abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 31 oktober 2005 @ 16:53:43 #1
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_31841348
BE en stinkie's paleisje was vol!

Mooie kans voor een nieuw topic, want het is natuurlijk nog niet af.
En een mooie kans voor een mooi opvolgend foto-overzicht.

Sigaretterook

De eerste klus: de vloer in de schuur egaliseren. Het is in 2 delen met wat oude plavuisjes en beton.
In de schuur komen de wasmachine, afwasmachine, droger en koelkast te staan dus we wilden het wel een beetje netjes hebben. Makkelijk om schoon te maken. We gaan er dus ook nog het laminaat van de bovenslaapkamer in recyclen.

En ik kon mijn geluk helemaal niet op toen ik de mat bij de deur op tilde om het kruipluik open te maken.
Jawel... een heuse granieten vloer in de gang!

Hij ziet er niet uit, dus nog heel wat werk aan te doen. (Dude! Ik kan je tips goed gebruiken! )

Het laminaat komt dus niet verder dan de woonkamer te liggen en in de gang dus gewoon die mooie vloer!

(Ik gooi hem even dicht om alle foto posts achter elkaar te kunnen plaatsen).

[ Bericht 4% gewijzigd door BE op 31-10-2005 17:35:42 ]
  maandag 31 oktober 2005 @ 16:55:53 #2
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_31841403
Het resultaat van 13 Oktober:

Het huisje staat in Gouda.
Helaas is een dakterras niet echt mogelijk. De schuur loopt schuin af naar beneden.
Qua kluswerk is er wel het een en ander te doen, maar dat is wel allemaal verfwerk. Gelukkig vind ik dat erg leuk om te doen, dus dat komt wel goed!
En we willen de kozijnen op de bovenverdieping nog laten vervangen.

Op dit moment is mijn moeder aan het schuren en is stinkie bezig de vloer uit de woonkamer te verwijderen.
Ik zit thuis te wachten op de aflevering van onze trouwkaarten.
Gaf me gelijk de kans om nog even wat puinhoop hier op te ruimen en alvast nog wat dozen in te pakken.

Nog even wat foto'tjes:

De schuur, met de laminaatvloer erin (er lagen nog 2 reserve pakken van de vorige bewoners! )

De troep na het leeghalen van de gang:

En de granieto vloer in de gang. Er lijkt een soort van vloerbedekkinglijm op te zitten dus dat moet er nog afgehaald worden en dan schrobben en polijsten.

[ Bericht 13% gewijzigd door BE op 31-10-2005 17:03:36 ]
  maandag 31 oktober 2005 @ 16:57:59 #3
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_31841467
14 Oktober:

We lopen al de hele dag met z'n allen 'Dat staat in de schuur, eh... bijkeuken'.
We krijgen het er niet uit.

Goed. Het verslagje van vandaag. Dwz, van de middag, want ik heb hier vanmorgen eerst 4 uur voor de kat z'n k*t zitten wachten op onze trouwkaarten.

Allereerst de kraanfoto's, op veler verzoek.

Zo was het:

Zo is het nu:

En als we het toch over oud- en nieuw-plaatjes hebben, het deurbeslag. Ook niet echt onze smaak.

Zo was/is het:

Zo wordt het:

*Neuriet: 't Zijn de kleeeeine dingen die 't doen, die 't doen.

En verder... stinkie heeft zich de hele ochtend gestort op het uit elkaar slopen van de grote kast die op de slaapkamer stond. Met een hamer en cirkelzaag gaat dat prima. Helaas geen foto's daarvan... ik zat te wachten.
Daarna heeft hij zich gestort op het erafhalen van het oude behang:

We hebben besloten de muren te gaan behangen met glasvezelbehang. En dus moesten die rare houten plaatjes bij het raam maar weg. Op de vorige foto zie je dat nog zitten aan de linkerkant van stinkie.

Hier is het dus weg:

Maar ja, die gore houten plaatjes die als een jig saw op de muur zaten konden er toch ook maar beter vanaf en dus ging de verwaming los en de houten plaatjes eraf. Note: het hout is zeker niet rot want het was nog best rukken met 86.000 kleine klote spijkertjes.

Inmiddels zit er op de rechterkant al gipsplaat, maar ik kwam erachter dat daar nog geen foto van was toen ik de putjes op de trap allemaal net geplamuurd had. Die houden jullie te goed dus.

En dan als laatste... ik wil hem jullie toch niet onthouden... Iemand nog behoefte aan een stoffen lamp?

Met de nadruk op stoffen:

Al met al een zeer productieve dag geweest. Mijn moeder heeft heel veel geschuurd beneden in de woonkamer en de gang en mijn vader is bezig met een nieuw zij-deurtje in de gangkast. Hij heeft meteen ook een raar gat in de vloer dichtgestort:
  maandag 31 oktober 2005 @ 17:01:11 #4
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_31841557
15 Oktober:

Goed, vandaag dus.
Het is voornamelijk een dag van kleine klusjes geweest. Een heleboel schuren, schuren en nog veel meer schuren. Daar geen foto's van.

Mijn vader heeft de voordeur afgeschaafd, dus die klemt niet meer, mijn moeder heeft het verfwerk beneden gesopt, dus dat kan geverfd gaan worden.

Verder is mijn vader verder gegaan met het trapkast deurtje, hij is klaar:

Helaas is de trap zo scheef als wat dus er moet nog een schuifje aan de achterkant om hem netjes dicht te houden.

Verder hebben we vanmorgen als eerste het laminaat uit de woonkamer gehaald zodat we dat nog even bij de sloop konden brengen:

Verder heeft stinkie de gaatjes in de slaapkamer geplamuurd:

Toen ik de deuren in de gang ging schuren kwam ik erachter dat de geverfde plint helemaal geen plint is maar een opstaande rand graniet. Stelletje

Maar goed, dat gaat helemaal goedkomen.

De verwarming is er vandaag afgegaan in de slaapkamer om het gipswandje af te maken en we hebben vanavond nog een klein stukje glasvezelbehang erachter geplakt zodat hij er morgen weer op kan:

En om te laten zien dat ik echt heus ook nog wel wat doe in het huis behalve onthouden wat er gedaan is en foto's maken:

Al met al niet heel veel echt schokkend zichtbare dingen gedaan vandaag, maar wel heel veel voorbereid, wat betekent dat we morgen de woonkamer kunnen gaan witten!
En dan wil ik in de middag de plinten daar verven, dan kan stinkie van de week aan de vloer daar gaan beginnen.

Dus als het goed is komen er morgen foto's met een wat duidelijkere verandering.
  maandag 31 oktober 2005 @ 17:06:21 #5
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_31841707
16 Oktober:

Goed... de dag van vandaag.
Vandaag waren wij honeymooners de hele dag saampjes! en we hebben elkaar zowaar niet eens de hersens in geslagen.

We begonnen met het witten van de woonkamer. Jawel... ik kon eindelijk wat doen!

Even het verschil aangeven. Zij hadden iets van beige op de muren zitten:

al die stippen wit her en der op de muur zijn om de oude hondekwijl te camoufleren.

En... een bruin vlak.
Dat hebben we dus een paar keer moeten witten, want je bleef het zien:

Helaas zijn we iets te enthousiast geweest en is dat vlak nu witter dan de rest, dus de lange muur moet nog een keertje over.

Goed... woonkamer klaar en dus op naar de slaapkamer, verder met het glasvezelbehang:

Briljant spul overigens, banen van 1 meter breed, dus lange halen snel thuis en een heel mooi egaliserend effect!

Nou... nu we eindelijk ons huis hebben en getrouwd zijn kunnen we ons geheimpje ook wel verklappen...

Geintje... uiteraard... Zo was het, maar dankzij glazvezel behang heeft straks de voorkamer 4 strakke witte wandjes:

(de andere 3 muren zijn gewoon gestuct in die kamer).

We hadden gisteren al een klein stukje behangen in de slaapkamer en daar vandaag wat wit op gesmeerd, dus de verwarming kon er weer op:

En toen wilde ik per se toch nog even een stukje gaan verven. Gewoon even om te kijken hoe het zou worden:

Heel mooi, lekker strak vinden we zelf. Weg met het beige en gebroken wit!

En omdat ik het zo mooi vond, dacht ik kom... ik doe ook de vloer meteen:

Ik stapte dus achteruit van m'n trappetje af in de emmer verf!
Dat hele blik leeg. 2,5 liter.
Gelukkig was de vloer daar vrij schoon en hebben we met kartonnetjes vrijwl alles weer terug in het blik gekregen.

Nog even een voor- en na-tje naast elkaar:

Morgen gaat stinkie wrsch de slaapkamer witten en ga ik verder met verven in de woonkamer.

Tot zover! Het is nog steeds leuk en het wordt alleen maar leuker!
  maandag 31 oktober 2005 @ 17:08:16 #6
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_31841762
17 Oktober:

Zooo, tijd voor het dagelijkse update-je. Veel kan je niet doen in een paar uurtjes, maar we hebben toch nog weer een hoop gedaan.
stinkie heeft de slaapkamer boven gewit. De muren en het plafond.
Helaas moet het glasvezel behang minstens 2 keer voor je echt resultaat ziet, maar toch is er al wel zeker verschil met gisteren:

En ik ben beneden verder gegaan met verven. Er kwam een vriend van me langs en we moesten even bijkleppen, dus helaas iets minder gedaan dan ik van plan was, maar toch het hele achterkozijn in de verf gezet:

De lichte delen moeten uiteraard nog, maar ik ga eerst zoveel mogelijk met donker doen, dan kan dat drogen en daarna de lichte delen.

Morgen weer een dag!
  maandag 31 oktober 2005 @ 17:10:37 #7
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_31841840
18 Oktober:

Vandaag hebben we maar een paar uurtjes geklust. Mijn moeder was jarig en er kwam nogal wat visite die pas gisteren het bericht van ons trouwen hebben gekregen. Dus er moest gefeliciteerd worden enzo.

Ik heb de slaapkamer en de beertjesmuur op de voorkamer gewit. De slaapkamer is qua muren nu klaar, de voorkamer moet nog 1 keertje.
Nu moet er in de slaapkamer nog een klein stukje geverfd worden en dan kan de vloer erin! En dat terwijl we deze kamer eigenlijk pas zouden doen als we er al in zaten.

Stinkie heeft het kleine kamertje aan de voorkant behangen met glasvezelbehang.
Er moet nog 1 baan, maar het spul was op.

Zo zag het er iig uit:

Later volgt een na-foto.

En om jullie foto's van witte muren te besparen heb ik maar wat foto'tjes gemaakt van wat er nog moet gebeuren.

De deuren naar het toilet en de trapkast.

De voordeur, de meterkast en het zijraampje (onder de poort).

De trap.

Het trapgat.

Nog een keertje het trapgat.

De trapkast op de overloop en de trap naar zolder.

Zooo, hebben jullie nog wat meer beeld bij hoe het eruit ziet.
Allemaal voor-foto's. Hopelijk snel de na-foto's.

Oh ja... en naast het verfwerk moet dat alles dus ook gewit worden.

En nu...
  maandag 31 oktober 2005 @ 17:12:07 #8
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_31841883
19 Oktober:

Vandaag zijn we boven verder gegaan. Ik heb de beertjes wand nog een lik latex gegeven dus die is mooi wit en ik heb nog 1 wand van onze slaapkamer nog een keer gelatexed, daar zaten nog strepen op.

stinkie heeft het kleine kamertje verder behangen, was nogal een gepiel en gepriegel bij de verwarmingsbuizen. Daarna heeft hij 2 muren daar alvast gewit en een paar kleine stukjes op de overloop.

Ik ben gaan verven in de slaapkamer. Moonah's randje, zoals ik het in gedachten noem, de plinten en de deurstijl.

Moonah's randje voor:

En na:

We waren van plan het raamkozijn niet te doen omdat dat er hoogstwaarschijnlijk toch uit gaat ergens volgend jaar, maar het steekt nu wel heel erg af bij de witte muren en de lichtgrijze rand erboven dat ze er van de week toch maar aan gaan.

En dan de deurstijl, voor:

En na:

Het is wel heel dankbaar werken hoor, want het knapt echt zienderogen op allemaal!
  maandag 31 oktober 2005 @ 17:13:35 #9
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_31841931
20 Oktober:

Vandaag is mijn moeder de hele dag aan het verven geweest!
Ze heeft oa. de panelen van een aantal deuren in de lichtgrijze verf gezet (geen foto, komt er bijna niet uit). Die panelen moeten nog een keer, want op de gang komt het oranje ertussendoor. Verder heeft ze bij de achtergevel het lichtgrijs gedaan op de raampjes, de deuren en de 2 panelen, dus die is helemaal klaar, alleen aan de rechterkant moet nog een lat tegen de muur:

Het voor-raamkozijn:

(De vensterbank gaan we ook nog verven. Ik hou niet zo van neppe houtnerfjes en hij kan er niet af zonder het stucwerk te slopen.)

En ze heeft de plinten geverfd:

Mijn vader is 's middags ook gekomen en heeft allerlei kleine klusjes gedaan. Sluitingkje op het nieuwe deurtje in de trapkast, een drempel daar gemaakt, een nieuwe plank voor op de vloer van de trapkast zodat niet mijn stofzuiger 'de kelder' in dondert als ik hem er neer zet en een splitsing gemaakt op de waterkraan in de bijkeuken, nu kan ook de afwasmachine aangesloten worden.

We waren vanavond ietwat moe; we hebben sinds we vorige week getrouwd zijn alleen maar dagen gemaakt van 7 uur-half 8 tot een uurtje of 11. Het hakt er best in zeg maar. Dus we zijn even voor gordijnen gaan kijken, maar daar zijn we nog niet over uit, we hebben een salontafel besteld (levertijd 12 weken! ) en we hebben een onwijs leuke bank gezien (terwijl we daar nog niet naar op zoek waren.
Daarna zijn we toch nog maar wat gaan doen, stinkie heeft 's de trapkast vanbinnen gewit, was echt goor, en boven nog een stukje van de overloop gewit.

Ik heb het kozijn van de deur naar de woonkamer geverfd, kan dat mooi vannacht drogen:

Morgen heb ik lekker vrij en ga ik de hele dag weer samen met mijn moeder aan de slag.
  maandag 31 oktober 2005 @ 17:14:40 #10
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_31841967
21 Oktober:
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 23:34 schreef stinkie het volgende:
Zo, ff een korte update van wat ik gedaan heb. BE en familie zijn de hele dag bezig geweest, dus iets zal er wel afgerond zijn, maar vraag me niet wat.....

Net na het eten de overlop afgewit en het plafond gedaan. Daarna de resterende twee muren in het kleine kamertje gewit, moet nu nog een keer een laag over de hele kamer en dan is dat ook af. Daarna het plafond in de gang gewit, waarna ik maar door ben gegaan met de muren. Moet misschien een stukje nog een laagje, maar verder is het af. Ter afronding ook de trapkasten maar een lik gegeven, dan was mijn verfvoorraadje tenminste op

Al met al weer een vol blik Latex gebruikt. Word er dus nog een halen voor de woonkamer. Gaan we morgen doen, kan het drogen en kan zondag de vloer er in
En vandaag hebben we besloten wat we gaan doen in kleur in het huis.
Gisteren hadden we hem al gezien maar vanavond de knoop doorgehakt, we gaan een nieuwe bank kopen! En wat voor een!

Hij is heel heftig, maar zo gaaf. Verder hebben wel alleen maar neutrale meubels dus dit is ons kleur-elementje. De bank en mijn enorme 'schilderij' (ikea) van een rode roos.

Oh, en de deur naar het balkon... Nee, dat vind ik niet zo erg. We hebben een tuin van 14 meter diep, dus dat balkon zal hooguit gebruikt worden voor de was of zo. Verder geloof ik niet dat we er veel zullen komen.

Goed, wat hebben we vandaag gedaan...
We hebben voornamelijk geschuurd... heel veel geschuurd. Mijn moeder en ik tegelijk met 2 machines. Wat zullen de buren blij zijn met ons.
Maar goed, om 14 uur waren we klaar en was de hele bovenverdieping (althans, dat wat geschilderd moet worden) geschuurd inclusief de trap naar beneden.

Mijn moeder is daarna boven de lichte delen gaan verven. En dat knapt al zo veel op!

's Middags ben ik met mijn vader hout gaan halen omdat er her en der nog wat stukjes plint miste.

Dit zijn de latjes die we in de slaapkamers nog tegen het plafond en de muur gaan doen, om daar de grote kieren weg te werken. Ik heb ze eerst maar even in de grondverf gezet en dan kunnen ze morgen gelakt voor we ze tegen het plafond gaan plakken:

Verder heeft mijn vader dus beneden (en boven) de ontbrekende delen opgevuld:

(Deze zit er aan de overkant ook en is om de lelijke afwerking bij het kozijn weg te werken. Ze zaten er allebei, maar aan deze kant was hij helemaal lelijk en krom getrokken, dus erafgehaald en even een nieuwe erop.)

Hierboven heeft hij het kleine dwarse stukje eropnieuw opgezet met een uitsparing voor de gordijnrails. Dat hadden de vorige bewoners gewoon in zijn geheel weggehaald daar. Aan de andere kant van het raam hadden ze gewoon met de decoupeerzaag stukken uit het plintje gezaagd, zag er niet uit. Ooit zaten er 2 gordijnrails(en?) blijkbaar. Dat zag er ook niet uit, dus een stukje eruit gehaald en helemaal nieuw erin gedaan.

Ik heb toen alle kale houten delen in de grondverf gezet, dan kan dat morgen afgelakt en kan stinkie zondag met de vloer beginnen.

Al met al weer heel veel gedaan en morgen kunnen we weer volop aan de slag omdat stinkie boven klaar is met witten.

Ik ben mijn ouders echt zo superdankbaar. Ook vandaag weer met die houten dingetjes, dat zijn echt van die 'dat komt wel' dingen en nu is dat gewoon allemaal gedaan.

[ Bericht 7% gewijzigd door BE op 31-10-2005 17:24:52 ]
  maandag 31 oktober 2005 @ 17:23:40 #11
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_31842247
22 Oktober:

Dan op verzoek de zolder. Hoeveel foto's kan je maken van een zolder? Veel!

De trap naar de zolder:

Als je bovenaan komt zie je dit:

Dat is in dat puntdakje bovenaan. Het lijkt heel laag maar is gewoon sta-hoogte.

Als je je omdraait zie je dit:

Als je bovenaan de trap naar links kijkt zie je de deur naar de kamer die daar zit.
Wel even bukken voor de schuine balk!

En dan het kamertje. Met een vreselijk lelijk weggestucte schoorsteen.

Dat moet dus ooit nog een mooie studeerkamer gaan worden, maar goed, dat is voor over een paar maanden of zo. Moet een heleboel aan gebeuren!

En dan de update van vandaag. Mijn vader kon zich niet inhouden en heeft alvast een stukje van de granieto vloer schoongemaakt:

Het is een dievenklus, maar dan heb je ook wat.

Mijn moeder heeft op de overloop alle panelen in de licht grijze verf gezet. Ze kan geen randjes meer zien. Daarvan geen foto's want het valt nauwelijks op zonder de grijze omlijsting eromheen.
Stinkie is dus eerst een 2e (!) motor gaan kopen en heeft daarna de woonkamermuur een 2e keer gewit. Daarna als het goed is ook nog de bijkeuken maar dat weet ik niet zeker want toen was ik al weg. Mijn vader heeft verder alle latjes tegen het plafond geschroefd dus die kunnen morgen ook in de lak. De nieuwe spotjes zitten tegen het plafond (ik zal morgen een foto'tje maken Martijn ).

En ik heb een paar donkergrijze delen gedaan. Zo mooi!
Je mag het niet zeggen van je eigen zooi, want dat is dan zgn onbescheiden, maar ik doe het lekker toch. Ik vind het echt helemaal gaaf, precies zoals ik in gedachten had. En gelukkig vindt stinkie het ook helemaal mooi!

De meterkast (met op de achtergrond de voordeur die mijn moeder ook geverfd heeft vandaag):

De trapkast:

En de woonkamerdeur.

(Let niet op de deurklinken, die gaan echt nog weg!)

Ik kan niet wachten om morgen de delen van het traphek te gaan doen!

Het gaat hard! stinkie gaat morgen de vloer in de woonkamer leggen!
  maandag 31 oktober 2005 @ 17:26:34 #12
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_31842357
23 Oktober:

Als eerste voor Martijn even een van de nieuwe spotjes aan het plafond...

Goed, vandaag dus laat daar. stinkie's ouders zaten al op ons te wachten in de auto.

In het kader van de heftige bank dan dus ook maar een heftige vloer:

Ondervloer wel te verstaan:

We wilden eerst de oude onderfolie van de vorige bewoners gaan recyclen maar dat bleek toch niet echt meer netjes, handig en afdoende dus toen naar de Praxis die gelukkig open was vandaag.

stinkie en zijn vader zijn heel de dag keihard bezig geweest en op 3 plankjes in de keuken na is de vloer klaar:

stinkies moeder heeft boven het kleine kamertje gewit en de trapkast in de grondverf gezet.

En ik heb het traphek geverfd... Leuk hoor, zo'n oud huis met van die karakteristieke panelen. Ik kan geen randjes meer zien!

Maar, ondanks dat het monnikenwerk is wordt het wel vreselijk mooi!

Zo was het dus:

En zo is het nu:

Morgenavond gaat stinkie de woonkamervloer afmaken, plinten leggen en ga ik de trap voor de eerste keer in de verf zetten.

* Brighteyes is erg happy!
  maandag 31 oktober 2005 @ 17:28:10 #13
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_31842410
24 Oktober:

De stand van vandaag...
Stinkie is euforisch en ik heb de pest erin...

Stinkie is euforisch vanwege de plintjes die in de woonkamer liggen. En hoe!

Ik heb de hele avond niets anders gehoord dan 'Oeh! Mooi! Jezus wat strak! Mag ik een ouwe sok!'.

Maar het is wel echt supermooi:

En waarom ik de pest erin heb?
Omdat de stervensdure trapverf een compleet andere kleur is dan de bedoeling was... Niks heel subtiel mooi lichtgrijs, maar Kreta Blauw... ook een mooie kleur, maar niet in mijn huis...
Zo blijkt maar dat ondanks dezelfde kleurcode de basislak van de verf net zo belangrijk is.
Een beetje kleurverschil mag, maar dit heeft niks meer met elkaar te maken...

Ik ga dus woensdag nog maar een keer bij die verfwinkel langs met een stukje gelakt hout in de juiste kleur, hopend dat ze een kleurscanner hebben.

Nou ja goed, op zich is het wel heel mooi hoor, zo in de lak:

Maar toch...
Ik zou de trap sowieso 2 keer verven, dus ik ga gewoon hopelijk woensdag met de juiste kleur eroverheen. Als het nou niet lukt met die lichtgrijs dan wordt de trap gewoon wit. Dat is iig beter dan dit.

Verder heb ik de vensterbank geverfd. Ook in die trapverf (tegen krassen met potten ed.) maar ook die zou ik 2 keer verven.
Voor:

Na:

En ik heb een stukje van de bovenlijst langs het plafond in de woonkamer gedaan. Ik kreeg onwijs lamme armen en last van mijn rug, dus morgen de rest:
  maandag 31 oktober 2005 @ 17:29:25 #14
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_31842443
25 Oktober:

Even een snelle update van vanavond.

Stinkie heeft 'even' laminaat gelegd in de slaapkamer!
Zo mooi! Die is dus ook bijna klaar.

(beetje wazige foto zie ik nu)

En hij heeft het zeil op het kelderluik (door mijn vader gemaakt) vastgeniet. Daar staan nu wat spullen uit de bijkeuken zodat hij die morgen kan gaan witten.

Ik heb het laatste stukje plint tegen het plafond geverfd, de vensterbank een 2e laag (in de juiste kleur) gegeven en de lat tegen het achterkozijn geverfd:

(ook wazig. )

En toen heb ik nog even de keukendeur en deurstijl geverfd. Nu is al het verfwerk in de woonkamer af en is de woonkamer dus gewoon klaar!

(Het kattenluik gaat er weer op).

En ik heb de drempel naar de bijkeuken ook maar even geverfd:

We zijn er trouwens ook achter wat er nou mis gegaan is met de kleur van de trap.
Die klopt namelijk wel met de kleur op het kleurkaartje.
Blijkbaar heeft de jongen bij de praxis (ik werk hier nog maar net) mij dus in eerste instantie niet de juiste kleur meegegeven.
Ze hebben daar nog een 'ouderwetse' machine waarbij ze het labeltje van de verf zelf moeten schrijven en ik gok dat hij met zijn vingertjes 87 ipv 77 in de computer heeft ingetikt.

Op zich geen probleem, want ik vind dit dus mooier dan de echte '77' maar nu moeten we dus nog wel uit zien te vinden welke kleur er dan wel op de deuren zit. De verf is namelijk bijna op en er moeten wat deuren aan de binnenkant gedaan worden.

Nou ja goed, hopen dat de echte verfwinkel een scanner heeft om de kleur te bepalen.
  maandag 31 oktober 2005 @ 17:30:36 #15
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_31842482
26 Oktober:

De laatste loodjes... En ze wegen als vanouds het zwaarst.
Morgen is het 2 weken geleden dat we de sleutel kregen... En we hebben zo veel gedaan sindsdien!
Zaterdag gaan we verhuizen!

Vandaag heeft stinkie de bijkeuken gewit, alleen blijft die rottige beits er doorheen komen. Morgen nog een keertje dus.

Ik heb boven op de slaapkamer en op het kleine kamertje de latjes langs het plafond geverfd en in het kleine kamertje de plintjes.
En de trapleuning! (Mijn moeder: Oh? Toch wel? )

En ik heb de trap opnieuw geverfd in wat het meest leek op de kleur die er in de rest van het huis zit. Al pratende met de mevrouw van de verfwinkel denken we te weten wat er mis gegaan is bij de Praxis. Waarschijnlijk heeft die lieve jongen de kleurstoffen voor 1 liter verf bij 2,5 liter verf gedaan. En dan wordt het idd een heel stuk lichter. Nou ja goed, ik ben hem dankbaar want ik vind dit veel mooier:

(bovenste helft is de verf zoals hij hoort te zijn)

Ik weet niet helemaal zeker of hij overal goed gedekt is, ik hoop van wel, want liever ga ik de trap niet voor een 3e keer verven.

Morgen gaat mijn moeder mss nog wat verven en anders alvast beginnen met schoonmaken van de keuken. Mijn vader gaat planken maken in de trapkast op de overloop zodat daar straks de handdoeken en het beddengoed in kunnen.
  maandag 31 oktober 2005 @ 17:31:50 #16
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_31842514
27 en 28 Oktober:

Gisteren ging mijn vader de goudkleurige inbouwspotjes in de keuken vervangen door rvs look.
En dit zit er onder het keukenplafond:

(Ik heb geen foto van het resultaat. )

Het laatste stukje dat geverfd moest geworden in de gang is ook af:

Met nieuwe deurkruk en slot!

De trapleuning er weer op, als verhuishulpje, anders blijven we constant aan die beugels hangen. Van de week gaat hij er weer af en ga ik hem donkergrijs maken.

Alle deuren op de overloop zijn ook klaar!
Nu alleen nog de binnenkant van de kastdeur en de binnenkant van de deur op het kleine kamertje. Maar verder zit alles in de verf!

En... we zijn net wat spullen uit stinkies flat gaan halen en in de tussentijd heeft mijn vader de boekenplanken opgehangen en heeft mijn moeder de boeken er alvast op gezet!

Het wordt gewoon een echt huis!
  maandag 31 oktober 2005 @ 17:32:34 #17
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_31842535
29 Oktober:

De zooi in de vrachtwagen zaterdag:

31 Oktober:

Mijn uitzicht links op dit moment:

Mijn uitzicht rechts:

Ik ga maar eens wat doen!

Update:

maandag 31 oktober 2005 @ 17:34:56 #18
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_31842595
En open!
pi_31842653
wat een werk verzetten jullie! Ziet er goed uit hoor
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  maandag 31 oktober 2005 @ 17:39:01 #20
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_31842696
Echt ongelofelijk snel doen jullie het allemaal

Ben wel benieuwd voor over 2 weken
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_31842717
Bloed zweet en tranen topic
Leuk zo BE
pi_31843034
BE en Stinkie Wow wat goed bezig! Het is
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_31843287
Ziet er goed uit BE
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  Moderator maandag 31 oktober 2005 @ 18:16:38 #24
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
  maandag 31 oktober 2005 @ 18:19:20 #25
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_31843871
Oh, en even voor de duidelijkheid. Alle randjes verf dat op de randjes bij de ramen zit bij de paneeldeuren zijn niet van mijn moeder maar van de vorige bewoners.
Daar ga ik me dus nog een keertje fijn kwaad op maken. Want zo is het veel te rommelig...
pi_31844107
Wat staat er voor het raam in de woonkamer BE
Dat houten gedoe?
  maandag 31 oktober 2005 @ 18:29:49 #27
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_31844173
Dat zijn stinkie's zwaarden.
Hij heeft 1 zwaard waar hij mee traint, maar deze zijn echt geslepen, dus dat is niet om mee te spelen.
Gekocht in Bordeaux van de zomer, toen we een nachtje autopech aan het vieren waren daar.
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 31 oktober 2005 @ 18:36:57 #28
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_31844372
Wauw, wat een werk hebben jullie verzet! Het ziet er prachtig uit allemaal. Heb hier ook een huis vol paneeldeuren dus ik weet wat een karwei dat schilderwerk is Ik ben niet zo into grijs, maar ik moet zeggen dat ik het mooi vind zoals jullie het gedaan hebben

Heel veel geluk samen in jullie paleisje!
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  maandag 31 oktober 2005 @ 18:37:37 #29
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_31844381
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 15:43 schreef Bluezz het volgende:

[..]

We gaan erop springen, neuken, kotsen en hangen
Ik kom ook!
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
  maandag 31 oktober 2005 @ 19:12:11 #30
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_31845407
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 15:41 schreef HeatWave het volgende:
Als iedereen maar voorzichtig doet met mijn bank tijdens het feestje dan .
Saskia komt ook
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  maandag 31 oktober 2005 @ 19:39:53 #31
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_31846221
@BE en Stinkie. Jullie hebben veel gedaan in een korte tijd
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
  maandag 31 oktober 2005 @ 20:01:12 #32
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_31846960
idd veel gedaan in korte tijd petje af!

Ik sukkel met het uitpakken van mijn verhuisdozen en de laatste werkzaamheden op mijn kamertje
As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss
  maandag 31 oktober 2005 @ 20:06:49 #33
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_31847153
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 19:12 schreef E.T. het volgende:
Saskia komt ook

En nog veel meer klein grut! Luiers verwisselen op de bank!
  maandag 31 oktober 2005 @ 20:07:25 #34
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_31847171
Oh, en zwahiel... ik had hier vandaag ook wel wat meer kunnen doen hoor, maar ik had even geen puf.
pi_31849966
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 20:06 schreef Brighteyes het volgende:

! Luiers verwisselen op de bank!
jaja golfer komt ook
pi_31858257
tvp, ik wil het eindresultaat zien.
Ben benieuwd.
  dinsdag 1 november 2005 @ 08:44:16 #37
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_31858288
Be wat heerlijk dat de verhuizing achter de rug is! Altijd weer een gedoe, je leven inpakken en verplaatsen. Maar nu lekker in je eigenste huisje!

Het ziet er prachtig uit! Haast je niet te veel met uitpakken en regelen, doe rustig aan, want jullie zijn druk zat geweest met het schilderen zeg! Graag tegen februari het recept van jullie geheime energie-elixer

O en ik begrijp dat we de bank gaan slopen en besmeuren op het feestje? Ik kan natuurlijk een beetje schuiven met mijn menstrua... enfin, komt goed
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_31858617
mooie klus zo, wat is het overheersende gevoel na de verhuizing?

meevaller, tegenvaller?

en hoe is de granietovloer geworden??
pi_31858628
Die bank

Ik zag hem bij Life and Cooking...
  dinsdag 1 november 2005 @ 09:18:14 #40
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_31858783
Gurb, het overheersende gevoel is
Het is echt superleuk en mooi en van ons.
Ik kan niet anders zeggen dat het een meevaller geweest is!

De granieto vloer is nog niet verder dan dat stukje dat mijn vader schoon gemaakt heeft. Daar ga ik van de week mee verder.
  dinsdag 1 november 2005 @ 10:42:37 #41
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_31860686
Het overheersende gevoel is er voornamelijk een van
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
  dinsdag 1 november 2005 @ 13:14:30 #42
62913 Blik
The one and Only!
pi_31864705
leuk gedaan allemaal hoor
  dinsdag 1 november 2005 @ 13:40:04 #43
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_31865388
En weer een doos uitgepakt.
En 1 van de 2 kapstokken opgehangen. Ik kan de 2e niet vinden.
En ik moet nog even moed verzamelen voor de 2e ook. Bij de eerste zat ik dus op iets ijzers te boren. Dus maar een stukje opzij gegaan en de gaatjes weer dicht gemaakt.

En een van de muurversiersels hangt!
  † In Memoriam † dinsdag 1 november 2005 @ 17:38:46 #44
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_31871761
Die Dixie container voor de deur is om te voorkomen dat stinkie zijn gemeur de verse verf laat bladderen?
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
  dinsdag 1 november 2005 @ 18:09:32 #45
19297 stinkie
pi_31872509
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 17:38 schreef Skaai het volgende:
Die Dixie container voor de deur is om te voorkomen dat stinkie zijn gemeur de verse verf laat bladderen?
we hebben zojuist geconstateerd dat we zoveel dozen hebben dat we helaas 1 slaapplaats minder hebben
  dinsdag 1 november 2005 @ 18:30:29 #46
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_31873050

Vandaag niet enorm veel geruimd, maar een paar dozen maar wel wat dingen weggewerkt. Hopelijk aan het eind van de week weer wat foto's met een bewoonde impressie.
  † In Memoriam † dinsdag 1 november 2005 @ 19:06:26 #47
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_31874054
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 18:09 schreef stinkie het volgende:

[..]

we hebben zojuist geconstateerd dat we zoveel dozen hebben dat we helaas 1 slaapplaats minder hebben
Heatwave en MissBliss kunnen wel stapelen
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
  dinsdag 1 november 2005 @ 19:40:35 #48
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_31875167
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 19:06 schreef Skaai het volgende:

[..]

Heatwave en MissBliss kunnen wel stapelen
Jij weet zeker niet hoe erg HW snurkt?
Ziggy played guitar
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  dinsdag 1 november 2005 @ 19:41:25 #49
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_31875201
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 19:40 schreef MissBliss het volgende:

[..]

Jij weet zeker niet hoe erg HW snurkt?
Dat denk jij .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  dinsdag 1 november 2005 @ 19:43:09 #50
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_31875258
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 19:41 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Dat denk jij .
Tja, half Fok! weet het al inmiddels aan bepaalde lijstjes te zien
Ziggy played guitar
  dinsdag 1 november 2005 @ 19:45:10 #51
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_31875324
"je bent gek als je niet vergelijkt" (c) Mediamarkt .
Get woke, go broke!
  dinsdag 1 november 2005 @ 19:47:19 #52
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_31875383
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 19:45 schreef HeatWave het volgende:
"je bent gek als je niet vergelijkt" (c) Mediamarkt .
Naja, zolang ik maar als nummer 1 uit de bus kom
Ziggy played guitar
  dinsdag 1 november 2005 @ 19:48:40 #53
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_31875429
Uiteraard .

En nu maar weer ontopic .
Get woke, go broke!
  dinsdag 1 november 2005 @ 20:02:09 #54
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_31875896
Zo goeiemorgen! Wat een gesprek zeg!
En ja... ook ik kan getuigen dat HW snurkt.
Maar goed, on topic dus...

Eh... mss dat we zo nog wel even de vaste telefoon aan gaan sluiten, internet splitter ertussen enzo.
  dinsdag 1 november 2005 @ 20:04:19 #55
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_31875970
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 20:02 schreef Brighteyes het volgende:
Zo goeiemorgen! Wat een gesprek zeg!
En ja... ook ik kan getuigen dat HW snurkt.
Maar goed, on topic dus...

Eh... mss dat we zo nog wel even de vaste telefoon aan gaan sluiten, internet splitter ertussen enzo.
hoe kom je nu online dan?
It's Time To Shine
  dinsdag 1 november 2005 @ 20:08:39 #56
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_31876126
Stekker rechtstreeks in het modem geprikt.
Dus we bellen niet vast.

Wat er moet gebeuren is splitten, draadje naar modem, draadje naar telefoon (en antw app en nummer melder).
Maar het wordt morgen. Vandaag even de beentjes omhoog met een filmpje erbij.
  dinsdag 1 november 2005 @ 21:50:43 #57
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_31879856
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 20:08 schreef Brighteyes het volgende:
Wat er moet gebeuren is splitten, draadje naar modem, draadje naar telefoon (en antw app en nummer melder).
Maar het wordt morgen. Vandaag even de beentjes omhoog met een filmpje erbij.
Kun je dat stinkie niet laten doen?
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
  dinsdag 1 november 2005 @ 21:56:42 #58
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_31880093
Dan zien we Be nooit meer online denk ik .
Get woke, go broke!
  dinsdag 1 november 2005 @ 23:19:17 #59
3185 Adelante
To let it go now
pi_31883246
zag in de nieuwe trendhopper folder een voordeelcoupon voor 100 euri kroting op de be-en-stinkie-bank, blijkbaar verkoopt dit model toch niet zo goed
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  dinsdag 1 november 2005 @ 23:33:47 #60
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_31883708
Des te beter! Blijven we tenminste nog een beetje origineel.

Ik vreesde al dat half Nederland met die bank zou gaan zitten omdat hij bij life and cooking te zien is.
  woensdag 2 november 2005 @ 09:28:42 #61
35189 Troel
scherp en bot
pi_31889020
Die bank kom je echt in elke meubelwinkel tegen. Maar je ziet niet zo heel veel mensen die hem kopen, meestal lopen ze er met een grote boog omheen

Het is echt gaaf BE!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 2 november 2005 @ 14:51:25 #62
112150 Trebweb
Started running again
pi_31897152
Misschien een klein beetje offtopic - Dit is in de vogelbuurt - Gouda of niet?
  woensdag 2 november 2005 @ 14:53:32 #63
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_31897226
Jep! Hoe weet je dat? Woon je in de buurt?
  woensdag 2 november 2005 @ 14:54:37 #64
112150 Trebweb
Started running again
pi_31897258
quote:
Op woensdag 2 november 2005 14:53 schreef Brighteyes het volgende:
Jep! Hoe weet je dat? Woon je in de buurt?
Beetje wel Heb vroeger op de Kindervriend gezeten Ik ben groenteman op zaterdag bij de PLUS misschien ben je toevallig wel klant :p
  woensdag 2 november 2005 @ 14:56:18 #65
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_31897317
Ik zit op loopafstand van de Super dus ga daar meestal boodschappen doen, maar ik zal binnenkort eens komen spieken bij de Plus.
  woensdag 2 november 2005 @ 14:56:59 #66
112150 Trebweb
Started running again
pi_31897343
hehe :p

* Trebweb is gettin scared :p

Btw het huisje ziet er leuk uit
  woensdag 2 november 2005 @ 14:59:05 #67
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_31897421
Thanks!
En ik ben in het echt heel lief hoor... ik bijt iig niet!
  woensdag 2 november 2005 @ 15:00:10 #68
112150 Trebweb
Started running again
pi_31897470
haha ok dan is het goed

Btw sport je man bij "The Challenge"? Volgens mij ken ik hem van gezicht :S
  † In Memoriam † woensdag 2 november 2005 @ 18:55:06 #69
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_31904659
'Je man'.
Dat klinkt zo lief he
  woensdag 2 november 2005 @ 18:57:22 #70
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_31904727
quote:
Op woensdag 2 november 2005 18:55 schreef Skaai het volgende:
'Je man'.
Dat klinkt zo lief he
jalours?
It's Time To Shine
  † In Memoriam † woensdag 2 november 2005 @ 19:00:10 #71
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_31904809
quote:
Op woensdag 2 november 2005 18:57 schreef qu63 het volgende:

[..]

jalours?
Nee hoor, ik wens ze samen alle geluk van de wereld toe!
  woensdag 2 november 2005 @ 19:04:30 #72
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_31904928
quote:
Op woensdag 2 november 2005 19:00 schreef Skaai het volgende:

[..]

Nee hoor, ik wens ze samen alle geluk van de wereld toe!
ik bedoelde dat je niemand hebt om "man" tegen te zeggen
It's Time To Shine
  woensdag 2 november 2005 @ 19:13:08 #73
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_31905222
quote:
Op woensdag 2 november 2005 18:55 schreef Skaai het volgende:
'Je man'.
Dat klinkt zo lief he
Ja he!
Ik zei het vandaag ook nog weer ergens! Ik moet er nog steeds ene beetje van zuchten.
Maarreh... hoe kom je er zo ineens op?
  † In Memoriam † woensdag 2 november 2005 @ 19:27:04 #74
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_31905670
quote:
Op woensdag 2 november 2005 19:04 schreef qu63 het volgende:

[..]

ik bedoelde dat je niemand hebt om "man" tegen te zeggen
Ook daar ben ik niet jaloers op, ik ben immers nog maar 19 en heb nog tijd genoeg.
En anders mag ik stinkie vast wel een keer lenen, 'om de trap te schuren' .
  † In Memoriam † woensdag 2 november 2005 @ 19:28:23 #75
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_31905721
quote:
Op woensdag 2 november 2005 19:13 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Het is wel leuk maar ook gek. Een jaar geleden had ik niet kunnen voorspellen dat stinkie nu getrouwd zou zijn .
  woensdag 2 november 2005 @ 19:29:21 #76
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_31905749
Nou... eh... de trap schuren vind ik wel gelijk wat ver gaan...

*haakje aan binnenkant van slaapkamer monteert.

Aanvulling: Wij geen van beide over onszelf hoor.
Sterker nog. Een jaar geleden hadden we volgens mij nog nooit van elkaar gehoord.
  † In Memoriam † woensdag 2 november 2005 @ 19:30:32 #77
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_31905782
Hij mag mijn plintjes wel lekker strak leggen hoor
  woensdag 2 november 2005 @ 19:31:30 #78
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_31905817
orgie.fok.nl? .
Get woke, go broke!
  woensdag 2 november 2005 @ 19:34:54 #79
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_31905934
quote:
Op woensdag 2 november 2005 19:31 schreef HeatWave het volgende:
orgie.fok.nl? .
Jij ziet het wel zitten zeker!

En Nikky blijft ook slapen!
  woensdag 2 november 2005 @ 19:36:18 #80
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_31905973
Hou mij erbuiten ja .
Get woke, go broke!
  woensdag 2 november 2005 @ 19:37:26 #81
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_31906010
Hoe verheugd ik ook ben dat zelfs HW de weg naar K&W heeft weten te vinden wilde ik jullie toch vragen om het een beetje over verbouwen/verhuizen en zo te hebben
Snobs have more fun!
KLIK!
  woensdag 2 november 2005 @ 19:38:13 #82
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_31906034

Je hebt gelijk. Ik ga even wat half puinhoop foto'tjes maken!
  woensdag 2 november 2005 @ 19:39:09 #83
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_31906071
quote:
Op woensdag 2 november 2005 19:38 schreef Brighteyes het volgende:

Je hebt gelijk. Ik ga even wat half puinhoop foto'tjes maken!
Jaaaaaaaaaa

Puinhoopfoto's
Snobs have more fun!
KLIK!
  woensdag 2 november 2005 @ 20:07:21 #84
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_31907080
Het is echt erg mooi geworden BE hoop dat jullie er samen een mooie tijd gaan beleven
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
  woensdag 2 november 2005 @ 20:21:25 #85
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_31907594
Goed, de troep dus.

De bijkeuken, of 'utilities room' zoals ik hem met een noem.

De gang, met kapstok. Er komt er nog eentje bij en het motorpak gaat een plekje in de bijkeuken krijgen.

De slaapkamer:

Het kleine kamertje aan de voorkant, links staat nog een kledingkast.

De voorkamer, die is nog het ergst, is nu nog de 'zet daar maar even neer-plek'.

De overloop, met zooi die nog naar zolder moet:

En de trapkast. Daar komt nog een plank bij en een schoenenrek onderin zodat die berg schoenen daar iets geordender word.

Al met al nog een aardige puinhoop en er moeten nog een zooi lampen opgehangen worden enzo. Maar... wel al echt een huis omdat het hier en daar ingericht is.

[ Bericht 1% gewijzigd door BE op 02-11-2005 20:29:25 ]
  woensdag 2 november 2005 @ 22:02:23 #86
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_31911386
Wat een lekkere bende! Maar het valt me reuze mee! Volgens mij schiet het best goed op met dat opruimen en uitpakken. Jullie zitten er nog maar zo kort.

Poes op bed Hoe gaat het met ze? Hebben ze al een eigen plekje gevonden of is het nog wat onwennig?
Snobs have more fun!
KLIK!
  woensdag 2 november 2005 @ 22:08:54 #87
112150 Trebweb
Started running again
pi_31911648
quote:
Op woensdag 2 november 2005 19:13 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Ja he!
Ik zei het vandaag ook nog weer ergens! Ik moet er nog steeds ene beetje van zuchten.
Hehe kzag de foto's hier en ik herkende het :p
  woensdag 2 november 2005 @ 23:07:18 #88
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_31914063
quote:
Op woensdag 2 november 2005 22:02 schreef Duderinnetje het volgende:
Wat een lekkere bende! Maar het valt me reuze mee! Volgens mij schiet het best goed op met dat opruimen en uitpakken. Jullie zitten er nog maar zo kort.

Poes op bed Hoe gaat het met ze? Hebben ze al een eigen plekje gevonden of is het nog wat onwennig?
Ik heb vanavond nog wat dozen uitgepakt. Er staan nu in de woonkamer nog 3 dozen. Eentje met drank voor in het nieuwe kastje, eentje met CD's (er moet nog een opbergsysteem gescoord worden, en eentje met rotzooi). En verder ligt er her en der nog wat troep, maar er begint nu echt orde in de chaos te komen.

Morgen eerst op zoek naar gordijnen en dan nog weer verder ruimen. Het begint te komen!

We hebben de roos vanavond opgehangen! Helaas is het eronder nog te rommeling voor een foto.
  donderdag 3 november 2005 @ 08:43:26 #89
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_31919734
En hoe doen de poezen het Be?
Snobs have more fun!
KLIK!
  donderdag 3 november 2005 @ 09:21:58 #90
19297 stinkie
pi_31920240
quote:
Op donderdag 3 november 2005 08:43 schreef Duderinnetje het volgende:
En hoe doen de poezen het Be?
Toen ik net wegging zaten ze beide aan een kant van de vensterbank naar buiten te kijken.
  donderdag 3 november 2005 @ 09:28:51 #91
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_31920342
Die meiden doen het prima!
Als stinkie het woord zolder zegt zit mowgli al bovenaan de trap, die houdt wel van een beetje onontgonnen gebied.
Verder keutelen ze lekkerr rond, de vensterbank is favoriet idd. In ons vorige huis was de woonkamer tuingericht en zagen ze (en wij ook niet) geen moer, heel saai. Nu is er tenminste weer wat te zien.
  donderdag 3 november 2005 @ 13:04:47 #92
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_31925543
Ik wil ook verder met mijn kamer, maar, het geld is op...

En ik héb net stufi binnen
As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss
  donderdag 3 november 2005 @ 20:28:14 #93
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_31938067
quote:
Op donderdag 3 november 2005 09:28 schreef Brighteyes het volgende:
Die meiden doen het prima!
Als stinkie het woord zolder zegt zit mowgli al bovenaan de trap, die houdt wel van een beetje onontgonnen gebied.
Dat is mooi om te horen. zijn ze ook al buiten geweest in het nieuwe huis of nog niet?
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_31939497
Huisje kieken! Ziet er leuk uit hoor!
  donderdag 3 november 2005 @ 23:25:43 #95
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_31944450
De katten zijn nog niet buiten geweest Martijn. Daar wacht ik meestal minimaal een maandje mee.

Mag ik even blij en trots zijn?
Vanmorgen gordijnstof gehaald en er is een halve af. De andere helft is bijna klaar, alleen de haken nog. Oh, en de zomen uiteraard.

Dit is het gordijn van voor dat we maar even achter gehangen hebben bij gebrek aan rails voor.

Het is heeeeeeeel donkergrijze voeringstof, bijna zwart zeg maar, maar met licht erop is het nog net grijs.
Erg mooi vinden we zelf!
  donderdag 3 november 2005 @ 23:27:27 #96
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_31944527
mooi!!!
It's Time To Shine
  vrijdag 4 november 2005 @ 11:48:26 #97
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_31955218
2e deel van de voor-gordijnen is ook af!
Nu nog even zomen en de rails ophangen en dan is dat iig al weer gebeurd!
  vrijdag 4 november 2005 @ 15:00:03 #98
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_31961304
Hmmm... De gordijnen... open zijn ze prachtig...

Dicht is het geen geen gezicht

Komt door dat erkertje. Ze hangen dan maar een beetje loos in de ruimte te
hangen. Dus hangt het gordijn in het midden zo'n 20 cm van de vensterbank.

Mss maar eens kijken of we toch niet de rails lager moeten hangen en dan de
gordijnen op de binnenrand van de vensterbank.
Beter was geweest met een bocht, maar goed, nu zitten ze al in elkaar en heb ik niet genoeg stof voor een bocht...

Hoewel... mss de plooien kleiner maken (nu 6 cm stof per plooi) dan hou je weer wat ruimte over.
24 plooien x 2 cm = 12 cm. En er is in de hoekjes nog wat ruimte... Mss een idee...
  † In Memoriam † vrijdag 4 november 2005 @ 15:04:23 #99
7074 moussy
kuttekop
pi_31961463
Ah wat schattig, je hebt ook al een kinderstoeltje en blokken staan
Je zou er haast een boek over schrijven!
  vrijdag 4 november 2005 @ 15:06:00 #100
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_31961513

vrijdag 4 november 2005 @ 16:25:50 #101
40091 Meiske78
lang niet gezien
pi_31963948
Die slaapkamer meubeltjes komen me wel erg bekend voor. Alleen die nachtkastjes heb ik nog niet, maar die gaan we na onze verhuizing (binnen 2 weken) wel halen.
Overigens mijn petje af voor jullie kluswerk
Nee jij trekt volle zalen!
Mijn reviews op de FOK! Frontpage
C'est le ton qui fait la musique
  vrijdag 4 november 2005 @ 18:10:44 #102
88233 Steve
Still the best.
pi_31966957
Mooi uitzicht door die hele straat heen!
"Atb is lief, groetjes Peri."
  vrijdag 4 november 2005 @ 21:01:34 #103
122508 Stefan026
Alle Dagen Heel Druk!
pi_31972095
Hi, waarom gordijnen tot aan de vensterbank aan voorkant, als het toch hele dunne voeringstof is? Is het een soort parachutestof?
Lijkt me mooier tot aan de grond....

Enfin, de trapkast, zou soort vakkenkast van maken, voor alle handschoenen, wanten, sjaals enzo, en zoals je zelf wilde, ook een schoenenrek... Misschien een idee, schoenenzak aan binnenkant voor de wanten, sjaals enzo....ruimt de boel ook op en is alles bij elkaar. Evt ook een klemhaken (voor bezems) dan gebruiken voor paraplus... klemt net zo lekker!

Verder, nog altijd gaaf huisje!

Greetz
Alle dagen heel druk!
  zondag 6 november 2005 @ 00:39:20 #104
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_32009814
Ik heb pijn in mijn handen. Wat een ***-spul is dat afbijt.
Maar ik heb wel een heeeeeele mooie gang nu!

Ik zal morgen wat foto'tjes plaatsen.
Mijn ouders zijn nog even komen helpen vandaag. De deurklinken zitten overal. Er hangen weer een paar lampen. Mijn saxofoon hangt in de gang.

En we hebben gisteren een kastje gezien voor in de woonkamer! Zo mooi, maar wel een flink stuk duurder dan we in gedachten hadden. We hebben gisteren en vandaag nog even verder gekeken maar het lijkt er toch op dat we hem morgen gaan halen. Het is een showroom model (afgeprijsd en nog duur ) maar dan staat hij er wel meteen. (Althans... dat hoop ik dus.)
En als die er staat kunnen we de laatste troep van de woonkamer opruimen.

We hebben bij IKEA vanavond een kast gekocht voor in de bijkeuken, voor de boodschappen, dus die kunnen we dan morgen ook verder gaan opruimen en stinkie heeft vandaag de droger aangesloten, dus we kunnen nu volop wassen.
  zondag 6 november 2005 @ 00:44:11 #105
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_32009961
ik wacht op de foto's!
It's Time To Shine
  zondag 6 november 2005 @ 01:16:38 #106
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_32010961
quote:
Op zondag 6 november 2005 00:44 schreef qu63 het volgende:
ik wacht op de foto's!
Ja, ben ook benieuwd naar het eindresultaat van de vloer van de gang
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
  zondag 6 november 2005 @ 11:05:41 #107
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_32018326
stinkie gisteren op het dak van de bijkeuken om aftvoer te maken voor de droger:

En dan... de gang. Voor:

Na:

Wat het grootste verschil al maakt is dat de vorige bewoners de zijkanten wit hadden geschilderd bij wijze van plint. En nu dat gewoon weer bij de rest van de muur hoort is het zo mooi!

En dan nog even mijn saxje

Enneh... we moeten op de overloop ook maar een schilderijtje of zo ophangen.

Aan de andere kant van dat gat hangt een kastje in het kamertje.

[ Bericht 2% gewijzigd door BE op 06-11-2005 11:16:46 ]
  zondag 6 november 2005 @ 11:40:45 #108
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_32018965
die vloer! Mooi!

en een schilderijtje lijkt me wel een goed idee ja
It's Time To Shine
pi_32019204
Wat een verschil die vloer !! Wanneer komt de bank? ben benieuwd hoe die zal staan..
  zondag 6 november 2005 @ 14:16:19 #110
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_32023395
quote:
Op zondag 6 november 2005 11:05 schreef Brighteyes het volgende:
stinkie gisteren op het dak van de bijkeuken om aftvoer te maken voor de droger:

[afbeelding]
Zie ik dat nu goed zit de afvoer van het regen water boven de afvoer van de droger? Volgens mij kan dat niet goed gaan al het regent.

Die vloer is wel bekomen
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
  zondag 6 november 2005 @ 15:20:33 #111
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_32025567
Nee, het lijkt idd een beetje raar nu met die ring op de foto maar het gat zit daar waar stinkie met zijn vingers zit te prutsen en er zit zo'n paddestoel dakje op. De regenwaterafvoer zit er ongeveer een halve meter naast.
  zondag 6 november 2005 @ 17:45:10 #112
122508 Stefan026
Alle Dagen Heel Druk!
pi_32030210
[quote]Op zondag 6 november 2005 11:05 schreef Brighteyes het volgende:

[afbeelding]

Die spiegel is cool!
Met allemaal namen? Van Randstad UZB?
Alle dagen heel druk!
pi_32030372
Heb je eigenlijk wel een foto van je keuken?

Dat gat! Das mooi klote, maar wel op de goede hoogte!
Vloer is mooi opgeknapt...!
Misschien dat je, in je andere topic de tips en de foto's kan neerzetten?
Was toch nog iemand met een granieten vloer?

Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
  zondag 6 november 2005 @ 18:03:29 #114
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_32030746
Oh ja, dat is op zich wel een goed idee.

Er is idd geen foto van de keuken nog. Maar dat is mede omdat die vrij basic is en voldoet. Ik zou het zelf nooit zo uitgekozen hebben, qua kleuren enzo, maar goed... hij zit erin. Ik zal er straks eens een foto van maken.
pi_32030775
Oh okay, nou misschien is de keuken over te schilderen?
Of een ander leuk idee...
  zondag 6 november 2005 @ 18:08:39 #116
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_32030895
Wat is de vloer mooi!

Maar zit er een barst in?

Nu lekker speciale zooi kopen en er in boenen
Althans, dat was hier wel erg nodig na de afbijtbehandeling. Het sloeg dof uit. Maar ik had geloof ik ook wel een paardenmiddel gebruikt.

Wat hangt je sax daar gaaf, is dat het baby-shirtje van de band daarnaast in de lijst?
Snobs have more fun!
KLIK!
  zondag 6 november 2005 @ 18:09:26 #117
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_32030912
quote:
Op zondag 6 november 2005 18:04 schreef Oblivion het volgende:
Of een ander leuk idee...
Over een paar jaar, als we echt geld hebben, het huis aan de achterkant anderhalve meter uitbouwen. Een mooie nieuwe keuken aan de voorkant neerzetten en achter gaan wonen.

Nee, dat is flauw. Dat is op zich wel wat we ooit nog willen, maar voorlopig is het goed hoor. Hij is ook niet zo lelijk dat overschilderen nodig zou zijn. Het is eigenlijk alleen het keukenblad dat ik vreselijk vind...
  zondag 6 november 2005 @ 18:11:46 #118
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_32030973
quote:
Op zondag 6 november 2005 18:08 schreef Duderinnetje het volgende:
Wat is de vloer mooi!

Maar zit er een barst in?

Nu lekker speciale zooi kopen en er in boenen
Althans, dat was hier wel erg nodig na de afbijtbehandeling. Het sloeg dof uit. Maar ik had geloof ik ook wel een paardenmiddel gebruikt.

Wat hangt je sax daar gaaf, is dat het baby-shirtje van de band daarnaast in de lijst?
Ja, helaas een barst

Idd nog speciale zooi erin boenen, maar ik ben er nu al helemaal verliefd op.
Hij is hier ook dof en grijzig na de afbijt, maar dat ging gewoon even niet anders. En... voor mij nog altijd liever een iets doffe en iets afgeleefde granieten vloer dan laminaat in de gang.

Ja, dat is idd dat babyshirtje dat ik gekregen heb. Leek ons wel leuk om dat in te lijsten daarbij. Als aandenken aan de band.
pi_32031053
quote:
Op zondag 6 november 2005 18:09 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Over een paar jaar, als we echt geld hebben, het huis aan de achterkant anderhalve meter uitbouwen. Een mooie nieuwe keuken aan de voorkant neerzetten en achter gaan wonen.

Dat vind ik zelf ook wel ideaal.
Maar dat wordt een verbouwing...
quote:
Nee, dat is flauw. Dat is op zich wel wat we ooit nog willen, maar voorlopig is het goed hoor. Hij is ook niet zo lelijk dat overschilderen nodig zou zijn. Het is eigenlijk alleen het keukenblad dat ik vreselijk vind...
Beter toch!
  zondag 6 november 2005 @ 18:16:05 #120
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_32031083
Even foto's van de keuken gemaakt en van onze nieuwste aanwinst . Ik ga even verkleinen en uploaden.
pi_32031227
Supervloertje
Je saxje hangt daar mooiiiii
  zondag 6 november 2005 @ 18:22:43 #122
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_32031314
quote:
Op zondag 6 november 2005 18:11 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Ja, helaas een barst

Idd nog speciale zooi erin boenen, maar ik ben er nu al helemaal verliefd op.
Hij is hier ook dof en grijzig na de afbijt, maar dat ging gewoon even niet anders. En... voor mij nog altijd liever een iets doffe en iets afgeleefde granieten vloer dan laminaat in de gang. Ja, dat is idd dat babyshirtje dat ik gekregen heb. Leek ons wel leuk om dat in te lijsten daarbij. Als aandenken aan de band.
Vrouw naar mijn hart
Snobs have more fun!
KLIK!
  zondag 6 november 2005 @ 18:28:06 #123
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_32031480
De keuken (excusez de puinhoop, we zijn de hele dag aan het prutsen en rommelen geweest, oa een kast in de schuur om daar de boodschappen in te zetten).

De tegeltjes in close up:

Het aanrechtblad:

(Het is vooral dat rozige erin wat niet zo heel mooi is.

En... onze nieuwe aanwinst voor in de woonkamer, voor de drank en wat administratie enzo.

(Hij lijkt heel heftig en groot, maar dat valt in het echt wel mee.)
  zondag 6 november 2005 @ 18:32:11 #124
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_32031608
ik vind die keukenkastjes erger dan het blad hoor
It's Time To Shine
  zondag 6 november 2005 @ 18:33:37 #125
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_32031663
Smaken verschillen. Die kastjes gaan nog wel vind ik zelf. Licht bruine houtnerf...
  zondag 6 november 2005 @ 18:37:15 #126
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_32031766
Een ander aanrechtblad hoeft niet zo duur te zijn hoor! Ik zou het lekker vervangen, als je het zo lelijk vindt.

En de kast in de kamer is prachtig!
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_32031794
De keuken is niet lelijk.
Is ook niet echt mijn smaak, maar zou me er niet gestraft mee voelen.
pi_32032055
Oe, dat aanrechtblad
Ik zou gewoon nooit de keuken opruimen
  zondag 6 november 2005 @ 19:45:37 #129
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_32033786
quote:
Op zondag 6 november 2005 18:46 schreef Bluezz het volgende:
Oe, dat aanrechtblad
Ik zou gewoon nooit de keuken opruimen
Snobs have more fun!
KLIK!
  zondag 6 november 2005 @ 19:51:23 #130
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_32033962
quote:
Op zondag 6 november 2005 18:38 schreef Oblivion het volgende:
De keuken is niet lelijk.
Is ook niet echt mijn smaak, maar zou me er niet gestraft mee voelen.
Nee precies. Hij kan er mee door. Niet mijn keus, maar ook niet lelijk genoeg om nu gelijk een extra lening af te sluiten en er een nieuwe in te gooien.

Oh, en Bluezz... dat niet opruimen is een goed tip!
  zondag 6 november 2005 @ 22:37:57 #131
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_32039970
Die kast!

Waar heb je die op de kop getikt? Mooi is die zeg!
  zondag 6 november 2005 @ 22:50:29 #132
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_32040382
Kosnova in het Alexandrium. Dit is het showroom model dus ik weet er eigenlijk niet veel van. Ik geloof dat hij Esther heette.

Obli! We zijn je dankbaar!
We hebben de keuken nog eens aan nader onderzoek onderworpen, we ergerden ons namelijk ook onwijs aan die dikke donkere rand eronder. En die kan eraf!

Er zit nog een of ander goor formica randje tegen de tegels aangeschroefd, dat gaat er nog vanaf en dan moeten we nog een randje tegels erop zetten, dat ontbreekt maar iig is die rand weg. Nu is de keuken al veel strakker.

zondag 6 november 2005 @ 22:56:59 #133
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_32040607
mooie kastjes!
It's Time To Shine
  zondag 6 november 2005 @ 23:00:27 #134
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_32040712
quote:
Op zondag 6 november 2005 22:56 schreef qu63 het volgende:
mooie kastjes!
pi_32040876
bij een verbouwing ofzo horen toch ook bier flesjes zie ze niet namelijk :d

veel geluk in het nieuwe huisje!!!!
  zondag 6 november 2005 @ 23:32:56 #136
3185 Adelante
To let it go now
pi_32041855
quote:
Op zondag 6 november 2005 23:04 schreef WesHell het volgende:
bij een verbouwing ofzo horen toch ook bier flesjes zie ze niet namelijk :d
hoe denk je dat dat gat ontstaan is
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_32042449
Ziet er inderdaad beter uit!

Nu nog dat "andere" randje...

Leuke zwarte streep door je keuken!
  † In Memoriam † zondag 6 november 2005 @ 23:54:29 #138
7074 moussy
kuttekop
pi_32042648
Is het blad er ook al af? Vind dit ook veel mooier trouwens

Wij hebben een woningbouwkeuken *ril* het eerste wat daar vanaf ging was het afgrijselijke en vooral gore blad!
pi_32048428
Hey BE, om terug te komen op je vloer, hij ziet er GOED uit.. prachtig. En dat aanrechtblad. ik zou het laten liggen. Mocht je het niet mooi vinden pak je het later toch aan. Prima keuken verder. Beter dan de mijne
  maandag 7 november 2005 @ 09:24:34 #140
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_32048673
Mooi huissie hoor!
Die halvloer is mooi geworden! Welk afbijtmiddel hebben jullie gebruikt?
Ik heb precies zo'n vloer in de douche en ik slaag er maar niet in om die echt mooi schoon te laten lijken.
  maandag 7 november 2005 @ 10:55:45 #141
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_32050410
Het aanrechtblad blijft voorlopig nog even zitten. We hebben al genoeg dingen aangepakt die we niet van plan waren en er moet nog een beetje geld overblijven voor nieuwe kozijnen volgend jaar.

Aventura, het eerste deel heb ik gedaan met een of ander spuitbusje van mijn vader maar later ben ik door gegaan met Super Afbijt van Alabastine, dat ging beter.

Maar dat was ook omdat er tapijtlijm op de vloer zat. Eigenlijk denk ik dat jij mss beter af bent met HG super remover voor vloertegels en natuursteen is een professionele, extreem sterke reiniger voor echte probleemvervuilingen, zoals moeilijk te verwijderen polish lagen en oude polish lagen of zware inloopvervuiling e.d.

of
HG marmer shine finish remover is een krachtige reiniger voor het verwijderen van HG marmer shine finish en hardnekkig vuil en vet. Verdun HG marmer shine finish remover met lauw water. Daarna aanbrengen met een luiwagen. Even laten inwerken, goed schrobben en naspoelen met water. Eén liter water is goed voor circa 15 vierkante meter vloeroppervlak.

Die eerste ga ik er nu ook nog een keer overheen gooien van de week. Is sowieso ook iets vriendelijker voor de vloer zelf.
  maandag 7 november 2005 @ 11:18:37 #142
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_32051016
Ik heb voor de vloer ook nog de wash & shine van HG. dat is voor de onderhoudsbeurten tussendoor van de granito vloer. Het werkt redelijk goed, al blijf ik her en der gele verkleuringen zien van tapijtlijm. Ik vrees dat dat niet meer te verhelpen is (maar ze zijn alleen zichtbaar als je op je knieën, met je kont omhoog, loerend over de vloer kruipt. Dat scheelt )
Snobs have more fun!
KLIK!
  maandag 7 november 2005 @ 11:53:46 #143
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_32051995
HG is goed ja, dat hebben wij hier om de marmeren vloer schoon te houden
It's Time To Shine
  maandag 7 november 2005 @ 14:45:42 #144
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_32057150
Heej BE wat kóst nou zo'n kast dan? Zal wel weer lekker duur zijn :|
pi_32059294
Geweldig, die vloer! Knap hoor wat jullie in zo'n korte tijd allemaal gedaan hebben!
One of the least benightedly unintelligent life forms it has been my profound lack of pleasure not to be able to avoid meeting.
  maandag 7 november 2005 @ 16:15:32 #146
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_32059892
quote:
Op maandag 7 november 2005 14:45 schreef zwahiel het volgende:
Heej BE wat kóst nou zo'n kast dan? Zal wel weer lekker duur zijn :|
Ik geloof oorspronkelijk 1295 Eur. Dit was het showroom-model en ging mee voor 795.

De een zal zeggen 'is dat alles', maar ik vind het nog steeds een behoorlijk bedrag hoor.
pi_32063653
Thx voor de tips over de vloer
Heb namelijk ook zo'n vloer als Aventura in de badkamer (ik dus ook in de badkamer)
  woensdag 9 november 2005 @ 13:58:17 #148
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_32116547
Trapleuning staat in de eerste laag grijs.
En meteen een plankje meegenomen voor de video en DVD speler op de slaapkamer.

Dit weekend gaan we het dak van de bijkeuken isoleren.
Gisteren de studeerkamer/voorslaapkamer een klein beetje op orde gemaakt, vanavond daar verder opruimen.

Steeds maar kleine dingetjes, maar het wordt wel steeds meer huis.
Oh, gisteren met veel gepruts de internetverbinding in orde gemaakt zodat de vaste telefoon het ook weer doet en het modem boven staat.
pi_32117016
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 15:04 schreef moussy het volgende:
Ah wat schattig, je hebt ook al een kinderstoeltje en blokken staan
Betrapt
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  woensdag 9 november 2005 @ 21:10:56 #150
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_32128696
quote:
Op woensdag 9 november 2005 13:58 schreef Brighteyes het volgende:
Steeds maar kleine dingetjes, maar het wordt wel steeds meer huis.
Oh, gisteren met veel gepruts de internetverbinding in orde gemaakt zodat de vaste telefoon het ook weer doet en het modem boven staat.
Hoe zo veel gepruts? Vertel!!
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
  woensdag 9 november 2005 @ 21:27:37 #151
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_32129157
quote:
Op woensdag 9 november 2005 21:10 schreef Martijn_77 het volgende:
Hoe zo veel gepruts? Vertel!!
Er liep al een telefoondraad naar boven dus die wilden we gaan gebruiken voor het modem.
De vraag was, waar werd die splitsing naar boven gemaakt.
In de wandcontactdoos van de woonkamer dus.
Nu loopt dus de hoofdader via een gaatje in de wandcontactdoos naar buiten naar de splitter en dan via de splitter weer naar de wandcontactdoos waar tegelijkertijd ook de telefoonlijn op de slaapkamer op aangesloten zit.
De draad boven was niet helemaal lang genoeg, dus die komt uit het tvkabel kastje naar buiten de splitter in (dat was iets korter).

Maar goed, het werkt!
  woensdag 9 november 2005 @ 21:59:45 #152
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_32130237
quote:
Op woensdag 9 november 2005 21:27 schreef Brighteyes het volgende:
Maar goed, het werkt!
En ziet het er ook een beetje uit?
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
  woensdag 9 november 2005 @ 22:17:34 #153
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_32130887
Er komt een TV voor te staan.
  woensdag 9 november 2005 @ 22:24:46 #154
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_32131160
quote:
Op woensdag 9 november 2005 22:17 schreef Brighteyes het volgende:
Er komt een TV voor te staan.
O, dat is altijd handig!!
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
  † In Memoriam † woensdag 9 november 2005 @ 23:49:53 #155
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_32134503
Die vloer, prachtig
Daar wil ik wel slapen
pi_32139161
Zeg BE, heb je er wel eens aangedacht je trapleuning zwart te maken?
En dan op je trapjes zelf van die zwarte antislipdingetjes...?
Zeker nu met je mooie vloer....

Die stinkerd stond er ook nog op...

En dan wat meer zwarte accenten in de gang?

Is maar een sugesstie... (Waar ik dus al een week over zit te bomen... )

Zo, kan ik verder aan de slag in mijn eigen huis...
  donderdag 10 november 2005 @ 10:56:46 #157
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_32142020
Interessante suggeste!

Ik heb het even in de groep gegooid bij mijn wederhelft en die zag het niet zo heel erg zitten. Ik denk dat zwart ook wel heel zwart is, maar ik heb nog een hele mooie heeeeel donker blauwgrijs... mss dat ik die er zo als laag overheen gooi. Als het niet mooi is kan altijd dat andere grijs er weer overheen. Ik wil hem toch een keer of 4 lakken.
  donderdag 10 november 2005 @ 11:02:51 #158
3185 Adelante
To let it go now
pi_32142174
wat een knullig epaint prestatie Obli Had dan minstens die verfvlekken op die broek ook zwart gemaakt
pi_32142325
quote:
Op donderdag 10 november 2005 11:02 schreef Adelante het volgende:
wat een knullig epaint prestatie Obli Had dan minstens die verfvlekken op die broek ook zwart gemaakt

Doe jij het dan beter!

Ja, BE zat later te denken dat het contast mischien te groot is...maar ja, ik ben zelf met zwart witte strepen bezig, vandaar...
Maar toch, met een paar leuke zwarte vazen in het raam... enzo...lekker shoppen...
pi_32142458

Sorry Stinkie. Kon het niet laten...
  donderdag 10 november 2005 @ 11:15:17 #161
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_32142517
quote:
Op donderdag 10 november 2005 11:08 schreef Oblivion het volgende:
Ja, BE zat later te denken dat het contast mischien te groot is...maar ja, ik ben zelf met zwart witte strepen bezig, vandaar...
Maar toch, met een paar leuke zwarte vazen in het raam... enzo...lekker shoppen...
Het raam is al bezet...
Allerlei tegeltjes met waarde voor mij en kruikjes die stinkie letterlijk opgedoken heeft:

donderdag 10 november 2005 @ 11:15:51 #162
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_32142535
Die foto!
pi_32142542
quote:
Op donderdag 10 november 2005 11:15 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Het raam is al bezet...
Allerlei tegeltjes met waarde voor mij en kruikjes die stinkie letterlijk opgedoken heeft:

[afbeelding]
Die kruiken he, die kunnen zwart!

donderdag 10 november 2005 @ 11:18:33 #164
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_32142635

Heiligschennis!
pi_32142817
I know, plaag ook maar...

Maar er moet een andere kleur op dat ding! Echt!
Donkerblauw-grijs is opzich denk ik ook wel mooi.
  donderdag 10 november 2005 @ 11:28:41 #166
19297 stinkie
pi_32142920
quote:
Op donderdag 10 november 2005 11:16 schreef Oblivion het volgende:

[..]

Die kruiken he, die kunnen zwart!

Niemand komt met een kwast in de buurt van die kruiken. Ik heb die krengen met gevaar voor eigen leven uit dat wrak moeten slepen. Das puur antiek mens, 1800 nog wat

pi_32142972
quote:
Op donderdag 10 november 2005 11:28 schreef stinkie het volgende:

[..]

Niemand komt met een kwast in de buurt van die kruiken. Ik heb die krengen met gevaar voor eigen leven uit dat wrak moeten slepen. Das puur antiek mens, 1800 nog wat

Kan mij dat nou schelen...

Hap jij lekker verder...
  donderdag 10 november 2005 @ 21:31:19 #168
122508 Stefan026
Alle Dagen Heel Druk!
pi_32160470
He, slim om dat te gaan vertellen dat die kruiken ANTIEK zijn en ook nog voor het raam neerzetten!

Zijn jullie wel verzekerd voor inbraak
Alle dagen heel druk!
  donderdag 10 november 2005 @ 21:38:00 #169
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_32160688
Obli!

Kun jij geen topic openen met: Metamorfoses door Obli en dat je dan foto's van interieurs én users een beetje leuk overpaint op deze manier?

Ik zie het voor me, met een spin off naar de TV (Loving Your New Living, featuring Obli Vion), na een jaar een eigen tijdschrift (OBLI VISION ) en hell... we kopen een pandje in Naarden vesting en blowen die hele Jan de Houvnie de tent uit
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_32161313

Jan de Houvnie...

Godverdomme allemaal drinken op mijn scherm/toetsenbord...
  donderdag 10 november 2005 @ 23:36:36 #171
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_32164847
quote:
Op donderdag 10 november 2005 21:31 schreef Stefan026 het volgende:
He, slim om dat te gaan vertellen dat die kruiken ANTIEK zijn en ook nog voor het raam neerzetten!

Zijn jullie wel verzekerd voor inbraak
Die dingen zijn oud, maar geen fuck waard hoor!
Wel eens van 13 in 1 dozijn gehoord?
En persoonlijke waarde verzekeren ze niet.

Oh en Dude...
pi_32175216
leuk idee oblivion, van die zwarte accentjes. ik denk gelijk even mee:

[ Bericht 29% gewijzigd door bixister op 11-11-2005 12:29:38 ]
  vrijdag 11 november 2005 @ 12:25:30 #173
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_32175414
!
Snobs have more fun!
KLIK!
  vrijdag 11 november 2005 @ 13:17:16 #174
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_32176750
Bixis!
pi_32176844
tsja, ook bijna antiek dus past mooi bij de kruikjes?
  Jubileum moderator vrijdag 11 november 2005 @ 20:04:28 #176
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_32188254
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_32188302
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 12:17 schreef bixister het volgende:
leuk idee oblivion, van die zwarte accentjes. ik denk gelijk even mee:

[afbeelding]

Nu de kruikjes nog...
pi_32191439
Bixis
  zaterdag 12 november 2005 @ 11:49:28 #179
19297 stinkie
pi_32200807
pi_32201472
quote:
Op woensdag 2 november 2005 20:21 schreef Brighteyes het volgende:
De gang, met kapstok. Er komt er nog eentje bij en het motorpak gaat een plekje in de bijkeuken krijgen.
Ik wist het, ik wist het.
quote:
Op zondag 6 november 2005 11:05 schreef Brighteyes het volgende:
En dan nog even mijn saxje

Woehahahaha. Arme stinkie.
  zaterdag 12 november 2005 @ 12:26:35 #181
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_32201594
Het probleem heeft zichzelf opgelost .
Het motorpak is gisteren op de A16 gesneuveld.
pi_32201701
quote:
Op zaterdag 12 november 2005 12:26 schreef Brighteyes het volgende:
Het probleem heeft zichzelf opgelost .
Het motorpak is gisteren op de A16 gesneuveld.
Is ie gecrashed?
[edit]Al gevonden, kolere. Rustig aan stinkie, even niet klussen.
  zaterdag 12 november 2005 @ 12:42:03 #183
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_32201891
quote:
Op zaterdag 12 november 2005 12:31 schreef Dirkh het volgende:
Is ie gecrashed?
Ja, was even niet zo tof zeg maar.
Vandaag stond op de agenda om het plafond in de schuur te gaan isoleren maar dat stellen we nog maar even uit zeg maar.
  zaterdag 12 november 2005 @ 22:00:01 #184
19297 stinkie
pi_32217089
quote:
Op zaterdag 12 november 2005 12:31 schreef Dirkh het volgende:

[..]

Is ie gecrashed?
ja, shit happens. Voordeel is wel, als ze nu iets vraagt wapper ik gewoon even met mijn in het verband zittende handje
pi_32221217
quote:
Op zaterdag 12 november 2005 22:00 schreef stinkie het volgende:

[..]

ja, shit happens. Voordeel is wel, als ze nu iets vraagt wapper ik gewoon even met mijn in het verband zittende handje

Hmm, staat ook wel leuk!
Een zwart verbandje.....

Sterkte!
  zondag 13 november 2005 @ 00:23:58 #186
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_32221290
quote:
Op zondag 13 november 2005 00:19 schreef Oblivion het volgende:

[..]

[afbeelding]

Hmm, staat ook wel leuk!
Een zwart verbandje.....

Sterkte!
Maar zó lelijk is die man toch niet?
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_32221389
quote:
Op zondag 13 november 2005 00:23 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Maar zó lelijk is die man toch niet?
Nee, anders had ik het verbandje wel op zijn hoofd geplakt...
Dude! De man heeft een schuivert gemaakt met zijn motor!
Dat is een verbandje! Geen kruis omdat hij niet leuk is! Muts!
  zondag 13 november 2005 @ 11:32:24 #188
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_32226928
Aggos!
  zondag 13 november 2005 @ 13:06:53 #189
19297 stinkie
pi_32228934
  maandag 14 november 2005 @ 11:50:17 #190
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_32254364
En maar niet begrijpen waarom de (design)radiator in de badkamer het niet doet...
Eergisteren helemaal ontlucht... denk je 'nu moet het toch goed zijn'...
Vandaag was hij nog ijs koud... dus ik water uit de bovenkant laten lopen, hopend dat er dan warm water in zou gaan lopen. En jawel hoor....
Dat doet het ook... UIT DE VERKEERDE LEIDING!
Die josties hebben de aanvoer op de uitvoer aangesloten en andersom. No wonder dat hij het niet doet...
Nu moet dus blijkbaar de slaapkamer aan staan voordat de badkamer het doet... en dat laatste wil ik absoluut niet. Ik haat verwarming in de slaapkamer...

Het lijkt erop dat het ding omgedraaid kan worden, dus dat moeten we dan nu maar gaan doen om de leidingen op de juiste manier aangesloten te krijgen.
Anders moeten we gaan klooien met leidingen verlengen etc. etc.

En in de badkamer hebben we de verwarming gewoon echt wel nodig wegens ijskoud en vochtig...
pi_32257448
Wel lullig voor jullie, BE...

Hoe bevalt het leven in het nieuwe huis?
  maandag 14 november 2005 @ 14:13:40 #192
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_32257663
Het leven hier bevalt prima!
We zijn nog steeds superblij met ons huisje!
  † In Memoriam † maandag 14 november 2005 @ 14:45:57 #193
7074 moussy
kuttekop
pi_32258526
Oej, BE hebben jullie toevallig de dubbel dekkende verf van eigen merk Praxis gebruikt? Zo ja is 1 laag genoeg voor een peuterbedje of toch maar 2 lagen?
  maandag 14 november 2005 @ 14:54:49 #194
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_32258751
Pfoe... Als ik het goed heb was het gewoon hoogglans. Het is gemengd omdat ik een Flexa kleur wilde, dus weet niet of het dubbeldekkend is.

Dekking hangt ook een beetje af van de kleur die eronder zit.
Als je van bijv. wit naar iets donkers gaat is een 2e laag mss wel beter.

Ik had eerst 1 laag gewone verf op de trapleuning zitten en daar zag je na een week al slijtplekjes op. Ben nu met een andere kleur eroverheen gegaan en dat 4 keer. Dan blijft het wat langer mooi.
Dus ik zou een kinderbedje mss toch wel 2 keer doen, gewoon zodat het goed zit en niet bij elke aanraking een lelijke kras geeft of zo.
  † In Memoriam † maandag 14 november 2005 @ 14:59:23 #195
7074 moussy
kuttekop
pi_32258880
ja daar zit ik dus ook mee, het krassen, voor de rest dekt ie echt heel erg mooi op grenen
  maandag 14 november 2005 @ 16:04:49 #196
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_32260698

Wat een -spul is plexiglas zeg!
Snijden met een stanleymes zeggen ze... maar dan moet je er wel 100.000 keer overheen voor het echt goed is om te kunnen breken langs het lijntje.
pi_32260749

Ben je dan aan het doen?
  maandag 14 november 2005 @ 16:08:28 #198
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_32260835
We zijn voorzetraampjes aan het maken voor de raampjes in de schuur. Om ze toch wat beter te isoleren.

Ik dacht 'even' plexiglas op maat te maken en er tegenaan te schroeven... maar dat is iets minder makkelijk.
Andere optie is een figuurzaag... die ga ik zo maar zoeken.
pi_32260990
Decoupeerzaag?
  maandag 14 november 2005 @ 16:29:37 #200
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_32261414
Dat brak gelijk een vette scheur erin.
Dus toch maar snijden... en dan tig keer.
  maandag 14 november 2005 @ 16:31:35 #201
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_32261485
quote:
Op maandag 14 november 2005 16:13 schreef Oblivion het volgende:
Decoupeerzaag?
dat werkt niet met plexiglas geloof ik..

een keer of 5 met een stanleymes erlangs en dan op de rand van de tafel breken. zou moeten werken..
It's Time To Shine
pi_32261512
Nee, dan moet je de te zagen stukken met tape aftapen...
Zie je eigen topic...
  maandag 14 november 2005 @ 17:12:27 #203
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_32262484
Nou goed... takkeklus dus... past op 3 mm na niet.
We gaan nu maar gewoon even 3 glasplaatjes bestellen. Net ergens gezien waar dat voor 10 eur per m2 kan. En we hebben 3 keer 71x71 nodig.
3 glasplaatjes is dus ong net zo duur als 2 acrylaat raampjes.
pi_32262516
Oh, dat is dan wel de beste oplossing ja...
En hoe ga je de glasplaatjes dan bevestigen?
  maandag 14 november 2005 @ 17:16:57 #205
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_32262584
Met kit.
Er zit een binnenrantje op die ramen. Gewoon kit er tegenaan. Glasplaatjes ertegenaan en klaar. Dan hoeft er ook geen tochtstripje meer tussen. Dan zit het gewoon tochtdicht vast.
1 keer die raampjes even zemen vanbinnen en glas eroverheen. Het is de bijkeuken... ik hoef dat ook niet per se elke week aan alle kanten te zemen.
pi_32262702
Ah okay, je zou er nog een paar latjes tegen aan kunnen kitten...
pi_32262946
Bijgelezen, wat een gedoe zeg
Enneh zemen? Wat is dat?
  maandag 14 november 2005 @ 18:25:23 #208
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_32264674
Obli, stinkie zei net al dat er idd nog glaslatjes tegenaan moeten komen. Dusseh... dat komt wel vast te zitten.

Bluezz!
  maandag 14 november 2005 @ 20:34:54 #209
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_32268541
De grijze leuning zit!

pi_32268742
Heel mooi!

Goede keus!
  maandag 14 november 2005 @ 20:42:41 #211
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_32268823
hijs mooi!
It's Time To Shine
pi_32279494
Joh! Heeft stinkie zn brommert tegen het asfalt geparkeerd???

Wat hebben jullie toch met voertuigen?

Was het de Soez of de hond?
  dinsdag 15 november 2005 @ 11:25:35 #213
30488 coolbabe
My little pwny
pi_32281134
quote:
Op maandag 14 november 2005 20:34 schreef Brighteyes het volgende:
De grijze leuning zit!

[afbeelding]
Super!
Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 15 november 2005 @ 11:29:16 #214
13151 crew  Rewimo
pi_32281236
Staat mooi die leuning!
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  dinsdag 15 november 2005 @ 11:37:14 #215
19297 stinkie
pi_32281461
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 10:06 schreef basset het volgende:
Joh! Heeft stinkie zn brommert tegen het asfalt geparkeerd???

Wat hebben jullie toch met voertuigen?

Was het de Soez of de hond?
de hond
ik koop eens wat nieuws
pi_32287539
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 11:37 schreef stinkie het volgende:

[..]

de hond
ik koop eens wat nieuws
Kluns
pi_32300130
ik vind 't wel erg grijs allemaal. en een beetje jammer dat het blauwige van de trap nu weg lijkt te zijn of ligt dat alleen aan de belichting?
  dinsdag 15 november 2005 @ 22:53:41 #218
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_32300310
Dat is denk ik wel de belichting. Hoewel ik dat persoonlijk dan weer niet erg vind omdat de kleur van de trap net iets anders is dan de rest van het 'lichte grijs'.
Het is idd heel grijs maar dat komt ook wel een klein beetje omdat ik focus op die dingetjes op de foto's. In het echt ligt er boven een houten vloer die het ergste weg trekt en verder moet eea zich natuurlijk nog gaan settelen door wat rommeltjes.

Mijn enige echte is dat ik op de overloop mijn galerijtje mooie foto's wilde ophangen als detail maar stinkie wil geen 'death row' daar.
Terwijl het voor mij puur 'mooie oude foto's zijn'. Maar goed, dat is het minime 'nadeeltje' van samenwonen.
  woensdag 16 november 2005 @ 00:19:03 #219
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_32302930
En BE hoe ver is jullie woning nu af?
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_32303124
eh, daar gaat dit hele topic toch over of begrijp ik iets verkeerd?
  woensdag 16 november 2005 @ 09:00:33 #221
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_32306109
quote:
Op woensdag 16 november 2005 00:19 schreef Martijn_77 het volgende:
En BE hoe ver is jullie woning nu af?
Snobs have more fun!
KLIK!
  woensdag 16 november 2005 @ 09:21:56 #222
19297 stinkie
pi_32306383
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 22:53 schreef Brighteyes het volgende:
Dat is denk ik wel de belichting. Hoewel ik dat persoonlijk dan weer niet erg vind omdat de kleur van de trap net iets anders is dan de rest van het 'lichte grijs'.
Het is idd heel grijs maar dat komt ook wel een klein beetje omdat ik focus op die dingetjes op de foto's. In het echt ligt er boven een houten vloer die het ergste weg trekt en verder moet eea zich natuurlijk nog gaan settelen door wat rommeltjes.

Mijn enige echte is dat ik op de overloop mijn galerijtje mooie foto's wilde ophangen als detail maar stinkie wil geen 'death row' daar.
Terwijl het voor mij puur 'mooie oude foto's zijn'. Maar goed, dat is het minime 'nadeeltje' van samenwonen.
zodra ik oud genoeg ben om op mijn sterfbed te gaan liggen mag jij je schilderijtjs ophangen. Totdan liggen ze prima in de kruipruimte
  woensdag 16 november 2005 @ 09:28:35 #223
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_32306499
quote:
Op woensdag 16 november 2005 09:21 schreef stinkie het volgende:

[..]

zodra ik oud genoeg ben om op mijn sterfbed te gaan liggen mag jij je schilderijtjs ophangen. Totdan liggen ze prima in de kruipruimte
Wat staat er op die schilderijtjes dan? Zo erg kan het toch niet zijn stinkie
Snobs have more fun!
KLIK!
  woensdag 16 november 2005 @ 09:33:54 #224
19297 stinkie
pi_32306601
quote:
Op woensdag 16 november 2005 09:28 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Wat staat er op die schilderijtjes dan? Zo erg kan het toch niet zijn stinkie
Foto's, mensen, kinderen, god weet wat. Ze wilde zelfs mijn ouders beroven van een oude babyfoto van mij
Echt, ik ben nog mijlenver van de 30 verwijderd, dan zal ik als een of ander oud omaatje kinderfoto's op mijn overloop gaan hangen
  woensdag 16 november 2005 @ 09:44:04 #225
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_32306815
quote:
Op woensdag 16 november 2005 09:33 schreef stinkie het volgende:

[..]

Foto's, mensen, kinderen, god weet wat. Ze wilde zelfs mijn ouders beroven van een oude babyfoto van mij
Echt, ik ben nog mijlenver van de 30 verwijderd, dan zal ik als een of ander oud omaatje kinderfoto's op mijn overloop gaan hangen
Wááát??? Mijlenver van de dertig? Vanaf welke kant beschouwd??? Heeft Be een jong blaadje aan de haak geslagen?

(En voor een nieuwe motor? Mogen de foto's dan wel op de overloop? Koop je een Indian deze keer, past mooi bij je afschuw van foto's, die stelen immers je ziel, dachten te indianen. Is het cirkeltje weer rond. Uitonderhandelen dit soort kwesties stinkie! )
Snobs have more fun!
KLIK!
  woensdag 16 november 2005 @ 09:49:41 #226
19297 stinkie
pi_32306922
quote:
Op woensdag 16 november 2005 09:44 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Wááát??? Mijlenver van de dertig? Vanaf welke kant beschouwd??? Heeft Be een jong blaadje aan de haak geslagen?

(En voor een nieuwe motor? Mogen de foto's dan wel op de overloop? Koop je een Indian deze keer, past mooi bij je afschuw van foto's, die stelen immers je ziel, dachten te indianen. Is het cirkeltje weer rond. Uitonderhandelen dit soort kwesties stinkie! )
IK zit nog aan de goede kant van de dertig ja
En nog een nieuwe motor? Ik heb er al 2 motor lijkt er beter te zijn afgekomen dan ikzelf
  woensdag 16 november 2005 @ 10:01:06 #227
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_32307100
't Is idd een jong blaadje Dude!

En die foto'tjes... Een foto van toen mijn moeders Opa en Oma 60 jr getrouwd waren. Ergens midden in de betuwe. Op straat, op 2 houten krukjes, zwart pak, zwarte jurk en dan overal op de grond potten met geraniums en hortensia's.
En dat dan in zwart wit. Als je niet beter weet denk je dat het ergens Zuid Frankrijk is of zo.

En een lijstje met 2 (zwart-wit) foto's van mij en mijn zusje toen we klein waren.

En een foto van een vriend van mijn ouders, hand in hand met zijn broertje, toen ze klein waren. In vreselijke foute streepjestruien, staand in een weiland met vreselijk stugge gezichten, want we willen niet op de foto. Uiteraard ook in zwart wit.

En in dat galerijtje hing ook een t-shirtje van toen ik klein was. Blauw met in rode vilten letters mijn naam.

Maar hij snapt het niet... Helaas...

Oh, en Martijn... het zijn nu voornamelijk kleine dingetjes. Er moeten nog 2 lampen opgehangen worden. Luxaflex in de slaapkamer, nog een paar dozen een iets beter plekje en de zolder op orde.

Oh, en nog een plank ergens in de woonkamer zodat de gordijnrails erop kan en ik de gordijnen kan gaan naaien.

Zeg maar gewoon zo goed als af.
  † In Memoriam † woensdag 16 november 2005 @ 10:10:59 #228
7074 moussy
kuttekop
pi_32307283
BE, gewoon ophangen als ie aan het werk is
  woensdag 16 november 2005 @ 10:12:50 #229
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_32307316
Je moet eens weten hoevaal mijn handen al gejeukt hebben.
Maar ik vind stiekem toch dat ik dat niet helemaal kan maken.
En dan zit ik straks met een muur met een stuk of 10 gaatjes als ik ze eraf moet halen.
  † In Memoriam † woensdag 16 november 2005 @ 10:13:48 #230
7074 moussy
kuttekop
pi_32307338
Is er geen "ruilmiddel"? Jij dit, ik dat?
  woensdag 16 november 2005 @ 10:15:32 #231
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_32307374
Niet echt veel nee... we hebben alles al een beetje uitgeruild!

Erg eigenlijk dit.

Nou ja goed, de lijstjes liggen in een kratje... Mss dat ik hem ooit nog eens zo gek krijg... Als er een mooie zwart-wit foto van zijn eigen spruit tussen komt?
pi_32307424
of straf. ik dit niet jij dat niet.
  † In Memoriam † woensdag 16 november 2005 @ 10:21:32 #233
7074 moussy
kuttekop
pi_32307508
Hij moet gewoon blij zijn dat je het niet op de slaapkamer boven het bed wil hangen
pi_32307513
quote:
Op woensdag 16 november 2005 10:01 schreef Brighteyes het volgende:
Maar hij snapt het niet... Helaas...
Ik snap hem anders dondersgoed... Je maakt er dan een herdenkingsplaats van.. Het enige wat je dan nog mist is een plaquette met de tekst "voor hen die gevallen zijn"
Beetje een lugubere entree.. Je bent nog niet overleden...

Als je nu eens 1 of twee foto's hangt aldaar, en dan van jullie zelf ipv al dan niet overleden opa's en oma's... En recent dan, niet van vroegah, toen jullie nog jong, groen en onschuldig waren... Mooie zwart wit foto's bijvoorbeeld... Dan wordt het leuker i.p.v. een kijk-eens-hoe-schattig-ik-was-vroeger-gang..
burgerweeshuis
"de mens heeft geen smaak, tenzij hij opgegeten wordt."
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
  † In Memoriam † woensdag 16 november 2005 @ 10:24:17 #235
7074 moussy
kuttekop
pi_32307565
Luguber is het pas als er oorlogswonden komen te hangen, met een altaar en brandende kaarsen Wat is er nou mis met een vroegah-plekje? Dat hoort bij je, dat heeft je gemaakt wie je nu bent!
  woensdag 16 november 2005 @ 10:28:51 #236
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_32307666
Anders op de werk- of logeerkamer ofzo Be? Bij wijze van compromis?

Of op het toilet!
Snobs have more fun!
KLIK!
  woensdag 16 november 2005 @ 10:32:12 #237
19297 stinkie
pi_32307739
quote:
Op woensdag 16 november 2005 10:28 schreef Duderinnetje het volgende:
Anders op de werk- of logeerkamer ofzo Be? Bij wijze van compromis?

Of op het toilet!
Heel misschien in het kleine kamertje, daar kom ik toch niet. Studeerkamer staat mijn pc en ik weiger te gaan schijten terwijl 3 generaties Brighteyes op me neerkijken
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 16 november 2005 @ 10:33:48 #238
13151 crew  Rewimo
pi_32307784
Hm dan zou ik ze geloof in inscannen en in een (beveiligde ) screensaver op de PC zetten
  woensdag 16 november 2005 @ 10:35:22 #239
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_32307827
stinkie en zwaai!

Jullie snappen het niet... de enige 2 doden op die foto's zijn die Opa en Oma van mijn moeder en die ken ik niet eens en zegt me verder niets behalve dan dat het een prachtige foto is...

Nou ja goed, hier is geen compromis voor te vinden helaas. Het kleine kamertje slaat nergens op, het enige vrije plekje muur is achter de deur en sowieso kom ik daar nooit.

Het toilet had ik ook al geprobeerd maar dat snapt hij ook niet...

Ik zal ermee moeten leren leven I guess...
  woensdag 16 november 2005 @ 10:37:09 #240
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_32307883
Rewimo! Dat is een goeie!

Oh, en over bekeken worden... stinkie heeft een leuke feature van ons bad ontdekt.
De knop waarmee je het klepje in het putje laat zakken glimt zo onwijs dat je als je wijdbeens in bad ligt (wat wel moet omdat het niet zo'n groot bad is) je jezelf prima kan bekijken in die knop. Alleen dan heeeeeeeeeeeel klein.
  woensdag 16 november 2005 @ 10:37:53 #241
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_32307899
quote:
Op woensdag 16 november 2005 10:35 schreef Brighteyes het volgende:

Ik zal ermee moeten leren leven I guess...
Ik geloof het ook Be

Misschien komt er nog eens een gelegenheid dat hij iets wil en jij dan fijntjes terug kan komen op de 'foto-kwestie' Altijd achter de hand houden
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_32307910
quote:
Op woensdag 16 november 2005 10:24 schreef moussy het volgende:
Luguber is het pas als er oorlogswonden komen te hangen, met een altaar en brandende kaarsen Wat is er nou mis met een vroegah-plekje? Dat hoort bij je, dat heeft je gemaakt wie je nu bent!
Dus hang je er schattige vroeger-was-ik-onschuldig-foto's op? Behalve dat je NU leeft, vind ik een prominente plek voor je vroeger-foto's echt niet mooi. De wc is er wel weer een handige plek, of je slaapkamer..
burgerweeshuis
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
  woensdag 16 november 2005 @ 10:38:53 #243
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_32307929
quote:
Op woensdag 16 november 2005 10:37 schreef Brighteyes het volgende:
Rewimo! Dat is een goeie!

Oh, en over bekeken worden... stinkie heeft een leuke feature van ons bad ontdekt.
De knop waarmee je het klepje in het putje laat zakken glimt zo onwijs dat je als je wijdbeens in bad ligt (wat wel moet omdat het niet zo'n groot bad is) je jezelf prima kan bekijken in die knop. Alleen dan heeeeeeeeeeeel klein.
Rondleiding overslaat zaterdag
Snobs have more fun!
KLIK!
  † In Memoriam † woensdag 16 november 2005 @ 10:39:40 #244
7074 moussy
kuttekop
pi_32307948
man, als je er 5x langs gelopen bent zie je ze niet eens meer als je er niks mee hebt
  woensdag 16 november 2005 @ 10:40:44 #245
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_32307975
Ja maar... ja maar... de overloop... boven... ergens... dat is toch ook niet zo heel prominent? Minder prominent dan de slaapkamer waar ik ze vroeger had hangen, of de gang...
Damn... ik had ze in mijn nieuwbouwblokhut toch gewoon op moeten hangen, dan had hij kunnen zien hoe leuk het was. Maar daar 'pasten' ze niet... ik wilde ze niet bezoedelen met nieuwbouwstof enzo.

En ik was ECHT heel schattig vroeger! Veel schattiger dan nu!
  † In Memoriam † woensdag 16 november 2005 @ 10:41:15 #246
7074 moussy
kuttekop
pi_32307990
quote:
Op woensdag 16 november 2005 10:38 schreef zwaaibaai het volgende:

[..]

Dus hang je er schattige vroeger-was-ik-onschuldig-foto's op? Behalve dat je NU leeft, vind ik een prominente plek voor je vroeger-foto's echt niet mooi. De wc is er wel weer een handige plek, of je slaapkamer..
nee, ik heb niet 1 foto tentoongesteld in huis , het gaat om de foto's van BE
  woensdag 16 november 2005 @ 10:44:39 #247
19297 stinkie
pi_32308089
quote:
Op woensdag 16 november 2005 10:39 schreef moussy het volgende:
man, als je er 5x langs gelopen bent zie je ze niet eens meer als je er niks mee hebt
als ik er 5 keer langs gelopen ben, heb ik ze al 5 keer van de muur gelopen... met alle onplezierige resultaten van dien. Verschil in breedte tussen mijn schouders en de overloop is niet groot genoeg om schilderijtjes op te hangen
pi_32308133
Wat is dat toch met drie generatie-foto's en vrouwen? Wat Mousy zegt klopt wel, het heeft je gevormd in wat je nu bent. Maar moet dat persé dan met een foto op de gang, in het midden, in schattig zwart-wit? Wat is er mis met een foto album? Nog even je je hangt daar de koningin op...
burgerweeshuis
pi_32308199
quote:
Op woensdag 16 november 2005 10:44 schreef stinkie het volgende:

[..]

als ik er 5 keer langs gelopen ben, heb ik ze al 5 keer van de muur gelopen... met alle onplezierige resultaten van dien. Verschil in breedte tussen mijn schouders en de overloop is niet groot genoeg om schilderijtjes op te hangen
Ok geef je het zelf toe of zal ik het zeggen? Dat is dus een kutsmoes

Je hebt bright zoals je haar nu hebt, niet zoals ze vroeger was. Leuk om zo heeeeel af en toe naar te kijken, zonder dat je iedere keer bij binnenkomst er mee geconfronteerd moet worden.
burgerweeshuis
  woensdag 16 november 2005 @ 10:50:19 #250
19297 stinkie
pi_32308267
quote:
Op woensdag 16 november 2005 10:48 schreef zwaaibaai het volgende:

[..]

Ok geef je het zelf toe of zal ik het zeggen? Dat is dus een kutsmoes

Je hebt bright zoals je haar nu hebt, niet zoals ze vroeger was. Leuk om zo heeeeel af en toe naar te kijken, zonder dat je iedere keer bij binnenkomst er mee geconfronteerd moet worden.
dat zei ik dus ook al tegen d'r ja. Het laatste waar ik op zit te wacht is dat als ik die trap opgeklommen ben (wat al een uitdaging is zonder afgeleid te worden door foto's) tegen die lijstjes aan te moeten staren.
  woensdag 16 november 2005 @ 10:56:20 #251
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_32308460
En een collage? Gewoon een heleboel foto's, oud en nieuw bij en door elkaar, afgewisseld met kaartjes en andere papieren dingetjes en dan in een wissellijst op de gang/op het toilet? Dan hangt het niet zo 'uitgestald' en springen de afzonderlijke foto's niet zo in het oog.

Ik moet stiekem wel erg lachen om deze newly wed-discussie
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_32308547
Ik bedoelde dat het een kutsmoes was van jou, stinky...... Je brede schouders zal nooit als excuus aangemerkt worden om de foto's vooral niet op te hangen in de gang.... het is gewoon niet mooi.
burgerweeshuis
  woensdag 16 november 2005 @ 11:00:10 #253
19297 stinkie
pi_32308575
quote:
Op woensdag 16 november 2005 10:56 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik moet stiekem wel erg lachen om deze newly wed-discussie
Het is geen discussie, het is een vaststaand gegeven dat er geen, ik herhaal, geen foto's komen te hangen.

Het voelt aan alsof we in [OUD] zitten
  woensdag 16 november 2005 @ 11:00:58 #254
35189 Troel
scherp en bot
pi_32308599
quote:
Op woensdag 16 november 2005 11:00 schreef stinkie het volgende:

kus knuffel kroel
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 16 november 2005 @ 11:02:56 #255
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_32308653
Ja maar... zeg nou zelf...

En dit zijn die opa en oma van mijn moeder (dus niet mijn eigen Opa en Oma):

Gewoon een mooie foto toch?

En dan is er dus nog deze, van die vriend van mijn ouders, ook die leeft nog:

Oh, en newly wed-discussies zijn heel erg

[ Bericht 20% gewijzigd door BE op 16-11-2005 11:13:11 ]
  woensdag 16 november 2005 @ 11:05:03 #256
35189 Troel
scherp en bot
pi_32308720
Ik vind ze wel errug leuk
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 16 november 2005 @ 11:05:29 #257
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_32308736
quote:
Dan heb jij nooit goed opgelet als ik daarover uitweidde!
Dat is veeeeeeeeeeeeeel erger!
pi_32308742
Ik begin Stinky nu echt te snappen....

Wat wil je in hemelsnaam met die foto's?? Op de wc bevordert het alleen een verstopping!!
burgerweeshuis
pi_32308900
quote:

[..]

Het is geen discussie, het is een vaststaand gegeven dat er geen, ik herhaal, geen foto's komen te hangen.

He heh he, dat heb ik thuis ook wel eens. "Jij wilt er altijd over discusieren", Ik: "Nee hoor, het staat gewoon vast dat we zus en zo doen"
  woensdag 16 november 2005 @ 11:12:57 #260
3185 Adelante
To let it go now
pi_32308928
stinkie in het gelijk stelt
  woensdag 16 november 2005 @ 11:15:05 #261
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_32308994
Damn!
Waarom krijg ik het gevoel dat er hier een loyaliteitscampagne bezig is... Nog even en de hele Fok MC gaat hier zijn mening geven zeker.

En toch zijn ze leuk! Puh!
  † In Memoriam † woensdag 16 november 2005 @ 11:15:09 #262
7074 moussy
kuttekop
pi_32308997
wij hadden het vandaag nog, een dvd-rek en een vitrinekast wil komen er dus niet, ik wil ze niet
  woensdag 16 november 2005 @ 11:16:31 #263
35189 Troel
scherp en bot
pi_32309037
quote:
Op woensdag 16 november 2005 11:15 schreef moussy het volgende:
wij hadden het vandaag nog, een dvd-rek en een vitrinekast wil komen er dus niet, ik wil ze niet
Waaruit we kunnen opmaken dat de vrouw uiteindelijk de meeste zeggenschap heeft.

Ga die gaten maar vast maken hoor BE
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 16 november 2005 @ 11:17:20 #264
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_32309060
quote:
Op woensdag 16 november 2005 11:15 schreef moussy het volgende:
O god wat erg ja!!! * ril *

Waarom willen mannen altijd vitrinekasten???? Wat ís dat??
Snobs have more fun!
KLIK!
  woensdag 16 november 2005 @ 11:18:33 #265
3185 Adelante
To let it go now
pi_32309090
--> R&P
pi_32309220
Ik merk hier inderdaad een loyaliteitsconflict..... Oude foto's zijn mooi, maar niet voor in de gang. Punt.Komma, uitroepteken! Wat moet Stinky met een oude foto van jou, terwijl hij je toen NIET, en ik herhaal, NIET kende?

Ik heb de jeugdfoto's van mijn aankomende vriendin (fingers crossed) gezien, erg leuk, je ziet hoe ze verandert is in de loop der jaren, einde!!! Maar zij heeft ze niet in de gang gehangen, maar gewoon in het album gelaten.. Zo kan het ook!!
burgerweeshuis
  woensdag 16 november 2005 @ 11:25:06 #267
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_32309288
whehe die twee mannetjes !!!
ik zou die fotos gewoon in een speciaal album doen en niet in de gang hangen . ben het wat dat betreft wel met zwaai eens .
put
your
clothes
on!
pi_32309378
Vitrinekasten *ril...

Brighteyes, het zijn prachtige foto's!! Ophangen die handel!
  woensdag 16 november 2005 @ 11:27:57 #269
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_32309381
Ik leg ze wel gewoon onder mijn bed... dan kijk ik er af en toe gewoon even naar.

Het gaat niet om het feit dat ik het ben, maar de combi-foto + lijstje en... nou ja goed...
Ik ben helemaal geen foto tiep, ook niet van mooie zonsondergangen op vakantie of wat dan ook. Dus dit is geen foto-fetish of zo. Maar gewoon eh... leuk...

Heb je jouw kinderfoto's al aan je aanstaande laten zien zwaai?
  woensdag 16 november 2005 @ 11:29:03 #270
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_32309430
Oh, lieverd! stinkie! Als ik er nou fotobehang van laat maken? Op de wand achter ons bed? Is dat wat?

† In Memoriam † woensdag 16 november 2005 @ 11:30:15 #271
7074 moussy
kuttekop
pi_32309456
quote:
Op woensdag 16 november 2005 11:17 schreef Duderinnetje het volgende:

Waarom willen mannen altijd vitrinekasten???? Wat ís dat??
Om zn condoomverzameling in uit te stallen Het mocht alleen als ie hem aan het plafond ging hangen Het dvd-rek mocht op de overloop, wil niet eens

En troel... ja, denk ik toch wel
pi_32309510
Poll: Antieke foto's ophangen?
  • Ophangen natuurlijk, dat is altijd leuk!
  • Ver weg leggen in een la!
  • Rot op met je poll...
    Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier
  •   woensdag 16 november 2005 @ 11:34:05 #273
    19297 stinkie
    pi_32309579
    quote:
    Op woensdag 16 november 2005 11:29 schreef Brighteyes het volgende:
    Oh, lieverd! stinkie! Als ik er nou fotobehang van laat maken? Op de wand achter ons bed? Is dat wat?

Als consessie ben ik bereid te zeggen de muur naast het bed. Dan kan de kleding kast er mooi voor blijven staan.

Welk deel van NEE was ik onduidelijk in? De N of de EE
    pi_32309749
    Zijn jullie nou via FOK! een discussie aan het voeren???
    Of zitten jullie gewoon allebei thuis?
    pi_32309784
    quote:
    Op woensdag 16 november 2005 11:27 schreef Brighteyes het volgende:
    Ik leg ze wel gewoon onder mijn bed... dan kijk ik er af en toe gewoon even naar.

Het gaat niet om het feit dat ik het ben, maar de combi-foto + lijstje en... nou ja goed...
    Ik ben helemaal geen foto tiep, ook niet van mooie zonsondergangen op vakantie of wat dan ook. Dus dit is geen foto-fetish of zo. Maar gewoon eh... leuk...

Heb je jouw kinderfoto's al aan je aanstaande laten zien zwaai?
    Die heeft mijn moeder wijzelijk in beslag genomen, en die blijven daar!!
    burgerweeshuis
    pi_32310188
    ik vind 't wel leuke foto's BE, en decoratief ook. (die twee jongetjes! ) maar ik houd dan ook in 't algemeen wel van dat soort ouderwetse familiefoto's en bijzondere lijstjes enzo. lekkere combi van kitscherig en persoonlijk.
      woensdag 16 november 2005 @ 12:08:35 #277
    4089 BE
    Gewoon gelukkig!
    pi_32310705
    quote:
    Op woensdag 16 november 2005 11:39 schreef Koningin het volgende:
    Zijn jullie nou via FOK! een discussie aan het voeren???
    Of zitten jullie gewoon allebei thuis?
    stinkie zit op zijn werk, ik ben thuis.
    En we proberen even via i-net ons gelijk te krijgen.

Lees svp wel overal een hele dikke vette bij want niets hiervan is echt serieus.
    Behalve dan dat hij ze niet wil en dat ik dat jammer vind.
      woensdag 16 november 2005 @ 12:27:52 #278
    54837 nixxx
    NIET broer van TD
    pi_32311323
    Als je nou bij stinkies ouders zo'n jeugdfoto van hem te pakken kunt krijgen, dan kun je ze boven jullie bed hangen
    haar kant<>zijn kant
    ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
    pi_32312327
    Ik ben voor BE, foto's zijn tof

Je krijgt zo een veel persoonlijker gevoel in je huis
    Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
    pi_32313341
    is de zolder geen optie
    pi_32314193
    quote:
    Op woensdag 16 november 2005 13:36 schreef basset het volgende:
    is de zolder geen optie
    Of de kelder, de kruipruimte, de muur naast jullie bed ( optie van stinky) was ook een erg goed idee met die kledingkast.....
    burgerweeshuis
    pi_32314703
    Die jongetjes met streepjes trui, hand in hand, briljante foto.
    Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
    Trekt bij warm weer een poncho aan
    pi_32314716
    Die foto's zijn TOF. Ik wil ook zo'n muur of liever nog een dressoir of side-table.

Toch maar een voorzichtig peilen bij maar aangezien hij ook een aantal foto's in zijn Ikea Expedia-kast heeft staan denk ik dat we samen een mooi muurtje kunnen gaan vullen.

Hij heeft vier avonden besteed aan het kras/pluis/kreukvrij maken van een überschetige babyfoto van hemzelf, dus ik heb ook nog een goeie Photoshoppert aan de haak geslagen

Alleen het afstoffen van die lijstjes....
    "Why does being a librarian make her even hotter?"
    "They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
      woensdag 16 november 2005 @ 14:31:41 #284
    4089 BE
    Gewoon gelukkig!
    pi_32314782
    quote:
    Op woensdag 16 november 2005 14:28 schreef Lucille het volgende:
    Die jongetjes met streepjes trui, hand in hand, briljante foto.
    Goed he! Hij ging er kopien van laten maken bij mijn moeder in de winkel, toen heb ik gevraagd of ik er ook 1-tje mocht. Die koppies zijn gewoon helemaal goed. 'Ik wil dit niet! '
      woensdag 16 november 2005 @ 14:34:33 #285
    4089 BE
    Gewoon gelukkig!
    pi_32314854
    En om het nog een beetje on-topic te houden.
    Heb net even een nieuw luxaflexknippertje gehaald, de andere was verbogen.

Ben dus bezig met het op maat maken van de luxaflextjes voor de slaapkamer. Kunnen die lakens die er nu voor de ramen gespijkerd zitten er ook af. Het staat nu van buiten echt heel erg achenebbis (Of hoe je dat dan ook schrijft ).
    pi_32314881
    Laat je niet kisten Stinkie, die foto's zijn alleen maar goed voor de open haard. Laten zien wie de man is. .
    pi_32317121
    Zijn best leuke foto's...
    Waarom doe je ze niet in mooie brede (komt ze weer aan... ) zwarte lijsten?
    En dan nog een paar meer verzamelen, en dan met een bunch op verschillende hoogtes ophangen?
    (Je eigenste snottebelletje... )
      woensdag 16 november 2005 @ 16:01:23 #288
    4089 BE
    Gewoon gelukkig!
    pi_32317177
    Goed idee!

Stinkie? Wat zeg je er van?
    pi_32317208
    quote:
    Op woensdag 16 november 2005 16:01 schreef Brighteyes het volgende:
    Goed idee!

Stinkie? Wat zeg je er van?

Moet je helemaal niet vragen, gewoon doen.
    Jij zit thuis en hij niet...
      woensdag 16 november 2005 @ 17:28:56 #290
    122508 Stefan026
    Alle Dagen Heel Druk!
    pi_32319640
    Be,

Hoeveel kamers hebben jullie nou eigenlijk?
    Heb je evt/ook een ruimte voor jezelf? Kan je lekker hele kamer naar je eigen inzicht inrichten zonder dat je consessies moet doen.

Wat hip zou zijn, een heuse fotobehang van laten maken!!! Dus geen gallerie, maar ééntje dan megagroot!!! (wel erg áánwezig, ópvállend!)

Ander tip: allemaal in dezelfde lijst. Elk foto een lijst, evt in passpartout. Staat mooier, rustiger en minder opvallend als je een groep lijsten in galleriestijl doet. Als je zo wil gaan doen, kan je dan een "kader" op muur maken, verschillende formaten in één strakke kader.
    Alle dagen heel druk!
      woensdag 16 november 2005 @ 18:13:55 #291
    4089 BE
    Gewoon gelukkig!
    pi_32320780
    We hebben een woonkamer en 3 slaapkamers en dan nog de zolder.
    De verdeling is als volgt:
    Woonkamer - samen
    Slaapkamer - samen
    Studeerkamer - stinkie, dit is een zeer ruime kamer met slaapbank, boekenkast, 2 bureaus en nog genoeg ruimte om de weense wals te dansen
    Klein kamertje - gezamelijke kledingkast, washok, mijn dressoir met rotzooi en 2 vierkante meter vloer, oh, en geen vrije muren.
    Zolder - gezamelijke klerebende

Oftewel... stinkie heeft zijn eigen plekje en ik moet het met de rest van het huis doen... maar dacht je dan dat ik dat naar eigen inzicht in mocht richten? Of dan iig 1 vierkant metertje muur?

Wat ben ik zielig hè!
    pi_32320847
    Ik vind het ook vette foto's, vooral die 2 jongetjes. Die moet je gewoon ophangen. Dat is zonde als die in een la komt te liggen.
    pi_32320901
    quote:
    Op woensdag 16 november 2005 18:13 schreef Brighteyes het volgende:
    Studeerkamer - stinkie, dit is een zeer ruime kamer met slaapbank

Oftewel... stinkie heeft zijn eigen plekje en ik moet het met de rest van het huis doen... maar dacht je dan dat ik dat naar eigen inzicht in mocht richten? Of dan iig 1 vierkant metertje muur?

Wat ben ik zielig hè!
    Nou dan wordt het tijd Stinkerd zielig te maken...

Ach gos, arme man...
    pi_32321927
    quote:
    Op woensdag 16 november 2005 18:13 schreef Brighteyes het volgende:
    <knipt geil verhaal >

Wat ben ik zielig hè!
    NEE!!!!! honderd en elf Je hebt de rest van het huis, muts!! Je hebt alles, en ik herhaal wederom, alles van het huis, behalve de studeerkamer!! En op de gang komen de foto's niet, dat is niet mannelijk, dus die komen niet daar.
    burgerweeshuis
      Jubileum moderator woensdag 16 november 2005 @ 19:55:45 #295
    3660 crew  Lois
    *trotse mama*
    pi_32323497
    Ik heb geen mening over waar de foto's al dan niet moeten komen te hangen maar ik wilde wel even kwijt dat ik smakelijk heb kunnen lachen om deze discussie
    En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
    Eva ♥ en Iris ♥
      woensdag 16 november 2005 @ 20:23:52 #296
    4089 BE
    Gewoon gelukkig!
    pi_32324372
    Wij hebben ons ook prima vermaakt hoor!

Ach... het zal een discussiepuntje blijven. Zo af en toe breng ik het weer ter spraken enzo.
    En dan ineens 'nou, ik maak een deal... als ik nou dit of dat mag... dan zal ik het niet meer over die foto's hebben'.

woensdag 16 november 2005 @ 21:34:01 #297
    4089 BE
    Gewoon gelukkig!
    pi_32326511
    Damage control:

Voor:

Na:

De luxaflexjes in de slaapkamer:

Daar moet wel nog een leuk gordijntje voor maar we hebben nog niks gevonden wat ons leuk lijkt.

En dan de enige consessie voor wat betreft de lijstjes:

Zielig hè, daar zo alleen?
    Nee, enough about it...
      woensdag 16 november 2005 @ 21:42:15 #298
    54837 nixxx
    NIET broer van TD
    pi_32326774
    quote:
    Op woensdag 16 november 2005 20:23 schreef Brighteyes het volgende:
    Wij hebben ons ook prima vermaakt hoor!

Ach... het zal een discussiepuntje blijven. Zo af en toe breng ik het weer ter spraken enzo.
    En dan ineens 'nou, ik maak een deal... als ik nou dit of dat mag... dan zal ik het niet meer over die foto's hebben'.

[afbeelding]

tsja stinkie... een "ongelukje" is zo gebeurd..
      woensdag 16 november 2005 @ 21:51:05 #299
    4089 BE
    Gewoon gelukkig!
    pi_32327061
    En nu ben ik alle plooien weer uit mijn voorgordijnen aan het halen om er een 2e laag stof achter te kunnen zetten.
    De zwarte laag schijnt onwijs door. Je kan van buitenaf alles onderscheiden. En dat is toch een beetje jammer.
    pi_32327192
    Oh, dat heb ik dan weer niet gedaan.
    Gewoon je gordijnen dichtdoen als het ware, maat opnemen en dan zo groot een dubbel stuk erachter naaien. En aan de bovenaknt vlak bij de plooien even met de hand vast zetten.
      woensdag 16 november 2005 @ 21:57:25 #301
    4089 BE
    Gewoon gelukkig!
    pi_32327260
    Komt ze nu mee!
    Maat opnemen heb ik gedaan maar goed, dan nog zit je bovenaan met plooien die 6 cm in beslag nemen en hoe werk ik dat daar dan weg...
    Ach... ik ben nu toch bezig.
      woensdag 16 november 2005 @ 21:57:33 #302
    3011 E.T.
    hormonaal stuiterballetje
    pi_32327268
    Ik heb me vanmiddag prima vermaakt met lurken in dit topic
    I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
      woensdag 16 november 2005 @ 21:59:27 #303
    4089 BE
    Gewoon gelukkig!
    pi_32327340
    Hmmmm... topic vol...
    Nou ja goed, geduld... er komt wel een 3e topic maar dan pas als de gordijnen klaar zijn en ik daar foto's van heb.

Het moet natuurlijk wel een K&W topic blijven.

Patience my dears! En ikzelf

Ik ga trouwens morgen nog een stukje hout verven om het laatste stuk van het plafond af te kunnen werken zodat ook daar de gordijnen gemaakt kunnen worden.
    Uiteraard volgen de foto's!
      donderdag 17 november 2005 @ 19:49:23 #304
    4089 BE
    Gewoon gelukkig!
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')