Bij ons staat de middenpui op de oude vloer. De oude vloer bij de rand verwijderen heb ik gedaan met een schrobzaag, omdat beitelen teveel speling gaf door het wringen van houtdelen. Goed, bij ons was de vloer iets dikker dan het gemiddelde laminaat, dus misschien dat het bij jullie meevalt.quote:[b]Op maandag 5 juni 2006 20:10
...
Een behoorlijke @*�$^*&@#-klus want het lijkt erop dat de muur naar de badkamer op dit laminaat geplaatst is. En dus moet het stuk gebeiteld worden aan die kant. (Rechts op de foto.)
Het bovenste stukje is het nieuwe.
...
En over een halfjaar in het kader van bezuinigingen zeker een oud schuurtje gaan recyclen tot schutting.quote:Op maandag 5 juni 2006 22:34 schreef Brighteyes het volgende:
We hebben 1 tegel eruit gehaald en gingen toen graven en kwamen na 30 cm de volgende laag tegels tegen.Toen dus nog een klein stukje van de paal afgehaald.
Idd hopen we dat hij stormproef is Marsepein, maar hij zit op een paar punten ook nog aan de schutting vast.
En ja, als het waait wordt alles nog steeds zeiknat.Vandaar onze wens er snel een echte schuur van te maken, maar stinkie heeft inmiddels plannen om de schutting te gaan recyclen tot schuur. In het kader van de bezuiniging.
Er lag je standaard laminaat, dus een tik met de beitel was genoeg om het strak langs de post weg te krijgen. Het jammere is dat ik het laminaat als mal wilde gebruiken, maar dat dat nu dus niet meer lukt. Naast het beitelwerk moet er ook gebroken worden omdat alles verlijmd zat.quote:Op maandag 5 juni 2006 22:40 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Bij ons staat de middenpui op de oude vloer. De oude vloer bij de rand verwijderen heb ik gedaan met een schrobzaag, omdat beitelen teveel speling gaf door het wringen van houtdelen. Goed, bij ons was de vloer iets dikker dan het gemiddelde laminaat, dus misschien dat het bij jullie meevalt.
Toen de vloerenlegger bij ons bezig was had hij zo'n handig zaagje om de onderkanten van deurposten af te zagen zodat de vloer plintloos gelegd kon worden. Een soort heggeschaar op Dremel-formaat zeg maar. Dat was ontzettend handig geweest voor een klusje als dit.
Good riddence, dat ding is een doorn in mijn oog geweest sinds we het huis gekocht hebben.quote:Op maandag 5 juni 2006 22:26 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik kreeg ook wel even een pijnscheutje van dat mooie struikje zo bruut vermoord op de stoep
Doe je het er nou om? Of ben je echt zo dom?quote:Op maandag 5 juni 2006 22:57 schreef Martijn_77 het volgende:
Gaan jullie de zijkanten ook nog dicht maken of blijft het alleen bij een afdakje?
quote:Op maandag 5 juni 2006 20:10 schreef Brighteyes het volgende:
[...]
Het geheel verdient in close-up ook niet echt een schoonheidsprijs voor de mooiste klus maar het is afdoende en als we dit als frame voor een schuur gaan gebruiken dan gaan we nog wel eens kijken naar de stevigheid van de constructie.
[...]
Hij vroeg níet wanneer jullie klaar dachten te zijn anders!quote:Op maandag 5 juni 2006 23:01 schreef stinkie het volgende:
[..]
Doe je het er nou om? Of ben je echt zo dom?
[..]
Nou ja goed, er ligt een heel plan om de hele tuin te gaan doen, maar voorlopig ontbreekt het ons nog aan fondsen daartoe.quote:Op maandag 5 juni 2006 23:09 schreef ArtyShock het volgende:
Dat bordertje hè... Komen daar straks ook weer nieuwe plantjes in?![]()
Is de bijkeukendeur eindelijk af? En hoe staat het met de andere 101 dingen waar jullie 'later' nog wel eens naar zouden kijken?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:17 schreef Brighteyes het volgende:
Stinkie heeft allemaal goede voornemens voor als ik in Korea zit. Ik ben benieuwd...
Ik heb naar gekeken. Intensief en dwingend naar gekeken. Enigszins smekend ook. Het is nog niet af.quote:Op zondag 20 augustus 2006 02:00 schreef Reese het volgende:
Meeeeeeeeeeeegaschop!!
stinkie? Joehoe!!![]()
Kom es vertellen
[..]
Is de bijkeukendeur eindelijk af? En hoe staat het met de andere 101 dingen waar jullie 'later' nog wel eens naar zouden kijken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |