker, zeker deurkrukken maken het helemaal af
Wij gaan opruimenEn foto's plaatsen in mijn topique
Het is nu twee weken dat we op 3 m2 wonen, ongeveer. Ivm de dakkapellen moesten we aardig inbinden qua ruimte. En die willik terrug.
quote:
Ah, zoals wij dachten in december wel klaar te zijnquote:[..]
![]()
Nee![]()
Ja vóór we gaan verhuizen![]()
Wat zijn we naief hè?quote:Op donderdag 25 mei 2006 00:12 schreef arithaterhorst het volgende:
[..]
![]()
Ervaring![]()
[..]
Ah, zoals wij dachten in december wel klaar te zijn![]()
En nu eigenlijk juli (waarschijnlijk:)
Maar dat komt ook omdat de eerste stofzak van de schuurmachine was ontploft toen 'ie pak-'m-beet voor een derde vol zat. Niet vrolijk. Ik had het net lekker onder de knie toen een zwenkwieltje zich klemreed op het snoer, ik iets m'n evenwicht verloor en waarschijnlijk de stofzak aantikte.quote:Op woensdag 24 mei 2006 23:59 schreef Duderinnetje het volgende:
Wij gaan de voorkamer stofvrij maken (het zit tot aan het plafond-niet overdreven) en dan de eerste laklaag op de kaalgeschuurde vloer zetten
Althans, dat gaat de man doen.
Het vrouwtje gaat de lambrizering in de hal verven![]()
Hoe retroquote:Op donderdag 25 mei 2006 00:25 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Maar dat komt ook omdat de eerste stofzak van de schuurmachine was ontploft toen 'ie pak-'m-beet voor een derde vol zat. Niet vrolijk. Ik had het net lekker onder de knie toen een zwenkwieltje zich klemreed op het snoer, ik iets m'n evenwicht verloor en waarschijnlijk de stofzak aantikte.
*Paf!*
Ogen vol met houtstof. Droge bek. Tintelende neusgaten. En toen ik eindelijk m'n ogen weer openkreeg kon ik zo halverwege de kamer nog nèt het voorraam onderscheiden. Wat een bende.
Eerst alles maar een beetje laten neerslaan en toen met de stofzuiger in de weer. Ik had gelukkig nog de tegenwoordigheid van geest de schuurmachine op te tillen tijdens het incidentje. Anders hadden we nu een fijne zitkuil op de bovenverdieping gehad.
Dat herken ik wel. Ik heb vorig jaar om deze tijd m'n muren laten stuccen, en ik was 'vergeten' dat ik daarna de boel moest schilderen, en dat ik vloerbedekking wilde laten leggen. Ik heb toen een week lang van 10 tot 10 lopen beesten, en ik had dat eigenlijk helemaal niet ingepland. 't schilderwerk was dan ook allemaal net op tijd klaar voordat de tapijtmeneer kwam.quote:Op donderdag 25 mei 2006 00:23 schreef Duderinnetje het volgende:
Nee maar bij ons is een deadline niet echt nodig omdat we simpelweg niet aan het verbouwen zijn.
De volgende keer zet je 'm natuurlijk gewoon op 't snoer, en dan gaat-ie vanzelf uit.quote:Op donderdag 25 mei 2006 00:25 schreef ArtyShock het volgende:
Ik had gelukkig nog de tegenwoordigheid van geest de schuurmachine op te tillen tijdens het incidentje.
Nee, maar wel stopverf bij het snuiten en 's ochtends kneedverf in m'n ooghoeken.quote:Op donderdag 25 mei 2006 00:34 schreef Brighteyes het volgende:
En nu? Komen er wolkjes uit als je kucht?
quote:Op donderdag 25 mei 2006 00:35 schreef ArtyShock het volgende:
Nee, maar wel stopverf bij het snuiten en 's ochtends kneedverf in m'n ooghoeken.
Jaquote:
Blijft leukquote:Nee maar bij ons is een deadline niet echt nodig omdat we simpelweg niet aan het verbouwen zijn. Laten we niet vergeten dat ik topics vollul over een muur die geverfd moet en 'o de bank past niet' en 'o jee de meubelboulevard was dicht.' Stelt allemaal geen jota voor, is alleen maar getut![]()
Ik zou zelf denk ik een heeeeeele tijd niets meer doen, als het hier af is. Niet dat het niet leuk is, maar ik geloof dat het gewoon zo gaat. Ik dacht ook eigenlijk dat het boven bij jullie nog niet ingericht en geverfd was, ik weet niet hoe ik daar dan weer op kwam...quote:Ja we steken best wat uren in het huis, en met name Arty doet af en toe echte rotklussen, maar in feite is en was het huis al klaar, we maken het alleen nog een pietsie leuker.
Hahaquote:Als ik zo'n verwende 'klus'dip heb, dan denk ik altijd even aan hoe jullie al een hele tijd kamperen en redderen![]()
Heb je ook een paar dagen nadat je allerlei meuk uit je neus hebt gehaald last van je knieen enzo? Ik kon er destijds de klok op gelijkzetten na een stof-en-gruis-sessie: eerst glurf uit je neus, dan bloedneuzen, dan een dag niks, dan twee dagen knoepende en pijnlijke knieen.quote:Op donderdag 25 mei 2006 00:35 schreef ArtyShock het volgende:
Nee, maar wel stopverf bij het snuiten en 's ochtends kneedverf in m'n ooghoeken.
Nou, zo'n schuurapparaat is nog best gretig. Ik dacht even handig het verlengsnoer van de ene kant naar de andere te slingeren om zo in één haal door te kunnen gaan. Maar het boogje eindigde niet helemaal zoals gepland en een lus van het snoer schampte even de draaischijf. Gelijk de buitenwand van het snoer door.quote:Op donderdag 25 mei 2006 00:31 schreef gronk het volgende:
De volgende keer zet je 'm natuurlijk gewoon op 't snoer, en dan gaat-ie vanzelf uit.![]()
quote:Op donderdag 25 mei 2006 00:39 schreef gronk het volgende:
Heb je ook een paar dagen nadat je allerlei meuk uit je neus hebt gehaald last van je knieen enzo? Ik kon er destijds de klok op gelijkzetten na een stof-en-gruis-sessie: eerst glurf uit je neus, dan bloedneuzen, dan een dag niks, dan twee dagen knoepende en pijnlijke knieen.![]()
quote:Op donderdag 25 mei 2006 00:25 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Maar dat komt ook omdat de eerste stofzak van de schuurmachine was ontploft toen 'ie pak-'m-beet voor een derde vol zat.
Ah, de benedenverdieping danquote:Anders hadden we nu een fijne zitkuil op de bovenverdieping gehad.
Nee dat klopt wel hoor. Boven moet bijna alles nog. Maar we hoeven niet te verbóuwen. Het huis staat er. Is mooi. Is met alles erop en eraan. Wij hoeven alleen maar te verven en doen. De fase waar jullie straks aan beginnen? Nou, dat is het enige klussen dat wij hebben meegemaakt zeg maar en wij vinden het al heel wat, al die kleurtjes uitzoekenquote:Op donderdag 25 mei 2006 00:38 schreef arithaterhorst het volgende:
[..]
Ja![]()
[..]
Blijft leuk
Dat is dus de periode die er voor ons nu echt aan te komen zit. Ik zit (tijdens werk natuurlijk) Internet over af te struinen op allerlei woonsites enzo.
Zo van: we hebben nu creme op de muur, hoe moet het houtwerk dan. Allerlei staaltjes meenemen enzo. Gaaf zeg, eindelijk de laatste laag.
[..]
Ik zou zelf denk ik een heeeeeele tijd niets meer doen, als het hier af is. Niet dat het niet leuk is, maar ik geloof dat het gewoon zo gaat. Ik dacht ook eigenlijk dat het boven bij jullie nog niet ingericht en geverfd was, ik weet niet hoe ik daar dan weer op kwam...
[..]
HahaJe moest eens weten hoe ik af en toe loop te zeiken tegen Rene. Dit is niet goed, en dat is kut en er ligt ook al zaagsel in m'n bed. Rene is dan zo van: "Okee, pak ik de stofzuiger toch even"
![]()
Hier geen knieën die knoepen. Wel eventueel hoofdpijn al naar gelang het aard van het gesnoven goed. Ook geen bloedneus. Wèl spierpijn van urenlang voorovergebogen met dertig kilo metaal zeulen. Maar dat lijkt me vrij normaal.quote:Op donderdag 25 mei 2006 00:39 schreef gronk het volgende:
Heb je ook een paar dagen nadat je allerlei meuk uit je neus hebt gehaald last van je knieen enzo? Ik kon er destijds de klok op gelijkzetten na een stof-en-gruis-sessie: eerst glurf uit je neus, dan bloedneuzen, dan een dag niks, dan twee dagen knoepende en pijnlijke knieen.![]()
Gronk does hans teeuwen, maar dan anders.quote:
Hoe kun je nou pijn in je knieën krijgen van stof? Lekke gewrichten?quote:
Overmoed heet zoiets.quote:Op donderdag 25 mei 2006 00:41 schreef arithaterhorst het volgende:
Op het moment dat je denkt: Hee, het gaat goed!
![]()
Je bent de eerste die het begrijpt.quote:
Denk eerder aan 'ambtenarenimuunsysteem, wat bij de eerste de beste gelegenheid dat er stront aan de knikker is het een en ander uit z'n klauwen laat vallen en roept 'jah, maar da doe ik nie hoor'. Zelfde verschijnsel heb ik ook na een bak stress: drie of vier dagen na een stevige ruzie doet alles zeer. Stof en gruis is blijkbaar een te zware belasting. 't is kut, maar d'r valt mee te leven.quote:Op donderdag 25 mei 2006 00:47 schreef ArtyShock het volgende:
Hoe kun je nou pijn in je knieën krijgen van stof? Lekke gewrichten?
Maar je bent dan wel verplicht voor het slapen te gaan douchen. Zalig is dat. Rozig je bed in strompelen.quote:Op donderdag 25 mei 2006 00:45 schreef arithaterhorst het volgende:
Ik heb gisteren gips geschuurd. Daar krijg je een onwijs droge mond van, plus je ziet er uit als Casper the friendly ghost![]()
Ah. Herkenbaar. Zodra je rust neemt na een periode van inspanning begint de ellende. Nou ja, ik zorg er de laatste jaren voor niet tegen al te veel stress meer op te lopen. Volgens mij heeft iedereen wel een zwakke plek die opspeelt na stress of inspanning. Bij jou je knieën schijnbaar.quote:Op donderdag 25 mei 2006 00:51 schreef gronk het volgende:
Denk eerder aan 'ambtenarenimuunsysteem, wat bij de eerste de beste gelegenheid dat er stront aan de knikker is het een en ander uit z'n klauwen laat vallen en roept 'jah, maar da doe ik nie hoor'. Zelfde verschijnsel heb ik ook na een bak stress: drie of vier dagen na een stevige ruzie doet alles zeer. Stof en gruis is blijkbaar een te zware belasting. 't is kut, maar d'r valt mee te leven.
Met een southern comfortquote:Op donderdag 25 mei 2006 00:53 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Maar je bent dan wel verplicht voor het slapen te gaan douchen. Zalig is dat. Rozig je bed in strompelen.
Nee, die komt dan niet vrees ik...quote:Maar ja, dan mis je 's ochtends de wakker-word-douche weer...
Een Southern Comfort is okquote:Op donderdag 25 mei 2006 01:00 schreef arithaterhorst het volgende:
[..]
Met een southern comfort.
[..]
Nee, die komt dan niet vrees ik...
Verder kijken dan dat je neus lang is hequote:Op vrijdag 26 mei 2006 11:45 schreef flugeltje het volgende:
Ik ben hier ergens in een topic eens een site tegengekomen waar ze van die stickers verkopen voor op de wanden. Ik kan deze link echter niet meer terugvinden en ik zoek me suf. Iemand die het zo weet?
edit: Al gevonden. www.zuuz.nl was het.
Tuurlijk mag dat. Ik vind het wel 'Wonen' hoorquote:Op zaterdag 27 mei 2006 10:47 schreef flugeltje het volgende:
Een apart topic hierover past misschien beter in UVT, maar omdat ik weet dat er hier in K&W genoeg mensen rondposten die wel van het opknappen van oude spulletjes houden bij deze even een tip.
Vanavond om 21.00 uur start de jaarlijkse meimarkt in het centrum van Tilburg. Een paradijs voor de snuffelaars onder ons. Er staan 850 kramen (ruim vier uur snuffelen in normaal tempo!) met rommel, maar ook met juweeltjes van spullen. Allemaal vintage/tweedehands, boeken, meubeltjes etc etc. Ik heb er ieder jaar al wel iets gekocht wat na goed schoonmaken of opnieuw schilderen een perfecte aanvulling voor m'n huisje bleek te zijn.
Dus ben je nog op zoek naar oud deurbeslag (Dude) of een ouderwets schemerlampje, misschien wel een emaille brooddoos of een leuk 'buikkastje' kom dan zeker even kijken. Het duurt tot morgen 17.00 uur, dus je hebt ruim de tijd. Al zijn de nachtelijke uren wel de gezelligste....
o ja, als een apart topic toch mag, dan wil ik die graag openen. Ik denk dat er hier meer gelijkgestemden rondposten dan in UVT
Dank jequote:Op zondag 28 mei 2006 00:52 schreef Reese het volgende:
Dude! Arty! Hierkomen!!![]()
Waar is deel 5 van de Parkplatz?
Ik wilde net m'n medeleven tonen over die kutoverall van de Praxis(hier heb ik hem vanavond in de container geknikkerd nadat ik er al zes keer over gestruikeld was). En ik had ook gráág nog wat willen zeggen over die vieze kleur die je op de muren hebt gesmeerd in de hal. Past wel bij je
tegeltableau
, dát dan weer wel.
Heel mooi hoorquote:Op zondag 28 mei 2006 20:59 schreef Reese het volgende:
En dan nog een twee leuk plaatjes om het goed te maken:
Pimp my toilet, part two!
[afbeelding]
Tegels zijn gevoegd en de pot is opgehangen. Let vooral op de hendig sjieke bril die zachtjes naar beneden beweegt als je hem loslaat![]()
[afbeelding]
De accessoires moeten nog even opgehangen worden en dan is het paleis klaar!
Een wc-bril in keukensquote:Op zondag 28 mei 2006 23:19 schreef Brighteyes het volgende:
Net als in keukens tegenwoordig.
Ik zal nog es een fotootje opsnorren van die gekke blauwe plinten die hier aanwezig waren. Ik geniet nog élke dag van mijn roomwitte plinten in het héle huis, roomwitte trap, witte murenquote:De enige interieur-misser ooit van jou waren mijn plinten, maar verder is je reputatie onberispelijk. Nou ja, over Dude's gang kan je twisten.
Hele huizen verbouwt ze zonder problemen, maar een laptop laat ze uit haar handen kletteren!quote:Op maandag 29 mei 2006 07:56 schreef arithaterhorst het volgende:
Ik heb de laptop uit m'n handen laten vallen.![]()
Nou is het tft scherm kaduuk.![]()
En kunnen wij dus niet meer op de oude vertrouwde manier fokken![]()
Alleen nog meer fokken op werk![]()
Snel een andere regelen... Eerst maar de verzekering bellen
Precies, juist dat verbouwen van laptops gaat zo goedquote:Op maandag 29 mei 2006 08:02 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Hele huizen verbouwt ze zonder problemen, maar een laptop laat ze uit haar handen kletteren!![]()
Ik zie wel beeld, alleen helemaal gescrambled. Alsof er een decoder voor zit. En dat dan van rechtsboven naar linksonder. Verder doet het scherm het goed.quote:Op maandag 29 mei 2006 09:05 schreef Marsepein het volgende:
Zie je helemaal geen beeld, of lijkt het beeld niet belicht?
Voer nu je matige grap uit op een laptop :')quote:Op maandag 29 mei 2006 09:17 schreef arithaterhorst het volgende:
[..]
Ik zie wel beeld, alleen helemaal gescrambled. Alsof er een decoder voor zit. En dat dan van rechtsboven naar linksonder. Verder doet het scherm het goed.
Als je goed kijkt, zie je ook een barst in het scherm zitten.
Hij gaat ook niet meer dicht.
De pc doet het verder goed, maar je moet nu goed weten waar je moet klikken. Als windows opstart zie je alleen het rode deel (linksboven) van de vlag
quote:Op maandag 29 mei 2006 09:24 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Voer nu je matige grap uit op een laptop :')
![]()
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 13:14 schreef Duderinnetje het volgende:
Volgens mij word ik ziek
Hoofdpijn, snuit vol watten, verkouden, algehele lamlendigheid
Is de logeerkamer al af?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 13:40 schreef ArtyShock het volgende:
Een handkusje dan hè. Op een afstandje. Vanachter glas.
Geloof me, we zijn er aan toe ondertussen!quote:Op dinsdag 30 mei 2006 13:14 schreef Duderinnetje het volgende:
Lekkerhoor, een vakantie in het vooruitzicht Sanger en Hellen
Ik zie je al helemaal vanachter dat glas manouvreren met van die joysticks om dat glas met vers geperstte sinaasappelsap via de robotarmpjes op haar nachtkastje te manouvreren.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 13:40 schreef ArtyShock het volgende:
[..]Kusje d'r op.
Een handkusje dan hè. Op een afstandje. Vanachter glas.
Niet gisteren lekker puin lopen snuiven?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 13:14 schreef Duderinnetje het volgende:
Volgens mij word ik ziek
Hoofdpijn, snuit vol watten, verkouden, algehele lamlendigheid
Mogguh!quote:Op woensdag 31 mei 2006 09:31 schreef Marsepein het volgende:
Pff, alles valt wel (maar niet mee vandaag)
Moguh allemaal
quote:Op woensdag 31 mei 2006 11:22 schreef arithaterhorst het volgende:
Middag (bijna).
Ook in de baas z'n tijd aan het fokken?
Mwjoahquote:Op donderdag 1 juni 2006 07:44 schreef arithaterhorst het volgende:
And again...![]()
Mogge allemaal. Dude, voel je je al weer wat beter?
Werk je op de unief van grunn?quote:Op donderdag 1 juni 2006 09:31 schreef Duderinnetje het volgende:
Ben keurig op tijd voor mijn eerste college deze week. Ik ga ze eens ouderwets op hun lazer geven vandaag![]()
Dan kan ik mooi werk nakijken in de trein!quote:Op donderdag 1 juni 2006 10:19 schreef gronk het volgende:
Aardige reistijd nog.![]()
(wel beter dan vanuit den haag)
Jouw werk of hun werk?quote:Op donderdag 1 juni 2006 10:21 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Dan kan ik mooi werk nakijken in de trein!
![]()
![]()
En dan op je werk aankomen met je hoofd in een rare stand, omdat je bij het slap^Wnakijken in een rare hoek zatquote:Op donderdag 1 juni 2006 10:21 schreef Duderinnetje het volgende:
Dan kan ik mooi werk nakijken in de trein!
![]()
![]()
Politiek geantwoordt! Al is het natuurlijk ook nog eens zo!quote:Op donderdag 1 juni 2006 10:56 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Beide. Hun werk is de oogst van mijn werk![]()
In de hoekquote:Op donderdag 1 juni 2006 11:10 schreef sanger het volgende:
[..]
Politiek geantwoordt! Al is het natuurlijk ook nog eens zo!
Oké, oké, ik val door de mand. Ik ben een stoffige oude manquote:Op donderdag 1 juni 2006 11:15 schreef Marsepein het volgende:
Dude, geef je colleges ... ik dacht dat dat altijd stoffige oude grijze mannen waren die hun sporen in het bedrijfsleven of in de politiek al hadden achtergelaten.![]()
quote:Op donderdag 1 juni 2006 11:24 schreef Marsepein het volgende:
Ik vond al dat je typte met zo'n lage stem
Wat doe je dan voor soort werk?quote:Op donderdag 1 juni 2006 11:59 schreef Marsepein het volgende:
Zo, de 2 klussen in Aalst zijn geklaard, fijn weer 3 uur in de auto zitten naar Utrecht toe.... Dat is een minder fijne kant van mijn job![]()
Zit jij in de IT???quote:Op donderdag 1 juni 2006 12:10 schreef Marsepein het volgende:
IT ... op 2 lokaties ... Utrecht (NL) en Aalst (BE). Veel kan ik van afstand, maar een fax repareren of een pc ruilen is wat lastig, en dat waren de 2 klussen voor vandaag.![]()
Hier kon ik op wachten natuurlijkquote:Op donderdag 1 juni 2006 12:19 schreef Duderinnetje het volgende:
Zit jij in de IT???
Ik dacht altijd dat dat lekkere nerds met strakke kontjes en harde tietjes waren![]()
![]()
En dat heb ik niet gecheckt op de meet![]()
Arty vertelt mij ook nooit watquote:Op donderdag 1 juni 2006 12:28 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Hier kon ik op wachten natuurlijk
Arty wist wel wat ik deed hoor, we hebben het er eventjes over gehad.
Nu ga ik weer rijden en ff lunchen. Tot vanvond.![]()
Oh, ik dacht dat er een meet was ofzoquote:Op vrijdag 2 juni 2006 10:02 schreef Marsepein het volgende:
Was er iets gisteravond? Ik bedoelde gewoon tot ziens in SC en zo
Alweerquote:Op vrijdag 2 juni 2006 12:45 schreef arithaterhorst het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat er een meet was ofzo.
Ja Marsepino en ikke hebben dus een geheime passionele vuige zinderende allesverzengende dampende wellustige met-wilde-seks-in-de-avonden-doordrenkte motelverhoudingquote:Op vrijdag 2 juni 2006 09:27 schreef arithaterhorst het volgende:
wat was er dan, "vanavond"?
Ik ontken allesquote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:56 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja Marsepino en ikke hebben dus een geheime passionele vuige zinderende allesverzengende dampende wellustige met-wilde-seks-in-de-avonden-doordrenkte motelverhouding![]()
Maar dat is geheim.
Ik slaap vooral veelquote:Op zaterdag 3 juni 2006 19:10 schreef Marsepein het volgende:
Zeg eh.... zijn alle klussers een lang weekend weg, of is er een andere reden dat het hier zo stil is in K&W![]()
Ik denk het. Of ik heb opnieuw iets onder de leden. Voel me verder prima, ben alleen zóóó moequote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:20 schreef Marsepein het volgende:
Ben je aan het uitzieken Dude?
Het hangt in de lucht. Hoor veel mensen proesten en steunen.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:41 schreef Marsepein het volgende:
Ik ben aardig opgeknapt, maar de vrouw van is nogal griepjes. Hangt op de bank en doet niet veel. Hopenlijk gaat het morgen beter.
Way to goquote:Op maandag 5 juni 2006 10:03 schreef Brighteyes het volgende:
Wij gaan straks een afdakje maken voor de fietsen.
Foto's volgen.
Hm. Ja. Ik ben nog niet overtuigd. Maar we zullen zien...quote:
Freudiaanse vertieping BE? (Uit het tips en triks topic ...)quote:Op maandag 5 juni 2006 21:57 schreef Brighteyes het volgende:
Nadat vanmiddag tig schroeven braken in ons hardhouten afdankje kwam de buurman met de tip om naast voorboren (wat we wel gedaan hadden) de schroeven even in de vaseline te dopen voor je ze erin gaat schroeven.
Nooit geweten, maar wat een verschil zeg!
We hebben uiteindelijk tot tien uur 's avonds geklust. Viel alleszins mee dus.quote:Op maandag 5 juni 2006 13:04 schreef ArtyShock het volgende:
Hm. Ja. Ik ben nog niet overtuigd. Maar we zullen zien...
Arty is in een virtueel berachtig land monsterachtige wezens met tentakels en etterende galbulten aan het uiteen splashen met een lasergun.quote:Op maandag 5 juni 2006 23:42 schreef Brighteyes het volgende:
Wat hebben jullie allemaal gedaan dan vandaag Arty?
Ik vind oud eiken altijd het lekkerst.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 00:04 schreef Duderinnetje het volgende:
Dus ik zal maar even vertellen dat we plintjes hebben geschuurd en gelakt (voor langs de vloer boven) en een kastdeur hebben afgebeten (whehe, niet zelf hè gekkies!) en geverfd. En dat soort dingen.
Ik was gisteren op dieetquote:Op dinsdag 6 juni 2006 08:44 schreef Brighteyes het volgende:
Wel wegspoelen met bier toch zeker?
Mja, de bite is wel oké, maar het bouquet staat me altijd wat tegen. Die notige nasmaak... neu, doe mij maar cederquote:
One out of 7 dieet? Of te wel een balansdag, of te wel een dagje rustig aan doen?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 10:44 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik was gisteren op dieet
Groene thee![]()
* Zwaai *quote:Op dinsdag 6 juni 2006 11:36 schreef arithaterhorst het volgende:
Binnenkort zijn we weer full time online.
Nu kan ik alleen vanaf werk internetten, of vanaf een PDA (maar dat is lastig typen enzo).
We hebben een ASUS op het oog. Met een camera erinEn een 17" scherm, zodat ik we goed foto's kunnen kijken van klusresultaten
![]()
Plus hij ziet er zo mooi uit![]()
[afbeelding]
http://www.asus.nl/products.aspx?l1=5&l2=22&l3=291&model=799&modelmenu=1
P.S. De bamboevloer ligt nog netjes in de verpakking, en de keuken is nog niet eens besteld
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 11:41 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
* Zwaai *
Jullie worden gemist hoor
Alles goed?
amen......ik heb de mijne in klusblunders neergezet. Voel me nu ook een beetje misselijkquote:Op dinsdag 6 juni 2006 22:55 schreef Marsepein het volgende:
Vandaag op het werk ff gigantisch me kop gestoten ... ik liep in gedachten vol met mijn inham () tegen een metalenbeugel aan die op hoogdhoogte zit.
Er was een klap, en het volgende moment wat ik weet is dat ik op de grond lag. Geen bloed, grote bult, en ff misselijk geweest.
Nu trekt het een beetje, maar toch geklust vanavond![]()
Het fontanelletje van Basset. Hij beschreef dat in het blunder topic.quote:Op woensdag 7 juni 2006 10:41 schreef Marsepein het volgende:
Basset, een tip. Bekleed de bint met schuimplastic. Dat scheelt ..... enorm. En ik voel met je mee.
En BE, over wiens fontanelletje heb je het ?
Ja....dat schuim....dat moet ik er al 8 jaar omheen doenquote:Op woensdag 7 juni 2006 10:41 schreef Marsepein het volgende:
Basset, een tip. Bekleed de bint met schuimplastic. Dat scheelt ..... enorm. En ik voel met je mee.
En BE, over wiens fontanelletje heb je het ?
Mooie tijgerstreepjes! Blijven die?quote:Op woensdag 7 juni 2006 14:30 schreef Marsepein het volgende:
Is het deze donderstraal?
[afbeelding]
![]()
Lief hoor!
Gaaf!quote:
Wat 'n levenquote:[afbeelding]
Dit is dus Julius, onze vorige rooie van dezelfde moeder. En die had ook van die mooie strepen.
Suc6quote:Op donderdag 8 juni 2006 08:05 schreef Marsepein het volgende:
ZOdadelijk de eerste inspectie van de oplevering van ons huurhuisje. Ik ben benieuwd ....
quote:Op donderdag 8 juni 2006 00:01 schreef Marsepein het volgende:
Dat dwangmatig sabbelen op mijn rechtervoorpoot is in verhouding tot mijn leeftijd niet eens zo heel lang weg ..... (Jaartje of 15 .....)![]()
Maar rood is een mooie haarkleur, ook voor katten![]()
![]()
Is dat soort zut nog interessant voor oud-ijzer boeren?quote:Op donderdag 8 juni 2006 11:44 schreef Marsepein het volgende:
Verwacht maar een topic van mij in V&A met gratis af te halen, zelf demonteren![]()
Same here,quote:Op donderdag 8 juni 2006 13:02 schreef Quinazoline het volgende:
Jij ook al.. Ik heb gisteren ook de eerste controle van mijn kamer gehad. Ben al tijden bezig met het vochtprobleem in de badkamer en het huis, maar dat was allemaal mijn eigen verantwoordelijk.
'U moet de badkamer schoonmaken, het plafond witten (dat was al beschimmeld toen ik er in kwam), het toilet schoonmaken, de keuken schoonmaken, en de boom die vlak voor het raam staat gaat er ook uit. Ow, en misschien moeten we hier ook maar extra beveiliging tegen inbraak plaatsen.'
En dat terwijl mijn laptop en camera een paar maanden geleden bij een inbraak gejat zijn.
Het plafond gaat nu door de woningbouw gewit worden, en er komt ook nog een nieuwe badkamerspiegel in op kosten van de woningbouw, maar alles is alleen maar schoner geworden sinds ik er woon, en nu moet het dus allemaal nog schoner.
En dat van die boom is ook lomp. Daar heb ik echt al vaak over gebeld, maar nu ik weg ga kan het ineens.
Maakt 't dan nog wel wat uit? Ik kan me zo voorstellen dat dat best wel een stevige smak geld is..quote:Op donderdag 8 juni 2006 14:21 schreef sanger het volgende:
Alleen zit er geen pensioenregeling bij. Die moet ik dus zelf ergens gaan onderbrengen.
Pensioenpremie kost ¤ 77,80 per maand als ik de huidige voortzet. Valt me nog wel mee dacht ik zo. Ik denk dat ik het ga uitonderhandelen dat hun deze kosten bruto ook dragen (dus ¤ 100 erbij), dan ben ik voor pensioen net zo duur uit als nu.quote:Op donderdag 8 juni 2006 14:24 schreef gronk het volgende:
[..]
Maakt 't dan nog wel wat uit? Ik kan me zo voorstellen dat dat best wel een stevige smak geld is..
Je moet dan niet zelf 't werkgeversgedeelte betalen?quote:Op donderdag 8 juni 2006 14:34 schreef sanger het volgende:
Pensioenpremie kost ¤ 77,80 per maand als ik de huidige voortzet. Valt me nog wel mee dacht ik zo. Ik denk dat ik het ga uitonderhandelen dat hun deze kosten bruto ook dragen (dus ¤ 100 erbij), dan ben ik voor pensioen net zo duur uit als nu.
Inclusief bijtelling voor de belasting?quote:Het verschil is natuurlijk dat ik nu voor hetzelfde geld op mijn bank (per maand) ook een auto erbij heb en dus geen kosten aan mijn eigen auto.
Wettelijk maximale proeftijd is bij mijn weten 2 maanden.quote:Op donderdag 8 juni 2006 14:40 schreef Marsepein het volgende:
Klinkt mooi sanger! Succes met uit onderhandelen, proeftijd e.d. is ook belangrijk heNiet dat ze iemand voor een half jaar zoeken maar dat nu ff niet vertellen.
Nee want ik ben geen werkgeverquote:Op donderdag 8 juni 2006 14:41 schreef gronk het volgende:
[..]
Je moet dan niet zelf 't werkgeversgedeelte betalen?
[..]
Inclusief bijtelling voor de belasting?
(een leasebak heeft natuurlijk wel voordelen: onderhoud wordt verzorgd, en als er eens een joker z'n sleutels in de lak zet is dat ook voor de leasemaatschappij)
Ik denk dat ze gesloten zijnquote:Op vrijdag 9 juni 2006 00:02 schreef Marsepein het volgende:
&*&*^()*&)(*^(*& Mijn nagelnieuwe Siemens vaatwasser doet het helemaal niet. Ik wil hem testen voor de eerste keer, maar helemaal niets. Display blijft dood, gen piep. HE-LE-MAAL niets.
Dar wordt je niet vrolijk van .... weer bellen.
True, truequote:Op zaterdag 10 juni 2006 00:16 schreef Marsepein het volgende:
Dorstig weer vandaag ....
Happy, happy, joy, joy!quote:
1 Augustus. Snel zat dus!quote:Op zaterdag 10 juni 2006 21:53 schreef Marsepein het volgende:
BE, geweldig. Dat moet een hele opluchting zijn. Oplevering per direct? Gefeliciteerd iig!
Hee cosmopoliet!quote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:58 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb gisteren en vandaag in Milaan gezeten en zit morgen en overmorgen in Lissabon.
Geen vakantie, wel buitenland en natuurlijk heel erg leuk.
Ik heb propedeuse-beoordelingen van mijn studenten én ontstoken ogenquote:Op dinsdag 13 juni 2006 23:09 schreef Marsepein het volgende:
Ah, dude is ook weer op Fok...
Door de warmte lijkt K&W een beetje op zijn gat te liggen.
Ja ik hoor mensen inderdaad ook zeggen: 'Jij ook al'?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 23:18 schreef Marsepein het volgende:
Die onstoken ogen... je bent de derde waarvan ik dat hoor in korte tijd. De griep die heerst is een vervelende....
Dus ontwikkel ik nu de builenpest of zoietsquote:Op dinsdag 13 juni 2006 23:49 schreef Marsepein het volgende:
Afkicken heet dat, je bent schone lucht niet meer gewend.
Tsja, stedelingen zijn al die natuur niet meer gewendquote:Op dinsdag 13 juni 2006 23:45 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja ik hoor mensen inderdaad ook zeggen: 'Jij ook al'?
Het baart me wel een beetje zorgen. Ik heb dat nooit gehad, dit soort rare reacties. Sinds ik weg ben uit de Randstad nies ik me gek en ontsteken mijn slijmvliezen dat het een lieve lust is.
![]()
Is het geen hooikoorts, waar je meer last van hebt buiten de randstad? (meer pollen enzo buiten de randstad)quote:Op dinsdag 13 juni 2006 23:45 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja ik hoor mensen inderdaad ook zeggen: 'Jij ook al'?
Het baart me wel een beetje zorgen. Ik heb dat nooit gehad, dit soort rare reacties. Sinds ik weg ben uit de Randstad nies ik me gek en ontsteken mijn slijmvliezen dat het een lieve lust is.
![]()
Zou goed kunnen. Dude komt uit den haag, en hoewel den haag een smerige stad is qua verkeer, is 't door z'n ligging aan zee (en 'n relatief gebrek aan groen spul) verder ideaal voor hooikoortspatienten. Toen ik nog in nijmegen woonde, had ik altijd een week eind mei en twee-drie weken begin juli dat ik totaal niet kon werken door alle pollen die op dat moment rondzweefden. In den haag merk ik daar nauwelijks iets van.quote:Op woensdag 14 juni 2006 09:43 schreef arithaterhorst het volgende:
[..]
Is het geen hooikoorts, waar je meer last van hebt buiten de randstad? (meer pollen enzo buiten de randstad)
Beterschap dude...
Voetbal popquote:Op vrijdag 16 juni 2006 23:54 schreef Brighteyes het volgende:
Welke 2e ronde Vonk? * Brighteyes heeft een geheugen als een zeef...
quote:Op zaterdag 17 juni 2006 00:04 schreef Brighteyes het volgende:![]()
Die kwam echt even totaal niet door!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |