Ze sliep, dus in eerste instantie leek ze het eigenlijk wel best te vinden. Deze foto was op het nippertje, 1 tel later had ze de strik in haar bekkie en was ze druk bezig met rukken en trekken.quote:Op donderdag 17 november 2005 19:57 schreef Adelante het volgende:
als blikken konden doden... die kat
en dat voor een vrouwtjes katquote:Op donderdag 17 november 2005 20:03 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ze sliep, dus in eerste instantie leek ze het eigenlijk wel best te vinden. Deze foto was op het nippertje, 1 tel later had ze de strik in haar bekkie en was ze druk bezig met rukken en trekken.
Neeeeee!! Shit shit shitquote:Op vrijdag 18 november 2005 18:18 schreef Brighteyes het volgende:
Goed... de gordijnen achter gaan niet meer lukken voor morgen.
Mijn ouders zijn de hele middag geweest en we hebben de 'tent' voor ons trouw-verhuis-feest al op gezet in de achtertuin (lees: zeiltje gespannen) en toen nog wat laatste klusjes gedaan. Mijn vader heeft de oude bel van mijn opa en oma opgehangen inclusief de trekker, ik heb de foto van Julius opgehangen in de gang, mijn moeder en ik hebben de plantebakken voor het huis gevuld met grond etc. etc. etc.
Oh, en ik heb net heel stoer op de ladder gestaan om een vlaggesteun aan de gevel vast te maken.
Huwelijks-kadootje van mijn ouders en mijn zus en haar man.
O dat is een hele mooie foto jaquote:Op vrijdag 18 november 2005 20:18 schreef Brighteyes het volgende:
Komt goed wijffie!
Het is helemaal precies een plekje voor hem, het was het eerste dat we zeiden... 'Hij mag in de gang in het nieuwe huis'
Het is die hele mooie foto van hem die Patrick maakte op die meet bij mij thuis.
Zeg ga jij es ff gauw naar je feestje toe en zet die computer UIT!quote:Op zaterdag 19 november 2005 14:57 schreef Brighteyes het volgende:
Waarvan?
Het feestje?
Hooguit een paar met rare fokkers erop... maar uiteraard alleen met toestemming.
quote:Op zaterdag 19 november 2005 14:57 schreef Brighteyes het volgende:
Waarvan?
Het feestje?
Hooguit een paar met rare fokkers erop... maar uiteraard alleen met toestemming.
We wachten afquote:Op zaterdag 19 november 2005 14:57 schreef Brighteyes het volgende:
Het was heel gezelligquote:Op zondag 20 november 2005 15:30 schreef Brighteyes het volgende:
Het paleisje is weer op orde!
Alleen nog even stofzuigen en dan kunnen we weer onderuit.
Het was heel gezellig en er is geen een foto gemaakt!
Ik wilde het niet zeggen...quote:Op zondag 20 november 2005 15:56 schreef Brighteyes het volgende:
Nee, we houden ook op, anders heb ik straks een slotje te pakken, en dat zouden we niet willen.
Jammer!!quote:Op zondag 20 november 2005 15:30 schreef Brighteyes het volgende:
Het was heel gezellig en er is geen een foto gemaakt!
Echt!quote:Op zondag 20 november 2005 23:09 schreef Stefan026 het volgende:
Zeg Be,
Ik zag in Arnhem op de vrijdagmarkt, kraam met stoffeerstoffen en je "bank" was er ook!
Vond wel mooi/leuk...(30e p/m)
Onze dochter lag zondag tot 9 uur in bed geloof ik, dus ze heeft het best naar haar zin gehadquote:Op maandag 21 november 2005 09:43 schreef ranzige_pad het volgende:
wel jaamer hoor dat er geen foto's zijn, hoe weten we nu of het gezellig was
Nee maar het gaat om het zelfde vocht als waarom je er geen glaswol tussen doet. Daarnaast het je best met glaswol kunnen isoleren alleen had je dan een centimeter of 3 tot 5 tussen het glaswol en het dak over moeten laten zodat het had kunnen ventileren.quote:Op zondag 27 november 2005 22:51 schreef Brighteyes het volgende:
Maar goed, vochtig is het in de schuur eigenlijk niet, dus wrsch is het ook geen probleem.
Dat is waar.quote:Op zondag 27 november 2005 23:06 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, maar dan hadden we weer balken op de balken aan moeten brengen en hadden we weer hoogteverlies gehad.
Dat kan allebij. Maar de stilstaande lucht tussen de gipsplaten issoleerd natuurlijk ook.quote:Op zondag 27 november 2005 23:06 schreef Brighteyes het volgende:
Het lijkt erop dat het nu al beduidend minder koud is daar...
Dat kan 2 redenen hebben... het feit dat 75% of het plafond inmiddels gedaan is of het feit dat er niet meer 9 maar nog maar 3 gipsplaten tegen de verwarming staan.
Het ziet er idd stukken beter uit. Ga je de naden / platen ook nog verder afwerken?quote:Op zondag 27 november 2005 23:06 schreef Brighteyes het volgende:
Either way... het is al stukken beter, en daar ging het om. En het ziet er nog netter uit ook.
Heel herkenbaar.quote:Op zondag 27 november 2005 23:11 schreef Brighteyes het volgende:
Dat is wel de bedoeling, maar we hebben niet zo'n zin.![]()
We zijn wat luiig... het enorme tempo van eerst is eruit. Maar we hebben wel spul gehaald daarvoor hoor. Dus ooooooooit... als we ons vervelen...
Ik bedoel... het blijft de bijkeuken zeg maar.
klinkt spannend!quote:Op zondag 27 november 2005 23:11 schreef Brighteyes het volgende:
We zijn wat luiig... het enorme tempo van eerst is eruit. Maar we hebben wel spul gehaald daarvoor hoor. Dus ooooooooit... als we ons vervelen...
Van dat keiharde natuursteen misschien (waar ze ook aanrechtbladen van maken)?quote:Op vrijdag 2 december 2005 19:15 schreef Oblivion het volgende:
Shit, mijn pc is in de maak.... En heb alleen nikon hier en geen camera meer van nikon...![]()
Maar ik heb even gekeken, heb namelijk zo'n prachtige donker grijze drempel in onze badkamer liggen.
Is niet gegoten, sterker nog ik denk dat je die wel op maat kan maken, of laten maken/zagen.
Wist ik maar van welk materiaal het gemaakt is...
Nee, daar is het huis te goedkoop voor, dus het is iets wat er veel op lijkt...quote:Op vrijdag 2 december 2005 19:17 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Van dat keiharde natuursteen misschien (waar ze ook aanrechtbladen van maken)?
Had je beter niet iets over de vloer kunnen leggen? Al die zooi op de vloer lijkt mij niet zo goed voor de vloerquote:Op zondag 4 december 2005 14:11 schreef Brighteyes het volgende:
Zo leuk... slopen...
Ik voelde het puin en stof zo via mijn kraag over mijn rug lopen.En mijn mouwen in enzo.
[afbeelding]
Maar goed, alles wat er af moest is er nu af. Nu even wachten tot stinkie er is voor ik verder ga. Met 2 mensen raggels (of met ch?) erop zetten is toch wel makkelijker.
Wacht maar tot je je doucht. en denkt dat je schoon bent. en dan toch nog een vuile handdoekquote:Op zondag 4 december 2005 14:11 schreef Brighteyes het volgende:
Zo leuk... slopen...
Ik voelde het puin en stof zo via mijn kraag over mijn rug lopen.En mijn mouwen in enzo.
Weet hij dat je ging slopen ?!? Andersseh...misschien biertje tegen de 'pijn van de net zorgvuldig met bloed-zweet-en-tranen gelegde vloer die nu -ONDERDEPUINZIT' klaarzetten?quote:Maar goed, alles wat er af moest is er nu af. Nu even wachten tot stinkie er is voor ik verder ga. Met 2 mensen raggels (of met ch?) erop zetten is toch wel makkelijker.
Foto gemaakt!!quote:Op vrijdag 9 december 2005 17:15 schreef Brighteyes het volgende:
Nee, eigenlijk niet.
- Drempel tussen woonkamer en gang
Oke, als ik iets moet veranderen in een bestaande installatie en ik kom ze tegen dan vervang ik ze ook voor steekdoppenquote:Op zondag 11 december 2005 22:31 schreef Brighteyes het volgende:
Nee, die zijn niet van m'n vader. Dat is de puinhoop die er onder vandaan kwam.
Mijn vader heeft idd steeklasdoppen gebruikt.
O, maar dat slaan met een hamer en dat trekken en duwen komt veel vaker voorquote:Op zondag 11 december 2005 22:31 schreef Brighteyes het volgende:
En toen op het laatst na een heleboel moeilijk geduw en getrek de boel er letterlijk met een hamer in terug geslagen omdat het echt niet meer terug wilde.
Draden veel te stug na te vaak verbuigen en gewoon veel te vol.
Maar het zit. Het dekseltje is weer dicht.
Alleen de lamp zelf? Of ook de armartuur?quote:Op zondag 11 december 2005 22:31 schreef Brighteyes het volgende:
Er hangt een nieuwe lamp ter vervanging van degene die ik op had gehangen. Mijn vader ging de draad vervangen omdat er een deel van de draden bloot lag en toen glipte het glas weg. Heeeeeeeeel veel stukjes glas dus.
Lees je in!quote:Op zondag 11 december 2005 23:21 schreef Martijn_77 het volgende:
Wat had je er dan aan zitten priegelen?
quote:Op dinsdag 29 november 2005 22:26 schreef Brighteyes het volgende:
Tadaaaaaaaaaaaaaa.
Lamp opgehangen.![]()
Dat topic ken ik maar ik wist niet dat dit over dezelfde lamp ging. Want lamp hing al voor zo ver ik wist.quote:
Liever een foto van onze oude fiets in jullie tuinquote:Op vrijdag 16 december 2005 18:35 schreef Brighteyes het volgende:
Morgen dus foto's van dé bank in onze woonkamer!
O die bank waren we niet vergeten hoor!quote:Op vrijdag 16 december 2005 18:34 schreef Brighteyes het volgende:
Onze nieuwe bank is er!
Morgen halen!
Feeeeeeeeeeeest!
Ik ben zo onwijs benieuwd hoe hij staat hier!
Ik ben er helemaal hyper van!Ik had mezelf ingesteld op 'na de kerst' maar gelukkig toch niet!
En voor niet (meer) weet over welke bank het gaat:
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 16 december 2005 18:34 schreef Brighteyes het volgende:
Onze nieuwe bank is er!
En voor niet (meer) weet over welke bank het gaat:
Oh ja! Jullie zaten op Texel toen hij kwam! Ik wilde nog sms-en maar dacht 'Ach... ze hoort het wel als ze terug zijn.quote:Op dinsdag 27 december 2005 15:44 schreef Bluezz het volgende:
Woeiiiiiii, ik zie je bank nu pas
Hoe ligt, zit, knuffelt hij?
Van die discussie graag live verslag hier, ter lering ende vermaeckquote:Op donderdag 29 december 2005 15:53 schreef Brighteyes het volgende:Klopt!
Maar goed, we moeten eerst hier 'intern' een verkiezing houden want stinkie en ik hebben beiden een ander idee over hoe we dat gaan doen.
Kan nog heeeeeeeeeel gezellig gaan worden.![]()
Dat je dat detail zagquote:Op zondag 1 januari 2006 21:41 schreef Bluezz het volgende:
En jij hebt ook water naast je bed voor het uithijgen
quote:Op zondag 1 januari 2006 21:58 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik zie geen pil-strip of condooms!
* Wol en breinaalden bijeenzoekt
quote:
Ben net terug van een mooie en lange vakantie.quote:Luus, lang niet gezien
Zie ik dat goed BE hebben jullie ook boeken planken op het toilet?quote:Op zondag 1 januari 2006 17:09 schreef Brighteyes het volgende:
Nog even wat sfeer aangebracht in het toilet.
[afbeelding]
[afbeelding]
Die lijstjes met de afbeeldingen erin kregen we van Bluezz en Golfer voor ons trouwen.
En we hebben vanmiddag boekenplanken opgehangen in de slaapkamer, die ga ik zo even volzetten en dan maak ik nog een paar foto'tjes.
Miniatuuruitvoeringen van bestaande boeken of willekeurig wat voor boekjes, als ze maar klein zijn?quote:Op maandag 2 januari 2006 19:08 schreef Brighteyes het volgende:
Jup!
Ik 'spaar' kleine boekjes.
En dan niet dat ik op een dwangmatige manier alle kleine boekjes wil hebben die ik tegenkom maar gewoon leuke kleine boekjes die ik zo hier en daar tegenkom. (Via mijn werk kom ik nog wel eens wat tegen bijvoorbeeld.)
Ik heb bijvoorbeeld ene mini uitvoering van the Christmas Carol en eentje van het verhaal van Mozart & Salieri, maar ook mini-gouden boekjes (<- kinderboekjes).
Vandaar dus de boekenplankjes in het toilet.
Niemand die mij nomineerde.quote:Op maandag 2 januari 2006 15:01 schreef Duderinnetje het volgende:
Verkiezing Fok!Klus 2005! Stemt allen!
En een doos tissues voor het...quote:Op zondag 1 januari 2006 21:41 schreef Bluezz het volgende:
Ja,
Ziet er gezellig uit
En jij hebt ook water naast je bed voor het uithijgen
Doekje voor het bloeden.quote:Op maandag 2 januari 2006 20:33 schreef Dirkh het volgende:
En een doos tissues voor het...
Als ik zo naar de nachtkastjes kijk zal die wel aan BE's kant van het bed staan gok ik.quote:
Jaaaaaa weer actie in de tentquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:24 schreef Brighteyes het volgende:
*schop*
Vanavond begonnen met knieschotten op zolder.
Nou ja, zeg maar heupschotten, want ze komen vrij hoog te zitten.
Het beginnetje:
[afbeelding]
We zijn gestopt omdat we de zaagtafel nodig hebben en we die nog even moeten gaan halen bij mijn schoonvader.
Je kan op de foto's nog zien waar ooit eerder knieschotten hebben gezeten, er zit een soort van kleurscheiding op de muur. We hebben ze nu express groter gemaakt nu omdat we de ruimte ervoor toch niet zouden gebruiken door de grote balk dus vandaar maar de schotten vanaf die balk.
Later meer.
Nou zeg!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:27 schreef stinkie het volgende:
Wartaal dus.
Tuurlijk zit het er haaks op, welk een vertrouwen weer
Balk zit onder 45 graden, dus 3 hoekig balkje erop en klaar
Dat moet jij zeggen!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:33 schreef Brighteyes het volgende:
Doe eens een beetje vriendelijker joh!
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:40 schreef Reese het volgende:
Ah, een update! Leuk jongens, weer actie in de tent! weer aan het klussen geslagen![]()
Dat moet jij zeggen!
O dat kan ik toch niet zien zonder brilquote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:27 schreef stinkie het volgende:
Wartaal dus.
Tuurlijk zit het er haaks op, welk een vertrouwen weer
Balk zit onder 45 graden, dus 3 hoekig balkje erop en klaar
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:46 schreef Duderinnetje het volgende:
O dat kan ik toch niet zien zonder bril![]()
![]()
Knap gehandzaagd by the way![]()
Ik snap het geheel en alquote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:50 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Beetje wazige foto, maar mss dat het iets duidelijker wordt.
[afbeelding]
Ik zal morgen iets beters proberen te maken.
ja, das verdikkie wel 50 cent per zaagsnee, maal 4, wat we nu over de balk hebben gesmeten. dat besef je toch wel hequote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:15 schreef Brighteyes het volgende:![]()
Daar moest nog een stukje vanaf. En het zit nu ook lager op de balk. We hebben het er weer vanaf gehaald omdat het lager op de balk beter gaat werken met de dwarsbalkjes straks.
En daarom hebben we dus weer de zaagtafel nodig, omdat we de platen spaanplaat al op maat hadden laten zagen bij de Praxis en daar moet nu 4 cm vanaf.
Als je ze op maat had laten zagen dan eh... hoefde er geen 4 cm meer vanaf.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:15 schreef Brighteyes het volgende:![]()
Daar moest nog een stukje vanaf. En het zit nu ook lager op de balk. We hebben het er weer vanaf gehaald omdat het lager op de balk beter gaat werken met de dwarsbalkjes straks.
En daarom hebben we dus weer de zaagtafel nodig, omdat we de platen spaanplaat al op maat hadden laten zagen bij de Praxis en daar moet nu 4 cm vanaf.
dat is toch ook veel lekkerder dan rechtop zitten?quote:Op woensdag 1 februari 2006 09:39 schreef Brighteyes het volgende:
Thanks!
We zijn er zelf ook nog steeds superblij mee. Om gewoon netjes rechtop te zitten is hij eigenlijk niet echt geschikt (zitting is te diep) maar hij hangt zaaaaaalig.
Oke op die manierquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:24 schreef Brighteyes het volgende:
Waar? In de knieschotten?
Gewoon losse platen die er helemaal af kunnen. Gewoon met koelkast magneetjes vast. (4 per schot)
Goed idee.quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:24 schreef Brighteyes het volgende:
Waar? In de knieschotten?
Gewoon losse platen die er helemaal af kunnen. Gewoon met koelkast magneetjes vast. (4 per schot)
quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:48 schreef Brighteyes het volgende:
Precies!
Er komen 2 schotten van 7068 die eraf kunnen (met 1 balkje ertussn) en bij de muur komt nog 1 schotje van 5048 cm dat vast geschroefd word. Zit vlak naast de verwarming dus los zou veel te lastig geklooi worden.
quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:51 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Even geheel OT... Kennen jullie elkaar eigenlijk via Fok?
Wrom is dat grappig?quote:
Stinkie en ik?quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:51 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Even geheel OT... Kennen jullie elkaar eigenlijk via Fok?
quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:11 schreef Brighteyes het volgende:
Stinkie en ik?
Heb je het gereutel niet gevolgd dan?
Hier is het verhaal in grote lijnen terug te halen: *nostalgie* Hier begon het allemaal mee!
Welke?quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:14 schreef Shark.Bait het volgende:
foto al ingelijst?
Ja, het is nog steeds geen superprecisieklusje, maar hey... het is de voorzolder hoor. Nu nog een keertje verven en dan is het wel best.quote:
Heb dat probleem uit met een kast in de keuken gehad (Magneten waren te slap en de katten maakte de kast open) en heb er toen magneten met een grotere klefkracht op gezet en toen was het probleem verholpen.quote:Op donderdag 23 februari 2006 22:26 schreef Brighteyes het volgende:
Geen idee. Maar de magneetjes hielden de luiken wel op zijn plek hoor, maar we waren er gewoon niet kapot van zeg maar.
Jullie doen niet zo vaak spelletjes, dat je ze allemaal opruimt?quote:Op donderdag 23 februari 2006 22:26 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja, het is nog steeds geen superprecisieklusje, maar hey... het is de voorzolder hoor. Nu nog een keertje verven en dan is het wel best.
We zijn totaal verslaafd aan Mah Jong wat gewoon hier in de kamer staat en Catan is ook pakbaar.quote:Op donderdag 23 februari 2006 22:32 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Jullie doen niet zo vaak spelletjes, dat je ze allemaal opruimt?
En mijn treintjes, vergeet mijn treintjes nietquote:Op donderdag 23 februari 2006 22:35 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
We zijn totaal verslaafd aan Mah Jong wat gewoon hier in de kamer staat en Catan is ook pakbaar.
Dit zijn allemaal spelletjes van stinkie. Die heeft hij van de week uit zijn huis opgehaald en we weten ook even niet waar we ze anders moeten laten.
Maar we gaan ons er nog wel eens op storten op een zondag of zo.
ga een keer op de koffie bij zequote:Op donderdag 23 februari 2006 22:36 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Oh ja, dat soort spelletjes doe ik ook graag.
Catanquote:Op donderdag 23 februari 2006 22:35 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
We zijn totaal verslaafd aan Mah Jong wat gewoon hier in de kamer staat en Catan is ook pakbaar.
De tegelsnijder staat dus al sinds begin November stof te vangen en zo ook het stapeltje tussenpruts tegels.quote:Op zondag 6 november 2005 22:50 schreef Brighteyes het volgende:
Kosnova in het Alexandrium. Dit is het showroom model dus ik weet er eigenlijk niet veel van. Ik geloof dat hij Esther heette.
Obli! We zijn je dankbaar!
We hebben de keuken nog eens aan nader onderzoek onderworpen, we ergerden ons namelijk ook onwijs aan die dikke donkere rand eronder. En die kan eraf!
[afbeelding]
Er zit nog een of ander goor formica randje tegen de tegels aangeschroefd, dat gaat er nog vanaf en dan moeten we nog een randje tegels erop zetten, dat ontbreekt maar iig is die rand weg. Nu is de keuken al veel strakker.
[afbeelding]
Plaatje opblazen, uitprinten....quote:Op vrijdag 3 maart 2006 18:14 schreef Brighteyes het volgende:
Nee, op zich niet, maar dat is wel heel erg secuur werk en aangezien het 'maar' de zolder is waar we nooit komen is het me zoveel werk eigenlijk niet waard.
lees dit topic maar!quote:Op donderdag 9 maart 2006 17:24 schreef nectarientje het volgende:
Ik breek even heel brutaal in![]()
BE, heb jij nog ergens een foto van de blommen die je ooit op een slaapkamermuur gezet hebt? Ik wil dit weekend ook zoiets gaan doen en ben op zoek naar goede voorbeelden![]()
quote:Op dinsdag 4 april 2006 21:37 schreef Brighteyes het volgende:
Hij: "Lieverd? Hoeveel geld staat er nog op onze spaarrekening?"
Ik: "Mwoah, nog wel wat. Hoezo?"
Hij: "Nou eh... kom maar even naar boven dan..."
...
Dus ik een soort van nerveus naar boven. Stinkie in zijnblote billetjes
in de de badkamer deur...
[afbeelding]
Dus... Het was wel een rampending, maar helemaal niets is ook zo wat...
Bifi reeks nooit gevolgd zekerquote:Op dinsdag 4 april 2006 21:46 schreef Bluezz het volgende:
En waar zijn die foto's van die blote billetjes?
Die deur kennen we al![]()
O, sorry ik dacht dt het vanochtend al gebeurd was.quote:Op dinsdag 4 april 2006 22:01 schreef Brighteyes het volgende:
Hallo... ik wil niet heel vervelend zijn, maar heb je een klok thuis?
Dat wordt dus morgen naar de bouwmarktquote:Op dinsdag 4 april 2006 22:03 schreef Brighteyes het volgende:
Ik had nog ge-edit.
Eh nee, dit was dus net.
Als je ook in je bad douched voorkomt zo'n scherm dat je badkamer veranderd in een minizwembad.quote:Op dinsdag 4 april 2006 23:16 schreef Vonkenboer het volgende:
Wat mag de reden zijn van een scherm om de badkuip heen ?
We hebben idd alleen maar een bad en douchen is ook wel eens prettig.quote:Op dinsdag 4 april 2006 23:16 schreef Vonkenboer het volgende:
Wat mag de reden zijn van een scherm om de badkuip heen ?
Hmmm, voor kindjes is het het wel verrekte makkelijk....quote:Op woensdag 5 april 2006 09:14 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
We hebben idd alleen maar een bad en douchen is ook wel eens prettig.
Hoewel dat bad er wmb wel uit mag. Onding...
Nou, heel eerlijk gezegd zie ik dat dus juist niet zitten. Met een kind in je armen uit een badkuip stappen na het douchen... Om het kind zelf in bad te doen is het wel makkelijk, maar die kan het ook best een tijd af met zo'n klein badje.quote:Op woensdag 5 april 2006 09:15 schreef Oblivion het volgende:
Hmmm, voor kindjes is het het wel verrekte makkelijk....![]()
Ik snap wat je bedoeld, als baby is het makkelijker een klein badje, maar als ze zelf kunnen badderen enzo....quote:Op woensdag 5 april 2006 09:21 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nou, heel eerlijk gezegd zie ik dat dus juist niet zitten. Met een kind in je armen uit een badkuip stappen na het douchen... Om het kind zelf in bad te doen is het wel makkelijk, maar die kan het ook best een tijd af met zo'n klein badje.
*Bij een lekker warm bad zweert*quote:Op woensdag 5 april 2006 09:14 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
We hebben idd alleen maar een bad en douchen is ook wel eens prettig.
Hoewel dat bad er wmb wel uit mag. Onding...
Slaapkamertje voor gaat net niet makkelijk ook.quote:Op woensdag 5 april 2006 09:48 schreef Oblivion het volgende:
Ja, is geen mooie oplossing... 2 deuren in zo'n kleine ruimte.
Zou dan zelf overwegen die kleine slaapkamer te gebruiken als badkamer, als het goed is dan zit die schuin boven het toilet beneden, dan kan je er er zelfs een tweede toilet in maken.
En de huidige badkamer maken als inloop kast....![]()
Nu nog een ton op de bank om dat allemaal voor elkaar te krijgen...![]()
Waren we maar niet zo knap en hadden we maar veel geld.![]()
Het is een heel stevig bed en het is heel makkelijk op te bouwen. Ik zeg 'Doen!'quote:Op woensdag 5 april 2006 11:51 schreef RedRoses het volgende:
Ik heb een vraagje voor jullie...
Ik zie dat jullie slapen in een Malm-Ikea bed.. (Mooi bed trouwens)
Die willen wij dus ook (wel in een andere kleur maar dat is niet echt belangrijk haha) maar vraag me af: Is het een stevig bed? Makkelijk op te bouwen?
Alvast bedankt
(Mooi huisje trouwens, erg stijlvol!)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |