Mijn vader is hier voor een rondje rotklusjes
![]()
Openslaande deur bijgeschaafd zodat die niet meer klemt, nieuwe bijkeukendeur ingefreesd (dus die kan geverfd worden), stang van de bel afgeslepen zodat die niet meer tegen het ruitje bonkt, hij is nu bezig de bedrading van de lamp die ik op had gehangen even in orde te maken (er mist nog een stukje bescherming) en er komt zo nog een trekschakelaar bij zodat de TL balk niet gelijk aan springt als we daar het licht aan doen.
![]()
Ik heb het laatste stukje piepschuim op het keukenplafond gedaan en de pvc buis daar weggezaagd. En toen dacht ik te gaan purren. Wat een t*kkeklus is dat zeg!
![]()
Het viel er gewoon tussenuit.
![]()
De bovenkant van de keukenkastjes zijn nu wel mooi 'geisoleerd' dus.
![]()
Nu moet er dus eerst maar een raggeltje tegenaan zodat de ruimte iets kleiner is. Dan kan het daarop blijven liggen.
Ik heb nog wel het gat rondom de nieuwe uitgang van de afzuigkap gepurred en een raar gat onderaan bij de keuken.
En ik heb 2 enorme kieren bij de aansluiting van de bijkeuken naar het huis dichtgekit. Gaat ook wel een boel schelen denk ik.
Mijn vader is ondertussen dus bezig met de electriciteit voor die lamp die ik op heb gehangen.
En hoe ziet het er dan uit in zo'n verzameldoos?
Nou eh... zo:
![]()
![]()
Godzijdank is mijn vader heel handig met electriciteit en snapt hij het wel, want ik zou redelijk moedeloos worden van die puinhoop.