Jullie doen niet zo vaak spelletjes, dat je ze allemaal opruimt?quote:Op donderdag 23 februari 2006 22:26 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja, het is nog steeds geen superprecisieklusje, maar hey... het is de voorzolder hoor. Nu nog een keertje verven en dan is het wel best.
We zijn totaal verslaafd aan Mah Jong wat gewoon hier in de kamer staat en Catan is ook pakbaar.quote:Op donderdag 23 februari 2006 22:32 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Jullie doen niet zo vaak spelletjes, dat je ze allemaal opruimt?
En mijn treintjes, vergeet mijn treintjes nietquote:Op donderdag 23 februari 2006 22:35 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
We zijn totaal verslaafd aan Mah Jong wat gewoon hier in de kamer staat en Catan is ook pakbaar.
Dit zijn allemaal spelletjes van stinkie. Die heeft hij van de week uit zijn huis opgehaald en we weten ook even niet waar we ze anders moeten laten.
Maar we gaan ons er nog wel eens op storten op een zondag of zo.
ga een keer op de koffie bij zequote:Op donderdag 23 februari 2006 22:36 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Oh ja, dat soort spelletjes doe ik ook graag.
Catanquote:Op donderdag 23 februari 2006 22:35 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
We zijn totaal verslaafd aan Mah Jong wat gewoon hier in de kamer staat en Catan is ook pakbaar.
De tegelsnijder staat dus al sinds begin November stof te vangen en zo ook het stapeltje tussenpruts tegels.quote:Op zondag 6 november 2005 22:50 schreef Brighteyes het volgende:
Kosnova in het Alexandrium. Dit is het showroom model dus ik weet er eigenlijk niet veel van. Ik geloof dat hij Esther heette.
Obli! We zijn je dankbaar!
We hebben de keuken nog eens aan nader onderzoek onderworpen, we ergerden ons namelijk ook onwijs aan die dikke donkere rand eronder. En die kan eraf!
[afbeelding]
Er zit nog een of ander goor formica randje tegen de tegels aangeschroefd, dat gaat er nog vanaf en dan moeten we nog een randje tegels erop zetten, dat ontbreekt maar iig is die rand weg. Nu is de keuken al veel strakker.
[afbeelding]
Plaatje opblazen, uitprinten....quote:Op vrijdag 3 maart 2006 18:14 schreef Brighteyes het volgende:
Nee, op zich niet, maar dat is wel heel erg secuur werk en aangezien het 'maar' de zolder is waar we nooit komen is het me zoveel werk eigenlijk niet waard.
lees dit topic maar!quote:Op donderdag 9 maart 2006 17:24 schreef nectarientje het volgende:
Ik breek even heel brutaal in![]()
BE, heb jij nog ergens een foto van de blommen die je ooit op een slaapkamermuur gezet hebt? Ik wil dit weekend ook zoiets gaan doen en ben op zoek naar goede voorbeelden![]()
quote:Op dinsdag 4 april 2006 21:37 schreef Brighteyes het volgende:
Hij: "Lieverd? Hoeveel geld staat er nog op onze spaarrekening?"
Ik: "Mwoah, nog wel wat. Hoezo?"
Hij: "Nou eh... kom maar even naar boven dan..."
...
Dus ik een soort van nerveus naar boven. Stinkie in zijnblote billetjes
in de de badkamer deur...
[afbeelding]
Dus... Het was wel een rampending, maar helemaal niets is ook zo wat...
Bifi reeks nooit gevolgd zekerquote:Op dinsdag 4 april 2006 21:46 schreef Bluezz het volgende:
En waar zijn die foto's van die blote billetjes?
Die deur kennen we al![]()
O, sorry ik dacht dt het vanochtend al gebeurd was.quote:Op dinsdag 4 april 2006 22:01 schreef Brighteyes het volgende:
Hallo... ik wil niet heel vervelend zijn, maar heb je een klok thuis?
Dat wordt dus morgen naar de bouwmarktquote:Op dinsdag 4 april 2006 22:03 schreef Brighteyes het volgende:
Ik had nog ge-edit.
Eh nee, dit was dus net.
Als je ook in je bad douched voorkomt zo'n scherm dat je badkamer veranderd in een minizwembad.quote:Op dinsdag 4 april 2006 23:16 schreef Vonkenboer het volgende:
Wat mag de reden zijn van een scherm om de badkuip heen ?
We hebben idd alleen maar een bad en douchen is ook wel eens prettig.quote:Op dinsdag 4 april 2006 23:16 schreef Vonkenboer het volgende:
Wat mag de reden zijn van een scherm om de badkuip heen ?
Hmmm, voor kindjes is het het wel verrekte makkelijk....quote:Op woensdag 5 april 2006 09:14 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
We hebben idd alleen maar een bad en douchen is ook wel eens prettig.
Hoewel dat bad er wmb wel uit mag. Onding...
Nou, heel eerlijk gezegd zie ik dat dus juist niet zitten. Met een kind in je armen uit een badkuip stappen na het douchen... Om het kind zelf in bad te doen is het wel makkelijk, maar die kan het ook best een tijd af met zo'n klein badje.quote:Op woensdag 5 april 2006 09:15 schreef Oblivion het volgende:
Hmmm, voor kindjes is het het wel verrekte makkelijk....![]()
Ik snap wat je bedoeld, als baby is het makkelijker een klein badje, maar als ze zelf kunnen badderen enzo....quote:Op woensdag 5 april 2006 09:21 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nou, heel eerlijk gezegd zie ik dat dus juist niet zitten. Met een kind in je armen uit een badkuip stappen na het douchen... Om het kind zelf in bad te doen is het wel makkelijk, maar die kan het ook best een tijd af met zo'n klein badje.
*Bij een lekker warm bad zweert*quote:Op woensdag 5 april 2006 09:14 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
We hebben idd alleen maar een bad en douchen is ook wel eens prettig.
Hoewel dat bad er wmb wel uit mag. Onding...
Slaapkamertje voor gaat net niet makkelijk ook.quote:Op woensdag 5 april 2006 09:48 schreef Oblivion het volgende:
Ja, is geen mooie oplossing... 2 deuren in zo'n kleine ruimte.
Zou dan zelf overwegen die kleine slaapkamer te gebruiken als badkamer, als het goed is dan zit die schuin boven het toilet beneden, dan kan je er er zelfs een tweede toilet in maken.
En de huidige badkamer maken als inloop kast....![]()
Nu nog een ton op de bank om dat allemaal voor elkaar te krijgen...![]()
Waren we maar niet zo knap en hadden we maar veel geld.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |