Dat is waar.quote:Op zondag 27 november 2005 23:06 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, maar dan hadden we weer balken op de balken aan moeten brengen en hadden we weer hoogteverlies gehad.
Dat kan allebij. Maar de stilstaande lucht tussen de gipsplaten issoleerd natuurlijk ook.quote:Op zondag 27 november 2005 23:06 schreef Brighteyes het volgende:
Het lijkt erop dat het nu al beduidend minder koud is daar...
Dat kan 2 redenen hebben... het feit dat 75% of het plafond inmiddels gedaan is of het feit dat er niet meer 9 maar nog maar 3 gipsplaten tegen de verwarming staan.
Het ziet er idd stukken beter uit. Ga je de naden / platen ook nog verder afwerken?quote:Op zondag 27 november 2005 23:06 schreef Brighteyes het volgende:
Either way... het is al stukken beter, en daar ging het om. En het ziet er nog netter uit ook.
Heel herkenbaar.quote:Op zondag 27 november 2005 23:11 schreef Brighteyes het volgende:
Dat is wel de bedoeling, maar we hebben niet zo'n zin.![]()
We zijn wat luiig... het enorme tempo van eerst is eruit. Maar we hebben wel spul gehaald daarvoor hoor. Dus ooooooooit... als we ons vervelen...
Ik bedoel... het blijft de bijkeuken zeg maar.
klinkt spannend!quote:Op zondag 27 november 2005 23:11 schreef Brighteyes het volgende:
We zijn wat luiig... het enorme tempo van eerst is eruit. Maar we hebben wel spul gehaald daarvoor hoor. Dus ooooooooit... als we ons vervelen...
Van dat keiharde natuursteen misschien (waar ze ook aanrechtbladen van maken)?quote:Op vrijdag 2 december 2005 19:15 schreef Oblivion het volgende:
Shit, mijn pc is in de maak.... En heb alleen nikon hier en geen camera meer van nikon...![]()
Maar ik heb even gekeken, heb namelijk zo'n prachtige donker grijze drempel in onze badkamer liggen.
Is niet gegoten, sterker nog ik denk dat je die wel op maat kan maken, of laten maken/zagen.
Wist ik maar van welk materiaal het gemaakt is...
Nee, daar is het huis te goedkoop voor, dus het is iets wat er veel op lijkt...quote:Op vrijdag 2 december 2005 19:17 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Van dat keiharde natuursteen misschien (waar ze ook aanrechtbladen van maken)?
Had je beter niet iets over de vloer kunnen leggen? Al die zooi op de vloer lijkt mij niet zo goed voor de vloerquote:Op zondag 4 december 2005 14:11 schreef Brighteyes het volgende:
Zo leuk... slopen...
Ik voelde het puin en stof zo via mijn kraag over mijn rug lopen.En mijn mouwen in enzo.
[afbeelding]
Maar goed, alles wat er af moest is er nu af. Nu even wachten tot stinkie er is voor ik verder ga. Met 2 mensen raggels (of met ch?) erop zetten is toch wel makkelijker.
Wacht maar tot je je doucht. en denkt dat je schoon bent. en dan toch nog een vuile handdoekquote:Op zondag 4 december 2005 14:11 schreef Brighteyes het volgende:
Zo leuk... slopen...
Ik voelde het puin en stof zo via mijn kraag over mijn rug lopen.En mijn mouwen in enzo.
Weet hij dat je ging slopen ?!? Andersseh...misschien biertje tegen de 'pijn van de net zorgvuldig met bloed-zweet-en-tranen gelegde vloer die nu -ONDERDEPUINZIT' klaarzetten?quote:Maar goed, alles wat er af moest is er nu af. Nu even wachten tot stinkie er is voor ik verder ga. Met 2 mensen raggels (of met ch?) erop zetten is toch wel makkelijker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |