quote:Op woensdag 16 juni 2004 09:03 schreef robh het volgende:
Het valt op?
Ik heb pas de plinten van wit naar donkerblauw geschiderd. Als je en lichte muren, en lichte vloerbedekking hebt zou ik het niet doen.quote:Op woensdag 16 juni 2004 09:08 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Lolbroekje zo op de vroege ochtend!
Ik bedoelde dus, wordt de ruimte (optisch) kleiner, of groter oid...
Het lijkt me mooier om de plinten in de kleur van de vloer te houden, dat geeft meer rust. Eerlijk gezegd vind ik donkergrijs een wat vreemde kleurcombinatie met beukenquote:Op woensdag 16 juni 2004 09:16 schreef Brighteyes het volgende:
Want? Ik ben zelf bang dat het heel hokkerig wordt...
Ik heb dus een witte muur, en strakjes een beuken laminaat vloer.
Mooi, ik ben benieuwd! Hier ligt al twee jaar een potje donkere verf te wachten om aan de plinten te worden uitgestreken. Maar ik wist niet of het wel mooi zou worden...quote:Op vrijdag 18 juni 2004 23:42 schreef Brighteyes het volgende:
[..]dus ik neem mijn cam mee, dus dan komen er ook wat foto's...
Even geduld nog!
Komt-ie nu mee! Ik woon er al weer 2 weken!quote:Op donderdag 8 juli 2004 13:51 schreef stijn_ het volgende:
Door randjes en plinten donker te verven krijg je een hokjes-effect.
Trendhopper.quote:Op donderdag 8 juli 2004 14:01 schreef schatje het volgende:
Ziet er mooit uit. Waar heb je die salontafel eigenlijk vandaan??
Dat zou heel goed kunnen. Ik heb best heel veel gezien van het EK!quote:Op vrijdag 9 juli 2004 17:28 schreef Hihat het volgende:
Ziet er goed uit! Proficiat ermee!
Ben ik nou gek of heb je voetbal opstaan op TV?
Wat is er mis met EK ?quote:Op vrijdag 9 juli 2004 17:28 schreef Hihat het volgende:
Ziet er goed uit! Proficiat ermee!
Ben ik nou gek of heb je voetbal opstaan op TV?
Helemaal niks, integendeel. Het is meer de combi Brighteyes en EK die mij verbaasde.quote:Op maandag 12 juli 2004 17:21 schreef stijn_ het volgende:
[..]
Wat is er mis met EK ?Sorry, beetje te laat, 2e pagina over t hoofd gezien .
even offtopic, maarreh... de 'studeerkamer' is inmiddels voorzien van witte plinten! En van witte muren (de onderste helft was lichtblauw geschilderd, inclusief een leuke sjabloonrand met gele katertjesquote:Op dinsdag 22 juni 2004 11:25 schreef Wieteke het volgende:
klusmoed.... niet zeuren, Wieteke, je gaat aan de slag van de zomer
Klinkt goed!quote:Op donderdag 22 juli 2004 00:50 schreef Wieteke het volgende:
[..]
even offtopic, maarreh... de 'studeerkamer' is inmiddels voorzien van witte plinten! En van witte muren (de onderste helft was lichtblauw geschilderd, inclusief een leuke sjabloonrand met gele katertjes) en een wit plafond en van een mooi laminaatje!
Nu de rest van het huis nog.... I love witte plinten
!
quote:Op donderdag 22 juli 2004 00:56 schreef Wieteke het volgende:
zit je echt de hele tijd te refreshen?![]()
Thanks! Jij hebt ook een huis zag ik, of het jouwe was verkocht?quote:Op donderdag 22 juli 2004 17:14 schreef tekkno het volgende:
Gaaf hoor! Wat een ruimte heb je tot je beschikking
Nog niet verkocht.. wel een nieuwe (lief erker benedenwoningkje met 90m2 tuin), ben nu even grootgrondbezitterquote:Op donderdag 22 juli 2004 17:16 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Thanks! Jij hebt ook een huis zag ik, of het jouwe was verkocht?
quote:Op donderdag 22 juli 2004 17:20 schreef tekkno het volgende:
[..]
Nog niet verkocht.. wel een nieuwe (lief erker benedenwoningkje met 90m2 tuin), ben nu even grootgrondbezitter![]()
1 okt kan ik er in, hopen dat we tegen die tijd een koper hebben gevonden.
*UPDATE*quote:Op donderdag 22 juli 2004 00:50 schreef Wieteke het volgende:
de 'studeerkamer' is inmiddels voorzien van witte plinten!
Vind het wel gezellig hoor, zo blijf ik nog een beetje op de hoogtequote:Op dinsdag 27 juli 2004 12:04 schreef Wieteke het volgende:
[..]
*UPDATE*
Heb net ook beneden (huiskamer en keuken) de donkerblauwe plinten eraf gesloopt.Ik vind het nou al mooi
![]()
zit ik jouw paleis-topic alweer te vervuilen met mijn klusvorderingen![]()
Je bent een schatje hoor!quote:Op maandag 11 oktober 2004 23:29 schreef Reese het volgende:
eh... BE....was als grapje bedoeld?!
Ik was alleen maar benieuwd naar je klusresultaat!!
Post je ook het eindresultaat? * Reese maakt mental note: foto's maken en webspace uitzoeken..quote:Op maandag 11 oktober 2004 23:49 schreef Brighteyes het volgende:
Bloem heb ik eerst met potlood getekend. Beetje bijgegumd enzo. En nu moet ik nog zwarte lijntjes trekken en dan is hij klaar.
Da's dan toch weer het voorbeeld van een nieuw huis, he? Geen gekke scheuren of vochtplekken in de muur. Gewoon een keer met een verfje van de Gamma en klaar is BEa!quote:En ja, dat Blauw dekte in een keer. Gewoon simpele Gamma muurverf!
Op 'veler' verzoek.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 17:09 schreef Reese het volgende:
![]()
quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 18:10 schreef Reese het volgende:
De kleur [knip] ziet er uit als koffie-verkeerd
Echt?quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 18:16 schreef Brighteyes het volgende:
Het bruin is 'koffie verkeerd' van VT wonen
Heb ik ook thuis, staat heel mooi vind ik: off-white muren, karamelkleurige vloerbedekking en donkerbruine plintenquote:Op woensdag 16 juni 2004 09:02 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb me bedacht dat ik de plinten in mijn huis donkergrijs wil gaan verven, maar ik bedacht me ineens vanmorgen dat ik ergens ooit iets gehoord heb over het optische effect daarvan.
Maar wat precies weet ik niet meer.
Is er hier iemand die me dat kan vertellen?
Lievquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 17:57 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Op 'veler' verzoek.
Even snel mijn slaapkamer spammen, hij is klaar!
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:55 schreef Brighteyes het volgende:Conflict! Je had mijn topic zelfs ook al geschopt!
Ik dacht ineens 'Ik weet nog een topic dat nu zeker in K&W past!
Duidelijk een geval van te hard op je rollert duwen. Volgende keer meer verf soppen en minder hard duwen; 't is mogelijk om een kamertje te verven en met nagenoeg schone armen te eindigenquote:Op zaterdag 19 juni 2004 23:45 schreef Brighteyes het volgende:
En zo zien je arme eruit als je een paar uur met structuurverf aan het stoeien bent geweest
Zonet een muur van 4.5 meter gestructuurverd, en nu zit er dus allemaal verf in m'n haar. Baaaah!quote:(M’n kop zag er dus ook bijna zo uit…)
quote:Op zondag 2 oktober 2005 15:38 schreef Brighteyes het volgende:
Enneh... ik mail je wel als ik nog een keer een muurtje gestructuurverfd moet krijgen. Ik heb het nu een paar keer gedaan en eindig altijd zo.![]()
...wat dan weer eindigt in hele lange douche-scenes. Kan me voorstellen dat stinkie zich wel verheugd op de volgende verfklusquote:Maar goed, ik zit bij het klussen sowieso van top tot teen onder de verf.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |