Foto gemaakt!!quote:Op vrijdag 9 december 2005 17:15 schreef Brighteyes het volgende:
Nee, eigenlijk niet.
- Drempel tussen woonkamer en gang
Oke, als ik iets moet veranderen in een bestaande installatie en ik kom ze tegen dan vervang ik ze ook voor steekdoppenquote:Op zondag 11 december 2005 22:31 schreef Brighteyes het volgende:
Nee, die zijn niet van m'n vader. Dat is de puinhoop die er onder vandaan kwam.
Mijn vader heeft idd steeklasdoppen gebruikt.
O, maar dat slaan met een hamer en dat trekken en duwen komt veel vaker voorquote:Op zondag 11 december 2005 22:31 schreef Brighteyes het volgende:
En toen op het laatst na een heleboel moeilijk geduw en getrek de boel er letterlijk met een hamer in terug geslagen omdat het echt niet meer terug wilde.
Draden veel te stug na te vaak verbuigen en gewoon veel te vol.
Maar het zit. Het dekseltje is weer dicht.
Alleen de lamp zelf? Of ook de armartuur?quote:Op zondag 11 december 2005 22:31 schreef Brighteyes het volgende:
Er hangt een nieuwe lamp ter vervanging van degene die ik op had gehangen. Mijn vader ging de draad vervangen omdat er een deel van de draden bloot lag en toen glipte het glas weg. Heeeeeeeeel veel stukjes glas dus.
Lees je in!quote:Op zondag 11 december 2005 23:21 schreef Martijn_77 het volgende:
Wat had je er dan aan zitten priegelen?
quote:Op dinsdag 29 november 2005 22:26 schreef Brighteyes het volgende:
Tadaaaaaaaaaaaaaa.
Lamp opgehangen.![]()
Dat topic ken ik maar ik wist niet dat dit over dezelfde lamp ging. Want lamp hing al voor zo ver ik wist.quote:
Liever een foto van onze oude fiets in jullie tuinquote:Op vrijdag 16 december 2005 18:35 schreef Brighteyes het volgende:
Morgen dus foto's van dé bank in onze woonkamer!
O die bank waren we niet vergeten hoor!quote:Op vrijdag 16 december 2005 18:34 schreef Brighteyes het volgende:
Onze nieuwe bank is er!
Morgen halen!
Feeeeeeeeeeeest!
Ik ben zo onwijs benieuwd hoe hij staat hier!
Ik ben er helemaal hyper van!Ik had mezelf ingesteld op 'na de kerst' maar gelukkig toch niet!
En voor niet (meer) weet over welke bank het gaat:
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 16 december 2005 18:34 schreef Brighteyes het volgende:
Onze nieuwe bank is er!
En voor niet (meer) weet over welke bank het gaat:
Oh ja! Jullie zaten op Texel toen hij kwam! Ik wilde nog sms-en maar dacht 'Ach... ze hoort het wel als ze terug zijn.quote:Op dinsdag 27 december 2005 15:44 schreef Bluezz het volgende:
Woeiiiiiii, ik zie je bank nu pas
Hoe ligt, zit, knuffelt hij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |