Nopequote:Op maandag 2 januari 2006 19:26 schreef tnimble het volgende:
Ik stem natuurlijk niet op mijzelf dus twijfel ik tussen God_de_Vader en Onze verbouwing.
Bijde 2 leuke projecten, en zijn erg goed bezig. Onze verbouwing spreekt me erg aan omdat dat erg nieuw en ook energie vriendelijk is. Zelf werk ik in de electronica en het onderwerp spreekt me erg aan.
Bij Onze verbouwing kun je diret zien dat overal goed overnagedacht wordt en niet direct voor de makkelijke weg wordt gekozen. Ook de uitvoering zie erg behoorlijk uit. Wat ik mijn aannemer fout heb zien doen, zie ik hier goed hoe hij het wel had moeten doen.
Mag ik op beide stemmen?
quote:Op maandag 2 januari 2006 20:03 schreef Duderinnetje het volgende:
Nopeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik wilde echt op jou stemmen. Maar het feit dat jij bezet bent...quote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:06 schreef DaBuzzzzz het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Krijg er jeuk van, en das eigenlijk helemaal niet van mijn persoontjeJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Oh en IJsmeis, dat ik bezet ben is toch geen reden???!!!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Moet zelf ook nog stemmen he???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop