Ja, ben ook benieuwd naar het eindresultaat van de vloer van de gangquote:
Zie ik dat nu goed zit de afvoer van het regen water boven de afvoer van de droger? Volgens mij kan dat niet goed gaan al het regent.quote:Op zondag 6 november 2005 11:05 schreef Brighteyes het volgende:
stinkie gisteren op het dak van de bijkeuken om aftvoer te maken voor de droger:
[afbeelding]
Over een paar jaar, als we echt geld hebben, het huis aan de achterkant anderhalve meter uitbouwen. Een mooie nieuwe keuken aan de voorkant neerzetten en achter gaan wonen.quote:Op zondag 6 november 2005 18:04 schreef Oblivion het volgende:
Of een ander leuk idee...
Ja, helaas een barstquote:Op zondag 6 november 2005 18:08 schreef Duderinnetje het volgende:
Wat is de vloer mooi!![]()
Maar zit er een barst in?
Nu lekker speciale zooi kopen en er in boenen![]()
Althans, dat was hier wel erg nodig na de afbijtbehandeling. Het sloeg dof uit. Maar ik had geloof ik ook wel een paardenmiddel gebruikt.
Wat hangt je sax daar gaaf, is dat het baby-shirtje van de band daarnaast in de lijst?
quote:Op zondag 6 november 2005 18:09 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Over een paar jaar, als we echt geld hebben, het huis aan de achterkant anderhalve meter uitbouwen. Een mooie nieuwe keuken aan de voorkant neerzetten en achter gaan wonen.![]()
Beter toch!quote:Nee, dat is flauw. Dat is op zich wel wat we ooit nog willen, maar voorlopig is het goed hoor. Hij is ook niet zo lelijk dat overschilderen nodig zou zijn. Het is eigenlijk alleen het keukenblad dat ik vreselijk vind...
quote:Op zondag 6 november 2005 18:11 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja, helaas een barst
Idd nog speciale zooi erin boenen, maar ik ben er nu al helemaal verliefd op.
Hij is hier ook dof en grijzig na de afbijt, maar dat ging gewoon even niet anders. En... voor mij nog altijd liever een iets doffe en iets afgeleefde granieten vloer dan laminaat in de gang.Ja, dat is idd dat babyshirtje dat ik gekregen heb. Leek ons wel leuk om dat in te lijsten daarbij. Als aandenken aan de band.
quote:Op zondag 6 november 2005 18:46 schreef Bluezz het volgende:
Oe, dat aanrechtblad![]()
Ik zou gewoon nooit de keuken opruimen
Nee precies. Hij kan er mee door. Niet mijn keus, maar ook niet lelijk genoeg om nu gelijk een extra lening af te sluiten en er een nieuwe in te gooien.quote:Op zondag 6 november 2005 18:38 schreef Oblivion het volgende:
De keuken is niet lelijk.
Is ook niet echt mijn smaak, maar zou me er niet gestraft mee voelen.
hoe denk je dat dat gat ontstaan isquote:Op zondag 6 november 2005 23:04 schreef WesHell het volgende:
bij een verbouwing ofzo horen toch ook bier flesjes zie ze niet namelijk :d
Ik geloof oorspronkelijk 1295 Eur. Dit was het showroom-model en ging mee voor 795.quote:Op maandag 7 november 2005 14:45 schreef zwahiel het volgende:
Heej BE wat kóst nou zo'n kast dan? Zal wel weer lekker duur zijn :|
quote:Op vrijdag 4 november 2005 15:04 schreef moussy het volgende:
Ah wat schattig, je hebt ook al een kinderstoeltje en blokken staan
Hoe zo veel gepruts? Vertel!!quote:Op woensdag 9 november 2005 13:58 schreef Brighteyes het volgende:
Steeds maar kleine dingetjes, maar het wordt wel steeds meer huis.
Oh, gisteren met veel gepruts de internetverbinding in orde gemaakt zodat de vaste telefoon het ook weer doet en het modem boven staat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |