Ze sliep, dus in eerste instantie leek ze het eigenlijk wel best te vinden. Deze foto was op het nippertje, 1 tel later had ze de strik in haar bekkie en was ze druk bezig met rukken en trekken.quote:Op donderdag 17 november 2005 19:57 schreef Adelante het volgende:
als blikken konden doden... die kat
en dat voor een vrouwtjes katquote:Op donderdag 17 november 2005 20:03 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ze sliep, dus in eerste instantie leek ze het eigenlijk wel best te vinden. Deze foto was op het nippertje, 1 tel later had ze de strik in haar bekkie en was ze druk bezig met rukken en trekken.
Neeeeee!! Shit shit shitquote:Op vrijdag 18 november 2005 18:18 schreef Brighteyes het volgende:
Goed... de gordijnen achter gaan niet meer lukken voor morgen.
Mijn ouders zijn de hele middag geweest en we hebben de 'tent' voor ons trouw-verhuis-feest al op gezet in de achtertuin (lees: zeiltje gespannen) en toen nog wat laatste klusjes gedaan. Mijn vader heeft de oude bel van mijn opa en oma opgehangen inclusief de trekker, ik heb de foto van Julius opgehangen in de gang, mijn moeder en ik hebben de plantebakken voor het huis gevuld met grond etc. etc. etc.
Oh, en ik heb net heel stoer op de ladder gestaan om een vlaggesteun aan de gevel vast te maken.
Huwelijks-kadootje van mijn ouders en mijn zus en haar man.
O dat is een hele mooie foto jaquote:Op vrijdag 18 november 2005 20:18 schreef Brighteyes het volgende:
Komt goed wijffie!
Het is helemaal precies een plekje voor hem, het was het eerste dat we zeiden... 'Hij mag in de gang in het nieuwe huis'
Het is die hele mooie foto van hem die Patrick maakte op die meet bij mij thuis.
Zeg ga jij es ff gauw naar je feestje toe en zet die computer UIT!quote:Op zaterdag 19 november 2005 14:57 schreef Brighteyes het volgende:
Waarvan?
Het feestje?
Hooguit een paar met rare fokkers erop... maar uiteraard alleen met toestemming.
quote:Op zaterdag 19 november 2005 14:57 schreef Brighteyes het volgende:
Waarvan?
Het feestje?
Hooguit een paar met rare fokkers erop... maar uiteraard alleen met toestemming.
We wachten afquote:Op zaterdag 19 november 2005 14:57 schreef Brighteyes het volgende:
Het was heel gezelligquote:Op zondag 20 november 2005 15:30 schreef Brighteyes het volgende:
Het paleisje is weer op orde!
Alleen nog even stofzuigen en dan kunnen we weer onderuit.
Het was heel gezellig en er is geen een foto gemaakt!
Ik wilde het niet zeggen...quote:Op zondag 20 november 2005 15:56 schreef Brighteyes het volgende:
Nee, we houden ook op, anders heb ik straks een slotje te pakken, en dat zouden we niet willen.
Jammer!!quote:Op zondag 20 november 2005 15:30 schreef Brighteyes het volgende:
Het was heel gezellig en er is geen een foto gemaakt!
Echt!quote:Op zondag 20 november 2005 23:09 schreef Stefan026 het volgende:
Zeg Be,
Ik zag in Arnhem op de vrijdagmarkt, kraam met stoffeerstoffen en je "bank" was er ook!
Vond wel mooi/leuk...(30e p/m)
Onze dochter lag zondag tot 9 uur in bed geloof ik, dus ze heeft het best naar haar zin gehadquote:Op maandag 21 november 2005 09:43 schreef ranzige_pad het volgende:
wel jaamer hoor dat er geen foto's zijn, hoe weten we nu of het gezellig was
Nee maar het gaat om het zelfde vocht als waarom je er geen glaswol tussen doet. Daarnaast het je best met glaswol kunnen isoleren alleen had je dan een centimeter of 3 tot 5 tussen het glaswol en het dak over moeten laten zodat het had kunnen ventileren.quote:Op zondag 27 november 2005 22:51 schreef Brighteyes het volgende:
Maar goed, vochtig is het in de schuur eigenlijk niet, dus wrsch is het ook geen probleem.
Dat is waar.quote:Op zondag 27 november 2005 23:06 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, maar dan hadden we weer balken op de balken aan moeten brengen en hadden we weer hoogteverlies gehad.
Dat kan allebij. Maar de stilstaande lucht tussen de gipsplaten issoleerd natuurlijk ook.quote:Op zondag 27 november 2005 23:06 schreef Brighteyes het volgende:
Het lijkt erop dat het nu al beduidend minder koud is daar...
Dat kan 2 redenen hebben... het feit dat 75% of het plafond inmiddels gedaan is of het feit dat er niet meer 9 maar nog maar 3 gipsplaten tegen de verwarming staan.
Het ziet er idd stukken beter uit. Ga je de naden / platen ook nog verder afwerken?quote:Op zondag 27 november 2005 23:06 schreef Brighteyes het volgende:
Either way... het is al stukken beter, en daar ging het om. En het ziet er nog netter uit ook.
Heel herkenbaar.quote:Op zondag 27 november 2005 23:11 schreef Brighteyes het volgende:
Dat is wel de bedoeling, maar we hebben niet zo'n zin.![]()
We zijn wat luiig... het enorme tempo van eerst is eruit. Maar we hebben wel spul gehaald daarvoor hoor. Dus ooooooooit... als we ons vervelen...
Ik bedoel... het blijft de bijkeuken zeg maar.
klinkt spannend!quote:Op zondag 27 november 2005 23:11 schreef Brighteyes het volgende:
We zijn wat luiig... het enorme tempo van eerst is eruit. Maar we hebben wel spul gehaald daarvoor hoor. Dus ooooooooit... als we ons vervelen...
Van dat keiharde natuursteen misschien (waar ze ook aanrechtbladen van maken)?quote:Op vrijdag 2 december 2005 19:15 schreef Oblivion het volgende:
Shit, mijn pc is in de maak.... En heb alleen nikon hier en geen camera meer van nikon...![]()
Maar ik heb even gekeken, heb namelijk zo'n prachtige donker grijze drempel in onze badkamer liggen.
Is niet gegoten, sterker nog ik denk dat je die wel op maat kan maken, of laten maken/zagen.
Wist ik maar van welk materiaal het gemaakt is...
Nee, daar is het huis te goedkoop voor, dus het is iets wat er veel op lijkt...quote:Op vrijdag 2 december 2005 19:17 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Van dat keiharde natuursteen misschien (waar ze ook aanrechtbladen van maken)?
Had je beter niet iets over de vloer kunnen leggen? Al die zooi op de vloer lijkt mij niet zo goed voor de vloerquote:Op zondag 4 december 2005 14:11 schreef Brighteyes het volgende:
Zo leuk... slopen...
Ik voelde het puin en stof zo via mijn kraag over mijn rug lopen.En mijn mouwen in enzo.
[afbeelding]
Maar goed, alles wat er af moest is er nu af. Nu even wachten tot stinkie er is voor ik verder ga. Met 2 mensen raggels (of met ch?) erop zetten is toch wel makkelijker.
Wacht maar tot je je doucht. en denkt dat je schoon bent. en dan toch nog een vuile handdoekquote:Op zondag 4 december 2005 14:11 schreef Brighteyes het volgende:
Zo leuk... slopen...
Ik voelde het puin en stof zo via mijn kraag over mijn rug lopen.En mijn mouwen in enzo.
Weet hij dat je ging slopen ?!? Andersseh...misschien biertje tegen de 'pijn van de net zorgvuldig met bloed-zweet-en-tranen gelegde vloer die nu -ONDERDEPUINZIT' klaarzetten?quote:Maar goed, alles wat er af moest is er nu af. Nu even wachten tot stinkie er is voor ik verder ga. Met 2 mensen raggels (of met ch?) erop zetten is toch wel makkelijker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |