quote:Op zondag 1 januari 2006 21:58 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik zie geen pil-strip of condooms!
* Wol en breinaalden bijeenzoekt
quote:
Ben net terug van een mooie en lange vakantie.quote:Luus, lang niet gezien
Zie ik dat goed BE hebben jullie ook boeken planken op het toilet?quote:Op zondag 1 januari 2006 17:09 schreef Brighteyes het volgende:
Nog even wat sfeer aangebracht in het toilet.
[afbeelding]
[afbeelding]
Die lijstjes met de afbeeldingen erin kregen we van Bluezz en Golfer voor ons trouwen.
En we hebben vanmiddag boekenplanken opgehangen in de slaapkamer, die ga ik zo even volzetten en dan maak ik nog een paar foto'tjes.
Miniatuuruitvoeringen van bestaande boeken of willekeurig wat voor boekjes, als ze maar klein zijn?quote:Op maandag 2 januari 2006 19:08 schreef Brighteyes het volgende:
Jup!
Ik 'spaar' kleine boekjes.
En dan niet dat ik op een dwangmatige manier alle kleine boekjes wil hebben die ik tegenkom maar gewoon leuke kleine boekjes die ik zo hier en daar tegenkom. (Via mijn werk kom ik nog wel eens wat tegen bijvoorbeeld.)
Ik heb bijvoorbeeld ene mini uitvoering van the Christmas Carol en eentje van het verhaal van Mozart & Salieri, maar ook mini-gouden boekjes (<- kinderboekjes).
Vandaar dus de boekenplankjes in het toilet.
Niemand die mij nomineerde.quote:Op maandag 2 januari 2006 15:01 schreef Duderinnetje het volgende:
Verkiezing Fok!Klus 2005! Stemt allen!
En een doos tissues voor het...quote:Op zondag 1 januari 2006 21:41 schreef Bluezz het volgende:
Ja,
Ziet er gezellig uit
En jij hebt ook water naast je bed voor het uithijgen
Doekje voor het bloeden.quote:Op maandag 2 januari 2006 20:33 schreef Dirkh het volgende:
En een doos tissues voor het...
Als ik zo naar de nachtkastjes kijk zal die wel aan BE's kant van het bed staan gok ik.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |