Naja, zolang ik maar als nummer 1 uit de bus komquote:Op dinsdag 1 november 2005 19:45 schreef HeatWave het volgende:
"je bent gek als je niet vergelijkt" (c) Mediamarkt.
hoe kom je nu online dan?quote:Op dinsdag 1 november 2005 20:02 schreef Brighteyes het volgende:
Zo goeiemorgen! Wat een gesprek zeg!
En ja... ook ik kan getuigen dat HW snurkt.![]()
![]()
Maar goed, on topic dus...
Eh... mss dat we zo nog wel even de vaste telefoon aan gaan sluiten, internet splitter ertussen enzo.
Kun je dat stinkie niet laten doen?quote:Op dinsdag 1 november 2005 20:08 schreef Brighteyes het volgende:
Wat er moet gebeuren is splitten, draadje naar modem, draadje naar telefoon (en antw app en nummer melder).
Maar het wordt morgen. Vandaag even de beentjes omhoog met een filmpje erbij.
Beetje welquote:Op woensdag 2 november 2005 14:53 schreef Brighteyes het volgende:
Jep! Hoe weet je dat? Woon je in de buurt?
Nee hoor, ik wens ze samen alle geluk van de wereld toe!quote:
ik bedoelde dat je niemand hebt om "man" tegen te zeggenquote:Op woensdag 2 november 2005 19:00 schreef Skaai het volgende:
[..]
Nee hoor, ik wens ze samen alle geluk van de wereld toe!
Ja he!quote:
Ook daar ben ik niet jaloers op, ik ben immers nog maar 19 en heb nog tijd genoeg.quote:Op woensdag 2 november 2005 19:04 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik bedoelde dat je niemand hebt om "man" tegen te zeggen
Het is wel leuk maar ook gek. Een jaar geleden had ik niet kunnen voorspellen dat stinkie nu getrouwd zou zijnquote:Op woensdag 2 november 2005 19:13 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Maarreh... hoe kom je er zo ineens op?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |