Er liep al een telefoondraad naar boven dus die wilden we gaan gebruiken voor het modem.quote:Op woensdag 9 november 2005 21:10 schreef Martijn_77 het volgende:
Hoe zo veel gepruts? Vertel!!
En ziet het er ook een beetje uit?quote:
O, dat is altijd handig!!quote:
quote:Op donderdag 10 november 2005 11:02 schreef Adelante het volgende:
wat een knullig epaint prestatie Obli![]()
Had dan minstens die verfvlekken op die broek ook zwart gemaakt
Het raam is al bezet...quote:Op donderdag 10 november 2005 11:08 schreef Oblivion het volgende:
Ja, BE zat later te denken dat het contast mischien te groot is...maar ja, ik ben zelf met zwart witte strepen bezig, vandaar...![]()
Maar toch, met een paar leuke zwarte vazen in het raam... enzo...lekker shoppen...![]()
Die kruiken he, die kunnen zwart!quote:Op donderdag 10 november 2005 11:15 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Het raam is al bezet...
Allerlei tegeltjes met waarde voor mij en kruikjes die stinkie letterlijk opgedoken heeft:
[afbeelding]
Niemand komt met een kwast in de buurt van die kruiken. Ik heb die krengen met gevaar voor eigen leven uit dat wrak moeten slepen. Das puur antiek mens, 1800 nog watquote:Op donderdag 10 november 2005 11:16 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Die kruiken he, die kunnen zwart!![]()
Kan mij dat nou schelen...quote:Op donderdag 10 november 2005 11:28 schreef stinkie het volgende:
[..]
Niemand komt met een kwast in de buurt van die kruiken. Ik heb die krengen met gevaar voor eigen leven uit dat wrak moeten slepen. Das puur antiek mens, 1800 nog wat
Die dingen zijn oud, maar geen fuck waard hoor!quote:Op donderdag 10 november 2005 21:31 schreef Stefan026 het volgende:
He, slim om dat te gaan vertellen dat die kruiken ANTIEK zijn en ook nog voor het raam neerzetten!![]()
Zijn jullie wel verzekerd voor inbraak![]()
quote:Op vrijdag 11 november 2005 12:17 schreef bixister het volgende:
leuk idee oblivion, van die zwarte accentjes. ik denk gelijk even mee:
[afbeelding]
quote:Op woensdag 2 november 2005 20:21 schreef Brighteyes het volgende:
De gang, met kapstok. Er komt er nog eentje bij en het motorpak gaat een plekje in de bijkeuken krijgen.
Woehahahaha.quote:
Is ie gecrashed?quote:Op zaterdag 12 november 2005 12:26 schreef Brighteyes het volgende:
Het probleem heeft zichzelf opgelost.
Het motorpak is gisteren op de A16 gesneuveld.
Ja, was even niet zo tof zeg maar.quote:Op zaterdag 12 november 2005 12:31 schreef Dirkh het volgende:
Is ie gecrashed?
[edit]Al gevonden, kolere. Rustig aan stinkie, even niet klussen.
ja, shit happens. Voordeel is wel, als ze nu iets vraagt wapper ik gewoon even met mijn in het verband zittende handjequote:Op zaterdag 12 november 2005 12:31 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Is ie gecrashed?
[edit]Al gevonden, kolere. Rustig aan stinkie, even niet klussen.
quote:Op zaterdag 12 november 2005 22:00 schreef stinkie het volgende:
[..]
ja, shit happens. Voordeel is wel, als ze nu iets vraagt wapper ik gewoon even met mijn in het verband zittende handje
Maar zó lelijk is die man toch niet?quote:Op zondag 13 november 2005 00:19 schreef Oblivion het volgende:
[..]
[afbeelding]
Hmm, staat ook wel leuk!![]()
Een zwart verbandje.....
Sterkte!
Nee, anders had ik het verbandje wel op zijn hoofd geplakt...quote:Op zondag 13 november 2005 00:23 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Maar zó lelijk is die man toch niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |