Ik heb vandaag zitten wikken en wegen. Ging tussen brighteyes en tnimble. Ik moet erbij zeggen dat ik niet alles goed heb gevolgd. Zoals bianca en michael (dank voor jullie stem!
![]()
), of de LED verlichting. Ik ben de jongere generatie fokkers
![]()
(nog geen half jaar geregistreerd).
Brighteyes & stinkie & ouders vind ik dat ze in ontzettend korte tijd onwijs veel hebben gedaan. En een oud huis helemaal een nieuw jasje hebben gegeven. Zo'n granieten vloer schoonmaken is gewoon een k*tklus en zoiets van :"Oh ja, dat ook nog gedaan".
Tnimble heeft zo'n ongelofelijke prutser in huis gehad. Je zou het gewoon bijna niet geloven. En het duurt al zo lang. Lastig hoor, om jaren in zo'n tijdelijke situatie te zitten. 'Zullen we de tuin aanpakken', 'Nee, laten we maar wachten tot de uitspraak van de rechter'. En dat vreet ook energie.
Uiteindelijk ga ik toch voor brighteyes. (tnimble: heeft echt niets met je stem van net te maken hoor
![]()
).
En mijn onofficiele stem gaat uit naar Lucille. Ik vind het gewoon knap dat ze dit zelf aandurft om te doen. En voor zover ik kan beoordelen ziet het er heel professioneel uit.