Het is geen discussie, het is een vaststaand gegeven dat er geen, ik herhaal, geen foto's komen te hangen.quote:Op woensdag 16 november 2005 10:56 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik moet stiekem wel erg lachen om deze newly wed-discussie![]()
![]()
kus knuffel kroelquote:Op woensdag 16 november 2005 11:00 schreef stinkie het volgende:
Het voelt aan alsof we in [OUD] zitten
Dan heb jij nooit goed opgelet als ik daarover uitweidde!quote:Op woensdag 16 november 2005 11:00 schreef stinkie het volgende:
He heh he, dat heb ik thuis ook wel eens. "Jij wilt er altijd over discusieren", Ik: "Nee hoor, het staat gewoon vast dat we zus en zo doen"quote:Op woensdag 16 november 2005 11:00 schreef stinkie het volgende:
[..]
Het is geen discussie, het is een vaststaand gegeven dat er geen, ik herhaal, geen foto's komen te hangen.
Waaruit we kunnen opmaken dat de vrouw uiteindelijk de meeste zeggenschap heeft.quote:Op woensdag 16 november 2005 11:15 schreef moussy het volgende:
wij hadden het vandaag nog, een dvd-rek en een vitrinekast wilkomen er dus niet, ik wil ze niet
![]()
![]()
O god wat erg ja!!! * ril *quote:Op woensdag 16 november 2005 11:15 schreef moussy het volgende:
wij hadden het vandaag nog, een dvd-rek en een vitrinekast wilkomen er dus niet, ik wil ze niet
![]()
![]()
Om zn condoomverzameling in uit te stallenquote:Op woensdag 16 november 2005 11:17 schreef Duderinnetje het volgende:
Waarom willen mannen altijd vitrinekasten???? Wat ís dat??
Als consessie ben ik bereid te zeggen de muur naast het bed. Dan kan de kleding kast er mooi voor blijven staan.quote:Op woensdag 16 november 2005 11:29 schreef Brighteyes het volgende:
Oh, lieverd! stinkie! Als ik er nou fotobehang van laat maken? Op de wand achter ons bed? Is dat wat?
Die heeft mijn moeder wijzelijk in beslag genomen, en die blijven daar!!quote:Op woensdag 16 november 2005 11:27 schreef Brighteyes het volgende:
Ik leg ze wel gewoon onder mijn bed... dan kijk ik er af en toe gewoon even naar.![]()
Het gaat niet om het feit dat ik het ben, maar de combi-foto + lijstje en... nou ja goed...
Ik ben helemaal geen foto tiep, ook niet van mooie zonsondergangen op vakantie of wat dan ook. Dus dit is geen foto-fetish of zo. Maar gewoon eh... leuk...
Heb je jouw kinderfoto's al aan je aanstaande laten zien zwaai?
stinkie zit op zijn werk, ik ben thuis.quote:Op woensdag 16 november 2005 11:39 schreef Koningin het volgende:
Zijn jullie nou via FOK! een discussie aan het voeren???![]()
Of zitten jullie gewoon allebei thuis?
Of de kelder, de kruipruimte, de muur naast jullie bed ( optie van stinky) was ook een erg goed idee met die kledingkast.....quote:
Goed he! Hij ging er kopien van laten maken bij mijn moeder in de winkel, toen heb ik gevraagd of ik er ook 1-tje mocht. Die koppies zijn gewoon helemaal goed. 'Ik wil dit niet!quote:Op woensdag 16 november 2005 14:28 schreef Lucille het volgende:
Die jongetjes met streepjes trui, hand in hand, briljante foto.
quote:Op woensdag 16 november 2005 16:01 schreef Brighteyes het volgende:
Goed idee!
Stinkie? Wat zeg je er van?
Nou dan wordt het tijd Stinkerd zielig te maken...quote:Op woensdag 16 november 2005 18:13 schreef Brighteyes het volgende:
Studeerkamer - stinkie, dit is een zeer ruime kamer met slaapbank
Oftewel... stinkie heeft zijn eigen plekje en ik moet het met de rest van het huis doen... maar dacht je dan dat ik dat naar eigen inzicht in mocht richten? Of dan iig 1 vierkant metertje muur?![]()
Wat ben ik zielig hè!
NEE!!!!! honderd en elf Je hebt de rest van het huis, muts!! Je hebt alles, en ik herhaal wederom, alles van het huis, behalve de studeerkamer!! En op de gang komen de foto's niet, dat is niet mannelijk, dus die komen niet daar.quote:Op woensdag 16 november 2005 18:13 schreef Brighteyes het volgende:
<knipt geil verhaal>
Oftewel... stinkie heeft zijn eigen plekje en ik moet het met de rest van het huis doen... maar dacht je dan dat ik dat naar eigen inzicht in mocht richten? Of dan iig 1 vierkant metertje muur?![]()
Wat ben ik zielig hè!
tsja stinkie... een "ongelukje" is zo gebeurd..quote:Op woensdag 16 november 2005 20:23 schreef Brighteyes het volgende:
Wij hebben ons ook prima vermaakt hoor!
Ach... het zal een discussiepuntje blijven. Zo af en toe breng ik het weer ter spraken enzo.
En dan ineens 'nou, ik maak een deal... als ik nou dit of dat mag... dan zal ik het niet meer over die foto's hebben'.
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |