quote:Op maandag 5 juni 2006 20:10 schreef Brighteyes het volgende:
Het geheel verdient in close-up ook niet echt een schoonheidsprijs voor de mooiste klus maar het is afdoende en als we dit als frame voor een schuur gaan gebruiken dan gaan we nog wel eens kijken naar de stevigheid van de constructie.
Nummer 2 getuigt ook van oplettendheidquote:Op maandag 5 juni 2006 22:57 schreef Martijn_77 het volgende:
Gaan jullie de zijkanten ook nog dicht maken of blijft het alleen bij een afdakje?
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:34 schreef maok het volgende:
Wie weet er een leuk cadeau voor ¤500,- voor een 25 jarig huwelijk van mijn ouders. Een vakantie vinden we niet zo leuk om te geven (ze gaan te vaak vinden we) .
En zo zijn er véle, véle andere voorbeelden te vinden. Wie vult aan?quote:Op woensdag 17 mei 2006 12:33 schreef Martijn_77 het volgende:
Een weekendje weg ofzo?
Ken je hem niet? Maar jullie hebben een gezamenlijke hobby!quote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:07 schreef dolle_hond het volgende:
wie is dat?
quote:Op woensdag 23 februari 2005 08:25 schreef Nuek het volgende:
In Noorwegen eet men op kerstavong koolraabpuree met aardappels en schapevlees (echt gekleurd ziet het er allemaal niet uit nee...) Maar die koolraabpuree die is eigenlijk best heel erg lekker. Wel heel simpel klaargemaakt: koolraab in stukken gesneden, lang koken en dan prakken. Evt, zout & peper toevoegen.
Nu vroeg ik me af of er geen betere recepten zijn. Iets oerhollands ofzo. Of misschen wel andere ideeen? Ik zie er naar uit vandaag daarmee te gaan koken
Bedankt alvast
quote:Op woensdag 23 februari 2005 20:09 schreef Martijn_77 het volgende:
Ken koolraap eignelijk alleen als die knol waar je frietjes van snijdt en die je dan eet meet een roomsausjes en nootmuskaat
Martijn_77 is een kloon van Reese.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:17 schreef JosvG het volgende:
Ik vind de 2 voorbeelden uit de OP nou niet echt de meest duidelijke slecht-lezen-posts. Een weekendje weg is iets anders dan op vakantie gaan, en in dat 1ste voorbeeld staat niet echt duidelijk te lezen tussen de lap tekst dat er misschien nog ooit een schuur van gemaakt wordt.
Verder heb ik geen idee wie Martijn_77 is.
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 17:26 schreef La_Guiri het volgende:
Dit recept heb ik van een Spaanse website.
Patatas bravas
Ingrediënten:
4 aardappelen
1/4 liter mayonaise
150 ml. tomato frito
tabasco
zout
peterselie
olijfolie.
Bereiding:
Schil de aardappelen en snijd ze in stukken, frituur ze in een pan met olijfolie ( neem aan dat het ook in een frituurpan kan) en als ze klaar zijn bestrooi ze met zout.
In een schaal meng de mayonaise, de tomato frito en een paar druppels tabasco. Doe wat van de saus over de aardappels en serveer de rest apart in een schaal.
quote:Op donderdag 8 september 2005 14:08 schreef Lempicka het volgende:
Ik maak patatas bravas altijd met tomatenprut en cayennepeper.. en dan een bakje zure room ernaast om te blussen.
Hiervoor werd er al een hele tijd over patatas bravas gesproken.quote:Op donderdag 8 september 2005 17:52 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Zou je het recept willen posten ben al lang op zoek naar dat recept.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |