Jaaaaaa weer actie in de tentquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:24 schreef Brighteyes het volgende:
*schop*
Vanavond begonnen met knieschotten op zolder.
Nou ja, zeg maar heupschotten, want ze komen vrij hoog te zitten.
Het beginnetje:
[afbeelding]
We zijn gestopt omdat we de zaagtafel nodig hebben en we die nog even moeten gaan halen bij mijn schoonvader.
Je kan op de foto's nog zien waar ooit eerder knieschotten hebben gezeten, er zit een soort van kleurscheiding op de muur. We hebben ze nu express groter gemaakt nu omdat we de ruimte ervoor toch niet zouden gebruiken door de grote balk dus vandaar maar de schotten vanaf die balk.
Later meer.
Nou zeg!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:27 schreef stinkie het volgende:
Wartaal dus.
Tuurlijk zit het er haaks op, welk een vertrouwen weer
Balk zit onder 45 graden, dus 3 hoekig balkje erop en klaar
Dat moet jij zeggen!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:33 schreef Brighteyes het volgende:
Doe eens een beetje vriendelijker joh!
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:40 schreef Reese het volgende:
Ah, een update! Leuk jongens, weer actie in de tent! weer aan het klussen geslagen![]()
Dat moet jij zeggen!
O dat kan ik toch niet zien zonder brilquote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:27 schreef stinkie het volgende:
Wartaal dus.
Tuurlijk zit het er haaks op, welk een vertrouwen weer
Balk zit onder 45 graden, dus 3 hoekig balkje erop en klaar
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:46 schreef Duderinnetje het volgende:
O dat kan ik toch niet zien zonder bril![]()
![]()
Knap gehandzaagd by the way![]()
Ik snap het geheel en alquote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:50 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Beetje wazige foto, maar mss dat het iets duidelijker wordt.
[afbeelding]
Ik zal morgen iets beters proberen te maken.
ja, das verdikkie wel 50 cent per zaagsnee, maal 4, wat we nu over de balk hebben gesmeten. dat besef je toch wel hequote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:15 schreef Brighteyes het volgende:![]()
Daar moest nog een stukje vanaf. En het zit nu ook lager op de balk. We hebben het er weer vanaf gehaald omdat het lager op de balk beter gaat werken met de dwarsbalkjes straks.
En daarom hebben we dus weer de zaagtafel nodig, omdat we de platen spaanplaat al op maat hadden laten zagen bij de Praxis en daar moet nu 4 cm vanaf.
Als je ze op maat had laten zagen dan eh... hoefde er geen 4 cm meer vanaf.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:15 schreef Brighteyes het volgende:![]()
Daar moest nog een stukje vanaf. En het zit nu ook lager op de balk. We hebben het er weer vanaf gehaald omdat het lager op de balk beter gaat werken met de dwarsbalkjes straks.
En daarom hebben we dus weer de zaagtafel nodig, omdat we de platen spaanplaat al op maat hadden laten zagen bij de Praxis en daar moet nu 4 cm vanaf.
dat is toch ook veel lekkerder dan rechtop zitten?quote:Op woensdag 1 februari 2006 09:39 schreef Brighteyes het volgende:
Thanks!
We zijn er zelf ook nog steeds superblij mee. Om gewoon netjes rechtop te zitten is hij eigenlijk niet echt geschikt (zitting is te diep) maar hij hangt zaaaaaalig.
Oke op die manierquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:24 schreef Brighteyes het volgende:
Waar? In de knieschotten?
Gewoon losse platen die er helemaal af kunnen. Gewoon met koelkast magneetjes vast. (4 per schot)
Goed idee.quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:24 schreef Brighteyes het volgende:
Waar? In de knieschotten?
Gewoon losse platen die er helemaal af kunnen. Gewoon met koelkast magneetjes vast. (4 per schot)
quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:48 schreef Brighteyes het volgende:
Precies!
Er komen 2 schotten van 7068 die eraf kunnen (met 1 balkje ertussn) en bij de muur komt nog 1 schotje van 5048 cm dat vast geschroefd word. Zit vlak naast de verwarming dus los zou veel te lastig geklooi worden.
quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:51 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Even geheel OT... Kennen jullie elkaar eigenlijk via Fok?
Wrom is dat grappig?quote:
Stinkie en ik?quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:51 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Even geheel OT... Kennen jullie elkaar eigenlijk via Fok?
quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:11 schreef Brighteyes het volgende:
Stinkie en ik?
Heb je het gereutel niet gevolgd dan?
Hier is het verhaal in grote lijnen terug te halen: *nostalgie* Hier begon het allemaal mee!
Welke?quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:14 schreef Shark.Bait het volgende:
foto al ingelijst?
Ja, het is nog steeds geen superprecisieklusje, maar hey... het is de voorzolder hoor. Nu nog een keertje verven en dan is het wel best.quote:
Heb dat probleem uit met een kast in de keuken gehad (Magneten waren te slap en de katten maakte de kast open) en heb er toen magneten met een grotere klefkracht op gezet en toen was het probleem verholpen.quote:Op donderdag 23 februari 2006 22:26 schreef Brighteyes het volgende:
Geen idee. Maar de magneetjes hielden de luiken wel op zijn plek hoor, maar we waren er gewoon niet kapot van zeg maar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |