Ze sliep, dus in eerste instantie leek ze het eigenlijk wel best te vinden. Deze foto was op het nippertje, 1 tel later had ze de strik in haar bekkie en was ze druk bezig met rukken en trekken.quote:Op donderdag 17 november 2005 19:57 schreef Adelante het volgende:
als blikken konden doden... die kat
en dat voor een vrouwtjes katquote:Op donderdag 17 november 2005 20:03 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ze sliep, dus in eerste instantie leek ze het eigenlijk wel best te vinden. Deze foto was op het nippertje, 1 tel later had ze de strik in haar bekkie en was ze druk bezig met rukken en trekken.
Neeeeee!! Shit shit shitquote:Op vrijdag 18 november 2005 18:18 schreef Brighteyes het volgende:
Goed... de gordijnen achter gaan niet meer lukken voor morgen.
Mijn ouders zijn de hele middag geweest en we hebben de 'tent' voor ons trouw-verhuis-feest al op gezet in de achtertuin (lees: zeiltje gespannen) en toen nog wat laatste klusjes gedaan. Mijn vader heeft de oude bel van mijn opa en oma opgehangen inclusief de trekker, ik heb de foto van Julius opgehangen in de gang, mijn moeder en ik hebben de plantebakken voor het huis gevuld met grond etc. etc. etc.
Oh, en ik heb net heel stoer op de ladder gestaan om een vlaggesteun aan de gevel vast te maken.
Huwelijks-kadootje van mijn ouders en mijn zus en haar man.
O dat is een hele mooie foto jaquote:Op vrijdag 18 november 2005 20:18 schreef Brighteyes het volgende:
Komt goed wijffie!
Het is helemaal precies een plekje voor hem, het was het eerste dat we zeiden... 'Hij mag in de gang in het nieuwe huis'
Het is die hele mooie foto van hem die Patrick maakte op die meet bij mij thuis.
Zeg ga jij es ff gauw naar je feestje toe en zet die computer UIT!quote:Op zaterdag 19 november 2005 14:57 schreef Brighteyes het volgende:
Waarvan?
Het feestje?
Hooguit een paar met rare fokkers erop... maar uiteraard alleen met toestemming.
quote:Op zaterdag 19 november 2005 14:57 schreef Brighteyes het volgende:
Waarvan?
Het feestje?
Hooguit een paar met rare fokkers erop... maar uiteraard alleen met toestemming.
We wachten afquote:Op zaterdag 19 november 2005 14:57 schreef Brighteyes het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |